quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik word gek van dat gekwijl tussen Sharon en Dennis met die harde klapzoenen van ze.![]()
De kus tussen Sonia en Naomi is wel een nieuw dieptepunt ja. Erg jammer na al die redelijke tot goede afleveringen van de afgelopen tijd. Maar goed, het is niet andersquote:Op woensdag 30 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Sonia en Naomi: de meest belachelijke storyline sinds Bianca Butcher zogenaamd vroeger wat met haar moeders nieuwe lover bleek te hebben gehad. Of nee, sinds dinges en dinges plotseling broer en zus bleken te zijn.
Ik herinner me wel de sero-positieve groenteman Mark Fowler, maar ik kan me niets meer herinneren van de oneerlijke concurrentie dus ook niets meer van die gast.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef J_TM het volgende:
MEER LOOKALIKES
Wie herinnert zich nog dat de seropositieve groentenman last kreeg van oneerlijke concurrentie (lees; kinderachtig gedrag) ? Nota bene van 'Grange Hill'-tijdgenoot Mark Burdis (o.a. 'The Krays' en 'Inspector Morse') die de derde Mitchell had kunnen zijn.
Little Mo is eigenlijk een Britse versie van 'Neighbour' Christina Alessi, de leesbrildragende helft van de Italo-Australische tweeling.
Sorry ik bedoelde die twee wiens namen ik met geen mogelijkheid meer kan herinneren. Tariq of zo? Die plotseling de zoon van die gruwelijke Elvis-vader bleek te zijn. En dus met zijn halfzus had gescharreldquote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
En Dennis & Sharon gedoe duurde gewoon te lang.
Op BBC2? Wat is dat voor vreemd gebeuren? naja, ik check de episoders wel op de site. Bedankt!quote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef ruby het volgende:
Het eerste deel van omnibus werd op BBC 1 uitgezonden en het tweede deel op BBC 2. Dus niet zo verwonderlijk dat je er van in de war raakte.
Heb ik een dement-moment of zo maar gaat Stacey weg dan???quote:Als ze straks daadwerkelijk de Square verlaat dan zullen we haar scherpe tong node missen.
Oh gelukkig maar dan! @ Ruby, ik ga morgen toch maar even die gemiste aflevering bekijken, jouw verslagje heeft me toch nieuwsgierig gemaakt qua Jake, 'k wil hem wel eens in actie zien met die lellebel, ha ha!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:41 schreef J_TM het volgende:
Suko, ik dacht dat even omdat ze tegen Jean zei dat ze de Square zou verlaten om zich aan de moederzorg te wijden.
Of het nou oneerlijke concurrentie was of niet, er was sowieso sprake van kinderachtig gedrag. Boosdoener Mark Burdis (puilogen, blond Mitchell-haar) zat in Grange Hill in dezelfde klas als Susan Tully.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik herinner me wel de sero-positieve groenteman Mark Fowler, maar ik kan me niets meer herinneren van de oneerlijke concurrentie dus ook niets meer van die gast.
Misschien als ik een foto zou zien weer wel.
Misschien, maar het kan ook zijn dat Juf Gifhart zich weer laat zien na haar vrijspraak.quote:Op zondag 11 december 2005 23:39 schreef ruby het volgende:
Ja, inderdaad. Wat zou er loos zijn met die jongen?
Zal wel de square opduiken binnenkort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben benieuwd :p. Ik ben benieuwd wat Phil bedoelde met wat ie tegen Juley zei ( niet dat ik wat geef om de laatste persoon, die ben ik liever kwijt dan rijk). kan nog wat worden, toch? Enne J_TM, ik had die aflevering van de Kumars ook gezien, enne wat die Kerstshow betreft, wie zal dit keer het slachtoffer zijn/worden van Catherine Tate?? Peggy Mitchell again??.. oh ja nog even een andere spoiler voor ik het vergeet!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zo zo, onze Chrissie aat schuld bekennen! Zou dat ook nog eens uitgezonden worden, of zouden dit werkelijk de laatste scenes zijn van Tracy-Ann Oberman??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Trouwens kan Johnny Allen please snel weggaan ( dood ofzo, of gewoon vermist) want ik vind hem echt behoorlijk irritant ( kan hij niet even mensen van de brug afgooien, zoals hij bij Andy Hunter had gedaan, misschien een goede oplossing betreffende z'n probleem met Juley. 1. Zijn we tenminste van dat irritante gedoe van Johnny Allen af betreffende Ruby&Juley. en 2. Zijn we ook nog eens van Juley af. en nummer 3. Is Johnny Allen ook weer happy, dus is iedereen happy... Misschien moet ik maar eens naar de BBC toegaan en eens gaan klagen of zelf die scripten gaan schrijven ( of aanpassen, naar hoe wij het hier op dit forum willen). Overigens zie ik best wel uit naar de Kerst-episodes van EE, gezellig met vrienden kijken en zowieso, Kerst is altijd gezellig. ( vind ik dan) Overigens ga ik binnenkort een weekendje naar Londen ( mn eerste keer , zo ergens begin 2006). dus. ben benieuwd hoe het daar is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Duiveltja op 14-12-2005 09:59:33 ]![]()
Mensen even een waarschuwing!Ik heb per ongeluk mijn eerste spoiler verkeerd geplaatst, ( dank je wel Lienekien, dat je het eventjes zei) ik zal hem even opnieuw plaatsen, dus ik zou mijn bovenstaande bericht van gisteren niet lezen, betreffende de eerste spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en nu is hij wel goed geplaatst !! Thnx Lienekien! enne sorry van mijn fout!!! had me een beetje vertypt,,,![]()
Je had je bericht nog kunnen editten. Ik heb het inmiddels aangepast voor jequote:Op woensdag 14 december 2005 09:39 schreef Cecelia34 het volgende:
Mensen even een waarschuwing!Ik heb per ongeluk mijn eerste spoiler verkeerd geplaatst
![]()
![]()
Jaaaa, die Phil.
Ik had niet verwacht dat hij achter die "romance" van Ruby en Juley zat. Arm kind, is het de eerste keer voor 'r en dan is het ook nog opzet. Ja ja, lul je er dan maar eens uit Juley.
En Johnny Allen mag van mij ook weg ja. Hij is alleen maar irritant bezig die halve zool. Je mag best irritant zijn, maar niet alleen maar.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
Kylie tegen Dawn: "Zeker jaloers omdat je geen vriendje hebt".
Amy tegen Johnny: "M'n vader was net zo ( beschermend) als jij en door schade en schande ben ik erachter gekomen dat hij gelijk had. Ik ken jouw soort".![]()
Heb altijd al een bloedje hekel aan die Juley (heeft ook z'n kop niet mee) gehad, ik vind zijn rol zo volkomen nul komma nul, heeft de irritatiegraad allang overstegen en zo te lezen zijn er massa's meer die er zo over denken. Tuurlijk heb je die er alijd tussen maar sommige soaps 'rekken' die rollen veel te lang zodat het een ware ergernis wordt! Je zou werkelijk hopen idd datJohnny hem spoedig over de kling dondert! Beetje kwalijk van EE dat je kijkers die gedachten laat krijgen. Zo, genoeg gepreek Suko.(hoedje stond Nana Moontje trouwens wel leuk, ha ha!)
![]()
Van mij mag die Juley ook asap uit de serie, net als Johnny Allen. mijn god ik vond Pa Ferreira minder vervelend. En dat wil wat zeggen.![]()
Ik vond Johnny in z'n rol eerst wel oké, maar hij wordt steeds vervelender naarmate de tijd vordert.
Maar hij zou toch sowieso weggaan?
Pa Ferreira vond ik ook bagger.
Dit moest natuurlijk Demi zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef J_TM het volgende:
Kylie tegen Dawn: "Zeker jaloers omdat je geen vriendje hebt".![]()
Hoe eerder hoe liever. En daar hebben we nota bene Andy Hunter voor ingeleverdquote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef ruby het volgende:
Ik vond Johnny in z'n rol eerst wel oké, maar hij wordt steeds vervelender naarmate de tijd vordert.
Maar hij zou toch sowieso weggaan?Dát was pas een hufter!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral![]()
Hufters op z'n tijd zijn wel leuk, maar overdrijven is ook een vak.
Wil je het daar niet meer over hebben? Doet gewoon pijn om aan terug te denken.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En daar hebben we nota bene Andy Hunter voor ingeleverdDát was pas een hufter!
![]()
![]()
![]()
@ Ruby, inderdaad wordt de rol van Johnny eruit geschreven, destijds op eigen verzoek, was niet tevreden met de invulling van het karakter, heeft er nu spijt van. Murray regrets quitting 'EastEnders' Honey kan trouwens wel een zus van Little Mo zijn, net zo'n stuntelige zenuwpees, zal wel weer op een strijd tussen die twee uitdraaien, wie krijgt Billy, het idee alleen al!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef ruby het volgende:
Maar hij zou toch sowieso weggaan?Jammer dat Stacey die Juley niet onderuit haalt, had ik wel een stunt gevonden, maar ja.
En opeens krijgen Sonia en Martin hun eigen kind (mogelijk) naar voren geschoven, out of the blue, moet kunnen.
![]()
![]()
Phil: "Volgens mij toont Billy interesse in een van de bardames"
(Little Mo voelt zich aangesproken)
Stacey tegen Darren: "Kun je niet lezen wat daar staat ?"
(Geen alcohol beneden de achttien)
Kylie: "Sorry, maar ik heb liever een echte man".![]()
Post je deze citaten nou om de draak te steken met Eastenders?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef J_TM het volgende:
Phil: "Volgens mij toont Billy interesse in een van de bardames"
(Little Mo voelt zich aangesproken)
Stacey tegen Darren: "Kun je niet lezen wat daar staat ?"
(Geen alcohol beneden de achttien)
Kylie: "Sorry, maar ik heb liever een echte man".
The love you take is equal to the love you make.![]()
En waarom zou ik dat doen ? Ik bekijk een aflevering en er zitten vaak wel een paar pakkende uitspraken tussen.
Eigenlijk zou iemand een Greatest Quotes moeten uitbrengen.![]()
Oh ok. Ik vind het nogal nietszeggende citaten, maar goed, da's slechts een mening.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat lijkt me ( persoonlijk dan) een heel goed idee J_TM, een Greatest Quotes uitbrengen!. enne ik vind ook dat er wel vaak pakkende uitspraken tussen zitten, op momenten waarop je ze niet verwacht, maar dat is weer mijn mening. ( niet hatelijk bedoeld Lienekien :p) Ik stem wel voor, om een greatest quotes uit te brengen! mijn stem heb je J_TM !! :p . Och en gisteren, Johnny Allen draaide helemaal door, toen ie erachter kwam dat Juley met Ruby had zitten ........ ( jullie weten wel) En heb ik me , als ik me niet vergis, niet gezien dat Johnny Juley wilde vermoorden? met de schaar?? ( eigenlijk wel jammer dat Dennis en Phil to the rescue kwamen, waren we net bíjna van Juley af, ik vind hem zó irritant). En Billy+Honey, no thanks. Dat zal denk ik wel niets worden. En Martin en Sonia ( ALWEER herrie, dit keer betreffende dat Sonia nog een paar jaar langer wilde doo studeren ) En Pauline die een bezoekje kreeg van Margareth, met de vraag of Martin en Sonia voor Chloe/Rebecca wilden zorgen ( tijdelijk? meende ik). Enne Duiveltja, thanks dat je m'n bericht even had ge-edit. ( ik heb namelijk geen idee hoe dat moet
) dus, als iemand mij dat aub zou willen zeggen, dan weet ik het voortaan ook !
![]()
Door te klikken op dit knopjequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:21 schreef Cecelia34 het volgende:
(...)
Enne Duiveltja, thanks dat je m'n bericht even had ge-edit. ( ik heb namelijk geen idee hoe dat moet) dus, als iemand mij dat aub zou willen zeggen, dan weet ik het voortaan ook !
rechts boven in je bericht.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Heb de afl. van gisteravond net bekeken, natuurlijk niet droog gehouden, is toch ook weer een afsluiting van een periode. Nanaatje Moon was zomaar weg, mooi gedaan, niet overdone of zo.![]()
Heb het al eens eerder gepost maar Alfie en ook Kat zijn veel beter te pruimen als ze wat meer serieus zijn. Ben benieuwd wat er in dat briefje staat wat Kat van Nana kreeg. Zal wel over haar en Alfie gaan vermoed ik.![]()
![]()
Damn, ik wilde het inhouden gisteren maar ik moest toch janken, haha.
Gut, ik ben af en toe net een mens.
Maar goed, nana is nu naar de eeuwige jachtvelden dus ik neem aan dat dit soort dramatische taferelen ons tijdens de kerst bespaard blijven.
En ik word een beetje moe van Alfie z'n constant opgevoerde blije clowns-act.Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
Danny en Alfie hadden slaande ruzie waarbij eerstgenoemde z'n neef voor clown uitmaakte. Alfie: "Liever een clown dan een lijk; vanbinnen ben je morsdood. Dat je zo egoistisch doet verbaast me helemaal niets, want je BENT egoistisch".quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:16 schreef ruby het volgende:
En ik word een beetje moe van Alfie z'n constant opgevoerde blije clowns-act.
Niet alleen bij de neven Moon ontbrak het Kerstgevoel.
Martin: "Ik wil het beste voor ons"
Sonia: "Nee, jij wil het beste voor jezelf"
Martin: "Wat is je probleem ?"
Sonia: "Dat er hier twee vrouwen zijn en dat jij met de verkeerde bent getrouwd".![]()
danny is allang opgerot, je bedoelt natuurlijk jakequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef J_TM het volgende:
[..]
Danny en Alfie hadden slaande ruzie...![]()
![]()
Ruby, join the club zou ik zeggen! Ik word ook moe van dat constant opgevoerde clowns-act van Alfie. Ja, het zal me een kerst worden dit jaar op de Square ( bijna iedereen heeft wel mot met iemand op t Plein, Merry X-Mas zou ik zeggen! :p) Trouwens trouwens, ik ben best wel benieuwd wat er in die brief stond die Nana Moon ( R.I.P. rust zacht nana !) aan Kat heeft gegeven, waarschijnlijk wel iets betreffende haar en Alfie. *zucht* en ik ben benieuwd of de begrafenis van Nana soepeltjes zal verlopen, in tegenstelling tot die van Den.( Peggy Mitchell die de begraafplaats opgemarcheerd kwam, vervolgens een hoop kabaal maken en daarna ook nog eens Chrissie bovenop de kist gooien
( had ze eigenlijk wel verdiend, persoonlijke mening!) ). We zullen wel zien.Ow en voor ik het vergeet, thanks Lienekien, dat je me hebt verteld hoe ik een bericht moet editten !
![]()
. Trouwens, ik begin me een beetje te ergeren aan Mr Allen en Juley ( dat gevecht tussen die twee
) En volgens mij heb ik het al eerder gepost, maar Billy+Honey=
![]()
![]()
! ( persoonlijke mening!) En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Pauline toch ervoor zal zorgen dat Chloe/Rebecca bij hun zal komen wonen ( al is het alleen maar om Martin en Sonia bij elkaar te houden!
en dan alleen maar om haar reputatie goed te houden en de familie eer ook!( niet dat Martin me wat kan boeien, daar zit echt geen beetje interesse in in andere dingen, of moet ik me nu zó erg vergissen??).
![]()
![]()
Ben er net achter wie er ook binnenkort doodgaat en daar ben ik helemaal niet blij mee...Ik weet niet hoe het werkt met spoilers enzo hier dus ik zeg verder maar niks
maar ik ben not amused, to say the least...
![]()
![]()
bronquote:Elaine's baby son dies
ACTRESS Elaine Lordan was devastated last night after her battling baby son died.
The ex-EastEnder was at one-year-old James’s hospital bedside as he lost his fight for life.
James died just days after Elaine married his dad Peter. It is the latest in a string of tragedies to hit the star — who played Lynne Slater in EastEnders.
Her mum died by jumping in front of a train earlier this year and her dad is seriously ill with a brain condition.
James, born prematurely with a rare diaphragm disorder which makes breathing difficult, was one last Tuesday.
Two days later, Elaine, 39, secretly wed Peter Manuel — and James was at the ceremony.
Elaine declared then: “I couldn’t be more excited about my new life. This is the start of a new chapter for me.”
But on Sunday evening James took a turn for the worse at the couple’s North London home and was rushed to hospital by ambulance.
He died hours later from complications linked to his condition — with Elaine and Peter, also 39, by his bed.
Elaine’s agent Kate Whaley said last night: “It is with tremendous sadness that we can confirm that James Manuel passed away on Sunday.
“Elaine, Pete and their family and friends are devastated at their loss.”
A pal of the actress, who collapsed in the Australian jungle during I’m A Celebrity last month, added: “This is a real hammer blow.![]()
Wat een verschrikkelijk drama, dat wens je niemand toe, maar was het niet zo dat ze nog dronk terwijl ze al zwanger was? "Lordan is to leave the BBC One soap in summer. Her drinking habits have been the subject of many tabloid reports. On Tuesday The Sun newspaper said Lordan had been celebrating Arsenal's Premiership title triumph when Sunday's attack took place. The paper said Lordan - who is three months' pregnant - had been picking up some broken glass when a "total stranger" attacked her." Bron Het is een wrange suggestie van mij maar de start van die kleine was al niet prettig.![]()
![]()
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam Suko. Maar goed, hoe dan ook, het is wel heel dramatisch en sneu.![]()
@Mommychaos: spoilers plaats je zo: [ spoiler ] bla bla bla [ /spoiler ]
Maar dan zonder de spaties naast de woorden spoiler.
Och wat vreselijk van dat babietje, maar ook ik dacht meteen aan dr drankgebruik ( en dr leeftijd...) He wat triest zeg.
Goed, daar komt mn spoiler dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt Ruby.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: