Misschien komt dat nog...quote:Op donderdag 3 november 2005 17:27 schreef mommychaos het volgende:
Ik herinner me een aflevering van héél lang geleden, Ian helemaal dolgedraaid met een geweer(ofzoiets) achter Cindy en Wicksy aan... toen wassie best wel creepy. Maar tis daarna nooit meer goed gekomen.![]()
Maar ja, dat duurt dan nog even. Ik vind het weer ouderwets goed, tot mijn eigen verbazing!quote:EastEnders star Ross Kemp is planning to make another return to the soap next year. The actor, who plays hardman Grant Mitchell, agreed to appear for three weeks alongside Steve McFadden, who plays his brother Phil. Now he has signed to continue in the role for three months in 2006. "I am very happy to be returning to EastEnders,'' Kemp told The People. digitalspy.co.uk
Ian kwam erachter dat Cindy een verhouding had met David Wicks (zeven jaar nadat Pats andere zoon Simon haar zwanger had gemaakt) maar werd zelf het slachtoffer van een poging tot moord, die Cindy overigens nog probeerde terug te draaien.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:27 schreef mommychaos het volgende:
Ik herinner me een aflevering van héél lang geleden, Ian helemaal dolgedraaid met een geweer(ofzoiets) achter Cindy en Wicksy aan... toen wassie best wel creepy. Maar tis daarna nooit meer goed gekomen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zag ik op dit forum. En ook: But Chrissie will not be killed off and the door will be left open for her to return.Ik denk verder dat Phil nog wel even blijft.![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Suko op 11-11-2005 20:44:20 ]
Daar je je gelijk in maar Anthony en Paul zitten er niet meer in dus dat zal er niet meer van komen vrees ik. Die flashback met Mo en Pat ben ik alweer half vergeten, vond die memory-lane van gisteravond mooier én geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef J_TM het volgende:
Was wel een mooie aflevering maar haalt het toch niet bij Mo en Pat. (en na afloop konden we Charlie Brooks zien in Dickensiaanse tijden)
Ik heb het al eens eerder gezegd maar zeg het nog eens, ze hadden zoiets moeten maken over het ongeluk dat de Truemannetjes hadden veroorzaakt maar misschien dat er nog iets wordt gedaan met hun jeugdverleden.
Commentaar van iemand op een forum: Oh good grief - all he has to do is look in the mirror to see dead people. He has the personality of a corpse already.quote:Spencer Moon talks to the dead
Spencer Moon, the hapless runt of the Moon litter in EastEnders, left Albert Square some time ago, but Chris Parker, who played Alfie's younger brother, is primed to return to our screens.
The 22-year-old has scored himself a job with Living TV, presenting a new show called Dead Famous, which will revolve around the concept of invoking the spirits of dead celebrities.
But it won't be Chris who will be trying to communicate with the famous ghosts. That job will be left to his balding co-presenter, Gail Porter.
Meanwhile Chris will be in the studio with the audience, monitoring the proceedings.
Apparently Gail has already tried to communicate with James Dean, Frank Sinatra and Marilyn Monroe.
Chris excitedly told the Daily Star: "I've always been interested in the spirit world.
"I can't wait to see who we speak to."
Parker has found it difficult to attract regular work on TV since voluntarily leaving EastEnders, but he has scored presenting slots on cd:uk, MTV News and as a roving reporter on This Morning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.
Nieuwe poging:quote:Op woensdag 16 november 2005 10:04 schreef Chinaski70 het volgende:
wat meer uitleg over de kikker, please......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik dacht eerst dat het een bewegende drol was, maar nee, het is de zak van Sinterklaas.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nieuwe poging:Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef J_TM het volgende:
Hoe gaat het met de ex-bewoners ?
Ricky wordt Bobo In De Bush (met o.a. de dochter van Margret Thatcher) .
Ik ga het echt niet droog houden als we afscheid van Nana moeten nemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:43 schreef Suko het volgende:
Neu, het zal niet oma Moontje zijn, die gaat van ouderdom en een ziekte met de kerst dood en wordt niet vermoord, dacht ik. Maar je speculaties zijn wel leuk Ruby, ha ha. Inderdaad stoot ik mij ook behoorlijk aan dat kapsel van Jane, is al geen beauty en nu helemaal niet!Spoel ik net m'n video terug, was er helemaal geen EE!
![]()
Joehoe Wickedangel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga het echt niet droog houden als we afscheid van Nana moeten nemen![]()
Wat leuk dit topic en Ruby, jij ook hier!![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat Johnny er niet zo heel blij mee zal zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:29 schreef J_TM het volgende:
Op de EE-site wordt gevraagd wat we van het liefdeskoppel Ruby en Jules vinden. Of beter gezegd, wat vindt Johnny daarvan ?.
En ik heb zo'n vermoeden dat ik er ook niet blij mee zal zijn!quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Johnny er niet zo heel blij mee zal zijn.
Een mislukte poging om door te linken naar een foto van een Ross Kemp die we nooit hebben leren kennen. En wat zouden de oudste beelden zijn van Steve McFadden ?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik word gek van dat gekwijl tussen Sharon en Dennis met die harde klapzoenen van ze.![]()
De kus tussen Sonia en Naomi is wel een nieuw dieptepunt ja. Erg jammer na al die redelijke tot goede afleveringen van de afgelopen tijd. Maar goed, het is niet andersquote:Op woensdag 30 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Sonia en Naomi: de meest belachelijke storyline sinds Bianca Butcher zogenaamd vroeger wat met haar moeders nieuwe lover bleek te hebben gehad. Of nee, sinds dinges en dinges plotseling broer en zus bleken te zijn.
Ik herinner me wel de sero-positieve groenteman Mark Fowler, maar ik kan me niets meer herinneren van de oneerlijke concurrentie dus ook niets meer van die gast.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef J_TM het volgende:
MEER LOOKALIKES
Wie herinnert zich nog dat de seropositieve groentenman last kreeg van oneerlijke concurrentie (lees; kinderachtig gedrag) ? Nota bene van 'Grange Hill'-tijdgenoot Mark Burdis (o.a. 'The Krays' en 'Inspector Morse') die de derde Mitchell had kunnen zijn.
Little Mo is eigenlijk een Britse versie van 'Neighbour' Christina Alessi, de leesbrildragende helft van de Italo-Australische tweeling.
Sorry ik bedoelde die twee wiens namen ik met geen mogelijkheid meer kan herinneren. Tariq of zo? Die plotseling de zoon van die gruwelijke Elvis-vader bleek te zijn. En dus met zijn halfzus had gescharreldquote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
En Dennis & Sharon gedoe duurde gewoon te lang.
Op BBC2? Wat is dat voor vreemd gebeuren? naja, ik check de episoders wel op de site. Bedankt!quote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef ruby het volgende:
Het eerste deel van omnibus werd op BBC 1 uitgezonden en het tweede deel op BBC 2. Dus niet zo verwonderlijk dat je er van in de war raakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |