Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Aha de oude skin nu is het overduidelijk dat Floripas een kloon is.
Hmm lastig. Kan ze niet harder werken?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:27 schreef kLowJow het volgende:
Liefst zonder mijn huidige vriendin het huis uit te hoeven schoppen.
Dat heeft een nerd gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ben ik de enige met de nieuwe lay-out?
Ik denk dat we hier op een dood spoor zitten. Iemand nog andere oplossingsrichtingen?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm lastig. Kan ze niet harder werken?
Ik heb ook FOK!-silver, oogt veel rustiger voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Nog iets wat we gemeen hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Nou, da's één iets.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we op dit punt niet verschillen qua gedachtes.
Je weet nu wel hoe je mijn profiel in moet kijken?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Denk je dat ik het niet terug zou veranderen alvorens een screenshot te dumpen?
Als je een kloon was zou je dat inderdaad vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe weet die nerd dat er een oude skin is?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef Floripas het volgende:
Dat heeft een nerd gedaan.
Ik weet ook niet hoe uik het terug moet veranderen.
Ik ben géén kloon.
Ik weet niet hoe ik er op kom, maar ik dacht het eigenlijk in de Lucida hoek te zoekenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Aha de oude skin nu is het overduidelijk dat Floripas een kloon is.
Het zou ook bewuste misleiding kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leg even kort uit wat de vraag was, antropologie terwijl je je hypotheek wil betalen ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier op een dood spoor zitten. Iemand nog andere oplossingsrichtingen?
na blauw, volgt de bruine slip, zeggen ze bij judoquote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef kLowJow het volgende:
Laten we het niet wéér over Floripas hebben. Denk liever aan mijn toekomst!
Je hebt mijn advies in de wind geslagen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef kLowJow het volgende:
Laten we het niet wéér over Floripas hebben. Denk liever aan mijn toekomst!
Interessant. Ik heb het weleens in de Lord_Vetinari hoek gegooid maar dat werd ontkend door sizzler.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Tafkahs het volgende:
Ik weet niet hoe ik er op kom, maar ik dacht het eigenlijk het in de Lucida hoek te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |