Heb ik een dement-moment of zo maar gaat Stacey weg dan???quote:Als ze straks daadwerkelijk de Square verlaat dan zullen we haar scherpe tong node missen.
Oh gelukkig maar dan! @ Ruby, ik ga morgen toch maar even die gemiste aflevering bekijken, jouw verslagje heeft me toch nieuwsgierig gemaakt qua Jake, 'k wil hem wel eens in actie zien met die lellebel, ha ha!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:41 schreef J_TM het volgende:
Suko, ik dacht dat even omdat ze tegen Jean zei dat ze de Square zou verlaten om zich aan de moederzorg te wijden.
Of het nou oneerlijke concurrentie was of niet, er was sowieso sprake van kinderachtig gedrag. Boosdoener Mark Burdis (puilogen, blond Mitchell-haar) zat in Grange Hill in dezelfde klas als Susan Tully.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik herinner me wel de sero-positieve groenteman Mark Fowler, maar ik kan me niets meer herinneren van de oneerlijke concurrentie dus ook niets meer van die gast.
Misschien als ik een foto zou zien weer wel.
Misschien, maar het kan ook zijn dat Juf Gifhart zich weer laat zien na haar vrijspraak.quote:Op zondag 11 december 2005 23:39 schreef ruby het volgende:
Ja, inderdaad. Wat zou er loos zijn met die jongen?
Zal wel de square opduiken binnenkort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben benieuwd :p. Ik ben benieuwd wat Phil bedoelde met wat ie tegen Juley zei ( niet dat ik wat geef om de laatste persoon, die ben ik liever kwijt dan rijk). kan nog wat worden, toch? Enne J_TM, ik had die aflevering van de Kumars ook gezien, enne wat die Kerstshow betreft, wie zal dit keer het slachtoffer zijn/worden van Catherine Tate?? Peggy Mitchell again??.. oh ja nog even een andere spoiler voor ik het vergeet!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zo zo, onze Chrissie aat schuld bekennen! Zou dat ook nog eens uitgezonden worden, of zouden dit werkelijk de laatste scenes zijn van Tracy-Ann Oberman??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Trouwens kan Johnny Allen please snel weggaan ( dood ofzo, of gewoon vermist) want ik vind hem echt behoorlijk irritant ( kan hij niet even mensen van de brug afgooien, zoals hij bij Andy Hunter had gedaan, misschien een goede oplossing betreffende z'n probleem met Juley. 1. Zijn we tenminste van dat irritante gedoe van Johnny Allen af betreffende Ruby&Juley. en 2. Zijn we ook nog eens van Juley af. en nummer 3. Is Johnny Allen ook weer happy, dus is iedereen happy... Misschien moet ik maar eens naar de BBC toegaan en eens gaan klagen of zelf die scripten gaan schrijven ( of aanpassen, naar hoe wij het hier op dit forum willen). Overigens zie ik best wel uit naar de Kerst-episodes van EE, gezellig met vrienden kijken en zowieso, Kerst is altijd gezellig. ( vind ik dan) Overigens ga ik binnenkort een weekendje naar Londen ( mn eerste keer , zo ergens begin 2006). dus. ben benieuwd hoe het daar is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Duiveltja op 14-12-2005 09:59:33 ]![]()
Mensen even een waarschuwing!Ik heb per ongeluk mijn eerste spoiler verkeerd geplaatst, ( dank je wel Lienekien, dat je het eventjes zei) ik zal hem even opnieuw plaatsen, dus ik zou mijn bovenstaande bericht van gisteren niet lezen, betreffende de eerste spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en nu is hij wel goed geplaatst !! Thnx Lienekien! enne sorry van mijn fout!!! had me een beetje vertypt,,,![]()
Je had je bericht nog kunnen editten. Ik heb het inmiddels aangepast voor jequote:Op woensdag 14 december 2005 09:39 schreef Cecelia34 het volgende:
Mensen even een waarschuwing!Ik heb per ongeluk mijn eerste spoiler verkeerd geplaatst
![]()
![]()
Jaaaa, die Phil.
Ik had niet verwacht dat hij achter die "romance" van Ruby en Juley zat. Arm kind, is het de eerste keer voor 'r en dan is het ook nog opzet. Ja ja, lul je er dan maar eens uit Juley.
En Johnny Allen mag van mij ook weg ja. Hij is alleen maar irritant bezig die halve zool. Je mag best irritant zijn, maar niet alleen maar.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
Kylie tegen Dawn: "Zeker jaloers omdat je geen vriendje hebt".
Amy tegen Johnny: "M'n vader was net zo ( beschermend) als jij en door schade en schande ben ik erachter gekomen dat hij gelijk had. Ik ken jouw soort".![]()
Heb altijd al een bloedje hekel aan die Juley (heeft ook z'n kop niet mee) gehad, ik vind zijn rol zo volkomen nul komma nul, heeft de irritatiegraad allang overstegen en zo te lezen zijn er massa's meer die er zo over denken. Tuurlijk heb je die er alijd tussen maar sommige soaps 'rekken' die rollen veel te lang zodat het een ware ergernis wordt! Je zou werkelijk hopen idd datJohnny hem spoedig over de kling dondert! Beetje kwalijk van EE dat je kijkers die gedachten laat krijgen. Zo, genoeg gepreek Suko.(hoedje stond Nana Moontje trouwens wel leuk, ha ha!)
![]()
Van mij mag die Juley ook asap uit de serie, net als Johnny Allen. mijn god ik vond Pa Ferreira minder vervelend. En dat wil wat zeggen.![]()
Ik vond Johnny in z'n rol eerst wel oké, maar hij wordt steeds vervelender naarmate de tijd vordert.
Maar hij zou toch sowieso weggaan?
Pa Ferreira vond ik ook bagger.
Dit moest natuurlijk Demi zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef J_TM het volgende:
Kylie tegen Dawn: "Zeker jaloers omdat je geen vriendje hebt".![]()
Hoe eerder hoe liever. En daar hebben we nota bene Andy Hunter voor ingeleverdquote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef ruby het volgende:
Ik vond Johnny in z'n rol eerst wel oké, maar hij wordt steeds vervelender naarmate de tijd vordert.
Maar hij zou toch sowieso weggaan?Dát was pas een hufter!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral![]()
Hufters op z'n tijd zijn wel leuk, maar overdrijven is ook een vak.
Wil je het daar niet meer over hebben? Doet gewoon pijn om aan terug te denken.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En daar hebben we nota bene Andy Hunter voor ingeleverdDát was pas een hufter!
![]()
![]()
![]()
@ Ruby, inderdaad wordt de rol van Johnny eruit geschreven, destijds op eigen verzoek, was niet tevreden met de invulling van het karakter, heeft er nu spijt van. Murray regrets quitting 'EastEnders' Honey kan trouwens wel een zus van Little Mo zijn, net zo'n stuntelige zenuwpees, zal wel weer op een strijd tussen die twee uitdraaien, wie krijgt Billy, het idee alleen al!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef ruby het volgende:
Maar hij zou toch sowieso weggaan?Jammer dat Stacey die Juley niet onderuit haalt, had ik wel een stunt gevonden, maar ja.
En opeens krijgen Sonia en Martin hun eigen kind (mogelijk) naar voren geschoven, out of the blue, moet kunnen.
![]()
![]()
Phil: "Volgens mij toont Billy interesse in een van de bardames"
(Little Mo voelt zich aangesproken)
Stacey tegen Darren: "Kun je niet lezen wat daar staat ?"
(Geen alcohol beneden de achttien)
Kylie: "Sorry, maar ik heb liever een echte man".![]()
Post je deze citaten nou om de draak te steken met Eastenders?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef J_TM het volgende:
Phil: "Volgens mij toont Billy interesse in een van de bardames"
(Little Mo voelt zich aangesproken)
Stacey tegen Darren: "Kun je niet lezen wat daar staat ?"
(Geen alcohol beneden de achttien)
Kylie: "Sorry, maar ik heb liever een echte man".
The love you take is equal to the love you make.![]()
En waarom zou ik dat doen ? Ik bekijk een aflevering en er zitten vaak wel een paar pakkende uitspraken tussen.
Eigenlijk zou iemand een Greatest Quotes moeten uitbrengen.![]()
Oh ok. Ik vind het nogal nietszeggende citaten, maar goed, da's slechts een mening.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat lijkt me ( persoonlijk dan) een heel goed idee J_TM, een Greatest Quotes uitbrengen!. enne ik vind ook dat er wel vaak pakkende uitspraken tussen zitten, op momenten waarop je ze niet verwacht, maar dat is weer mijn mening. ( niet hatelijk bedoeld Lienekien :p) Ik stem wel voor, om een greatest quotes uit te brengen! mijn stem heb je J_TM !! :p . Och en gisteren, Johnny Allen draaide helemaal door, toen ie erachter kwam dat Juley met Ruby had zitten ........ ( jullie weten wel) En heb ik me , als ik me niet vergis, niet gezien dat Johnny Juley wilde vermoorden? met de schaar?? ( eigenlijk wel jammer dat Dennis en Phil to the rescue kwamen, waren we net bíjna van Juley af, ik vind hem zó irritant). En Billy+Honey, no thanks. Dat zal denk ik wel niets worden. En Martin en Sonia ( ALWEER herrie, dit keer betreffende dat Sonia nog een paar jaar langer wilde doo studeren ) En Pauline die een bezoekje kreeg van Margareth, met de vraag of Martin en Sonia voor Chloe/Rebecca wilden zorgen ( tijdelijk? meende ik). Enne Duiveltja, thanks dat je m'n bericht even had ge-edit. ( ik heb namelijk geen idee hoe dat moet
) dus, als iemand mij dat aub zou willen zeggen, dan weet ik het voortaan ook !
![]()
Door te klikken op dit knopjequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:21 schreef Cecelia34 het volgende:
(...)
Enne Duiveltja, thanks dat je m'n bericht even had ge-edit. ( ik heb namelijk geen idee hoe dat moet) dus, als iemand mij dat aub zou willen zeggen, dan weet ik het voortaan ook !
rechts boven in je bericht.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Heb de afl. van gisteravond net bekeken, natuurlijk niet droog gehouden, is toch ook weer een afsluiting van een periode. Nanaatje Moon was zomaar weg, mooi gedaan, niet overdone of zo.![]()
Heb het al eens eerder gepost maar Alfie en ook Kat zijn veel beter te pruimen als ze wat meer serieus zijn. Ben benieuwd wat er in dat briefje staat wat Kat van Nana kreeg. Zal wel over haar en Alfie gaan vermoed ik.![]()
![]()
Damn, ik wilde het inhouden gisteren maar ik moest toch janken, haha.
Gut, ik ben af en toe net een mens.
Maar goed, nana is nu naar de eeuwige jachtvelden dus ik neem aan dat dit soort dramatische taferelen ons tijdens de kerst bespaard blijven.
En ik word een beetje moe van Alfie z'n constant opgevoerde blije clowns-act.Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
Danny en Alfie hadden slaande ruzie waarbij eerstgenoemde z'n neef voor clown uitmaakte. Alfie: "Liever een clown dan een lijk; vanbinnen ben je morsdood. Dat je zo egoistisch doet verbaast me helemaal niets, want je BENT egoistisch".quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:16 schreef ruby het volgende:
En ik word een beetje moe van Alfie z'n constant opgevoerde blije clowns-act.
Niet alleen bij de neven Moon ontbrak het Kerstgevoel.
