Allebeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
bedoel je browsen of online gamen?
Na lang zoeken heb ik er eentje kunnen vinden, een half dode. Maar die pixels zijn zo klein dat je er toch nauwelijks iets van merkt... En ik wilde eigenlijk nog ff wachten met het kopen van een psp, maar deze was goedkoop en dichtbij dus toch maar gehaaldquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef gamecube_master het volgende:
er is dacht ik wel een manier, maar die was dacht ik niet helemaal veilig...
Ik weet ook niet meer hoe ze dat deden.
Trouwens niet duur, die PSP...Hoeveel dooie pixels heb je?
Gelukkig kun je meerdere Wifi-instellingen opslaan in je PSP.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, de pagina hiervoor bijvoorbeeld. MAC adressen, IP adressen, dat soort shit. Als je dat allemaal moet instellen kun je niet ff snel online toch? Je zit immers niet altijd bij dezelfde locatie met je PSP?
Ik snap er werkelijk geen hol van, maar als het altijd automatisch kan prima![]()
bij mij niet dus, kon geen ip adres verkrijgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dat gaat over beveiligde netwerken. Dan moet je vaak nog een sleutel opgeven om erop te komen.
Maar op publieke gratis hotspots, zou automatische configuratie gewoon moeten werken.
Je hebt gewoon een jaar garantie. Voor zover ik weet zou je geen problemen moeten ondervinden!quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef User_Name het volgende:
Effe een vraagje..
Heb m'n psp 2 maanden geleden gekocht maar wil hem nu toch maar terugsturen naar Sony omdat ik 6 dode pixels heb en veel stof onder het scherm..
Kan ik dat nu nog doen zonder problemen? Ik weet dat je 6 maanden garantie hebt alleen ik heb al verhalen gehoord zo hier en daar dat ze moesten bijbetalen.
Ook heb ik mijn psp al geregistreerd voor Netwerk Gaming en daarvan al een nick en wachtwoord ontvangen... Zorgt dit voor problemen?
WTFquote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef MMaRsu het volgende:
Nee alleen via ad-hoc, dat is zeg maar LAN
idd wel een vette skinquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Leuke skin voor de Logitech Playgear:
-knip-
Ik heb het zelf op dik papier met zilverkleurige toplaag geprint, ziet er echt gelikt uit.quote:
Van zo'n skin zou ik dus helemaal gek worden. Veel te druk en de kleurencombinatie is ook niet bepaald prettig om naar te kijken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Leuke skin voor de Logitech Playgear:
[[url=http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/playgear.jpg]afbeelding]
[/url]klikbaar
Lijkt te groot, maar print size is precies goed
Dan zou ik nú even de andere kant op kijken al ik jou wasquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van zo'n skin zou ik dus helemaal gek worden. Veel te druk en de kleurencombinatie is ook niet bepaald prettig om naar te kijken.![]()
Releasedata mbt de PSP zijn een beetje vaagquote:Op donderdag 10 november 2005 09:00 schreef Morthill het volgende:
Er was mij vertelt dat Street Fighter deze maand zou uitkomen in de States, 15 november of zo? Maar kan hem nog nergens vinden dat ie er aan komt.
Je had m liever gratis gehadquote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe batterij: http://games.fok.nl/news.php?newsid=7502
40 euro
40 euro voor een accu is gewoon aan de hoge kantquote:Op donderdag 10 november 2005 14:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je had m liever gratis gehad
Niet zo zeuren, de batterij die je er nu in hebt zitten kost 50 euro losquote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
40 euro
Niet goedkoop nee, maar ik zie het probleem niet zo. Tenzij je per se twee accu's wilt hebben natuurlijk...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
40 euro
Binnen 3 maanden na de release een betere batterij op de markt brengen zuigt gewoon.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet goedkoop nee, maar ik zie het probleem niet zo. Tenzij je per se twee accu's wilt hebben natuurlijk...
Over nog 3 batterij releases, als ze bij de 3000 mAh zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
Het is bovendien weer een bewijs dat de PSP veel te vroeg is uitgebracht.
Wanneer gaat de PSP op zijn maximale cpu snelheid draaien?
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
Oplichters bij Sony.
De EA onder de hardware fabrikanten.
Oh.. natuurlijk Sony doet dit om mensen dwars te zitten!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Binnen 3 maanden na de release een betere batterij op de markt brengen zuigt gewoon.
Het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over nog 3 batterij releases, als ze bij de 3000 mAh zitten![]()
Een jaar na de Japanse release vind ik nog erg vroeg en is voor mij een bevestiging dat Sony de PSP te snel heeft uitgebracht.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Oh.. natuurlijk Sony doet dit om mensen dwars te zitten!Wat een flauwekul. Brengen ze een betere accu op de markt is het nòg niet goed!
Vergeet ook niet dat deze accu bijna een jaar na de Japanse release verschijnt.
Te vroeg? Hoezo te vroeg? Ze hebben 10 miljoen PSP's verkocht en ik mag aannemen dat een deel daarvan tochwel bij tevreden klanten terecht is gekomen. Maar waarom in vredesnaam klagen als ze een nieuwe accu releasen?!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
Een jaar na de Japanse release vind ik nog erg vroeg en is voor mij een bevestiging dat Sony de PSP te snel heeft uitgebracht.
Valt wel mee hoor. Sony is echt niet heilig ofzo, maar dit is gewoon gezeur om helemaal niks!quote:Ik weet dat Sony in jouw ogen weinig verkeerd kan doen. Sony aandelen of gewoon een enorme fanboy?
quote:10 miljoen PSP's verkocht
Wat had je liever gezien, dat Sony de PSP nu pas uit bracht in Japan?? En dan dus pas in mei volgend jaar in Europa. Als ze dat hadden gedaan had je hier zitten zeuren over Sony's slechte marketing strategie omdat ze zo'n achterstand hebben op de NDS.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een jaar na de Japanse release vind ik nog erg vroeg en is voor mij een bevestiging dat Sony de PSP te snel heeft uitgebracht.
Ik weet dat Sony in jouw ogen weinig verkeerd kan doen. Sony aandelen of gewoon een enorme fanboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |