Is dat Marokko, dat is dan toch niet emigreren.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou zeker een huisje kopen in Agadir of ergens in die regio![]()
De snorkels?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:38 schreef Floripas het volgende:
Even off-topic: heb jij dat briljante journaal van die kapitein die die zeedieren tekende gezien? Heel indrukwekkend vond ik die, ik heb er eens een facsimile van bekeken.)[/sub]
Mwah misschien niet, misschien welquote:Op woensdag 2 november 2005 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is dat Marokko, dat is dan toch niet emigreren.
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
ik verveel me de pestpleuris.. wat kan fok! saai zijn..
[afbeelding]
Carnival.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Als je een Marokkaans paspoort hebt spreek je niet echt van emigreren. Hoewel als je heel je leven hier hebt gewoond mss toch wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
Mwah misschien niet, misschien welLigt eraan wat voor definitie je hanteert.
quote:Al Qaida-kopstuk ontsnapt
WASHINGTON - Een van de belangrijkste kopstukken van het terreurnetwerk Al Qaida blijkt ontsnapt uit een Amerikaanse militaire gevangenis in Afghanistan. Het gaat Omar al-Faruq uit Koeweit, die in juni 2002 in Indonesië was opgepakt.
De islamitische terrorist kon in juli uit de vliegbasis Bagram vluchten, meldde een functionaris van het Amerikaanse ministerie van Defensie woensdag. Al-Faruq ontsnapte samen met vier andere gevangenen. Hij gold als de hoogste baas van het netwerk in het zuidoosten van Azië.
Het is eigenlijk niet leuk, maar je kan haast een boekje schrijven, van.quote:
Niet vandaag. Tegen de tijd dat het verkiezingstijd is voor de gemeenteraadsverkiezingen, zal ik mijn bijdrage leveren aan de mensheid.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
En leg dan even je grieven over de SP uit, zeg.
yup, Rita Mae en d'r dochterquote:
Ik keek eerlijk gezegd ook maar naar twee dingquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Maar ik ben zo benieuwd.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Niet vandaag. Tegen de tijd dat het verkiezingstijd is voor de gemeenteraadsverkiezingen, zal ik mijn bijdrage leveren aan de mensheid.
Was jij er ook dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar ik ben zo benieuwd.
Zou jij op de lijst?
Was jij voor die Ivens?
Wat, wat, wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |