Hier koelt het ook goed af, nu 3,8 graden.quote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:
hier is het redelijk snel aan het afkoelen. Het is nog 7 graden rond op dit moment, dat wel.
quote:Komende avond en nacht klaart het verder op. De wind is zwak en het koelt in het hele land flink af. De minimumtemperatuur ligt tussen +2 graden in het zuidwesten en -5 in het noordoosten. Daarbij ontstaat hier en daar mist.
Had hem net ook gezien op weerwoord. Is wel een goedequote:
Waarom ken ik dat topic nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. en een linkje naar het topic
Koude winter verwacht deel 3
Ik ook niet tot gisteren of zoquote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Had hem net ook gezien op weerwoord. Is wel een goede![]()
[..]
Waarom ken ik dat topic niet![]()
![]()
Aaaw, zo dik is ze niet eens. Maanden geleden stond er op "Ergernissen" van NOS teletekst of ze ook niet op kon hoepelen, want je zag >niets< meer van Nederland. Toen kon je netaan zien dat ze zwanger was.quote:
Ja, blijft af en toe wat lastig zo met twee topics.quote:Op maandag 21 november 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. en een linkje naar het topic
Koude winter verwacht deel 3
nobel doelquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, blijft af en toe wat lastig zo met twee topics.
Ik ben benieuwd dit weekeinde.... zaterdag ga ik mijn schoonouders helpen verhuizen sneeuwschuiven
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef Blik het volgende:
vanaf vrijdag wordt het wellicht al een beetje winter in Nederland en Belgie
Ardennen krijgen bijna zeker sneeuw
En aan de kant springen kan ze ook nog goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ze lieten het plaatje zien zonet op RTL4
Dan maar een alternatieve in limburg volgende weekquote:Op woensdag 23 november 2005 02:11 schreef FRaGMaN het volgende:
3 graden hier.. Voorlopig geen 11 stedentocht.
Heb d'r al meerdere vesies van gezien...quote:
quote:WIND:
Donderdag komt na frontpassage een stevige wind te staan boven de Noordzee, 7-8 bft. Hirlam heeft weer wat fijne structuren in het drukpatroon (zie hierboven)en dus ook windpatroon. Het model komt af en toe met kleinschalige windveldjes van 9 en op de +48 zelfs een 10 bft. Vooralsnog maar even aankijken hoe dit de komende runs van de modellen gaat lopen. Die tijd hebben we nog wel.
Een strenge winter zonder sneeuw?quote:Op donderdag 24 november 2005 07:02 schreef buzzer het volgende:
Kom maar op met de strenge winter, een elfstedentocht zou wel weer eens leuk zijn
Die sneeuw mogen ze wmb wel houden
die regen komt nog wel vandaag....quote:Op donderdag 24 november 2005 09:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Een strenge winter zonder sneeuw?Dat hóórt erbij man!
6.9 nu hier. Erg grijs, en nat, maar het regent niet. 3 bft gok ik zo aan wind.
Ik zag dat hij ook hier was geplaatst:quote:Voorwaarschuwing Weeralarm
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
In de loop van komende nacht en vrijdagochtend kunnen bij buien zeer zware windstoten (tot 110 km/uur) voorkomen. Het KNMI schat de kans op deze zeer zware windstoten in op 60%. Overigens kan ook het winterse karakter van de buien en de mogelijke west- tot noordwesterstorm (9 bft) aan de kust tot overlast leiden.
donderdag 24 november 2005 11.12 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |