Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Aha de oude skin nu is het overduidelijk dat Floripas een kloon is.
Hmm lastig. Kan ze niet harder werken?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:27 schreef kLowJow het volgende:
Liefst zonder mijn huidige vriendin het huis uit te hoeven schoppen.
Dat heeft een nerd gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ben ik de enige met de nieuwe lay-out?
Ik denk dat we hier op een dood spoor zitten. Iemand nog andere oplossingsrichtingen?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm lastig. Kan ze niet harder werken?
Ik heb ook FOK!-silver, oogt veel rustiger voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Nog iets wat we gemeen hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Nou, da's één iets.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we op dit punt niet verschillen qua gedachtes.
Je weet nu wel hoe je mijn profiel in moet kijken?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Denk je dat ik het niet terug zou veranderen alvorens een screenshot te dumpen?
Als je een kloon was zou je dat inderdaad vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe weet die nerd dat er een oude skin is?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef Floripas het volgende:
Dat heeft een nerd gedaan.
Ik weet ook niet hoe uik het terug moet veranderen.
Ik ben géén kloon.
Ik weet niet hoe ik er op kom, maar ik dacht het eigenlijk in de Lucida hoek te zoekenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Aha de oude skin nu is het overduidelijk dat Floripas een kloon is.
Het zou ook bewuste misleiding kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leg even kort uit wat de vraag was, antropologie terwijl je je hypotheek wil betalen ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier op een dood spoor zitten. Iemand nog andere oplossingsrichtingen?
na blauw, volgt de bruine slip, zeggen ze bij judoquote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef kLowJow het volgende:
Laten we het niet wéér over Floripas hebben. Denk liever aan mijn toekomst!
Je hebt mijn advies in de wind geslagen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef kLowJow het volgende:
Interessant. Ik heb het weleens in de Lord_Vetinari hoek gegooid maar dat werd ontkend door sizzler.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Tafkahs het volgende:
Ik weet niet hoe ik er op kom, maar ik dacht het eigenlijk het in de Lucida hoek te zoeken
Vroeger, toen het forum nog snel was, joegen we er minstens 2 per dag doorheen!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Yildiz het volgende:
Valt wel op dat de laatste tijd de slowchats erdoorheen vliegen
ongeveer een topic per dag
Vrouw goed aan het werk zetten en zelf met je luie reet gaan studeren. Zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef kLowJow het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Leg even kort uit wat de vraag was, antropologie terwijl je je hypotheek wil betalen ofzo?
Nee, man, die mod mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb het weleens in de Lord_Vetinari hoek gegooid maar dat werd ontkend door sizzler.
Het blijft een lastige zoektocht![]()
Na bestuurskunde ook nog eens bedrijfskunde doen... nèh.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Floripas het volgende:
Ga naar het HBO. Studeer aldaar Bedrijfskunde, antropologie&managment.
Dump luie vrouw.
Voor jou een vraag, en voor mij ook een beetje.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft Floripas een lekker kontje?![]()
Heb je nooit je kont proberen te fotograferen?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, en voor mij ook een beetje.
Dan word je maar gewoon een arme lijdende kunstminnende intellectueel.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Na bestuurskunde ook nog eens bedrijfskunde doen... nèh..
Voor mij ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, en voor mij ook een beetje.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:37 schreef Floripas het volgende:
Nee, man, die mod mij.
Het is als zoeken naar de heilige graal: hij be-staat-niet!
Mooie tijd zeker wanneer Aaah buiten z'n maandelijkse periode zat en ook gewoon vrolijk meedeed.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroeger, toen het forum nog snel was, joegen we er minstens 2 per dag doorheen!
Daar kan ik mee leven. Dakloos is echter een brug te ver.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan word je maar gewoon een arme lijdende kunstminnende intellectueel.
Euhhh, een avond-opleiding, of een deeltijdopleiding?quote:
We kunnen wel eens een daderprofiel proberen te schetsen a la PrdVquote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb het weleens in de Lord_Vetinari hoek gegooid maar dat werd ontkend door sizzler.
Het blijft een lastige zoektocht![]()
En als ze het doet komt het geforceerd over.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef Tafkahs het volgende:
Floripas geeft nooit vrouwlijke antwoorden.. come on guys
profielen werken sowieso al niet, als de vermeende 'verdachte' een beetje slim is.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We kunnen wel eens een daderprofiel proberen te schetsen a la PrdV![]()
Dat was ik inderdaad van plan. Dan moet je echter nog een dag of twee in de week beschikbaar hebben. Het zou natuurlijk mooi zijn wanneer ik betaald zou kunnen studeren.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Euhhh, een avond-opleiding, of een deeltijdopleiding?
Ik geloof er nog steeds geen zak van.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En als ze het doet komt het geforceerd over.
De ontmaskering van Floripas vordert beetje bij beetje.
Elke dader maakt fouten..quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En als ze het doet komt het geforceerd over.
De ontmaskering van Floripas vordert beetje bij beetje.
Dat zet zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
We kunnen wel eens een daderprofiel proberen te schetsen a la PrdV![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |