Mjah, vind het wel gezeik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ja. Mij maakt het niet zooveel uit, omdat ik toch blut ben atm
![]()
De PSP heeft USB 2.0 ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Zolang het mogelijk is om op USB 2.0 een volledige monitor in 1024*768*16*60 aan te sturen, verwacht ik niet dat het een probleem zou geven voor een PAL tvtje.
Maar is de USB aansluiting wel USB 2.0 op de PSP?
Ziet er leuk uit, maar kunnen die lampjes ook uit?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[[url=http://xs53.xs.to/pics/05445/psp.jpg]afbeelding][/url]
(Niet al te goede kwaliteit helaas, m'n camera is kapot en deze foto komt van m'n crappy telefoon.)
Elke dag geniet ik nog van het spel !quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ze stellen het ook alleen maar uit voor Sinterklaas en Kerst. Echt lame actie hoor van Sony.
want?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PSP heeft USB 2.0 ja.
Maar dat ding waar je naar linkt is zeg maar een losse videokaart in een kastje. Het is dus niet zo dat als je dit ding op een pc aansluit dan 'ie beeld over de USB-kabel stuurt, maar het beeld wordt zeg maar in het kast je zelf gemaakt. Maar zoiets zal natuurlijk nooit werken met de PSP.
Nee, tenzij je een kastje hebt welke PSP graphs omzet naar TV graphs. Heeft geen moer met de PSP GPU te makenquote:Tenzij je zo'n kastje hebt met een PSP-GPU erin
Dat klopt. kleine aanpassing.quote:èn dat de PSP-firmware het ondersteunt.
Bij PC's niet denk je?quote:Daarbij is de bandbreedte tussen de GPU en de CPU van de PSP een stùk hoger dan die van USB 2.0
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Laten we het erop houden dat de USB poort op de PSP nooit als video-out gebruikt gaat worden.
Daar ben ik ook benieuwd naar... het geluid is VEELSTE zacht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:22 schreef Darklight het volgende:
Wat is een goede koptelefoon? Die Ear Protection koptelefoon die erbij zit schiet niet echt op
Ben van plan om een andere te gaan kopen
De lampjes gaan aan zodra je de PSP erop zet, en zijn dan niet uit te zetten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ziet er leuk uit, maar kunnen die lampjes ook uit?
Dat heb ik juist in dat stukje uitgelegd, maar daar heb je schijnbaar overheen gelezen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
want?
Het punt is juist dat je die "PSP grahps" niet zomaar over dat USB-kabeltje gestuurt krijgt. Die worden in de GPU gemaakt en direct naar je beeldscherm gestuurd. Die krijg je met geen mogelijkheid naar die USB-poort.quote:Nee, tenzij je een kastje hebt welke PSP graphs omzet naar TV graphs. Heeft geen moer met de PSP GPU te maken
...die Sony zelf nooit zal makenquote:Dat klopt. kleine aanpassing.
Bij PC's ook zeker ja. Dat USB-VGA kastje zal dan ook nóóit in staat zijn een 3D spel fatsoenlijk weer te geven. Als je een 7800GT in je PC hebt zitten en je prikt dit USB-VGA kastje in je PC, dan moet je natuurlijk niet denken dat je uit dit kastje dezelde graphics krijgt!quote:Bij PC's niet denk je?
Hopelijk nu wel.quote:Ik zou niet weten waarom niet.
als je een custom ip adres insteld dan moet het lukken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:28 schreef err het volgende:
vond gisteren een wifi hotspot in het centrum van den haag, zonder security. Kun je hier gewoon gebruik van maken met je PSP? Hij kon nl. geen ip adres verkrijgen.
en hoe kom ik daar aan dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef SureZal het volgende:
[..]
als je een custom ip adres insteld dan moet het lukken.
dat weet ik dan weer nietquote:
Hotspot is mac beveiligd dus dit gaat je helaas niet lukkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:28 schreef err het volgende:
vond gisteren een wifi hotspot in het centrum van den haag, zonder security. Kun je hier gewoon gebruik van maken met je PSP? Hij kon nl. geen ip adres verkrijgen.
op mijn school heb je ook een wifi verbinding die mac beveiligd is (je moet eerst je mac adres doorgeven voordat je erop komt) maar klasgenoten van mij komen er met hun laptop op door een custom ip-adres in te stellen (en DNS enz.) dan komen ze er gewoon op. Ik hjeb het ook geprobeerd met mn PSP en het werkte. misschien dat het minder beveiligd is maar het werkte wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:47 schreef Fliepke het volgende:
Het kan zijn dat er toch een mac adres beveiliging op zit en dan kom je nog niet op
Het kán, maar niet eenvoudig en je moet goed weten waar je mee bezig bent.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef koei het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een PSP
2e hands value pack in zeer goede staat met Colin McRea en WipEout voor 180 euro. Enige nadeel is dat het een Japanse versie is en dat je hierbij met rondje moet bevestigen in plaats van met kruisje. Ik heb al even rond gezocht maar ik ben er nog niet achter of dit te wijzigen is, en zo ja hoe. Weet iemand dit toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |