Ik voel me oud.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kom uit 1985, ook toen waren de snorkels beroemdheden.
Die staat er niet bij!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wel hoor.
Gewoon hier klikken
[afbeelding]
maar dan die bij mijn posts
mijn grieven tegenover 1 wedervraag.. vind je dat echt eerlijk?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ik die eerlijk beantwoord, vertel jij mij dan over je grieven?
Op een ouwe kameel moet je het leren he.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik voel me oud.
De eerste die over een fiets en leren begint, sterft.
Dat is vreemd. Als ik ergens waar dan ook inlog ter wereld, en ik ga naar FOK!, dan zie ik ze al, zonder in te loggen.quote:
Urgh.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
mijn grieven tegenover 1 wedervraag.. vind je dat echt eerlijk?
Nou ja, ik kan je wel wat feitjes geven natuurlijk:
Amsterdam telt ca 2500 leden. Op de Alv waren zo'n 130 ~ 150 leden aanwezig, waarvan ca 128 (deel)raadskandidaten.
Harry van Bommel deed niet mee, want hij is woonachtig in Diemen dat onlangs is afgestoten als onderdeel van Amsterdam; Diemen heeft een status aparte.
Het bestuur heeft op eigen gronden een aantal lijsten van stadsdelen afgekeurd zonder dat toe te lichten, de leden stemden gunstig in het voordeel van de voorstanders die hun stadsdeel onder sp vlag wilden bezetten.
Remine is in het voordeel van Laurens 'gekozen' als lijsttrekker. Volgens mij zit ze er nu voor de 3e termijn.
De nummer 3 op de kieslijst voor de centrale stad, een Turkse dame, is voorgedragen door het bestuur. Op het moment van stemmen was zij nog geen lid..
De top 10 van de kieslijst voor de centrale stad, wordt bemand door mensen die al in de fractie zaten. Die lijst is samengesteld door een commissie die bestond uit A. G erkens, R. van R aak en M. G raatsma. De notulen werden opgetekend door Meta M eijer, fractielid.
Voorlopig is dit wat ik kwijt wil.
Hey bah sex met kamelen,quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Op een ouwe kameel moet je het leren he.
Vanwaar die associatie? Het gemak waarmee ik je ziel bloot leg? De manier waarop ik altijd weer een glimlach op je gelaat weet te toveren? Of zie je me als een kalende man van middelbare leeftijd die zich tegenover het andere geslacht geen houding weet te geven?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen. Iets zegt me dat je op Frasier zal lijken.
nu ben jij aan de beurt he?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vanwaar die associatie? Het gemak waarmee ik je ziel bloot leg? De manier waarop ik altijd weer een glimlach op je gelaat weet te toveren? Of zie je me als een kalende man van middelbare leeftijd die zich tegenover het andere geslacht geen houding weet te geven?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef Drugshond het volgende:
Gaat de rechtse uitzending van Mutant01 bekijken.
![]()
waarom ook alweer niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja.
Ik hou niet van de SP-Amsterdam.
Oi!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op een ouwe kameel moet je het leren he.
Ziehier.quote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef kLowJow het volgende:
Dat hoofdje met vraagteken dus Floripas.
Vriendin zoeken die dat betaalt.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef kLowJow het volgende:
Waar kan ik Antropologie studeren en tegelijkertijd genoeg verdienen om mijn hypotheek te (blijven) betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |