Zolang er breezahs zijn op deze aardkloot, zal deze reeks blijven voortbestaanquote:
Als je op http://www.ibrahimovic.org/breezah/ staat dan moet je even een seintje geven. Ik kan er ook niet veel aan doen als mensen je foto's uploaden. Je foto's wissen kan ik daarentegen wel ....quote:Op woensdag 2 november 2005 01:04 schreef MaRySe het volgende:
Een verzoekje om iedereen die mijn foto's op zijn website heeft
er af halen
ok ?
ja je mag ze best op je harddisk hebben van mij om je computer te bevuilen
wat een michael jackson zeg! hij duwt haar hand gewoon tegen zun salami!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:12 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
![]()
gevonden @ BrEeZaH-ChIcks (DEEL 3)
martinuhhh niet weet wat een breezahslet isquote:Op woensdag 2 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en dit is een breezerslet omdat...
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:33 schreef martinuhhh het volgende:
Misschien niet echt een breezerslet, maar ik wilde de foto toch even delen. En omdat 9 vd 10 jochies die in dit topic komt rukkertjes zijn...
En jij een pot.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:33 schreef martinuhhh het volgende:
Misschien niet echt een breezerslet, maar ik wilde de foto toch even delen. En omdat 9 vd 10 jochies die in dit topic komt rukkertjes zijn...
Ze hebben mn dekbed gejat!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]
http://watermelon.almere4you.nl/
Beetje vreemde foto's
quote:
Ze zijn allemaalquote:Op woensdag 2 november 2005 01:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Die snor van de linker.
helaas nietquote:
huh hoezo helaasquote:
ik geloof dat we na 40 delen alles wel een beetje gezien hebben..quote:
Ik niet, keep em coming dusquote:Op woensdag 2 november 2005 07:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik geloof dat we na 40 delen alles wel een beetje gezien hebben..
Been there, done that...
Inderdaad, fellow Winterswijkerquote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Brammie1 het volgende:
welke school is 't nou? driemark?
quote:
Er worden elke dag nog wel genoeg cu2 accounts e.d. aangemaakt hoor. Er komen steeds weer nieuwe breezers en sommige vallen af (worden te oud o.i.d.)quote:Op woensdag 2 november 2005 07:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
Been there, done that...
Make room for the newbies!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 07:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
Been there, done that...
Folgens mij hebben FOK!kers ook een hekel aan breezers..quote:Op woensdag 2 november 2005 13:09 schreef classpc het volgende:
Enne, mensen, alsjeblieft wel een beetje respect voor je mede-FOK!kers. Zoals Maryse.
Feit is namelijk dat breezers een hekel hebben aan FOK!
Wat moet je nou op TPquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef classpc het volgende:
Ik kwam deze foto tegen op Themepark.nl .
Ik heb aangegeven waar het om gaat.
[afbeelding]
Voor de informatie, deze foto is genomen op de Beverwijkse Bazaar.
Zij telt niet, want voor breezahsletjes hoef je normaalgesproken niet te betalen, die gebruik je alleen maar. Of niet, MaRySe?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:01 schreef DeFlip het volgende:
http://www.tippelgids.nl/(...)girl/breezergirl.htm
daar woon ikquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef classpc het volgende:
Ik kwam deze foto tegen op Themepark.nl .
Ik heb aangegeven waar het om gaat.
[afbeelding]
Voor de informatie, deze foto is genomen op de Beverwijkse Bazaar.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zij telt niet, want voor breezahsletjes hoef je normaalgesproken niet te betalen, die gebruik je alleen maar. Of niet, MaRySe?![]()
Ik neem dit terug, ik heb geleerd dat er wel degelijk Breezah sletjes op FOK! zitten.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:09 schreef classpc het volgende:
Enne, mensen, alsjeblieft wel een beetje respect voor je mede-FOK!kers. Zoals Maryse.
Feit is namelijk dat breezers een hekel hebben aan FOK!
Ze is overigens wel 100% een MILF!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Toxic_nl het volgende:
http://www.sugababes.nl/womanwoman/pics/0/list
Dat wijf is 39 jaar, get a life!![]()
![]()
MILF!MILF!MILF!MILF!MILF!MILF!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Ze is overigens wel 100% een MILF!![]()
![]()
![]()
leuke truitjesquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Een paar bij mij uit de regio....
Als die 2 alle foto's van mij zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef classpc het volgende:
Op verzoek van Maryse heb ik twee plaatjes van mijn server verwijderd.
Echter ben ik niet van plan om ook de URL naar dat profiel uit mijn posts te verwijderen.
Miss kapot t-shirt verkiezing 2004 of zoquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat een van de wedstrijdonderdelen de bitchfight wasquote:Op woensdag 2 november 2005 17:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Miss kapot t-shirt verkiezing 2004 of zo?
Je hebt zelf ook al actie ondernomen, zie ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als die 2 alle foto's van mij zijn![]()
niet meer doen![]()
Die foto's heb ik al eens gezien ja, zijn wel lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
nee, in het wet t shirt topic in B&Hquote:Op woensdag 2 november 2005 18:37 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Die foto's heb ik al eens gezien ja, zijn wel lekker
Hebben volgens mij al eens in een deeltje van dit topic gestaan?
Ey waarom zijn je sites gewistquote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als die 2 alle foto's van mij zijn![]()
niet meer doen![]()
Blegh echt zo'n dorpshoerquote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Toxic_nl het volgende:
![]()
Posten die hapquote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
was bij n wet t shirt contest in de discotheek, heb er nog wel meer foto's van. als er behoefte is kan ik even gaan zoeken
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Toxic_nl het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |