quote:Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nieuwe poging:Waarop ik het volgende had gemeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond te lezen op de vorige pagina van dit topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:53 schreef Suko het volgende: Heb wat op fora gelezen over die begrafenis nav die foto van Schatje, er zijn kennelijk verschillende opties gefilmd over wie het zou kunnen zijn. Heb zo m'n vermoedens maar dat hebben er meer. Zal mij benieuwen of dat geheim tot kerst bewaard blijft!We houden de spanning er lekker in!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn, die blonde vrouw?Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ha ha!
Yep, ook in de Mikrogids...quote:Op donderdag 22 december 2005 07:31 schreef mommychaos het volgende:
Ik heb mn info uit de veronicagids, die is dubbel voor de komende weken. ik kijk altijd wat er in de komende week in staat vwb verhaallijn en t staat er letterlijk in...Wish it weren't so.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vanavond, de begrafenis van nana Moon! Ik haal ook altijd de veronica gids, was niet echt blij toen ik HET las!!!!! begon zowat te huilen!! Wie heeft die storyline geschreven??grrr,,,,,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sorry was ik vergeten te plaatsen bij mijn eerste spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Cecelia34 op 22-12-2005 22:30:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ach.... t was me een afleveringetje wel! Peggy Mitchell die vooraan met dr neus op de koets zat ( had eerder verwacht dat Pauline dat zou doen, maja, da's mijn mening!) Heb trouwens na EastEnders meteen de BBC afgezet, had niet veel behoefte aan een Peggy Mitchell bij Jonathan Ross ( ik vind haar zo irritant om te zien( persoonlijke mening)). ik heb nu al zin in de Christmas episode!! :p
[ Bericht 0% gewijzigd door Cecelia34 op 23-12-2005 10:02:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Demi die nu volgens mij wel door moet hebben wáár het geld van Darren vandaan komt! En Wellard die weer terugkomt?? Zal Ian leuk/fijn vinden! Trouwens ik begin me behoorlijk te ergeren aan die Honey. Honey+Billy= not my cuppa tea! Ow ja, kerstaflevering is zondag op BBC1 van 22.00 tot 23.00. Ga ik opnemen, want ik vind Kerst altijd hét leukste familiefeest!! Alvast prettige kerstdagen iedereen op dit forum!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Cecelia34 op 24-12-2005 13:32:10 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Anyhow, ben benieuwd hoe het kerstavontuur in Albert Square verdergaat op Boxing Day! Amen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cecelia34 op 26-12-2005 21:41:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Martin & Sonia die het weer "bijgelegd" hebben als ik het goed verstaan heb ( was ondertussen ook nog aan het surfen). Johnny die Phil beledigt om zijn kookkunsten, en zoals verwacht is de kalkoen bij de Slaters ( lees eindelijk) ontdooid ( een gillende Little Mo als gevolg). Vervolgens gaatr Stacey hem klaarmaken, kijkt of er bloed inzit, eerst denkt ze van niet, maakt daarna de ovendeur weer opnieuw open en jawel hoor!! Dus vanaf nu is Stacey Slater vegetariër, als ze zich aan haar eigen woord houdt! Dennis die bang is om vader te worden, dat ie alles verkeerd zal doen, en nog meer leed deze week ( you all know what I mean) Overigens werd ik voordat EastEnders begon nog eventjes ' blij ' gemaakt met een Shane Richie die erg vrolijk Celebrating Oliver! aan het presenteren was, kon er niet onderuit komen want er waren hier meer mensen die het per se wilden zien ( ik als enige tegenstander) maar goed,![]()
![]()
![]()
![]()
bronquote:BBC wins Christmas TV ratings war
The BBC has topped the Christmas Day TV ratings with EastEnders being the most watched show, just ahead of Doctor Who.
Christmas Day marked Shane Richie's EastEnders exit
EastEnders attracted a peak audience of 11m, compared to 9.8m for Doctor Who. Around 9.8m also tuned in for ITV1's top-rated show, Coronation Street.
The Two Ronnies (9.4m) and family film Shrek (7.6m), both on BBC One, were the fourth and fifth most-watched shows.
Overall, fewer people watched Christmas Day TV than last year, when EastEnders attracted more than 12m viewers.
The Queen's Christmas Message, broadcast on BBC One and ITV1, received an audience of almost 8m at its peak - 6.2m on BBC One, 1.7m on ITV1.
Alfie Moon's departure from Albert Square in EastEnders proved to be Christmas Day's TV highlight for many viewers.
Actor David Tennant's first outing as the Timelord, replacing Christopher Eccleston in the lead role, also proved hugely popular.
Coronation Street also did well, with millions of viewers watching the Battersby clan burning down their chip shop as they tried to deep-fry the Christmas turkey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. We zullen wel zien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vandaag bij EastEnders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Man wat vind ik die Johnny Allen een eng persoon, eerst valt hij Sharon aan, wat inhoud hij wurgt haar zowat, Sharon smeekt voor haar leven en zegt dat ze zwanger is van HEM = Dennis. Johnny zegt dat Dennis en Sharon op motte rotten voor 01-01-2006, anders zijn de gevolgn niet te overzien, en zal haar kiddie opgroeien zonder vader. Eng mens, jakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. jakkes, psst Schatje, zou Johnny dat gedaan hebben, bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
Dadelijk ga ik naar de BBC toe en haal ik Johnny Allen uit het pand!!! en stop hem in een gekkenhuis!! Dit kun je toch ook oplossen zonder ..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Oke niet meteen in een gekkenhuis, maar dat verzin ik daarna wel :p.![]()
over vrijdag en het tragische nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en nog een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat ons nog wat te verwachten op het Plein!!.![]()
.
Nog ander tragisch nieuws:Former EastEnders star Elaine Lordan’s baby son has died just days after his first birthday, her agent said tonight
James Manuel, who turned one last Tuesday, had been suffering from a serious medical condition, known as a diaphragmatic hernia.
His parents thought he was “over the worst” and were said to distraught by his “totally unexpected” death yesterday.
His death came only days after Lordan, a former star of EastEnders who recently made a brief appearance on ITV1’s I’m a Celebrity … Get Me Out of Here, had married her long-term partner and father of James.
She tied the knot with Peter last Thursday at Islington register office and James was present at the ceremony.
Lordan’s agent Kate Whaley said in a statement: “It is with tremendous sadness that we can confirm that Elaine Lordan and Peter Manuel’s son James Manuel passed away on Sunday.
“Elaine, Pete and their family and friends are devastated at their loss, and request that they are given time to deal with what is an incredibly sad time for them.
“We respectively request that no calls or visits are made directly to Elaine or Pete at this sad time and at the moment have no other information.
“Thanking you all in advance for your consideration at this sad time.”
![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door Cecelia34 op 28-12-2005 09:46:20 ]![]()
damn t is te verleidelijk om even te kijken wat jullie allemaal spoileren, nou vind ik het weer jammer dat ik het allemaal al weet
moet dit topic maar links laten liggen denk ik![]()
![]()
Joehoe!
Ja ja, ik ben ff 5 dagen weggeweest (Engeland) en er staan al weer lappen tekst.
Helaas heb ik niet alle afleveringen kunnen zien (zowel verleden week als deze week), maar dat is niet zo heel erg. Als ik die van morgen en vrijdag maar weer kan zien.
M'n schoonmoeder haat Eastenders want ze vindt het altijd zo "depressing".
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
niet vergeten dat er vanavond ook EE is he!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:31 schreef ruby het volgende:
Als ik die van morgen en vrijdag maar weer kan zien.![]()
@ Cecelia34, dat van Elaine Lordan’s baby son was al eerder gepost door Schatje, is idd tragisch.Het enige ware aan Johnny-boy is dat hij in mijn ogen volkomen gelijk heeft wat betreft Juley (yep, daar ben ik weer met m'n ergernis
), ik vind dat zo'n foute storyline qua low-life Juley met Ruby en niemand anders op the square doet er wat aan!
Misschien dat sweety Gus wakker wordt. Ik snap trouwens niet echt wat Dennis tegen Johnny (Ruby kan niet de reden zijn) heeft omdat hij eerder wel het wél voor hem opnam, nou ja, zal wel zijn om reden te hebben voor wat er komen gaat....Wat is er trouwens nog over van dat geld van Jake, 'gevonden' door dat Miller-jochie? Kan toch toch nooit veel meer zijn dacht ik, helemaal al niet nu zus Demi en nu ook Dawn er van profiteren!
BTW, ik lees ook niet alle spoilertjes meer, beetje verrassing vind ik wel spannend.
![]()
![]()
Oh, thanks! Wist ik niet eens.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:11 schreef Reticulin het volgende:
[..]
niet vergeten dat er vanavond ook EE is he!!!!![]()
![]()
Gecondoleerd met Elaine's zoontje James.
Ik was bijna vergeten dat er ook vanavond een EE is.
Moet trouwens nog de maandagaflevering afkijken, zag het van Stacey die keek of de kalkoen al gaar was.
Patrick: "De beste remedie tegen een kater is gemberthee met honing"
Stacey: "Ik heb geen kater, ik ben ziek".
Ruby: "Waarom doe je zo afstandelijk"
Johnny: "Jij hebt jouw punt duidelijk gemaakt en ik het mijne".
"Cheeky sods"
Stacey hoort dat Patrick en Jim hebben gewed dat ze het in haar toestand niet lang volhoudt op de markt.
Phil: "En hoe gaat het met je huurster ?"
Jules: "Ze is geen huurster".
Phil: "Noem 'r wat je wilt zolang het maar zo blijft"
Jules: "Ik wil ermee stoppen"
Phil: "Je stopt pas als ik dat zeg"
Jules: "We hebben een ding gemeen Phil, we kunnen niet luisteren".![]()
@Cecilia34: Thanks.
Het was hartstikke leuk in Engeland. Ik vind het altijd enig om er naar toe te gaan. In maart gaan we weer (bruiloft). Leuke pubs, lekker eten, mooi landschap, vriendelijke mensen, grote goed gevulde supermarkten met heerlijk voedsel, ITV, Channel 4, Channel 5, noemt u maar op. Ik vind dat wij ook deze "free to air" channels moeten krijgen hierzo!
En vanavond ook EE? Cewl!
Ow ja, wisten jullie dat Jessie Wallace (Kat) in het echie uitgaat met "Jake"? Nou, bij deze dan.
Nee dat wist ik niet ( Jessie lijkt me nu niet bepaald een typje, sorry maar ik weet niet wat ik van haar moet denken, sorry) Jups vandaag EE! Kwam erachter toen ik op digital spy keek :p . @ Ruby, ben nog nooit in Engeland geweest, dus dat zal ik daar wel zien, weeet jij misschien wat echt een aanrader is als je daar na toe gaat? ik ben toch voor bijna alles in, dus. @ Suko, wist niet dat dat van Elaine al gepost was door Schatje, ik heb er denk ik overheen gekeken! Ja vanavond on 21:00!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb er een plaatje van maar ik heb geen idee hoe ik een plaatje moet plaatsen! die houden julli nog tegoed!!!!![]()
Sja....Engeland is vrij veelzijdig dus ik vind het moeilijjk om je aan te raden waar je naar toe zou moeten gaan. Maar zelf gaan we naar Yorkshire omdat m'n vriend daar vandaan komt en daar is het prachtig. Veel heuvels, veel groen, veel lege vlaktes, veel pubs, vriendelijke mensen, maar ook grauwe stadjes (zoals je bijvoorbeeld kan zien in Coronation Street) en dat komt omdat het vroeger industriegebieden waren. 't Kan soms een sombere indruk geven.
Maar buiten dat heb je echt schitterende typische Engelse plekken/dorpen en weet ik allemaal wat. Als je nog nooit in Engeland bent geweest, is Yorkshire (in het Noorden) wat mij betreft een echte aanrader. Om te winkelen in een grote stad zou je dan o.a. naar Leeds of Manchester kunnen gaan. En als je flink van de natuur wil genieten, dan zou je bijv. de Lake District kunnen bezoeken waar je een overdosis natuur op je afkomt.
M'n vriend en ik zijn daar ooit een paar daagjes geweest en het was super!
Voor de rest ben ik op weinig plekken geweest in Engeland, behalve Londen. Enorme grote stad met een flinke city vibe. Leuk als je je geld eens flink wil laten rollen want Londen staat er bekend om dat het een dure stad is maar uiteraard kun je het zo duur maken als je wilt.
Verder schijnt het zuiden van Engeland ook prachtig te zijn, vooral Cornwal. Ben ik nog nooit geweest, maar volgens m'n vriend ook een echte aanrader.
Beetje off-topic, maar ja.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruby op 28-12-2005 19:17:55 ]Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
haha thanks Ruby, ik ga naar Londen toe voor een weekend naar de musicals Guyz& Dolzz kijken! Maar bedankt voor je aanraders, volgens mijn vriend ( ook Engels) is Cornwal idd erg prachtig, daar heeft je vriend gelijk in. ! Cornation Street heb ik nog nooit gezien, maar zijn moeder zegt dat het ordinairder is dan EastEnders! . Mijn vriend komt namelijk van Londen ( hij is half- Schots), maar hiji zegt ook dat Londen zelf een hele dure stad is. In ieder geval hartstikke bedankt!! Dat met de natuur lijkt me ook wel wat, en dan vooral met mn ouders ( natuur freaks, ikzelf ook) alleen ligt de sneeuw in Engeland nu echt heel dik op sommige plaatsen zei ie! Oke dit was een beetje erg off-topic, maar nu weet ik wel wat ik allemaal kan bezoeken. En nu een spoiler ( ja alweer mensen sorry sorry, als jullie het niet willen lezen dan kijk je maar niet
als jullie het spannend willen houden tot vrijdag
sorry is niet zo bedoeld als het overkomt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey wat leuk dat jij ook een Britse vriend hebt! Woont hij ook in Nederland?
Leuk he Britse mannen?
On-topic: de uitzending van vanavond begint om 21.00 uur. Staat niet in de gids, maar wel op bbc.co.uk.
In Nederland en Engeland, en die van jou als ik vragen mag! Ja, die zijn zeker leuk Ruby!!. Britse mannen zijn gewoon the best eh? :p Mijn vriend is ook EE verslaafd! Hij vind Sharon wel oké, dus dat is altijd bekvechten, omdat ik Dennis wel oké vind ( een beetje erg). Maar hij is niet jaloers hoor Ruby! En ik ook niet ( ze is toch allang bezet door ene Jason Pethers, is getrouwd in Oktober 2002, hehehe heeft Shane ff pech ( = zijn naam)
Overigens staat het wel in de gids , dat vandaag EE is om 21:00. In de Veronica ( koop ik altijd, gewoon standaard van thuis uit) Maar misschien heb je er overheen gekeken, omdat we gewend zijn dat EE standaard Maandag, Dinsdag, Donderdag, Vrijdag is. Met enkele uitzonderingen dan... zoals vandaag, oh ik kan niet wachten, ik vind het nu zo spannend worden..... En creepy!! HEb echt gemengde gevoelens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nog 50 minuutjes en dan hebben we een extra episode !! ( en die verdienen we nu wel )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Overigens verbaast het me dat Johnny Sharon gisteren niet in haar maag heeft gestompt, nadat ze hem bekend heeft dat ze zwanger is van Dennis ( niet dat ik eht haar gun, maar hij is zo'n hardguy dat ik het wel verwacht had)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. even een fantasietje van mij, kon het maar in het echt gebeuren! nog wat voorproefjes van wat EE ons in 2006 te bieden heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao!!![]()
nog helemaal in de kerst-stemming
![]()
Ooh Johnny Allen met zijn creepy opmerkingen! voor EE was er Celebrity Mastermind met Natalie Cassidy, wie 4e werd met 12 punten! Ik begin nu echt bang te worden van johnny allen!! en die pap van Dawn die weer ineens op de stoep staat *zucht*. Ian die de oorlog heeft verklaard aan Gus+Wellard, houd het ooit eens op?![]()
Ik ben Johnny behoorlijk zat dus ik hoop dat ie binnenkort zelf van een brug afvalt ofzo. Weg met die kwezel. Z'n rol is nu genoeg uitgemolken als maffioos.![]()
@Cecelia34: Ja, wij wonen al meer dan 12 jaar samen in Nederland.
Leuk Ruby! Mijn vriend een halfjaar bij mij en een half jaar bij zijn ouders, dus... ( we zijn nog op zoek naar een huisje, dus dat is gewoon bij mijn ouders). Hij woont al 4 jaar hier ( zolang hebbe we al). Zeg Ruby, misschien kunnen we Johnny Allen himself eens een keer samen van de brug mieteren, want volgens mij heeft die een zeldzame ziekte, die inhoudt dat ie minstens één iemand moet vermoorden per jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. even een vraagje, weet iemand van jullie misschien of er ergens in Amsterdam ofzo een boekhandel ligt met allemaal Engelse bladen?? En idd Johnny Allen moet echt oprotten!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze spoiler heb ik van m'n zus DawnEn oh wat blijft Sonia koel tegenover Rebecca, eerst wil ze het arme kind koste wat kost hebben en nu krijgt ze de kans en wil ze niet ( nee dat doet ze zeker liever stiekem, achter de rug van Martin en pauline om). En Juley, man wat word ik daar gek van. Laat hem samen met Johnny Allen bovenop een brug staan en mieter er ze dan beiden tegelijk vanaf!
En waar hangt die Bobbie eigenlijk uit?? We zien hem nooit meer met Ian/Gary. Of heeft Bobbie zich verstopt in de kelder van de Vic, en is ie daar nog steeds naar Den aan het zoeken ofzo? Volgens mij moeten er nog wel meer kinderen lopen in de Square, volgens mij verdient er iemand heel veel geld aan ze, om op ze allemaal te passen. En die baby van Demi is verbannen naar de wieg die boven staat,. En Dawn die Keith steeds loopt af te kraken, en haar lieveling onderwerp is dat ie zijn leven slijt achter de telly ( als mijn vriend zo was, stond ie meteen weer terug bij zijn ouders op de stoep). Dawn, er zit geen greintje beweging in die man! Geef het maar op!. Heb nu al zin in vanavond en morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ciao!![]()
Wat voor tijdschriften zoek je precies? Want bij een beetje goede boekhandel hebben ze wel een selectie van Engelse tijdschriften zoals de Hello of OK ofzo. En ook wel andere bladen, maar die weet ik niet.
Maar sowieso hebben ze bij de Bijenkorf Engelse tijdschriften.
Ik had er een paar in Engeland gekocht want dat scheelt weer wat centen en bovendien vind ik Engelse tijdschriften enig.
Ontopic:
Ik vind Dawn tot nu toe geen leuk karakter in EE en haar kapsel en maniertjes irriteren me mateloos.![]()
Overigens begint Demi ook zo'n kapsel te creëren en lijkt ze wat dikker te zijn geworden.Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
@ Ruby, iets wat te maken heeft met soap ( engelse dan wel hé). Enne Engelse tijdschriften zijn ook enigVolgens Dawn (mijn zus) moet er in Amsterdam ook een ENgelse boekhandel liggen, Waterstones?? ofzoiets was het. Als een van jullie in Amsterdam woont, zou je me dan aub willen zeggen of ie er nog ligt, en waar? Want ik ga volgende week naar Amsterdam, dus vandaar dat ik het even vraag ( en Amsterdam ligt voor mij niet naast de deur) En als ik in Engeland ben, heb ik maar een doel, zoveel mogelijk Engelse bladen/kranten kopen!
. Had vandaag wel de Daily Star gekocht, maar daar stond dit keer niet echt wat in,, heb wel de poster van Live 8 van 5-7 die erin stond. Overigens is mijn zus Dawn echt anders dan Dawn in EE
Ontopic, Ik vind Dawn en haar manieren ook gruwelijk, net zoals Juley, Johnny Allen,Billy,Honey, en Sonia begint me nu ook te irriteren( dat gedoe met Rebecca nu, de enige die echt blij is is toch wel Martin, anders wel neit Pauline). Enne Ruby thnx!!!![]()
Waterstones is gevestigd in de Kalverstraat, op een hoek. Op de hoogte van het Spui.
Engelse tijdschriften vind je op de tweede etage.
Iets verderop heb je de American Book Center. Is ook wel de moeite waard om te bezoeken.
Ik wil trouwens ook graag naar Engeland. Manchester voor de Granada studios waar Coronation Street wordt opgenomen. Het schijnt dat je vanuit een aangrenzend museum zo op de buiten set kan kijken. En natuurlijk Londen met een bezoekje aan de Elstree studios. Gewoon het idee dat je er even bent geweest. Dat lijkt me wel leuk![]()
.
![]()
Ik vind dat wij met z'n allen een bezoekje mogen brengen op de set van EE en natuurlijk spelen we dan ook een rolletje mee.
Johnny Allen was deze aflevering weer bloedirritant zoals gewoonlijk en Sharon heeft nepwimpers volgens mij.
Ha ha, wat een domme scène in dat restaurant waar Phil een fake-telefoontje opnam, Johnny dat direkt door had en hem toen vervolgens terstond opbelde! Normaal gesproken laat een slimbo als Phil zich dat toch niet gebeuren en had hij gewoon weg moeten gaan toen Johnny+aanhang binnen kwam, een bééétje raar gedoe.Dawn en Honey als een soort van Vic-angels?
En Keith wordt geweldig onzeker nu Rosie een beetje gaat zien wat voor loser hij is.
Ja, Sharon heeft vette kunstwimpers, naast de haarstukjes (en mogelijk wat botoxjes) is het toch wel een popje geworden, nergens voor nodig vind ik, maar ja. Toch wel dramatisch wat er staat te gebeuren.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: