abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31896874
En ja hoor, het 11e deel alweer.

Het houdt ons bezig hè.

Vervolg van:
Eastenders #10

Uitzendtijden:
Maandag om 21:00
Dinsdag om 20:30
Donderdag om 20:30
Vrijdag om 21:00
Zondag om 14:55 (Omnibus)

Officiële EastEnders site van de Beeb:
EastEnders

EastEnders nieuwtjes, fora en andere weetjes:
Digital Spy
EastEnders Wiki
Walford Web

Engelse tabloids voor het laatste nieuws rondom de soap en de sterren ervan:
mirror.co.uk
newsoftheworld.co.uk
people.co.uk
thesun.co.uk

EastEnders nieuwsgroepen:
rec.arts.tv.uk.eastenders
smartgroups.com/groups/eastendersfans

[ Bericht 5% gewijzigd door ruby op 03-11-2005 23:07:30 ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31896913
Oeps, verkeerd forum.

Wil iemand dit topic sluiten of verplaatsen naar Show? Dank u.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:57:59 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_31898766
Wat is die Johnny toch eigenlijk een zielig persoon. Nu is ie alles kwijt. Dom dom dom.

Ik vind EE de laatste tijd prima te doen!
pi_31898820
Johny is niet zielig. Hij is eindelijk van dat wijf af. Nu kan hij zich concentreren op echt belangrijke zaken. Samen met die andere knakker.
pi_31909169

Ha ha, en dan te bedenken dat ik die Johnny (Billy Murray) in het begin wel aantrekkelijk vond. Nu hij dé etterbak van Walford speelt staat z'n kop mij opeens niet meer aan! En daaaag Tina, ik hield al niet van kirrende kindvrouwtjes. Beetje raar die kus van Sharon en Grant, zo openlijk te zien in de Vic. En dan ziet Dennis opeens Johnny als bondgenoot tegen de broertjes Mitchell door hem de helpende hand te bieden na een dreun van Grant. Zeker het aankijken waard Ruby!

[ Bericht 7% gewijzigd door Suko op 02-11-2005 21:16:41 ]
pi_31910551
Gelijk heb je Suko, die kop van Johnny begint ook mijn neus uit te komen.

Ow ja, dat was ik al weer helemaal vergeten dat Dennis Johnny een helpende hand bood. Wordt vervolgd dus.
pi_31925428
Wat is die Ian toch een lafbek.
pi_31926328
Ian is altijd al een loser geweest. Zal nooit veranderen.
pi_31929310
Als Phil erachter komt dat hij de geheime koper is zal er zeker wat aan hem veranderen.
pi_31933363
Ik herinner me een aflevering van héél lang geleden, Ian helemaal dolgedraaid met een geweer(ofzoiets) achter Cindy en Wicksy aan... toen wassie best wel creepy. Maar tis daarna nooit meer goed gekomen.
pi_31933392
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:27 schreef mommychaos het volgende:
Ik herinner me een aflevering van héél lang geleden, Ian helemaal dolgedraaid met een geweer(ofzoiets) achter Cindy en Wicksy aan... toen wassie best wel creepy. Maar tis daarna nooit meer goed gekomen.
Misschien komt dat nog...
pi_31943675
Nou, manipulatieve Johhny staat er nu helemaal alleen voor. Hoe lang zal het duren voordat hij helemaal doordraait?

Ik vond het een leuke aflevering. Toch leuk dat Phil en Grant terug zijn.
pi_31951841
ja gezellige aflevering idd echt jammer dat grant voor nu eigenlijk maar kort blijft, dacht eigenlijk dt 'ie "voorgoed" terug was
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:04:05 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_31952597
Maar hij komt wel terug volgens een post van Suko (toch?) in het vorige deel.
pi_31952953
Dat heb ik ook ergens gelezen, volgend jaar een paar maanden.
pi_31954552
Uit het EE-topic deeltje # 10.
EE bevalt Ross Kemp(Grant) goed kennelijk...
quote:
EastEnders star Ross Kemp is planning to make another return to the soap next year. The actor, who plays hardman Grant Mitchell, agreed to appear for three weeks alongside Steve McFadden, who plays his brother Phil. Now he has signed to continue in the role for three months in 2006. "I am very happy to be returning to EastEnders,'' Kemp told The People. digitalspy.co.uk
Maar ja, dat duurt dan nog even. Ik vind het weer ouderwets goed, tot mijn eigen verbazing! Maare, gaf Stacey op 't laatst dan Dennis de echte versie van haar verhaaltje om alsnog Chrissie onderuit te halen? Heb ik wat gemist?
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:11:56 #18
521 ruby
Hell yeah!
pi_31955946
Volgens mij zei Stacey niet zo veel, maar haar houding en gezicht spraken boekdelen dus ik denk dat Dennis z'n conclusies getrokken heeft.
Tenzij ik weer wat gemist heb ofzo.
pi_31956337
Dat zal het zijn Ruby want letterlijk heb ik het haar niet horen zeggen. Komt nog wel meer over denk ik. Gut, wat een honden-rol heeft Billy, hij likt nog net niet (of toch wel) de hielen van Grant en Phil! Moet je ook maar willen als acteur.
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:40:03 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_31956851
Ja het lijkt me niet echt cool om altijd een loser-rol te moeten spelen, maar ach, medelijden hoeven we niet te hebben want hij zal genoeg verdienen.
pi_31956911
Gelezen op de teletekstpagina van BBC World: Rebekah Wade, Sun-redactrice en echtgenote van Ross Kemp werd gisteren aangehouden wegens geweldpleging maar Ross deed het af als "een uit de hand gelopen ruzie". En een 29-jarige vrouw had het gemunt op Steve McFadden.
pi_31957043
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:27 schreef mommychaos het volgende:
Ian kwam erachter dat Cindy een verhouding had met David Wicks (zeven jaar nadat Pats andere zoon Simon haar zwanger had gemaakt) maar werd zelf het slachtoffer van een poging tot moord, die Cindy overigens nog probeerde terug te draaien.
pi_31958171
Nee, dit was rond de tijd dat Steven klein was, met Simon Wicks, nog voor de tweeling was geboren. Ik kan t me allemaal niet goed meer herinneren en ook op de site is er niks van terug te vinden...(of gooi ik nou zoveel door elkaar?)
Volgend mij was het nog voor de tijd dat Michelle en Clyde ervan door gingen ivm de moord op ... (Eddie Royle oid? Ik weet het allemaal niet meer...)
pi_31958548
A love triangle ensued between Ian, Cindy and Wicksy. Wicksy knew that Steven was his son and wanted Cindy to set up home with him. Wicksy later left after the Brewery turned him down as licensee. Cindy then told Ian, who attempted suicide, but failed. Cindy had moved in with Wicksy when Ian got out of hospital.

Dit heb ik gevonden uit 1990, ik denk dat dit het was...Ian was compleet doorgedraaid toen. En dat gebeuren met Michelle en Clyde was in 1991.
pi_31958715
Dan had ik het dus mis, maar feit is dat Cindy Ian bedrogen heeft met de beide Wicksen.
  maandag 7 november 2005 @ 23:40:19 #26
521 ruby
Hell yeah!
pi_32073921
Hier een nieuwtje (eigenlijk alweer een paar dagen oud) over Ross Kemp.
Geplukt van de site van Digitalspy.

Kemp embarrassed about marriage reports
Saturday, November 5 2005, 13:50 GMT -- by Daniel Kilkelly

Ross Kemp and Rebekah Wade are embarrassed over recent reports about their marriage.

Wade, editor of The Sun newspaper, was arrested on suspicion of an assault on her husband before being released without charge.

"They are still together, but things are not perfect," PR guru Max Clifford told the Daily Star. "It is very embarrassing for both of them, they have been together a long while and they get on together incredibly well most of the time."

A friend of the pair added, "They've had their ups and downs like any other couple. I've seen Ross getting a real ear-bashing over the phone from his other half on occasions."

Het stond zelfs in de AD Haagsche Courant.
pi_32086114
De 'brothers that hair forgot' gingen achter de tape aan en liepen bijna in de val die Johnny had uitgezet. Danzij Ruby ontliepen ze een pistoolschot en kregen ze zelfs te horen wie de Geheime Koper is, maar voordat Ian aan de beurt komt gaan ze eerst achter Chrissie aan.

Johnny: "Zonder manieren waren we net als alle andere apen".

Grant: "Bundao"
Phil: "Wat is dat ?"
Grant: "Beschouw het maar niet als een compliment"

Johnny: "Zielig zijn jullie, net als je pa"
pi_32099073
Wat een heerlijke aflevering vanavond Die aikidotrap van jane was wel onverwachts haha
Verder is dit script inmiddels 20 keer gerecycled geloof ik, maar dat maakt niet, EE op z'n best wat mij betreft
pi_32113798
Ian: "Ik wilde de Mitchells te slim af zijn, dat contract onder hun neus duwen en zeggen 'Dit is nu mijn kroeg en jullie komen er niet meer in'"

Chrissie: "Ik was niet z'n eerste maar wel z'n laatste"
Sharon: "Dan zal dit (een welgemikte kaakslag) ook niet je eerste zijn, en hopelijk ook niet je laatste"
  woensdag 9 november 2005 @ 13:26:21 #30
521 ruby
Hell yeah!
pi_32115635
Ik vond het ook een mooie aflevering. Zo wil ik ze hebben inderdaad.

Keep up the good work EE!
pi_32116405
Dat Aikido (aanplakbilet) zie je nu ook veel in Neighbours, zal de BBC wel centjes aan verdienen, lijkt me geen toeval. Billy gevloerd, dieper zinken kan je toch echt niet! Ergens vond ik het jammer dat Chrissie toch gepakt werd, maar ja, recht mot z'n loop hebben. Het zijn mooie tijden bij EE.
pi_32146155
Ik heb net even gekeken op www.rosskempfans.com waarop o.a. foto's te zien zijn van rollen die hij voor EE heeft gespeeld ('Emmerdale' en 'London's Burning' bijvoorbeeld).
pi_32146270
En op de webite van Het Nieuwsblad staat een Daily Star-foto van Grant en Phil met 'blauwe ogen' met als punchline 'The Bruise Brothers'.
pi_32176006
En weg is Grant weer! In real life wast vrouwlief z'n oren zo te lezen in Ruby's bericht. Ik had trouwens verwacht dat Chrissie het hele verhaal aan Sharon zou vertellen, maar nee. Zal dan wel in de rechtzaak komen dan. En ook Jake maakt zeker de pleiterik, hoop dattie terug komt. Vanavond de zakdoeken gereed houden... denk ik.
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:55:50 #35
521 ruby
Hell yeah!
pi_32176181
Volgens m'n vriend kom Chrissy weer terug met de kerst? Klopt dat? Lijkt me stug, maar je weet het nooit in EE.

En hoelang blijft Phil Mitchell nou in EE? Ik dacht dat hij ook weer zou wieberen..
pi_32176565
Grant en Phil die hun "krakersrechten" kwamen opeisen, en Chrissie die Ian heeft belazerd met die vervalste handtekening. Ik had die aflevering geprogrammeerd opgenomen en zag daarachteraan nog het begin van 'Bleakhouse', de nieuwe serie met Charlie Brooks. Ik weet niet precies wat haar rol is maar wel dat het mijlenver is verwijderd van de twahope (tart with a heart of pure evil) genaamd Janine.
pi_32177365
Phil: "Ga je het me nog vertellen (wie de koper is)"
Johnny: "Je hebt nog geen alsjeblieft gezegd"
Phil: "Alsjeblieft"
Johnny: "Dat hoor ik graag, een Mitchell die smeekt; nu alleen nog je handen op elkaar"
Phil: "Als Chrissie er vandoor gaat blijft Sam in de bak, en als jij niks doet en ik doe wat ik doen moet dan hou ik jou mede-verantwoordelijk"
Johnny: "En wat ga je dan doen ?"
Phil: "Ik vraag je van man tot man om een gunst"
Johnny: "Ik heb die familie van jou al genoeg gunsten bewezen"
Phil: "En wat bedoel je daarmee ?''
Johnny: "Vraag dat maar aan je ma".

Ruby: "What are you watching ?"
Stacey: "Something about Egyptians"
Kat: " I know how to walk like one"

Kat: "ZITTEN!"
Grant: "Kom je dan op me schoot ?"

Grant (tegen Phil en Dennis): "Stop met bekvechten, jullie lijken wel twee ouwe wijven"

Johnny (tegen een zich in de Daily Journal verdiepende Billy): "Ik dacht altijd dat jij tabloids las"

Dennis (tegen Stacey): "Kom je zelf mee of moet ik je er uitsleuren ?"

Kat: "Zoe kan wel de bak indraaien dankzij jou"
Stacey: "Ze heeft anders wel dat lijk helpen begraven"
Kat: "Kan het je dan helemaal niets schelen ?"
Stacey: "Nee en dat is ook nooit zo geweest"

Billy: "Johnny kwam met een voorstel en ik heb hem gezegd wat hij er mee kon doen, stick it where the sun don't shine"

Johnny (tegen Jake over de chantagevideo): "Dit is m'n favoriete stukje (Chrissie die de moord bekent), een klassieker"
pi_32184925
@! Ruby, wat Chrissie betreft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ik op dit forum. En ook: But Chrissie will not be killed off and the door will be left open for her to return.Ik denk verder dat Phil nog wel even blijft.

[ Bericht 15% gewijzigd door Suko op 11-11-2005 20:44:20 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:50:55 #39
521 ruby
Hell yeah!
pi_32194315
Wat een waardeloze aflevering vanavond zeg. Ik kon m'n aandacht er niet eens bij houden.
pi_32199985
Ohw, vond het wel aardig en goed gespeeld eigenlijk. Toch wel 1 kleenexje gepakt. Heb het idee dat half Engeland wel aangedaan was, de ouwetjes dan. Er zijn daar (Normandie) een hele hoop jonge soldaten gevallen. Gisteravond was Shane Richie (Alfie) bij Jonathan Ross te gast. Met kerst dus weg (was al bekend hier dacht ik), hij is nu met musical(s) bezig. Voor de liefhebber (ik niet), met de kerst, op de BeeB, wordt Oliver (met Shane dus) uitgezonden.
pi_32201299
ik had niet veel verwacht van gisteren, maar eigenlijk was het best mooi gedaan...iig beter dan die flashbacks van moe en pat ofzo
pi_32204997
Was wel een mooie aflevering maar haalt het toch niet bij Mo en Pat. (en na afloop konden we Charlie Brooks zien in Dickensiaanse tijden)
Ik heb het al eens eerder gezegd maar zeg het nog eens, ze hadden zoiets moeten maken over het ongeluk dat de Truemannetjes hadden veroorzaakt maar misschien dat er nog iets wordt gedaan met hun jeugdverleden.
pi_32207509
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef J_TM het volgende:
Was wel een mooie aflevering maar haalt het toch niet bij Mo en Pat. (en na afloop konden we Charlie Brooks zien in Dickensiaanse tijden)
Ik heb het al eens eerder gezegd maar zeg het nog eens, ze hadden zoiets moeten maken over het ongeluk dat de Truemannetjes hadden veroorzaakt maar misschien dat er nog iets wordt gedaan met hun jeugdverleden.
Daar je je gelijk in maar Anthony en Paul zitten er niet meer in dus dat zal er niet meer van komen vrees ik. Die flashback met Mo en Pat ben ik alweer half vergeten, vond die memory-lane van gisteravond mooier én geloofwaardiger.
pi_32221542
Ik weet niet of dit al eerder in een topic heeft gestaan, maar hier is wat info over wat 'Spencer Moon' tegenwoordig doet:
quote:
Spencer Moon talks to the dead

Spencer Moon, the hapless runt of the Moon litter in EastEnders, left Albert Square some time ago, but Chris Parker, who played Alfie's younger brother, is primed to return to our screens.

The 22-year-old has scored himself a job with Living TV, presenting a new show called Dead Famous, which will revolve around the concept of invoking the spirits of dead celebrities.

But it won't be Chris who will be trying to communicate with the famous ghosts. That job will be left to his balding co-presenter, Gail Porter.

Meanwhile Chris will be in the studio with the audience, monitoring the proceedings.

Apparently Gail has already tried to communicate with James Dean, Frank Sinatra and Marilyn Monroe.

Chris excitedly told the Daily Star: "I've always been interested in the spirit world.

"I can't wait to see who we speak to."

Parker has found it difficult to attract regular work on TV since voluntarily leaving EastEnders, but he has scored presenting slots on cd:uk, MTV News and as a roving reporter on This Morning.
Commentaar van iemand op een forum: Oh good grief - all he has to do is look in the mirror to see dead people. He has the personality of a corpse already. )

En ja, ik heb het zelf ook niet zo op hem en volgens een gerucht vonden de jonge EE acteurs 'm ook niet zo geweldig. Maar goed, hier 'Spencer' in actie als presentator van een 3 avonden durend live programma dat dit weekend wordt uitgezonden in de UK live vanuit Los Angeles:

Echt een bizarre keuze
pi_32252954
Speculaties op andere fora omtrent het volgende artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend .
pi_32256417
Chrissie: "Jaren geleden is er bij me ingebroken, behalve m'n juwelen pikten ze ook een stuk kaas en lieten ze een briefje achter op de ijskast dat de augurken op waren"

Minty: "Wat bezielt die vent toch ?"
Chrissie: "Geen idee; hij is weg, that was Den this is now"

Johnny: "Wie denk je wel dat je bent om te vertellen hoe ik m'n dochter moet opvoeden, wat weet je nu eigenlijk van 'r ?"
Tina: "Heel veel"

Mickey: "Nee, ik luister niet meer; blijf uit m'n buurt"
Jules: "Hou toch op man, je lijkt wel een wijf"
Gus: "Hoe komt het toch dat iedereen die zich met jou inlaat je vervolgens uitkotst ?"
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:48:07 #47
521 ruby
Hell yeah!
pi_32289636
Misschien dat ik wat mis ofzo, maar moet Phil nog niet een tijdje in de bak zitten of heeft ie z'n straf al uitgezeten?

Arme Sam, er hangt 4 jaar boven haar hoofd. Maar het zal vast wel goed komen.

En Schatje, ik zie alleen maar een kikker.
pi_32293827
Ha ha, ik zie ook alleen maar een kikker, nieuw soort spoiler denk ik. Ik denk dat het wel klopt wat betreft Sam, ging er toch uit, dacht ik? En Juley mag nu zeker een goodie two shoes spelen? Gadsie! < daar mag hij in! En jee, wat ziet Little Mo er grauw en grijs uit, is daar wat mee?
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:34:54 #49
521 ruby
Hell yeah!
pi_32294217
Misschien komt het door haar slecht gekozen kleding. Ze draagt altijd van die flauwe kleuren waardoor ze er uitziet als een lijk.
pi_32307167
wat meer uitleg over de kikker, please......
pi_32310860
Volgens mij ging Sam er ook uit, maar ik weet het niet meer heel zeker.En volgens mij heeft Little Mo er altijd al uitgezien als een lijk, enne ik zie ook alleen maar een kikker
pi_32313373
Hoe gaat het met de ex-bewoners ?
Ricky wordt Bobo In De Bush (met o.a. de dochter van Margret Thatcher) en een bebaarde Nigel suggereerde gisteren in 'Casualty' dat het Romeinse Rijk aan teveel trots ten onder is gegaan.
pi_32314376
Richey: "Ik ben Mrs. Scott en kom hier namens Mr. Mitchell een bod doen"
Ian: "Een bod ? Dat begrijp ik niet"
Richey: "En welk deel van 'Hij wil de Arches opkopen' begrijpt U dan niet ?"

Ian: "Ik ben vijfduizend piek kwijt en straks ook m'n zaak"
Johnny: "Probeer je soms te zeggen dat ik bij je in het krijt sta ?"
Ian: "Eh, nee"
Johnny: "Mooi, want je speelt namelijk met vuur en je vingers branden"

Phil: "Spinnewebjes aan het tellen Beal ?"
Ian: "M'n antwoord blijft nee"
Phil: "En voor hoeveel hebben Chrissie en Jake je opgelicht ?"
Ian: "Da's mijn zorg"
Phil: "Ja, maar je kunt er je voordeel mee doen. Stel dat ik dit voor de volle prijs overneem, exclusief onkosten voor wat je Sam hebt geflikt".
Ian: "Ik ben niet begonnen".
Phil: "Nee, maar je hebt het juiste moment afgewacht om 'r uit te knijpen".
Ian: "Kunnen we dit niet op een volwassen manier bespreken ?"
Phil: "Nee, ik noem een bedrag en jij accepteert het zonder morren"

Ian: "Schone lei he ? Typisch Mitchell, een showtje opvoeren alsof er niets is gebeurd".
Sam: "Zei je wat ?"
Ian: "Jullie zijn echt zielig, een groot feest geven om bij iedereen in een goed blaadje te komen, en maar dansen op Dens graf.
Was dat smakeloos ? Nou dan weet ik nu zeker dat ik hier aan het goede adres ben".
Minty: "Klep dicht Ian"
Ian: "Nog zo eentje; Minty werkt liever voor een boef dan voor een gerespecteerd zakenman. Het werkt niet want ik zal persoonlijk die glimnlach van 's mans gezicht vegen".
Sam: "Als je Phil wat te zeggen hebt dan wacht je maar op hem".
Ian: "Ik zeg wat iedereen hier denkt; jullie mogen dan wel met bedrog de Vic hebben teruggekocht maar je moet niet denken dat we jou achter de bar willen zien".
Sam: "Waarom moet je mij hebben ?"
Ian: "Ik zet alleen maar de feiten op een rij; misschien dat we het zijn vergeten maar we zullen het je nooit vergeven, we weten namelijk hoe je echt bent".
Sam: "En wie is de echte jij ? Een omhooggevallen mannetje dat denkt dat ie wat voorstelt omdat ie een vette lepel heeft en een aftandse frietkar".
Ian: "Ik ben tenminste eerlijk"
Sam: "O ja, en hoe eerlijk was je toen je de Vic van Chrissie overnam, wetend dat ze een moord heeft gepleegd ? Heb je er een spotprijs voor betaald ?
Wegwezen, of je gaat er zelf uit of ik smijt je eruit"
Ian: "Dat durf je toch niet"

(Wel dus)

Phil: "Het afgelopen jaar heb ik geleerd dat je met een arrogante houding niet ver komt. Het probleem met hebzucht is dat je niet weet waar je de grens moet trekken; misschien wil ik wel meer dan de kroeg en de garage, misschien wil ik ook wel de friettent en dit cafetaria".
Ian (toch al niet in een goed humeur doordat de kandidaten voor een Win Honderd Piek-kwis naar de Vic werden gelokt met gratis bier, en een ongelukkige aanvaring met de hond van Gus): "Kun je niet gewoon blij zijn met wat je hebt ?"
Phil: "Als ik niet krijg wat ik wil ga ik met jou hetzelfde doen als wat jij met Sam hebt gedaan".
pi_32322859
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:04 schreef Chinaski70 het volgende:
wat meer uitleg over de kikker, please......
Nieuwe poging:
SPOILER
pi_32326922
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:22 schreef Suko het volgende:
Gadsie! [afbeelding] < daar mag hij in!
Haha, ik dacht eerst dat het een bewegende drol was, maar nee, het is de zak van Sinterklaas.
pi_32326937
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Nieuwe poging:
SPOILER
Ben benieuwd.
pi_32366867
@ Ruby. Yep, ik had zwarte pietje eraf geknipt.

Heb wat op fora gelezen over die begrafenis nav die foto van Schatje, er zijn kennelijk verschillende opties gefilmd over wie het zou kunnen zijn. Heb zo m'n vermoedens maar dat hebben er meer. Zal mij benieuwen of dat geheim tot kerst bewaard blijft! Nou Sam, zout nou maar op, ben die kop een beetje zat eigenlijk. En Jake mist z'n geld niet eens, knulletje Miller (ben ff naam kwijt) strooit er rijkelijk mee, vaag. Kunnen Minty en Gerry nu niet eindelijk moven, wat ben ik die 2 sukkels zat zeg! Ian en Jane moeten ook een karakterboost krijgen, blijft nu een beetje sukkelen met die 2.
pi_32368957
Sam: "Als ik naar Brazilie ga dan zal ik altijd over m'n schouder kijken. Weggaan en nooit meer terugkomen, da's pas levenslang"

Mo: "Kijk, daar heb je de grootste vijand van de grootste mensenvriend. Nou, als je meer wilt dan kun je het krijgen"
Ian (die Gus heeft aangeklaagd vanwege die hondenbeet): "Ga je me soms bedreigen"
Mo: "Nee, ik trap alleen op je zere plek" (oftewel een oproep tot een boycot)

Johnny: "Iemand die zoveel bagage meeneemt is blijkbaar niet van plan om terug te komen. Een telefoontje en het wordt een enkeltje gevangenis"

Jane: "Hij (Phil) verdient een knal op z'n kanis"

Johnny (over het zwijggeld dat Sam hem toestopt): "Kijk, dat is nou het verschil tussen mens en dier".
pi_32368984
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef J_TM het volgende:
Hoe gaat het met de ex-bewoners ?
Ricky wordt Bobo In De Bush (met o.a. de dochter van Margret Thatcher) .

En ook Lynne gaat mee.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:46:54 #60
521 ruby
Hell yeah!
pi_32381779
Ik wil nog even klagen over Jane haar kapsel. What the hell hebben ze met d'r haar gedaan? Het is net Sidonia.

Even over die mystery guest op de begrafenis. Ik neem aan dat dat over de begrafenis van Nana Moon gaat toch?
Zal dat niet een ex-vrouw van Alfie zijn ofzo en dat dan blijkt dat Spencer Moon eigenlijk de zoon van Alfie en de mystery guest is?
pi_32386580
Neu, het zal niet oma Moontje zijn, die gaat van ouderdom en een ziekte met de kerst dood en wordt niet vermoord, dacht ik. Maar je speculaties zijn wel leuk Ruby, ha ha. Inderdaad stoot ik mij ook behoorlijk aan dat kapsel van Jane, is al geen beauty en nu helemaal niet! Spoel ik net m'n video terug, was er helemaal geen EE!
  zaterdag 19 november 2005 @ 01:22:16 #62
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32390227
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:43 schreef Suko het volgende:
Neu, het zal niet oma Moontje zijn, die gaat van ouderdom en een ziekte met de kerst dood en wordt niet vermoord, dacht ik. Maar je speculaties zijn wel leuk Ruby, ha ha. Inderdaad stoot ik mij ook behoorlijk aan dat kapsel van Jane, is al geen beauty en nu helemaal niet! Spoel ik net m'n video terug, was er helemaal geen EE!
Ik ga het echt niet droog houden als we afscheid van Nana moeten nemen
Wat leuk dit topic en Ruby, jij ook hier!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32397193
Gisteren naar 'Children In Need' gekeken zoals ieder jaar. De Square leverde ditmaal een sketch waarin Stacey bij Peggy komt schuilen voor hardgirl Katherine Tate wier vriendje ze zou hebben afgepakt ("Ik val niet eens op hem"). Vergeefs, want na afgerekend te hebben met Little Mo komt Katherine de Vic binnen om herhaaldelijk en op ADHD-snelheid te vragen "Are you Chas 'n Dave's Mum ?". Op veler verzoek werd het in de herhaling gegooid waarbij het slotfragment vanuit een afwijkend standpunt is gefilmd.
En 'jazzdiva' Sam Medcalf waagde zich aan het van Soft Cell bekende Tainted Love.
pi_32397344
Op de EE-site wordt gevraagd wat we van het liefdeskoppel Ruby en Jules vinden. Of beter gezegd, wat vindt Johnny daarvan ?.
pi_32397655
www.rosskempfans.com/rosskemp/abi
pi_32400785
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 01:22 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ik ga het echt niet droog houden als we afscheid van Nana moeten nemen
Wat leuk dit topic en Ruby, jij ook hier!
Joehoe Wickedangel.

Ja ja, ik ben ook één van de EE fans hierzo.
Leuk dat jij ook kijkt.
pi_32400810
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:29 schreef J_TM het volgende:
Op de EE-site wordt gevraagd wat we van het liefdeskoppel Ruby en Jules vinden. Of beter gezegd, wat vindt Johnny daarvan ?.
Ik heb zo'n vermoeden dat Johnny er niet zo heel blij mee zal zijn.
pi_32402716
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat Johnny er niet zo heel blij mee zal zijn.
En ik heb zo'n vermoeden dat ik er ook niet blij mee zal zijn! Jammer van Ruby als dat haar karakter-ontwikkeling wordt, Gus is een veel betere keus om haar op het rechte pad te houden. Over Juley zwijg ik maar, die had niet eens terug mogen komen, doet EE absoluut geen goed.
pi_32458033
Ik sluit me aan bij Ruby en Suko. Ik meende ergens op een site ( vraag niet welke, dat ben ik alweer vergeten :$ ) gelezen te hebben dat Nigel Harman vanaf begin december in een musical mee gaat doen, hij vervangt een andere speler. Ik weet niet zeker of het waar is.
  maandag 21 november 2005 @ 18:18:55 #70
521 ruby
Hell yeah!
pi_32458161
Ach als Nigel weggaat, dan is er weer ruimte voor wat ander lekkers.
pi_32477363
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:39 schreef J_TM het volgende:
www.rosskempfans.com/rosskemp/abi
Een mislukte poging om door te linken naar een foto van een Ross Kemp die we nooit hebben leren kennen. En wat zouden de oudste beelden zijn van Steve McFadden ?
pi_32508984
Johnny hoorde het van Ruby en Jules en zette een val uit door laatstgenoemde voor een diner uit te nodigen en zijn dochter ter plekke te confronteren met 's mans verwijdering uit de Scarlett wegens het verkopen van 'suikergoed' aan een minderjarig meisje.
Het broertje van Jules denkt ondertussen dat Ian de aanklacht heeft ingetrokken en trakteert iedereen op een pilsje, alleen vergat iemand om Ian in te lichten.
Yolande denkt dat Patrick vreemdgaat en bedenkt met Oma Slater een plannetje, helaas voor hen schopt Billy alles in de war door zich tegenover lokvogel Honey voor te doen als Patrick (zelfs Phil speelde het spelletje mee) terwijl deze even naar het toilet gaat. (Mo tegen Honey: "Naar je geld kun je fluiten").

Verder wil ik degenen vragen die de EE-topics al langere tijd volgen of ze nog een typische Johnny-wijsheid hebben.
pi_32560774
geen quotes: wel de irritante manier waarop Johnny de naam van zijn dochter uitspreekt..............
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:30:41 #74
521 ruby
Hell yeah!
pi_32581426
Ik word gek van dat gekwijl tussen Sharon en Dennis met die harde klapzoenen van ze.

En Johnny is wel psycho met z'n camera's overal.

[ Bericht 3% gewijzigd door ruby op 25-11-2005 22:57:30 ]
pi_32581779
Alhoewel ik niks meer met Johnny heb, zou ik ook wel errug graag Rubs in haar kladden grijpen. Of zou Johnny misschien een val voor Juley zetten, een ontmaskering als het ware, dat hij nog niet veranderd is en zo. Hope so. Inderdaad kan ik dat geklef tussen Sharon en Dennis ook niet meer aanzien/aanhoren! Ik neem het meestal op, laatste tijd spoel ik wat stukjes door...
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:16:23 #76
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32584341
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik word gek van dat gekwijl tussen Sharon en Dennis met die harde klapzoenen van ze.

Ik heb deze week erg genoten van Ruby, dat meiske speelt erg goed.
pi_32594192
Johnny: "Kun je tegen je echtgenote zeggen dat m'n dochter en ik onze zaken bespreken zonder dat derden daarbij betrokken zijn"

Dennis: "Oh ja, en ik moest zeggen dat je je met je eigen zaken moet bemoeien"

Garry: "Ik ga mee"
Naomi: "Welk deel van 'meidenavond' begrijp je niet ?"

Sonia: "Jullie zijn allebei vrijgezel"
Naomi: "Maar ik val niet op hem"
Sonia: "Okee, ik begrijp het"
(Maar begrijpt Garry het ook ?)

Jules: "Ik weet wat je denkt maar ik heb min of meer m'n leven gebeterd".
Johnny: "Niet min of meer, helemaal. Je bent vanaf nu een keurige jongen met een glimlach"
Jules (krijgt een stevige handdruk): "Je doet me pijn"
Johnny: "Blijf glimlachen Jules, want ik kan je veel meer pijn doen. Waag het niet om dit met m'n dochter te bespreken en als ik ook maar het geringste vermoeden heb dat je 'r belazert dan breek ik persoonlijk je beide benen".
pi_32594231
Nog een nieuwtje (?) over ex-Square bewoners; Ronny speelt nu in de comedyserie 'Blessed' (over een zangeres die bezig is om een CD op te nemen).
pi_32643273
EE-LOOKALIKES

Toen ik anderhalf jaar geleden dit topic ontdekte schreef ik o.a. dat Ross Kemp op een negen jaar jongere NL-politicus lijkt (wie o wie ?) en dat de besnorde Adam Woodyatt voor een bekende stripvader kan gaan; maar zo zijn er nog meer voorbeelden, de New Musical Express suggereerde vorige week nog dat Stacey de vervreemde tweelingzus is van White Stripes-drumster Meg White en was er in 'Zoop' een Robbie Williams-imitator te zien die meer weg heeft van Todd Carty dan van de Robster.
MTV's 'I Want A Famous Face' volgde een fan van Victoria Beckham die er eerder uitzag als een Californische versie van Kat Slater (ook na de operatie) en GTST-personage Dian Alberts lijkt zich te hebben ontwikkeld tot een soort Nederlandse Chrissie Watts.
En om maar weer eens uit te komen bij de Mitchells, toen ik Phil twaalf jaar geleden voor het eerst op TV zag kwam hij over als een zwaarlijvige Jimmy Sommerville, nu lijken die gewichtsverschillen steeds meer te worden overbrugd.
pi_32668456
Jules: "Wat kan ik voor U doen, Mr. Allan"
Johnny: "Mij het bewijs leveren dat je doet wat ik zeg, als je je ook maar op tien meter afstand van mijn dochter bevindt dan zal ik je net zo lang achtervolgen totdat je onder de zoden ligt. Ben ik duidelijk ?"
Jules: "Ja, Mr. Allan"

Naomi: "Dit is niet het juiste moment"
Sonia: "Dit is niet het juiste moment om m'n huwelijk naar de knoppen te helpen"

Stacey: "Waarom staat die zelfmoordmuziek op ?"
(Ruby zoekt troost bij Morrissey na de koelschouderige ontvangst van Jules)

Mo: "Aha je bent terug (Stace), kan ik morgen lekker uitrusten"

Jules: "Ik hou van je maar ik loop liever op twee gezonde benen"
Ruby: "Dus pa zit hierachter ?"
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:49:44 #81
521 ruby
Hell yeah!
pi_32668623
Die Sonya zeg.... Ik had dat niet zien aankomen. En zoenende vrouwen op de BBC, mag dat wel?

Nou, het is iig nu helemaal duidelijk dat haar huwelijk niet optimaal is. Geen idee of ze binnenkort gaan scheiden, maar dan is hun huwelijk van korte duur geweest.

Wordt vervolgd dus!
pi_32679820

En toch heb ik er niet zo veel mee. Je zag Sonia wel intellectueel groeien tov Martin, wat een afstand schept, maar dit met Naomi vind ik vreemd. Meer een kijkcijfer-act. Had gehoopt dat Stacey die Juley van Ruby zou halen, mislukt! En dat gedoe met Billy en Honey, gaaaaaaaaaap! Het zijn eventjes wat iets mindere aflveringen, komt wel weer goed.
pi_32685058
weet je wat mij nou geweldig lijkt? als die joe, dat ontzettend irritant vrolijke mannetje, in de auto een fatale hartaanval krijgt en daarbij per ongeluk die naomi ff doodrijdt

wat een zwaar irritante figuren zijn dat zeg, dan nog liever tien juley's
  woensdag 30 november 2005 @ 00:00:55 #84
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32685777
Sonia en Naomi: de meest belachelijke storyline sinds Bianca Butcher zogenaamd vroeger wat met haar moeders nieuwe lover bleek te hebben gehad. Of nee, sinds dinges en dinges plotseling broer en zus bleken te zijn.
pi_32686346
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Sonia en Naomi: de meest belachelijke storyline sinds Bianca Butcher zogenaamd vroeger wat met haar moeders nieuwe lover bleek te hebben gehad. Of nee, sinds dinges en dinges plotseling broer en zus bleken te zijn.
De kus tussen Sonia en Naomi is wel een nieuw dieptepunt ja. Erg jammer na al die redelijke tot goede afleveringen van de afgelopen tijd. Maar goed, het is niet anders .

Bianca met Dan en Carol die er uiteindelijk achter kwam vond ik helemaal geweldig.

En Dennis & Sharon gedoe duurde gewoon te lang.
pi_32690268
Sja..die lebber tussen Sonia en Naomi zal idd niet meer geweest zijn dan opvulling. Sonia gaat weer verder met Martin (voor zolang het duurt) en Naomi druipt af en vertrekt uiteindelijk weer. En van mij mag het want ik vind 'r weinig toevoegen aan EE.

Die scene toen met Bianca, Dan en Carol vond ik trouwens ook erg goed. Zeer goed geacteerd ook!

En nu krijgen we natuurlijk het uitgemolken verhaal van nana Moon die op sterven ligt.

En wanneer laat Pauline Fowler zich eens nemen door Joe? Ik word er simpel van dat ze elke vent afwijst. Wordt eentonig.
pi_32693277
Peggy (tegen Alfie): "My knight in shining armour"
Kat: "Who, Sir Shag-A-Lot ?"
pi_32725666
MEER LOOKALIKES

Wie herinnert zich nog dat de seropositieve groentenman last kreeg van oneerlijke concurrentie (lees; kinderachtig gedrag) ? Nota bene van 'Grange Hill'-tijdgenoot Mark Burdis (o.a. 'The Krays' en 'Inspector Morse') die de derde Mitchell had kunnen zijn.
Little Mo is eigenlijk een Britse versie van 'Neighbour' Christina Alessi, de leesbrildragende helft van de Italo-Australische tweeling.
pi_32753352
Het ziet ernaar uit dat Stacey's scherpe tong concurrentie gaat krijgen, de Millers kregen gisteren bezoek van ene Kylie (Keith: "En nu Jason nog") die niet bepaald een hoge pet opheeft van de gemiddelde Walforder.

Tegen Dawn: "Ben jij een model ? Zo te zien ben jij een paar kilo's kwijtgeraakt"

Na het uitpakken van een sexy jurk: "Zie ik er soms uit als een slet ?"

Keith: "Je ouders mogen dan wel meer geld hebben dan wij maar goede manieren zijn niet te koop"
Kylie: "Dank U wel Mr. en Mrs. Miller".
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:00:26 #90
521 ruby
Hell yeah!
pi_32753997
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef J_TM het volgende:
MEER LOOKALIKES

Wie herinnert zich nog dat de seropositieve groentenman last kreeg van oneerlijke concurrentie (lees; kinderachtig gedrag) ? Nota bene van 'Grange Hill'-tijdgenoot Mark Burdis (o.a. 'The Krays' en 'Inspector Morse') die de derde Mitchell had kunnen zijn.
Little Mo is eigenlijk een Britse versie van 'Neighbour' Christina Alessi, de leesbrildragende helft van de Italo-Australische tweeling.
Ik herinner me wel de sero-positieve groenteman Mark Fowler, maar ik kan me niets meer herinneren van de oneerlijke concurrentie dus ook niets meer van die gast.
Misschien als ik een foto zou zien weer wel.
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:28:09 #91
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32768955
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef schatje het volgende:

[..]

En Dennis & Sharon gedoe duurde gewoon te lang.
Sorry ik bedoelde die twee wiens namen ik met geen mogelijkheid meer kan herinneren. Tariq of zo? Die plotseling de zoon van die gruwelijke Elvis-vader bleek te zijn. En dus met zijn halfzus had gescharreld Dat bleek toen tijdens dat drama in de mist in Schotland.
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:03:43 #92
521 ruby
Hell yeah!
pi_32777081
He getver, de Ferreira's bedoel je. Die had ik allang weer uit m'n geheugen gewist.

Kan dat overdreven gedoe met nana Moon ophouden? Bezoekjes aan Madam Tussaud brengen en dat soort bullshit hoeft van mij niet zo.

Zullen Kat en Alfie weer tot elkander komen?
Ik vind dat Kat er de laatste tijd wel wat leuker uitziet met dat langere haar maar haar kleding is om te huilen.
pi_32814985
Wie weet Ruby, wie weet. Trouwens ik heb de hele week moeten missen, i.v.m. studie en ik was net te laat terug om de omnibus te zien.( videorecorder = stuk ) dus.. maar gelukkig dat ik hier nog wat nieuwtjes over deze week heb kunnen lezen, ben ik ook weer een beetje bij. En dat gedoe met nana Moon moet ook eens ophouden, een keertje een aflevering over haar en dat lijstje van der is wel oke, maar om daar nou een hele storyline over te maken ??! No thank you, it's not my cup of tea. Overigens heb ik wel wat mee gekregen dat Jake zijn geld zocht voor Chrissie's borg ( via kennisen). Maar heeft dat joch van Miller dat geld toen niet op straat gevonden, toen Alfie de kast aan het uitmesten was?? En het vervolgens loopt uit te geven.........
  zondag 4 december 2005 @ 19:32:41 #94
521 ruby
Hell yeah!
pi_32815214
Ja, dat ventje van Miller loopt inderdaad lekker te smijten met zijn gevonden geld.
pi_32828755
Ships, deze week alles gemist! en gister werd ook maar een uur van de omnibus herhaald? Waren er deze week dan maar 2 afleveringen? Snap er niks van.
  maandag 5 december 2005 @ 11:18:25 #96
521 ruby
Hell yeah!
pi_32830064
Het eerste deel van omnibus werd op BBC 1 uitgezonden en het tweede deel op BBC 2. Dus niet zo verwonderlijk dat je er van in de war raakte.
pi_32847439
Zo, dat was een hele sterke episode .

Lacey Turner is een geweldige actrice. Eén van mijn favorieten .

Pat eindelijk weer eens oog in oog met Frank. Zal er opnieuw een romance tussen de twee opbloeien? Is ze ook niet alleen met de kerstdagen .
  maandag 5 december 2005 @ 22:54:23 #98
521 ruby
Hell yeah!
pi_32849155
Ja, 't was idd een mooie aflevering en Lacey Turner is zeker een goeie actrice, dat moet ik 'r nageven.

En ja daar hebben we Frank Butcher maar weer eens voor de verandering. Hoe lang zal ie nu weer blijven?
Kan nog leuk worden met Peggy erbij enzo.
pi_32854897
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef ruby het volgende:
Het eerste deel van omnibus werd op BBC 1 uitgezonden en het tweede deel op BBC 2. Dus niet zo verwonderlijk dat je er van in de war raakte.
Op BBC2? Wat is dat voor vreemd gebeuren? naja, ik check de episoders wel op de site. Bedankt!

Gister was leuk.
pi_32855529
Gelukkig weer Stacey in the picture, ze moet eigenlijk eens een leuke bink in EE tegen komen, zal haar karakter in die rol nog meer ten goede komen, blijft nu een beetje vaag hangen als aanvullig op de Slaters en opvang voor Ruby. Dat is soms mijn bezwaar van de schrijvers. Ze gaan soms té oppervlakkig om met de verschillende acteurs, komen vaak niet uit de verf, terwijl de kijker dat wél opvalt. Ook in Jake zit veel meer dat hij mag laten zien. Zo ook Gus, zie je nu niets meer van, Juley heeft kennelijk de voorkeur. Hé Frankie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')