Hier koelt het ook goed af, nu 3,8 graden.quote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:
hier is het redelijk snel aan het afkoelen. Het is nog 7 graden rond op dit moment, dat wel.
quote:Komende avond en nacht klaart het verder op. De wind is zwak en het koelt in het hele land flink af. De minimumtemperatuur ligt tussen +2 graden in het zuidwesten en -5 in het noordoosten. Daarbij ontstaat hier en daar mist.
Had hem net ook gezien op weerwoord. Is wel een goedequote:
Waarom ken ik dat topic nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. en een linkje naar het topic
Koude winter verwacht deel 3
Ik ook niet tot gisteren of zoquote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Had hem net ook gezien op weerwoord. Is wel een goede![]()
[..]
Waarom ken ik dat topic niet![]()
![]()
Aaaw, zo dik is ze niet eens. Maanden geleden stond er op "Ergernissen" van NOS teletekst of ze ook niet op kon hoepelen, want je zag >niets< meer van Nederland. Toen kon je netaan zien dat ze zwanger was.quote:
Ja, blijft af en toe wat lastig zo met twee topics.quote:Op maandag 21 november 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. en een linkje naar het topic
Koude winter verwacht deel 3
nobel doelquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, blijft af en toe wat lastig zo met twee topics.
Ik ben benieuwd dit weekeinde.... zaterdag ga ik mijn schoonouders helpen verhuizen sneeuwschuiven
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef Blik het volgende:
vanaf vrijdag wordt het wellicht al een beetje winter in Nederland en Belgie
Ardennen krijgen bijna zeker sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |