abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31896874
En ja hoor, het 11e deel alweer.

Het houdt ons bezig hè.

Vervolg van:
Eastenders #10

Uitzendtijden:
Maandag om 21:00
Dinsdag om 20:30
Donderdag om 20:30
Vrijdag om 21:00
Zondag om 14:55 (Omnibus)

Officiële EastEnders site van de Beeb:
EastEnders

EastEnders nieuwtjes, fora en andere weetjes:
Digital Spy
EastEnders Wiki
Walford Web

Engelse tabloids voor het laatste nieuws rondom de soap en de sterren ervan:
mirror.co.uk
newsoftheworld.co.uk
people.co.uk
thesun.co.uk

EastEnders nieuwsgroepen:
rec.arts.tv.uk.eastenders
smartgroups.com/groups/eastendersfans

[ Bericht 5% gewijzigd door ruby op 03-11-2005 23:07:30 ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31896913
Oeps, verkeerd forum.

Wil iemand dit topic sluiten of verplaatsen naar Show? Dank u.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:57:59 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_31898766
Wat is die Johnny toch eigenlijk een zielig persoon. Nu is ie alles kwijt. Dom dom dom.

Ik vind EE de laatste tijd prima te doen!
pi_31898820
Johny is niet zielig. Hij is eindelijk van dat wijf af. Nu kan hij zich concentreren op echt belangrijke zaken. Samen met die andere knakker.
pi_31909169

Ha ha, en dan te bedenken dat ik die Johnny (Billy Murray) in het begin wel aantrekkelijk vond. Nu hij dé etterbak van Walford speelt staat z'n kop mij opeens niet meer aan! En daaaag Tina, ik hield al niet van kirrende kindvrouwtjes. Beetje raar die kus van Sharon en Grant, zo openlijk te zien in de Vic. En dan ziet Dennis opeens Johnny als bondgenoot tegen de broertjes Mitchell door hem de helpende hand te bieden na een dreun van Grant. Zeker het aankijken waard Ruby!

[ Bericht 7% gewijzigd door Suko op 02-11-2005 21:16:41 ]
pi_31910551
Gelijk heb je Suko, die kop van Johnny begint ook mijn neus uit te komen.

Ow ja, dat was ik al weer helemaal vergeten dat Dennis Johnny een helpende hand bood. Wordt vervolgd dus.
pi_31925428
Wat is die Ian toch een lafbek.
pi_31926328
Ian is altijd al een loser geweest. Zal nooit veranderen.
pi_31929310
Als Phil erachter komt dat hij de geheime koper is zal er zeker wat aan hem veranderen.
pi_31933363
Ik herinner me een aflevering van héél lang geleden, Ian helemaal dolgedraaid met een geweer(ofzoiets) achter Cindy en Wicksy aan... toen wassie best wel creepy. Maar tis daarna nooit meer goed gekomen.
pi_31933392
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:27 schreef mommychaos het volgende:
Ik herinner me een aflevering van héél lang geleden, Ian helemaal dolgedraaid met een geweer(ofzoiets) achter Cindy en Wicksy aan... toen wassie best wel creepy. Maar tis daarna nooit meer goed gekomen.
Misschien komt dat nog...
pi_31943675
Nou, manipulatieve Johhny staat er nu helemaal alleen voor. Hoe lang zal het duren voordat hij helemaal doordraait?

Ik vond het een leuke aflevering. Toch leuk dat Phil en Grant terug zijn.
pi_31951841
ja gezellige aflevering idd echt jammer dat grant voor nu eigenlijk maar kort blijft, dacht eigenlijk dt 'ie "voorgoed" terug was
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:04:05 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_31952597
Maar hij komt wel terug volgens een post van Suko (toch?) in het vorige deel.
pi_31952953
Dat heb ik ook ergens gelezen, volgend jaar een paar maanden.
pi_31954552
Uit het EE-topic deeltje # 10.
EE bevalt Ross Kemp(Grant) goed kennelijk...
quote:
EastEnders star Ross Kemp is planning to make another return to the soap next year. The actor, who plays hardman Grant Mitchell, agreed to appear for three weeks alongside Steve McFadden, who plays his brother Phil. Now he has signed to continue in the role for three months in 2006. "I am very happy to be returning to EastEnders,'' Kemp told The People. digitalspy.co.uk
Maar ja, dat duurt dan nog even. Ik vind het weer ouderwets goed, tot mijn eigen verbazing! Maare, gaf Stacey op 't laatst dan Dennis de echte versie van haar verhaaltje om alsnog Chrissie onderuit te halen? Heb ik wat gemist?
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:11:56 #18
521 ruby
Hell yeah!
pi_31955946
Volgens mij zei Stacey niet zo veel, maar haar houding en gezicht spraken boekdelen dus ik denk dat Dennis z'n conclusies getrokken heeft.
Tenzij ik weer wat gemist heb ofzo.
pi_31956337
Dat zal het zijn Ruby want letterlijk heb ik het haar niet horen zeggen. Komt nog wel meer over denk ik. Gut, wat een honden-rol heeft Billy, hij likt nog net niet (of toch wel) de hielen van Grant en Phil! Moet je ook maar willen als acteur.
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:40:03 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_31956851
Ja het lijkt me niet echt cool om altijd een loser-rol te moeten spelen, maar ach, medelijden hoeven we niet te hebben want hij zal genoeg verdienen.
pi_31956911
Gelezen op de teletekstpagina van BBC World: Rebekah Wade, Sun-redactrice en echtgenote van Ross Kemp werd gisteren aangehouden wegens geweldpleging maar Ross deed het af als "een uit de hand gelopen ruzie". En een 29-jarige vrouw had het gemunt op Steve McFadden.
pi_31957043
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:27 schreef mommychaos het volgende:
Ian kwam erachter dat Cindy een verhouding had met David Wicks (zeven jaar nadat Pats andere zoon Simon haar zwanger had gemaakt) maar werd zelf het slachtoffer van een poging tot moord, die Cindy overigens nog probeerde terug te draaien.
pi_31958171
Nee, dit was rond de tijd dat Steven klein was, met Simon Wicks, nog voor de tweeling was geboren. Ik kan t me allemaal niet goed meer herinneren en ook op de site is er niks van terug te vinden...(of gooi ik nou zoveel door elkaar?)
Volgend mij was het nog voor de tijd dat Michelle en Clyde ervan door gingen ivm de moord op ... (Eddie Royle oid? Ik weet het allemaal niet meer...)
pi_31958548
A love triangle ensued between Ian, Cindy and Wicksy. Wicksy knew that Steven was his son and wanted Cindy to set up home with him. Wicksy later left after the Brewery turned him down as licensee. Cindy then told Ian, who attempted suicide, but failed. Cindy had moved in with Wicksy when Ian got out of hospital.

Dit heb ik gevonden uit 1990, ik denk dat dit het was...Ian was compleet doorgedraaid toen. En dat gebeuren met Michelle en Clyde was in 1991.
pi_31958715
Dan had ik het dus mis, maar feit is dat Cindy Ian bedrogen heeft met de beide Wicksen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')