Martin: "Ik wil het beste voor ons"
Sonia: "Nee, jij wil het beste voor jezelf"
Martin: "Wat is je probleem ?"
Sonia: "Dat er hier twee vrouwen zijn en dat jij met de verkeerde bent getrouwd".![]()
danny is allang opgerot, je bedoelt natuurlijk jakequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef J_TM het volgende:
[..]
Danny en Alfie hadden slaande ruzie...![]()
![]()
Ruby, join the club zou ik zeggen! Ik word ook moe van dat constant opgevoerde clowns-act van Alfie. Ja, het zal me een kerst worden dit jaar op de Square ( bijna iedereen heeft wel mot met iemand op t Plein, Merry X-Mas zou ik zeggen! :p) Trouwens trouwens, ik ben best wel benieuwd wat er in die brief stond die Nana Moon ( R.I.P. rust zacht nana !) aan Kat heeft gegeven, waarschijnlijk wel iets betreffende haar en Alfie. *zucht* en ik ben benieuwd of de begrafenis van Nana soepeltjes zal verlopen, in tegenstelling tot die van Den.( Peggy Mitchell die de begraafplaats opgemarcheerd kwam, vervolgens een hoop kabaal maken en daarna ook nog eens Chrissie bovenop de kist gooien
( had ze eigenlijk wel verdiend, persoonlijke mening!) ). We zullen wel zien.Ow en voor ik het vergeet, thanks Lienekien, dat je me hebt verteld hoe ik een bericht moet editten !
![]()
. Trouwens, ik begin me een beetje te ergeren aan Mr Allen en Juley ( dat gevecht tussen die twee
) En volgens mij heb ik het al eerder gepost, maar Billy+Honey=
![]()
![]()
! ( persoonlijke mening!) En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Pauline toch ervoor zal zorgen dat Chloe/Rebecca bij hun zal komen wonen ( al is het alleen maar om Martin en Sonia bij elkaar te houden!
en dan alleen maar om haar reputatie goed te houden en de familie eer ook!( niet dat Martin me wat kan boeien, daar zit echt geen beetje interesse in in andere dingen, of moet ik me nu zó erg vergissen??).
![]()
![]()
Ben er net achter wie er ook binnenkort doodgaat en daar ben ik helemaal niet blij mee...Ik weet niet hoe het werkt met spoilers enzo hier dus ik zeg verder maar niks
maar ik ben not amused, to say the least...
![]()
![]()
bronquote:Elaine's baby son dies
ACTRESS Elaine Lordan was devastated last night after her battling baby son died.
The ex-EastEnder was at one-year-old James’s hospital bedside as he lost his fight for life.
James died just days after Elaine married his dad Peter. It is the latest in a string of tragedies to hit the star — who played Lynne Slater in EastEnders.
Her mum died by jumping in front of a train earlier this year and her dad is seriously ill with a brain condition.
James, born prematurely with a rare diaphragm disorder which makes breathing difficult, was one last Tuesday.
Two days later, Elaine, 39, secretly wed Peter Manuel — and James was at the ceremony.
Elaine declared then: “I couldn’t be more excited about my new life. This is the start of a new chapter for me.”
But on Sunday evening James took a turn for the worse at the couple’s North London home and was rushed to hospital by ambulance.
He died hours later from complications linked to his condition — with Elaine and Peter, also 39, by his bed.
Elaine’s agent Kate Whaley said last night: “It is with tremendous sadness that we can confirm that James Manuel passed away on Sunday.
“Elaine, Pete and their family and friends are devastated at their loss.”
A pal of the actress, who collapsed in the Australian jungle during I’m A Celebrity last month, added: “This is a real hammer blow.![]()
Wat een verschrikkelijk drama, dat wens je niemand toe, maar was het niet zo dat ze nog dronk terwijl ze al zwanger was? "Lordan is to leave the BBC One soap in summer. Her drinking habits have been the subject of many tabloid reports. On Tuesday The Sun newspaper said Lordan had been celebrating Arsenal's Premiership title triumph when Sunday's attack took place. The paper said Lordan - who is three months' pregnant - had been picking up some broken glass when a "total stranger" attacked her." Bron Het is een wrange suggestie van mij maar de start van die kleine was al niet prettig.![]()
![]()
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam Suko. Maar goed, hoe dan ook, het is wel heel dramatisch en sneu.![]()
@Mommychaos: spoilers plaats je zo: [ spoiler ] bla bla bla [ /spoiler ]
Maar dan zonder de spaties naast de woorden spoiler.
Och wat vreselijk van dat babietje, maar ook ik dacht meteen aan dr drankgebruik ( en dr leeftijd...) He wat triest zeg.
Goed, daar komt mn spoiler dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt Ruby.![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeej.........konden ze niets anders verzinnen?
Sja, 1 dode rond de feestdagen is ook niet genoeg natuurlijk.
Da's nog niet zeker.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nieuwe poging:Waarop ik het volgende had gemeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond te lezen op de vorige pagina van dit topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:53 schreef Suko het volgende: Heb wat op fora gelezen over die begrafenis nav die foto van Schatje, er zijn kennelijk verschillende opties gefilmd over wie het zou kunnen zijn. Heb zo m'n vermoedens maar dat hebben er meer. Zal mij benieuwen of dat geheim tot kerst bewaard blijft!We houden de spanning er lekker in!
![]()
![]()
Zou hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn, die blonde vrouw?Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
Dat lijkt mij in ieder geval wel, maar in het cirkeltje staat mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ha ha!![]()
Ik heb mn info uit de veronicagids, die is dubbel voor de komende weken. ik kijk altijd wat er in de komende week in staat vwb verhaallijn en t staat er letterlijk in...Wish it weren't so.
![]()
Ik heb de spoilers op onderstaande site gekeken, maar ook daar zijn ze mysterieus.
http://www.walfordweb.co.uk/walfordweb/spoilers.php
Ik moet ook nog ff de Veronicagids halen (nee, die haal ik niet speciaal voor Eastenders maar dat is m'n favo tv-gids).
Yep, ook in de Mikrogids...quote:Op donderdag 22 december 2005 07:31 schreef mommychaos het volgende:
Ik heb mn info uit de veronicagids, die is dubbel voor de komende weken. ik kijk altijd wat er in de komende week in staat vwb verhaallijn en t staat er letterlijk in...Wish it weren't so.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vanavond, de begrafenis van nana Moon! Ik haal ook altijd de veronica gids, was niet echt blij toen ik HET las!!!!! begon zowat te huilen!! Wie heeft die storyline geschreven??grrr,,,,,,
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sorry was ik vergeten te plaatsen bij mijn eerste spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Cecelia34 op 22-12-2005 22:30:34 ]![]()
Nou, de begrafenis van nana Moon is achter de rug ( is ze nu begraven of gecremeerd? :S) Goh,Sonia ziet eindelijk eens in wat voor een nietsnut Martin is ( persoonlijke mening over hem). Is ie ook nog beledigd ook nog! Gut gut gut, ook al een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar in huize Fowler. En Dawn die Jake aan de haak probeerde te slaan, Pauline had ook nog wat te zeggen, Jim die zei dat de koets moest beginnen aan te rijden en Dot die een beetje ......?? keek?.( kan t goede woord niet vinden). Dennis die Mr. Allen weer eventjes echt bloed onder de nagels uit haalde, keek niet echt vrolijk ( laatst genoemde). Alfie die de laatste zin/zinnen niet kon uitspreken, Kathleen die meteen uit de bank vliegt om hem te hulp te schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ach.... t was me een afleveringetje wel! Peggy Mitchell die vooraan met dr neus op de koets zat ( had eerder verwacht dat Pauline dat zou doen, maja, da's mijn mening!) Heb trouwens na EastEnders meteen de BBC afgezet, had niet veel behoefte aan een Peggy Mitchell bij Jonathan Ross ( ik vind haar zo irritant om te zien( persoonlijke mening)). ik heb nu al zin in de Christmas episode!! :p
[ Bericht 0% gewijzigd door Cecelia34 op 23-12-2005 10:02:34 ]![]()
Joe: "Rudolf, at your service".
Pauline: "You're not Rudolf, you're nose is not red".
Cecelia, Nana is gecremeerd.
De aflevering van gisteren moet ik nog terugkijken.![]()
ow thanks J_TM ( stom stom van me nu ik net terug aan het kijken ben, misschien dat ik net dát stuk gemist heb)![]()
Gut gut gut toch, ik heb nu best wel even te doen met Rebecca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Demi die nu volgens mij wel door moet hebben wáár het geld van Darren vandaan komt! En Wellard die weer terugkomt?? Zal Ian leuk/fijn vinden! Trouwens ik begin me behoorlijk te ergeren aan die Honey. Honey+Billy= not my cuppa tea! Ow ja, kerstaflevering is zondag op BBC1 van 22.00 tot 23.00. Ga ik opnemen, want ik vind Kerst altijd hét leukste familiefeest!! Alvast prettige kerstdagen iedereen op dit forum!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Cecelia34 op 24-12-2005 13:32:10 ]![]()
Sharon tegen Dennis ( nadat hij weer eens wat tegen Jonhhy Allen zei, wat laatstgenoemde niet in goede aarde viel) : 'Tis the season to be jolly !?![]()
Speciale kerstafleveringGeschreven door Sarah Phelps en Tony Jordan
Het was er allemaal niet echt aan af te zien. Ik vond het maar vreselijk saai.
![]()
Mmm, vond het soms best wel te pruimen eigenlijk, Kat speelde geweldig en vind het eigenlijk nu wel jammer dat ze weg is.Het einde droop natuurlijk weer van een geweldige kitscherigheid, maar kon het wel aan.
Kon een Essent(of eneco)-gevoel (kerstreclame) niet geheel onderdrukken maar ala, soms ben ik gewoon een sentimentele dweil, ha ha! En dan Little Mo, ze was alijd wel een grijs muisje maar ze ziet er voor mijn gevoel gewoon niet gezond uit, afgetrokken en moe. Het 'kerstdiner' bij de Slaters was weer eens hilarisch, kon er zowaar om lachen.
Dat gedoe met Martin en Sonia is een beetje van dik hout zaagt men planken, en ook met Rebecca vond ik de rol van Sonia ongeloofwaardig. Toendertijd zowat hysterisch van verlangen om haar te zien en nu bijna koeltjes, nee dat moet anders. Jeetje Sharon zwanger, dat bedachten we natuurlijk al direkt gezien de verschijnselen maar was toch een verrassing, vooral als je bedenkt wat er straks gaat gebeuren.
Al met al toch een aardige kerstaflevering of ben ik hier de enige?
![]()
![]()
Nee Suko, je bent niet de enige!!!! Ik heb ook dezelfde gedachte wat betreft Sharon die zwanger is ( echt heel zielig voor het baby'tje ). Dennis met zijn wijn die een paar dagen over de datum was en Sharon die meteen dacht dat ze voedselvergiftiging had opgelopen dankzij manlief( nee het bleek dus dat ze zwanger was, was mij nog niet opgevallen want ik heb nog geen kids) En volgens mij is dat 'kerstdiner' bij The Slaters altijd hilarisch, want een paar jaar terug hadden ze de kalkoen niet in bad, nee ze hadden hem aangereden wel te verstaan!. Ik had heel eventjes de gedachte, dat ze dat vogeltje gingen op-peuzelen, wat ze voor 10 pond gekocht hadden. ik zeg een ding, als mijn vriend een kalkoen in bad zou leggen om te ontdooien, denk ik dat ik helemaal dubbel lig van het lachen, maar dat ben ik! Charlie die opperde dat ze onderhand maar beter vegetariër moeten worden, Big Mo die de kalkoen een rarriteit van de natuur noemt en Stacey die zegt dat haar familie helemaal gestoord is ( 'we hebben een kalkoen in de badkuip en een parkiet?? in de pan!) De Millers: Darren voelt de bui hangen nu niet alleen Jake, maar ook Alfie heeft gevraagd of hij ergens in een of andere vuilnisbak een hele grote zak met geld heeft gevonden ( tja, da's pech hebben Chrissie!), paps van Dawn die aan komt waaien vanuit Frankrijk, Sonia die inderdaad heel erg koeltjes overkomt wat betreft Rebecca, inderdaad vroeger heel hysterisch om haar te zien, Pauline haalt haar in huis en de liefde is meteen over. Joe die Martin een lesje 'respect' bijbrengt ( wat Pauline niet lukt probeert hij wel eventjes). Einde van de aflevering was wel oké, vooral het vertrek uit Albert Square van Kat + Alfie vond ik ( tegen mijn verwachting in) best mooi. Dennis natuurlijk heel happy dat hij een kindje met Sharon krijgt( reden is bekend). WAAROM!!!!!!! mogen ze dan ook nooit eens happy zijn?!???!!! Is het Dennis sr niet, dan is het wel iemand anders ( degene die ik verdenk heb ik verniemd in mijn spoiler :p) ik zet dit maar eventjes in een spoiler, voor degenen die niet willen weten wie de 2e dooie is met de kerst ( zullen er maar weining zijn, maar zekerheid voor alles en een gewaarschuwd mens telt voor 2, dat laatste geld voor mij, want ik wil de pret niet drukken, ofzoiets )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Anyhow, ben benieuwd hoe het kerstavontuur in Albert Square verdergaat op Boxing Day! Amen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cecelia34 op 26-12-2005 21:41:31 ]![]()
Zowat de hele Square zat bij Sharon & Dennis heel happy X-Mas te vieren, totdat Johnny Allen binnen kwamEnige hoogtepunt van hem was toch wel dat Stacey hem in het eten gooide
Dennis die hem eens eventjes manieren gaat leren, hem vervolgens tot het uiterste drijft met : What are you gonna do than?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Martin & Sonia die het weer "bijgelegd" hebben als ik het goed verstaan heb ( was ondertussen ook nog aan het surfen). Johnny die Phil beledigt om zijn kookkunsten, en zoals verwacht is de kalkoen bij de Slaters ( lees eindelijk) ontdooid ( een gillende Little Mo als gevolg). Vervolgens gaatr Stacey hem klaarmaken, kijkt of er bloed inzit, eerst denkt ze van niet, maakt daarna de ovendeur weer opnieuw open en jawel hoor!! Dus vanaf nu is Stacey Slater vegetariër, als ze zich aan haar eigen woord houdt! Dennis die bang is om vader te worden, dat ie alles verkeerd zal doen, en nog meer leed deze week ( you all know what I mean) Overigens werd ik voordat EastEnders begon nog eventjes ' blij ' gemaakt met een Shane Richie die erg vrolijk Celebrating Oliver! aan het presenteren was, kon er niet onderuit komen want er waren hier meer mensen die het per se wilden zien ( ik als enige tegenstander) maar goed,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stacey.
Strakke aktie van haar om Johnny een duwje te geven waardoor hij viel. Dat waren leuke scènes.
De Beeb heeft trouwens het gevecht om de kijkcijfers gewonnen.bronquote:BBC wins Christmas TV ratings war
The BBC has topped the Christmas Day TV ratings with EastEnders being the most watched show, just ahead of Doctor Who.
Christmas Day marked Shane Richie's EastEnders exit
EastEnders attracted a peak audience of 11m, compared to 9.8m for Doctor Who. Around 9.8m also tuned in for ITV1's top-rated show, Coronation Street.
The Two Ronnies (9.4m) and family film Shrek (7.6m), both on BBC One, were the fourth and fifth most-watched shows.
Overall, fewer people watched Christmas Day TV than last year, when EastEnders attracted more than 12m viewers.
The Queen's Christmas Message, broadcast on BBC One and ITV1, received an audience of almost 8m at its peak - 6.2m on BBC One, 1.7m on ITV1.
Alfie Moon's departure from Albert Square in EastEnders proved to be Christmas Day's TV highlight for many viewers.
Actor David Tennant's first outing as the Timelord, replacing Christopher Eccleston in the lead role, also proved hugely popular.
Coronation Street also did well, with millions of viewers watching the Battersby clan burning down their chip shop as they tried to deep-fry the Christmas turkey.![]()
Gut, nou vind ik Johnny helemaal niks (meer) maar die actie van Stacey vond ik niet terecht omdat ook ik die Juley helemaal niks vind, hij pakt het alleen niet erg handig aan, zo drijf je juist Ruby naar Juley toe, maar ik snap het wél van paps Johnny.Zou trouwens Sharon echt zwanger zijn? Ik vond haar de laatste tijd al iets molliger worden. Wat leuk dat EE als hoogst heeft gescoord! Hopelijk krijgt EE geen terugval nu er zoveel dit jaar de serie hebben verlaten, was toch wel een ware uittocht. Zal Rosie iets gaan beginnen met haar ex? Lijkt me wel een spannende storyline, kan nog steeds niet echt naar Keith kijken, zo'n afstotende man en z'n rol helpt ook niet echt!
Wat betreft Sonia, ik zie nog steeds geen echte emotie naar haar kind toe, blijft vreemd.
![]()
![]()
Misschien is Sharon ook wel echt zwanger, en hebben ze daarom ervoor gezorgd dat ze in de serie nu opeens wél kids kan krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. We zullen wel zien!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vandaag bij EastEnders!![]()
Idd Schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Man wat vind ik die Johnny Allen een eng persoon, eerst valt hij Sharon aan, wat inhoud hij wurgt haar zowat, Sharon smeekt voor haar leven en zegt dat ze zwanger is van HEM = Dennis. Johnny zegt dat Dennis en Sharon op motte rotten voor 01-01-2006, anders zijn de gevolgn niet te overzien, en zal haar kiddie opgroeien zonder vader. Eng mens, jakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. jakkes, psst Schatje, zou Johnny dat gedaan hebben, bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
Dadelijk ga ik naar de BBC toe en haal ik Johnny Allen uit het pand!!! en stop hem in een gekkenhuis!! Dit kun je toch ook oplossen zonder ..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Oke niet meteen in een gekkenhuis, maar dat verzin ik daarna wel :p.![]()
over vrijdag en het tragische nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en nog een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat ons nog wat te verwachten op het Plein!!.![]()
.
Nog ander tragisch nieuws:Former EastEnders star Elaine Lordan’s baby son has died just days after his first birthday, her agent said tonight
James Manuel, who turned one last Tuesday, had been suffering from a serious medical condition, known as a diaphragmatic hernia.
His parents thought he was “over the worst” and were said to distraught by his “totally unexpected” death yesterday.
His death came only days after Lordan, a former star of EastEnders who recently made a brief appearance on ITV1’s I’m a Celebrity … Get Me Out of Here, had married her long-term partner and father of James.
She tied the knot with Peter last Thursday at Islington register office and James was present at the ceremony.
Lordan’s agent Kate Whaley said in a statement: “It is with tremendous sadness that we can confirm that Elaine Lordan and Peter Manuel’s son James Manuel passed away on Sunday.
“Elaine, Pete and their family and friends are devastated at their loss, and request that they are given time to deal with what is an incredibly sad time for them.
“We respectively request that no calls or visits are made directly to Elaine or Pete at this sad time and at the moment have no other information.
“Thanking you all in advance for your consideration at this sad time.”
![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door Cecelia34 op 28-12-2005 09:46:20 ]![]()
damn t is te verleidelijk om even te kijken wat jullie allemaal spoileren, nou vind ik het weer jammer dat ik het allemaal al weet
moet dit topic maar links laten liggen denk ik![]()
![]()
Joehoe!
Ja ja, ik ben ff 5 dagen weggeweest (Engeland) en er staan al weer lappen tekst.
Helaas heb ik niet alle afleveringen kunnen zien (zowel verleden week als deze week), maar dat is niet zo heel erg. Als ik die van morgen en vrijdag maar weer kan zien.
M'n schoonmoeder haat Eastenders want ze vindt het altijd zo "depressing".
niet vergeten dat er vanavond ook EE is he!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:31 schreef ruby het volgende:
Als ik die van morgen en vrijdag maar weer kan zien.![]()
@ Cecelia34, dat van Elaine Lordan’s baby son was al eerder gepost door Schatje, is idd tragisch.Het enige ware aan Johnny-boy is dat hij in mijn ogen volkomen gelijk heeft wat betreft Juley (yep, daar ben ik weer met m'n ergernis
), ik vind dat zo'n foute storyline qua low-life Juley met Ruby en niemand anders op the square doet er wat aan!
Misschien dat sweety Gus wakker wordt. Ik snap trouwens niet echt wat Dennis tegen Johnny (Ruby kan niet de reden zijn) heeft omdat hij eerder wel het wél voor hem opnam, nou ja, zal wel zijn om reden te hebben voor wat er komen gaat....Wat is er trouwens nog over van dat geld van Jake, 'gevonden' door dat Miller-jochie? Kan toch toch nooit veel meer zijn dacht ik, helemaal al niet nu zus Demi en nu ook Dawn er van profiteren!
BTW, ik lees ook niet alle spoilertjes meer, beetje verrassing vind ik wel spannend.
![]()
![]()
Oh, thanks! Wist ik niet eens.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:11 schreef Reticulin het volgende:
[..]
niet vergeten dat er vanavond ook EE is he!!!!![]()
![]()
Gecondoleerd met Elaine's zoontje James.
Ik was bijna vergeten dat er ook vanavond een EE is.
Moet trouwens nog de maandagaflevering afkijken, zag het van Stacey die keek of de kalkoen al gaar was.
Patrick: "De beste remedie tegen een kater is gemberthee met honing"
Stacey: "Ik heb geen kater, ik ben ziek".
Ruby: "Waarom doe je zo afstandelijk"
Johnny: "Jij hebt jouw punt duidelijk gemaakt en ik het mijne".
"Cheeky sods"
Stacey hoort dat Patrick en Jim hebben gewed dat ze het in haar toestand niet lang volhoudt op de markt.
Phil: "En hoe gaat het met je huurster ?"
Jules: "Ze is geen huurster".
Phil: "Noem 'r wat je wilt zolang het maar zo blijft"
Jules: "Ik wil ermee stoppen"
Phil: "Je stopt pas als ik dat zeg"
Jules: "We hebben een ding gemeen Phil, we kunnen niet luisteren".![]()
@Cecilia34: Thanks.
Het was hartstikke leuk in Engeland. Ik vind het altijd enig om er naar toe te gaan. In maart gaan we weer (bruiloft). Leuke pubs, lekker eten, mooi landschap, vriendelijke mensen, grote goed gevulde supermarkten met heerlijk voedsel, ITV, Channel 4, Channel 5, noemt u maar op. Ik vind dat wij ook deze "free to air" channels moeten krijgen hierzo!
En vanavond ook EE? Cewl!
Ow ja, wisten jullie dat Jessie Wallace (Kat) in het echie uitgaat met "Jake"? Nou, bij deze dan.
Nee dat wist ik niet ( Jessie lijkt me nu niet bepaald een typje, sorry maar ik weet niet wat ik van haar moet denken, sorry) Jups vandaag EE! Kwam erachter toen ik op digital spy keek :p . @ Ruby, ben nog nooit in Engeland geweest, dus dat zal ik daar wel zien, weeet jij misschien wat echt een aanrader is als je daar na toe gaat? ik ben toch voor bijna alles in, dus. @ Suko, wist niet dat dat van Elaine al gepost was door Schatje, ik heb er denk ik overheen gekeken! Ja vanavond on 21:00!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb er een plaatje van maar ik heb geen idee hoe ik een plaatje moet plaatsen! die houden julli nog tegoed!!!!![]()
Sja....Engeland is vrij veelzijdig dus ik vind het moeilijjk om je aan te raden waar je naar toe zou moeten gaan. Maar zelf gaan we naar Yorkshire omdat m'n vriend daar vandaan komt en daar is het prachtig. Veel heuvels, veel groen, veel lege vlaktes, veel pubs, vriendelijke mensen, maar ook grauwe stadjes (zoals je bijvoorbeeld kan zien in Coronation Street) en dat komt omdat het vroeger industriegebieden waren. 't Kan soms een sombere indruk geven.
Maar buiten dat heb je echt schitterende typische Engelse plekken/dorpen en weet ik allemaal wat. Als je nog nooit in Engeland bent geweest, is Yorkshire (in het Noorden) wat mij betreft een echte aanrader. Om te winkelen in een grote stad zou je dan o.a. naar Leeds of Manchester kunnen gaan. En als je flink van de natuur wil genieten, dan zou je bijv. de Lake District kunnen bezoeken waar je een overdosis natuur op je afkomt.
M'n vriend en ik zijn daar ooit een paar daagjes geweest en het was super!
Voor de rest ben ik op weinig plekken geweest in Engeland, behalve Londen. Enorme grote stad met een flinke city vibe. Leuk als je je geld eens flink wil laten rollen want Londen staat er bekend om dat het een dure stad is maar uiteraard kun je het zo duur maken als je wilt.
Verder schijnt het zuiden van Engeland ook prachtig te zijn, vooral Cornwal. Ben ik nog nooit geweest, maar volgens m'n vriend ook een echte aanrader.
Beetje off-topic, maar ja.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruby op 28-12-2005 19:17:55 ]Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
haha thanks Ruby, ik ga naar Londen toe voor een weekend naar de musicals Guyz& Dolzz kijken! Maar bedankt voor je aanraders, volgens mijn vriend ( ook Engels) is Cornwal idd erg prachtig, daar heeft je vriend gelijk in. ! Cornation Street heb ik nog nooit gezien, maar zijn moeder zegt dat het ordinairder is dan EastEnders! . Mijn vriend komt namelijk van Londen ( hij is half- Schots), maar hiji zegt ook dat Londen zelf een hele dure stad is. In ieder geval hartstikke bedankt!! Dat met de natuur lijkt me ook wel wat, en dan vooral met mn ouders ( natuur freaks, ikzelf ook) alleen ligt de sneeuw in Engeland nu echt heel dik op sommige plaatsen zei ie! Oke dit was een beetje erg off-topic, maar nu weet ik wel wat ik allemaal kan bezoeken. En nu een spoiler ( ja alweer mensen sorry sorry, als jullie het niet willen lezen dan kijk je maar niet
als jullie het spannend willen houden tot vrijdag
sorry is niet zo bedoeld als het overkomt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey wat leuk dat jij ook een Britse vriend hebt! Woont hij ook in Nederland?
Leuk he Britse mannen?
On-topic: de uitzending van vanavond begint om 21.00 uur. Staat niet in de gids, maar wel op bbc.co.uk.
In Nederland en Engeland, en die van jou als ik vragen mag! Ja, die zijn zeker leuk Ruby!!. Britse mannen zijn gewoon the best eh? :p Mijn vriend is ook EE verslaafd! Hij vind Sharon wel oké, dus dat is altijd bekvechten, omdat ik Dennis wel oké vind ( een beetje erg). Maar hij is niet jaloers hoor Ruby! En ik ook niet ( ze is toch allang bezet door ene Jason Pethers, is getrouwd in Oktober 2002, hehehe heeft Shane ff pech ( = zijn naam)
Overigens staat het wel in de gids , dat vandaag EE is om 21:00. In de Veronica ( koop ik altijd, gewoon standaard van thuis uit) Maar misschien heb je er overheen gekeken, omdat we gewend zijn dat EE standaard Maandag, Dinsdag, Donderdag, Vrijdag is. Met enkele uitzonderingen dan... zoals vandaag, oh ik kan niet wachten, ik vind het nu zo spannend worden..... En creepy!! HEb echt gemengde gevoelens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nog 50 minuutjes en dan hebben we een extra episode !! ( en die verdienen we nu wel )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Overigens verbaast het me dat Johnny Sharon gisteren niet in haar maag heeft gestompt, nadat ze hem bekend heeft dat ze zwanger is van Dennis ( niet dat ik eht haar gun, maar hij is zo'n hardguy dat ik het wel verwacht had)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. even een fantasietje van mij, kon het maar in het echt gebeuren! nog wat voorproefjes van wat EE ons in 2006 te bieden heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao!!![]()
nog helemaal in de kerst-stemming
![]()
Ooh Johnny Allen met zijn creepy opmerkingen! voor EE was er Celebrity Mastermind met Natalie Cassidy, wie 4e werd met 12 punten! Ik begin nu echt bang te worden van johnny allen!! en die pap van Dawn die weer ineens op de stoep staat *zucht*. Ian die de oorlog heeft verklaard aan Gus+Wellard, houd het ooit eens op?![]()
Ik ben Johnny behoorlijk zat dus ik hoop dat ie binnenkort zelf van een brug afvalt ofzo. Weg met die kwezel. Z'n rol is nu genoeg uitgemolken als maffioos.![]()
@Cecelia34: Ja, wij wonen al meer dan 12 jaar samen in Nederland.
Leuk Ruby! Mijn vriend een halfjaar bij mij en een half jaar bij zijn ouders, dus... ( we zijn nog op zoek naar een huisje, dus dat is gewoon bij mijn ouders). Hij woont al 4 jaar hier ( zolang hebbe we al). Zeg Ruby, misschien kunnen we Johnny Allen himself eens een keer samen van de brug mieteren, want volgens mij heeft die een zeldzame ziekte, die inhoudt dat ie minstens één iemand moet vermoorden per jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. even een vraagje, weet iemand van jullie misschien of er ergens in Amsterdam ofzo een boekhandel ligt met allemaal Engelse bladen?? En idd Johnny Allen moet echt oprotten!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze spoiler heb ik van m'n zus DawnEn oh wat blijft Sonia koel tegenover Rebecca, eerst wil ze het arme kind koste wat kost hebben en nu krijgt ze de kans en wil ze niet ( nee dat doet ze zeker liever stiekem, achter de rug van Martin en pauline om). En Juley, man wat word ik daar gek van. Laat hem samen met Johnny Allen bovenop een brug staan en mieter er ze dan beiden tegelijk vanaf!
En waar hangt die Bobbie eigenlijk uit?? We zien hem nooit meer met Ian/Gary. Of heeft Bobbie zich verstopt in de kelder van de Vic, en is ie daar nog steeds naar Den aan het zoeken ofzo? Volgens mij moeten er nog wel meer kinderen lopen in de Square, volgens mij verdient er iemand heel veel geld aan ze, om op ze allemaal te passen. En die baby van Demi is verbannen naar de wieg die boven staat,. En Dawn die Keith steeds loopt af te kraken, en haar lieveling onderwerp is dat ie zijn leven slijt achter de telly ( als mijn vriend zo was, stond ie meteen weer terug bij zijn ouders op de stoep). Dawn, er zit geen greintje beweging in die man! Geef het maar op!. Heb nu al zin in vanavond en morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ciao!![]()
Wat voor tijdschriften zoek je precies? Want bij een beetje goede boekhandel hebben ze wel een selectie van Engelse tijdschriften zoals de Hello of OK ofzo. En ook wel andere bladen, maar die weet ik niet.
Maar sowieso hebben ze bij de Bijenkorf Engelse tijdschriften.
Ik had er een paar in Engeland gekocht want dat scheelt weer wat centen en bovendien vind ik Engelse tijdschriften enig.
Ontopic:
Ik vind Dawn tot nu toe geen leuk karakter in EE en haar kapsel en maniertjes irriteren me mateloos.![]()
Overigens begint Demi ook zo'n kapsel te creëren en lijkt ze wat dikker te zijn geworden.Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
@ Ruby, iets wat te maken heeft met soap ( engelse dan wel hé). Enne Engelse tijdschriften zijn ook enigVolgens Dawn (mijn zus) moet er in Amsterdam ook een ENgelse boekhandel liggen, Waterstones?? ofzoiets was het. Als een van jullie in Amsterdam woont, zou je me dan aub willen zeggen of ie er nog ligt, en waar? Want ik ga volgende week naar Amsterdam, dus vandaar dat ik het even vraag ( en Amsterdam ligt voor mij niet naast de deur) En als ik in Engeland ben, heb ik maar een doel, zoveel mogelijk Engelse bladen/kranten kopen!
. Had vandaag wel de Daily Star gekocht, maar daar stond dit keer niet echt wat in,, heb wel de poster van Live 8 van 5-7 die erin stond. Overigens is mijn zus Dawn echt anders dan Dawn in EE
Ontopic, Ik vind Dawn en haar manieren ook gruwelijk, net zoals Juley, Johnny Allen,Billy,Honey, en Sonia begint me nu ook te irriteren( dat gedoe met Rebecca nu, de enige die echt blij is is toch wel Martin, anders wel neit Pauline). Enne Ruby thnx!!!![]()
Waterstones is gevestigd in de Kalverstraat, op een hoek. Op de hoogte van het Spui.
Engelse tijdschriften vind je op de tweede etage.
Iets verderop heb je de American Book Center. Is ook wel de moeite waard om te bezoeken.
Ik wil trouwens ook graag naar Engeland. Manchester voor de Granada studios waar Coronation Street wordt opgenomen. Het schijnt dat je vanuit een aangrenzend museum zo op de buiten set kan kijken. En natuurlijk Londen met een bezoekje aan de Elstree studios. Gewoon het idee dat je er even bent geweest. Dat lijkt me wel leuk![]()
.
![]()
Ik vind dat wij met z'n allen een bezoekje mogen brengen op de set van EE en natuurlijk spelen we dan ook een rolletje mee.
Johnny Allen was deze aflevering weer bloedirritant zoals gewoonlijk en Sharon heeft nepwimpers volgens mij.
Ha ha, wat een domme scène in dat restaurant waar Phil een fake-telefoontje opnam, Johnny dat direkt door had en hem toen vervolgens terstond opbelde! Normaal gesproken laat een slimbo als Phil zich dat toch niet gebeuren en had hij gewoon weg moeten gaan toen Johnny+aanhang binnen kwam, een bééétje raar gedoe.Dawn en Honey als een soort van Vic-angels?
En Keith wordt geweldig onzeker nu Rosie een beetje gaat zien wat voor loser hij is.
Ja, Sharon heeft vette kunstwimpers, naast de haarstukjes (en mogelijk wat botoxjes) is het toch wel een popje geworden, nergens voor nodig vind ik, maar ja. Toch wel dramatisch wat er staat te gebeuren.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: