abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:16:23 #76
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32584341
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik word gek van dat gekwijl tussen Sharon en Dennis met die harde klapzoenen van ze.

Ik heb deze week erg genoten van Ruby, dat meiske speelt erg goed.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32594192
Johnny: "Kun je tegen je echtgenote zeggen dat m'n dochter en ik onze zaken bespreken zonder dat derden daarbij betrokken zijn"

Dennis: "Oh ja, en ik moest zeggen dat je je met je eigen zaken moet bemoeien"

Garry: "Ik ga mee"
Naomi: "Welk deel van 'meidenavond' begrijp je niet ?"

Sonia: "Jullie zijn allebei vrijgezel"
Naomi: "Maar ik val niet op hem"
Sonia: "Okee, ik begrijp het"
(Maar begrijpt Garry het ook ?)

Jules: "Ik weet wat je denkt maar ik heb min of meer m'n leven gebeterd".
Johnny: "Niet min of meer, helemaal. Je bent vanaf nu een keurige jongen met een glimlach"
Jules (krijgt een stevige handdruk): "Je doet me pijn"
Johnny: "Blijf glimlachen Jules, want ik kan je veel meer pijn doen. Waag het niet om dit met m'n dochter te bespreken en als ik ook maar het geringste vermoeden heb dat je 'r belazert dan breek ik persoonlijk je beide benen".
pi_32594231
Nog een nieuwtje (?) over ex-Square bewoners; Ronny speelt nu in de comedyserie 'Blessed' (over een zangeres die bezig is om een CD op te nemen).
pi_32643273
EE-LOOKALIKES

Toen ik anderhalf jaar geleden dit topic ontdekte schreef ik o.a. dat Ross Kemp op een negen jaar jongere NL-politicus lijkt (wie o wie ?) en dat de besnorde Adam Woodyatt voor een bekende stripvader kan gaan; maar zo zijn er nog meer voorbeelden, de New Musical Express suggereerde vorige week nog dat Stacey de vervreemde tweelingzus is van White Stripes-drumster Meg White en was er in 'Zoop' een Robbie Williams-imitator te zien die meer weg heeft van Todd Carty dan van de Robster.
MTV's 'I Want A Famous Face' volgde een fan van Victoria Beckham die er eerder uitzag als een Californische versie van Kat Slater (ook na de operatie) en GTST-personage Dian Alberts lijkt zich te hebben ontwikkeld tot een soort Nederlandse Chrissie Watts.
En om maar weer eens uit te komen bij de Mitchells, toen ik Phil twaalf jaar geleden voor het eerst op TV zag kwam hij over als een zwaarlijvige Jimmy Sommerville, nu lijken die gewichtsverschillen steeds meer te worden overbrugd.
pi_32668456
Jules: "Wat kan ik voor U doen, Mr. Allan"
Johnny: "Mij het bewijs leveren dat je doet wat ik zeg, als je je ook maar op tien meter afstand van mijn dochter bevindt dan zal ik je net zo lang achtervolgen totdat je onder de zoden ligt. Ben ik duidelijk ?"
Jules: "Ja, Mr. Allan"

Naomi: "Dit is niet het juiste moment"
Sonia: "Dit is niet het juiste moment om m'n huwelijk naar de knoppen te helpen"

Stacey: "Waarom staat die zelfmoordmuziek op ?"
(Ruby zoekt troost bij Morrissey na de koelschouderige ontvangst van Jules)

Mo: "Aha je bent terug (Stace), kan ik morgen lekker uitrusten"

Jules: "Ik hou van je maar ik loop liever op twee gezonde benen"
Ruby: "Dus pa zit hierachter ?"
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:49:44 #81
521 ruby
Hell yeah!
pi_32668623
Die Sonya zeg.... Ik had dat niet zien aankomen. En zoenende vrouwen op de BBC, mag dat wel?

Nou, het is iig nu helemaal duidelijk dat haar huwelijk niet optimaal is. Geen idee of ze binnenkort gaan scheiden, maar dan is hun huwelijk van korte duur geweest.

Wordt vervolgd dus!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32679820

En toch heb ik er niet zo veel mee. Je zag Sonia wel intellectueel groeien tov Martin, wat een afstand schept, maar dit met Naomi vind ik vreemd. Meer een kijkcijfer-act. Had gehoopt dat Stacey die Juley van Ruby zou halen, mislukt! En dat gedoe met Billy en Honey, gaaaaaaaaaap! Het zijn eventjes wat iets mindere aflveringen, komt wel weer goed.
pi_32685058
weet je wat mij nou geweldig lijkt? als die joe, dat ontzettend irritant vrolijke mannetje, in de auto een fatale hartaanval krijgt en daarbij per ongeluk die naomi ff doodrijdt

wat een zwaar irritante figuren zijn dat zeg, dan nog liever tien juley's
  woensdag 30 november 2005 @ 00:00:55 #84
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32685777
Sonia en Naomi: de meest belachelijke storyline sinds Bianca Butcher zogenaamd vroeger wat met haar moeders nieuwe lover bleek te hebben gehad. Of nee, sinds dinges en dinges plotseling broer en zus bleken te zijn.
pi_32686346
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Sonia en Naomi: de meest belachelijke storyline sinds Bianca Butcher zogenaamd vroeger wat met haar moeders nieuwe lover bleek te hebben gehad. Of nee, sinds dinges en dinges plotseling broer en zus bleken te zijn.
De kus tussen Sonia en Naomi is wel een nieuw dieptepunt ja. Erg jammer na al die redelijke tot goede afleveringen van de afgelopen tijd. Maar goed, het is niet anders .

Bianca met Dan en Carol die er uiteindelijk achter kwam vond ik helemaal geweldig.

En Dennis & Sharon gedoe duurde gewoon te lang.
pi_32690268
Sja..die lebber tussen Sonia en Naomi zal idd niet meer geweest zijn dan opvulling. Sonia gaat weer verder met Martin (voor zolang het duurt) en Naomi druipt af en vertrekt uiteindelijk weer. En van mij mag het want ik vind 'r weinig toevoegen aan EE.

Die scene toen met Bianca, Dan en Carol vond ik trouwens ook erg goed. Zeer goed geacteerd ook!

En nu krijgen we natuurlijk het uitgemolken verhaal van nana Moon die op sterven ligt.

En wanneer laat Pauline Fowler zich eens nemen door Joe? Ik word er simpel van dat ze elke vent afwijst. Wordt eentonig.
pi_32693277
Peggy (tegen Alfie): "My knight in shining armour"
Kat: "Who, Sir Shag-A-Lot ?"
pi_32725666
MEER LOOKALIKES

Wie herinnert zich nog dat de seropositieve groentenman last kreeg van oneerlijke concurrentie (lees; kinderachtig gedrag) ? Nota bene van 'Grange Hill'-tijdgenoot Mark Burdis (o.a. 'The Krays' en 'Inspector Morse') die de derde Mitchell had kunnen zijn.
Little Mo is eigenlijk een Britse versie van 'Neighbour' Christina Alessi, de leesbrildragende helft van de Italo-Australische tweeling.
pi_32753352
Het ziet ernaar uit dat Stacey's scherpe tong concurrentie gaat krijgen, de Millers kregen gisteren bezoek van ene Kylie (Keith: "En nu Jason nog") die niet bepaald een hoge pet opheeft van de gemiddelde Walforder.

Tegen Dawn: "Ben jij een model ? Zo te zien ben jij een paar kilo's kwijtgeraakt"

Na het uitpakken van een sexy jurk: "Zie ik er soms uit als een slet ?"

Keith: "Je ouders mogen dan wel meer geld hebben dan wij maar goede manieren zijn niet te koop"
Kylie: "Dank U wel Mr. en Mrs. Miller".
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:00:26 #90
521 ruby
Hell yeah!
pi_32753997
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef J_TM het volgende:
MEER LOOKALIKES

Wie herinnert zich nog dat de seropositieve groentenman last kreeg van oneerlijke concurrentie (lees; kinderachtig gedrag) ? Nota bene van 'Grange Hill'-tijdgenoot Mark Burdis (o.a. 'The Krays' en 'Inspector Morse') die de derde Mitchell had kunnen zijn.
Little Mo is eigenlijk een Britse versie van 'Neighbour' Christina Alessi, de leesbrildragende helft van de Italo-Australische tweeling.
Ik herinner me wel de sero-positieve groenteman Mark Fowler, maar ik kan me niets meer herinneren van de oneerlijke concurrentie dus ook niets meer van die gast.
Misschien als ik een foto zou zien weer wel.
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:28:09 #91
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32768955
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef schatje het volgende:

[..]

En Dennis & Sharon gedoe duurde gewoon te lang.
Sorry ik bedoelde die twee wiens namen ik met geen mogelijkheid meer kan herinneren. Tariq of zo? Die plotseling de zoon van die gruwelijke Elvis-vader bleek te zijn. En dus met zijn halfzus had gescharreld Dat bleek toen tijdens dat drama in de mist in Schotland.
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:03:43 #92
521 ruby
Hell yeah!
pi_32777081
He getver, de Ferreira's bedoel je. Die had ik allang weer uit m'n geheugen gewist.

Kan dat overdreven gedoe met nana Moon ophouden? Bezoekjes aan Madam Tussaud brengen en dat soort bullshit hoeft van mij niet zo.

Zullen Kat en Alfie weer tot elkander komen?
Ik vind dat Kat er de laatste tijd wel wat leuker uitziet met dat langere haar maar haar kleding is om te huilen.
pi_32814985
Wie weet Ruby, wie weet. Trouwens ik heb de hele week moeten missen, i.v.m. studie en ik was net te laat terug om de omnibus te zien.( videorecorder = stuk ) dus.. maar gelukkig dat ik hier nog wat nieuwtjes over deze week heb kunnen lezen, ben ik ook weer een beetje bij. En dat gedoe met nana Moon moet ook eens ophouden, een keertje een aflevering over haar en dat lijstje van der is wel oke, maar om daar nou een hele storyline over te maken ??! No thank you, it's not my cup of tea. Overigens heb ik wel wat mee gekregen dat Jake zijn geld zocht voor Chrissie's borg ( via kennisen). Maar heeft dat joch van Miller dat geld toen niet op straat gevonden, toen Alfie de kast aan het uitmesten was?? En het vervolgens loopt uit te geven.........
  zondag 4 december 2005 @ 19:32:41 #94
521 ruby
Hell yeah!
pi_32815214
Ja, dat ventje van Miller loopt inderdaad lekker te smijten met zijn gevonden geld.
pi_32828755
Ships, deze week alles gemist! en gister werd ook maar een uur van de omnibus herhaald? Waren er deze week dan maar 2 afleveringen? Snap er niks van.
  maandag 5 december 2005 @ 11:18:25 #96
521 ruby
Hell yeah!
pi_32830064
Het eerste deel van omnibus werd op BBC 1 uitgezonden en het tweede deel op BBC 2. Dus niet zo verwonderlijk dat je er van in de war raakte.
pi_32847439
Zo, dat was een hele sterke episode .

Lacey Turner is een geweldige actrice. Eén van mijn favorieten .

Pat eindelijk weer eens oog in oog met Frank. Zal er opnieuw een romance tussen de twee opbloeien? Is ze ook niet alleen met de kerstdagen .
  maandag 5 december 2005 @ 22:54:23 #98
521 ruby
Hell yeah!
pi_32849155
Ja, 't was idd een mooie aflevering en Lacey Turner is zeker een goeie actrice, dat moet ik 'r nageven.

En ja daar hebben we Frank Butcher maar weer eens voor de verandering. Hoe lang zal ie nu weer blijven?
Kan nog leuk worden met Peggy erbij enzo.
pi_32854897
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef ruby het volgende:
Het eerste deel van omnibus werd op BBC 1 uitgezonden en het tweede deel op BBC 2. Dus niet zo verwonderlijk dat je er van in de war raakte.
Op BBC2? Wat is dat voor vreemd gebeuren? naja, ik check de episoders wel op de site. Bedankt!

Gister was leuk.
pi_32855529
Gelukkig weer Stacey in the picture, ze moet eigenlijk eens een leuke bink in EE tegen komen, zal haar karakter in die rol nog meer ten goede komen, blijft nu een beetje vaag hangen als aanvullig op de Slaters en opvang voor Ruby. Dat is soms mijn bezwaar van de schrijvers. Ze gaan soms té oppervlakkig om met de verschillende acteurs, komen vaak niet uit de verf, terwijl de kijker dat wél opvalt. Ook in Jake zit veel meer dat hij mag laten zien. Zo ook Gus, zie je nu niets meer van, Juley heeft kennelijk de voorkeur. Hé Frankie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')