Precies.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef Yildiz het volgende:
Ik denk dat je moet accepteren dat gewoon de helft van de bevolking liever PSV - Milaan kijkt dan de politiek via Netwerk / Nova / Zembla / kranten / en andere media volgt.
Nouja, dat niet, misschien qua politiek, maar die vinden voetbalwedstrijden veel leuker, of die zondagmiddag fietsen, of die zaterdag karten, of wat dan ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
De massa heeft sowieso het geheugen van een mier met Alzheimer.
Het klopt dat politiek bij de massa niet leeft maar dat staat los van mijn bewering.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
Nouja, dat niet, misschien qua politiek, maar die vinden voetbalwedstrijden veel leuker, of die zondagmiddag fietsen, of die zaterdag karten, of wat dan ook.
Veel mensen boeit politiek gewoon geen hol, tenzij er flinke fouten gemaakt worden, dan kan men even lachen.
Zou je dat nader toe willen lichten?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het klopt dat politiek bij de massa niet leeft maar dat staat los van mijn bewering.
De massa laat zich voornamelijk leiden door opportunisme.
De massa heeft geen structurele visie wat betreft politiek. Vandaag kunnen ze ergens voor zijn en morgen zijn ze erop tegen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Yildiz het volgende:
Zou je dat nader toe willen lichten?
Het laat goed zien hoe kortzichtig mensen denken en zich enkel door de waan van de dag laten leiden.quote:Vlak na de moord vond 53% van de Nederlanders dat de vrijheid van meningsuiting in Nederland niet meer bestond, nu is nog 38% die mening toegedaan.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
Neem dit onderzoek als voorbeeld.
'Politiek pakt terreur na moord Van Gogh beter aan'
[..]
Het laat goed zien hoe kortzichtig mensen denken en zich enkel door de waan van de dag laten leiden.
Éigenlijk wil dan stoppen met lezen, maargoed, ik heb het gelezenquote:Uit een onderzoek van Maurice de Hond,
Dat vind ik dan weer een stuk opzienbarender. Ik heb zelf wel een gedeelte van de wereld gezien, en Nederland is gewoon echt een land om trots op te zijn, vanwege de vrijheid die je hebt.quote:Ongeveer anderhalf miljoen Nederlanders overwegen serieus om te emigreren. Vorig jaar lag dat aantal nog op één miljoen.
Hehe, je was er vast en zeker blij mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:19 schreef Monidique het volgende:
Ik heb het gehoord, Pracissor.
Ik wist niet precies waar het over ging en heb er niet echt naar geluisterd.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hehe, je was er vast en zeker blij mee.![]()
Idd, ik heb ook heel wat andere landen gezien en dan ga je pas beseffen in wat voor prachtig land je woont. De politiek, het bestuur en de maatschappij behoren tot die van de stabielste en eerlijkste van de hele wereld. Iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Éigenlijk wil dan stoppen met lezen, maargoed, ik heb het gelezen
[..]
Dat vind ik dan weer een stuk opzienbarender. Ik heb zelf wel een gedeelte van de wereld gezien, en Nederland is gewoon echt een land om trots op te zijn, vanwege de vrijheid die je hebt.
En die dreigt ingeperkt te worden, dus? Dan vlucht je maar weg omdat men bang is er niks tegen te kunnen doen.
Ik vind het haast laf.
Hoe wist je het dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wist niet precies waar het over ging en heb er niet echt naar geluisterd.
Precies.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:23 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook heel wat andere landen gezien en dan ga je pas beseffen in wat voor prachtig land je woont. De politiek, het bestuur en de maatschappij behoren tot die van de stabielste en eerlijkste van de hele wereld. Iets om trots op te zijn.![]()
Dat was een idioot.. Waar was hij trouwens met z'n nieuwe lijst. Hij zou toch wel even de democratie afschaffen ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 20:24 schreef Drugshond het volgende:
Dit is/was de onbetwiste koning der proefballonnen.
[afbeelding]
Ach echt slecht is het hier niet maar fantastisch zou ik het ook niet willen noemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Éigenlijk wil dan stoppen met lezen, maargoed, ik heb het gelezen
Dat vind ik dan weer een stuk opzienbarender. Ik heb zelf wel een gedeelte van de wereld gezien, en Nederland is gewoon echt een land om trots op te zijn, vanwege de vrijheid die je hebt.
Zelfs mensen aan de andere kant van de wereld spreken je erop aan, dat Nederland zo geweldig is met zijn vrijheid, dat men er niet zo moeilijk of krampachtig doet, en dat je gewoon normaal softdrugs mag gebruiken, en dat hard-drugs keihard aangepakt wordt.
Dat vinden ze heel mooi, tot aan de andere kant van de wereld.
Niet die klompen, tulpen of wat ook, iedere normale wereldburger weet wel dat we daar niet op lopen.
Het is niet laf maar de eer aan jezelf houden. Je leeft je eigen leven en moet dat zelf invullen. Als je denkt dat niet in Nederland te kunnen doen moet je emigreren.quote:maargoed, die vrijheid,
die dreigt ingeperkt te worden, dus? Dan vlucht je maar weg omdat men bang is er niks tegen te kunnen doen.
Ik vind het haast laf.
Ik zou zeker een huisje kopen in Agadir of ergens in die regioquote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
Waar zou je heen willen Mutant01?
Ik heb de tegenlicht docu nog niet gezien![]()
Is dat Marokko, dat is dan toch niet emigreren.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou zeker een huisje kopen in Agadir of ergens in die regio![]()
De snorkels?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:38 schreef Floripas het volgende:
Even off-topic: heb jij dat briljante journaal van die kapitein die die zeedieren tekende gezien? Heel indrukwekkend vond ik die, ik heb er eens een facsimile van bekeken.)[/sub]
Mwah misschien niet, misschien welquote:Op woensdag 2 november 2005 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is dat Marokko, dat is dan toch niet emigreren.
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
ik verveel me de pestpleuris.. wat kan fok! saai zijn..
[afbeelding]
Carnival.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Als je een Marokkaans paspoort hebt spreek je niet echt van emigreren. Hoewel als je heel je leven hier hebt gewoond mss toch wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
Mwah misschien niet, misschien welLigt eraan wat voor definitie je hanteert.
quote:Al Qaida-kopstuk ontsnapt
WASHINGTON - Een van de belangrijkste kopstukken van het terreurnetwerk Al Qaida blijkt ontsnapt uit een Amerikaanse militaire gevangenis in Afghanistan. Het gaat Omar al-Faruq uit Koeweit, die in juni 2002 in Indonesië was opgepakt.
De islamitische terrorist kon in juli uit de vliegbasis Bagram vluchten, meldde een functionaris van het Amerikaanse ministerie van Defensie woensdag. Al-Faruq ontsnapte samen met vier andere gevangenen. Hij gold als de hoogste baas van het netwerk in het zuidoosten van Azië.
Het is eigenlijk niet leuk, maar je kan haast een boekje schrijven, van.quote:
Niet vandaag. Tegen de tijd dat het verkiezingstijd is voor de gemeenteraadsverkiezingen, zal ik mijn bijdrage leveren aan de mensheid.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
En leg dan even je grieven over de SP uit, zeg.
yup, Rita Mae en d'r dochterquote:
Ik keek eerlijk gezegd ook maar naar twee dingquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Maar ik ben zo benieuwd.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Niet vandaag. Tegen de tijd dat het verkiezingstijd is voor de gemeenteraadsverkiezingen, zal ik mijn bijdrage leveren aan de mensheid.
Was jij er ook dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar ik ben zo benieuwd.
Zou jij op de lijst?
Was jij voor die Ivens?
Wat, wat, wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |