abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 23:40:19 #26
521 ruby
Hell yeah!
pi_32073921
Hier een nieuwtje (eigenlijk alweer een paar dagen oud) over Ross Kemp.
Geplukt van de site van Digitalspy.

Kemp embarrassed about marriage reports
Saturday, November 5 2005, 13:50 GMT -- by Daniel Kilkelly

Ross Kemp and Rebekah Wade are embarrassed over recent reports about their marriage.

Wade, editor of The Sun newspaper, was arrested on suspicion of an assault on her husband before being released without charge.

"They are still together, but things are not perfect," PR guru Max Clifford told the Daily Star. "It is very embarrassing for both of them, they have been together a long while and they get on together incredibly well most of the time."

A friend of the pair added, "They've had their ups and downs like any other couple. I've seen Ross getting a real ear-bashing over the phone from his other half on occasions."

Het stond zelfs in de AD Haagsche Courant.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32086114
De 'brothers that hair forgot' gingen achter de tape aan en liepen bijna in de val die Johnny had uitgezet. Danzij Ruby ontliepen ze een pistoolschot en kregen ze zelfs te horen wie de Geheime Koper is, maar voordat Ian aan de beurt komt gaan ze eerst achter Chrissie aan.

Johnny: "Zonder manieren waren we net als alle andere apen".

Grant: "Bundao"
Phil: "Wat is dat ?"
Grant: "Beschouw het maar niet als een compliment"

Johnny: "Zielig zijn jullie, net als je pa"
pi_32099073
Wat een heerlijke aflevering vanavond Die aikidotrap van jane was wel onverwachts haha
Verder is dit script inmiddels 20 keer gerecycled geloof ik, maar dat maakt niet, EE op z'n best wat mij betreft
pi_32113798
Ian: "Ik wilde de Mitchells te slim af zijn, dat contract onder hun neus duwen en zeggen 'Dit is nu mijn kroeg en jullie komen er niet meer in'"

Chrissie: "Ik was niet z'n eerste maar wel z'n laatste"
Sharon: "Dan zal dit (een welgemikte kaakslag) ook niet je eerste zijn, en hopelijk ook niet je laatste"
  woensdag 9 november 2005 @ 13:26:21 #30
521 ruby
Hell yeah!
pi_32115635
Ik vond het ook een mooie aflevering. Zo wil ik ze hebben inderdaad.

Keep up the good work EE!
pi_32116405
Dat Aikido (aanplakbilet) zie je nu ook veel in Neighbours, zal de BBC wel centjes aan verdienen, lijkt me geen toeval. Billy gevloerd, dieper zinken kan je toch echt niet! Ergens vond ik het jammer dat Chrissie toch gepakt werd, maar ja, recht mot z'n loop hebben. Het zijn mooie tijden bij EE.
pi_32146155
Ik heb net even gekeken op www.rosskempfans.com waarop o.a. foto's te zien zijn van rollen die hij voor EE heeft gespeeld ('Emmerdale' en 'London's Burning' bijvoorbeeld).
pi_32146270
En op de webite van Het Nieuwsblad staat een Daily Star-foto van Grant en Phil met 'blauwe ogen' met als punchline 'The Bruise Brothers'.
pi_32176006
En weg is Grant weer! In real life wast vrouwlief z'n oren zo te lezen in Ruby's bericht. Ik had trouwens verwacht dat Chrissie het hele verhaal aan Sharon zou vertellen, maar nee. Zal dan wel in de rechtzaak komen dan. En ook Jake maakt zeker de pleiterik, hoop dattie terug komt. Vanavond de zakdoeken gereed houden... denk ik.
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:55:50 #35
521 ruby
Hell yeah!
pi_32176181
Volgens m'n vriend kom Chrissy weer terug met de kerst? Klopt dat? Lijkt me stug, maar je weet het nooit in EE.

En hoelang blijft Phil Mitchell nou in EE? Ik dacht dat hij ook weer zou wieberen..
pi_32176565
Grant en Phil die hun "krakersrechten" kwamen opeisen, en Chrissie die Ian heeft belazerd met die vervalste handtekening. Ik had die aflevering geprogrammeerd opgenomen en zag daarachteraan nog het begin van 'Bleakhouse', de nieuwe serie met Charlie Brooks. Ik weet niet precies wat haar rol is maar wel dat het mijlenver is verwijderd van de twahope (tart with a heart of pure evil) genaamd Janine.
pi_32177365
Phil: "Ga je het me nog vertellen (wie de koper is)"
Johnny: "Je hebt nog geen alsjeblieft gezegd"
Phil: "Alsjeblieft"
Johnny: "Dat hoor ik graag, een Mitchell die smeekt; nu alleen nog je handen op elkaar"
Phil: "Als Chrissie er vandoor gaat blijft Sam in de bak, en als jij niks doet en ik doe wat ik doen moet dan hou ik jou mede-verantwoordelijk"
Johnny: "En wat ga je dan doen ?"
Phil: "Ik vraag je van man tot man om een gunst"
Johnny: "Ik heb die familie van jou al genoeg gunsten bewezen"
Phil: "En wat bedoel je daarmee ?''
Johnny: "Vraag dat maar aan je ma".

Ruby: "What are you watching ?"
Stacey: "Something about Egyptians"
Kat: " I know how to walk like one"

Kat: "ZITTEN!"
Grant: "Kom je dan op me schoot ?"

Grant (tegen Phil en Dennis): "Stop met bekvechten, jullie lijken wel twee ouwe wijven"

Johnny (tegen een zich in de Daily Journal verdiepende Billy): "Ik dacht altijd dat jij tabloids las"

Dennis (tegen Stacey): "Kom je zelf mee of moet ik je er uitsleuren ?"

Kat: "Zoe kan wel de bak indraaien dankzij jou"
Stacey: "Ze heeft anders wel dat lijk helpen begraven"
Kat: "Kan het je dan helemaal niets schelen ?"
Stacey: "Nee en dat is ook nooit zo geweest"

Billy: "Johnny kwam met een voorstel en ik heb hem gezegd wat hij er mee kon doen, stick it where the sun don't shine"

Johnny (tegen Jake over de chantagevideo): "Dit is m'n favoriete stukje (Chrissie die de moord bekent), een klassieker"
pi_32184925
@! Ruby, wat Chrissie betreft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ik op dit forum. En ook: But Chrissie will not be killed off and the door will be left open for her to return.Ik denk verder dat Phil nog wel even blijft.

[ Bericht 15% gewijzigd door Suko op 11-11-2005 20:44:20 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:50:55 #39
521 ruby
Hell yeah!
pi_32194315
Wat een waardeloze aflevering vanavond zeg. Ik kon m'n aandacht er niet eens bij houden.
pi_32199985
Ohw, vond het wel aardig en goed gespeeld eigenlijk. Toch wel 1 kleenexje gepakt. Heb het idee dat half Engeland wel aangedaan was, de ouwetjes dan. Er zijn daar (Normandie) een hele hoop jonge soldaten gevallen. Gisteravond was Shane Richie (Alfie) bij Jonathan Ross te gast. Met kerst dus weg (was al bekend hier dacht ik), hij is nu met musical(s) bezig. Voor de liefhebber (ik niet), met de kerst, op de BeeB, wordt Oliver (met Shane dus) uitgezonden.
pi_32201299
ik had niet veel verwacht van gisteren, maar eigenlijk was het best mooi gedaan...iig beter dan die flashbacks van moe en pat ofzo
pi_32204997
Was wel een mooie aflevering maar haalt het toch niet bij Mo en Pat. (en na afloop konden we Charlie Brooks zien in Dickensiaanse tijden)
Ik heb het al eens eerder gezegd maar zeg het nog eens, ze hadden zoiets moeten maken over het ongeluk dat de Truemannetjes hadden veroorzaakt maar misschien dat er nog iets wordt gedaan met hun jeugdverleden.
pi_32207509
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef J_TM het volgende:
Was wel een mooie aflevering maar haalt het toch niet bij Mo en Pat. (en na afloop konden we Charlie Brooks zien in Dickensiaanse tijden)
Ik heb het al eens eerder gezegd maar zeg het nog eens, ze hadden zoiets moeten maken over het ongeluk dat de Truemannetjes hadden veroorzaakt maar misschien dat er nog iets wordt gedaan met hun jeugdverleden.
Daar je je gelijk in maar Anthony en Paul zitten er niet meer in dus dat zal er niet meer van komen vrees ik. Die flashback met Mo en Pat ben ik alweer half vergeten, vond die memory-lane van gisteravond mooier én geloofwaardiger.
pi_32221542
Ik weet niet of dit al eerder in een topic heeft gestaan, maar hier is wat info over wat 'Spencer Moon' tegenwoordig doet:
quote:
Spencer Moon talks to the dead

Spencer Moon, the hapless runt of the Moon litter in EastEnders, left Albert Square some time ago, but Chris Parker, who played Alfie's younger brother, is primed to return to our screens.

The 22-year-old has scored himself a job with Living TV, presenting a new show called Dead Famous, which will revolve around the concept of invoking the spirits of dead celebrities.

But it won't be Chris who will be trying to communicate with the famous ghosts. That job will be left to his balding co-presenter, Gail Porter.

Meanwhile Chris will be in the studio with the audience, monitoring the proceedings.

Apparently Gail has already tried to communicate with James Dean, Frank Sinatra and Marilyn Monroe.

Chris excitedly told the Daily Star: "I've always been interested in the spirit world.

"I can't wait to see who we speak to."

Parker has found it difficult to attract regular work on TV since voluntarily leaving EastEnders, but he has scored presenting slots on cd:uk, MTV News and as a roving reporter on This Morning.
Commentaar van iemand op een forum: Oh good grief - all he has to do is look in the mirror to see dead people. He has the personality of a corpse already. )

En ja, ik heb het zelf ook niet zo op hem en volgens een gerucht vonden de jonge EE acteurs 'm ook niet zo geweldig. Maar goed, hier 'Spencer' in actie als presentator van een 3 avonden durend live programma dat dit weekend wordt uitgezonden in de UK live vanuit Los Angeles:

Echt een bizarre keuze
pi_32252954
Speculaties op andere fora omtrent het volgende artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend .
pi_32256417
Chrissie: "Jaren geleden is er bij me ingebroken, behalve m'n juwelen pikten ze ook een stuk kaas en lieten ze een briefje achter op de ijskast dat de augurken op waren"

Minty: "Wat bezielt die vent toch ?"
Chrissie: "Geen idee; hij is weg, that was Den this is now"

Johnny: "Wie denk je wel dat je bent om te vertellen hoe ik m'n dochter moet opvoeden, wat weet je nu eigenlijk van 'r ?"
Tina: "Heel veel"

Mickey: "Nee, ik luister niet meer; blijf uit m'n buurt"
Jules: "Hou toch op man, je lijkt wel een wijf"
Gus: "Hoe komt het toch dat iedereen die zich met jou inlaat je vervolgens uitkotst ?"
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:48:07 #47
521 ruby
Hell yeah!
pi_32289636
Misschien dat ik wat mis ofzo, maar moet Phil nog niet een tijdje in de bak zitten of heeft ie z'n straf al uitgezeten?

Arme Sam, er hangt 4 jaar boven haar hoofd. Maar het zal vast wel goed komen.

En Schatje, ik zie alleen maar een kikker.
pi_32293827
Ha ha, ik zie ook alleen maar een kikker, nieuw soort spoiler denk ik. Ik denk dat het wel klopt wat betreft Sam, ging er toch uit, dacht ik? En Juley mag nu zeker een goodie two shoes spelen? Gadsie! < daar mag hij in! En jee, wat ziet Little Mo er grauw en grijs uit, is daar wat mee?
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:34:54 #49
521 ruby
Hell yeah!
pi_32294217
Misschien komt het door haar slecht gekozen kleding. Ze draagt altijd van die flauwe kleuren waardoor ze er uitziet als een lijk.
pi_32307167
wat meer uitleg over de kikker, please......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')