quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik word gek van dat gekwijl tussen Sharon en Dennis met die harde klapzoenen van ze.![]()
De kus tussen Sonia en Naomi is wel een nieuw dieptepunt ja. Erg jammer na al die redelijke tot goede afleveringen van de afgelopen tijd. Maar goed, het is niet andersquote:Op woensdag 30 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Sonia en Naomi: de meest belachelijke storyline sinds Bianca Butcher zogenaamd vroeger wat met haar moeders nieuwe lover bleek te hebben gehad. Of nee, sinds dinges en dinges plotseling broer en zus bleken te zijn.
Ik herinner me wel de sero-positieve groenteman Mark Fowler, maar ik kan me niets meer herinneren van de oneerlijke concurrentie dus ook niets meer van die gast.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef J_TM het volgende:
MEER LOOKALIKES
Wie herinnert zich nog dat de seropositieve groentenman last kreeg van oneerlijke concurrentie (lees; kinderachtig gedrag) ? Nota bene van 'Grange Hill'-tijdgenoot Mark Burdis (o.a. 'The Krays' en 'Inspector Morse') die de derde Mitchell had kunnen zijn.
Little Mo is eigenlijk een Britse versie van 'Neighbour' Christina Alessi, de leesbrildragende helft van de Italo-Australische tweeling.
Sorry ik bedoelde die twee wiens namen ik met geen mogelijkheid meer kan herinneren. Tariq of zo? Die plotseling de zoon van die gruwelijke Elvis-vader bleek te zijn. En dus met zijn halfzus had gescharreldquote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
En Dennis & Sharon gedoe duurde gewoon te lang.
Op BBC2? Wat is dat voor vreemd gebeuren? naja, ik check de episoders wel op de site. Bedankt!quote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef ruby het volgende:
Het eerste deel van omnibus werd op BBC 1 uitgezonden en het tweede deel op BBC 2. Dus niet zo verwonderlijk dat je er van in de war raakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |