je moest eens wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef rena het volgende:
Vorig topic nog:
Tara Reid
http://www.instashare.com/image.php?334289072
Wat ben jij snel![]()
![]()
deer in the headlight look O_Oquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:45 schreef Het_Biertje het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #10
Heb ik alweer de eer
Tara Reid;[afbeelding]
[..]
En het was nog zo'n mooi meisje in American Pie 1quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:45 schreef Het_Biertje het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #10
Heb ik alweer de eer
Tara Reid;[afbeelding]
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:28 schreef petrified_druid het volgende:
"tara, je cokevoorraad is op"
Ik gok dat het voor één of andere film is.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:38 schreef Koningin het volgende:
Wat zijn die twee in godsnaam aan het doen op de foto hierboven?
Ach, ze maakt het iig weer goed met die daadkrachtige houding van dr.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:22 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Naomi Campbell lijkt wel een paasei in deze afzichtelijke japon.
Inderdaad.. en daarmee past die foto toch nog in dit topicquote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ach, ze maakt het iig weer goed met die daadkrachtige houding van dr.
ernstig dat ik dit weet, maar het is een scene uit hun film New York Minutequote:Op donderdag 3 november 2005 08:38 schreef Koningin het volgende:
Wat zijn die twee in godsnaam aan het doen op de foto hierboven?
Hoe komt dat kind toch ineens aan zo'n raar hoofd? Volgens mij ligt het aan die nieuwe tandenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Klik alleen als je geen zwak hart hebt.
http://img23.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=32e_019wewe2wk.jpg
hotlinking is disabledquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
Attack of the killer celebrities
[afbeelding]
En wat doet SEMTEX dan? Die upload dat plaatje even speciaal naar haar eigen webspacequote:
Dude...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef Nuna het volgende:
Laura Bush en Prins Charles
[afbeelding]
Camilla & Laura Bush
[afbeelding]
Goldie Hawn lijkt op Sylvester Stallone met een blonde pruikquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Wat een verleptheidquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Is dat Goldie Hawn?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Your mother sucks cocks in hell, Charlesquote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
hahahquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Je begint je af te vragen waar de andere hand van Charles zit.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:49 schreef rena het volgende:
Geloof het of niet, maar dit is Lindsay Lohan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het hip en gedurf.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:52 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]Dit doe je toch gewoon niet aan.
Wat is dat joh...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:52 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]Dit doe je toch gewoon niet aan.
Alles wat gedurfd is, hoeft nog niet hip te zijn. Dit is gewoon compleet mislukt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind het hip en gedurf.
En dat haar van Lindsay staat ook veel beter![]()
Wow ik vind dat vet staan bij haarquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:49 schreef rena het volgende:
Geloof het of niet, maar dit is Lindsay Lohan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Scheermesje dan maar?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gwyneth Paltrow, in eerste instantie misschien nog niet onflatteus..
[afbeelding]
En daarna..
[afbeelding]
Of een bilspleetwaxquote:
De film doet het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:26 schreef Nickthedick het volgende:
Niet op de kiek, maar op film:
Ashlee Simpson.![]()
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2682751
Wat een paardenhoofd, en vroeger was ze zo mooiquote:Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die paardenbek zit dus in de familie.
Klik alleen als je geen zwak hart hebt.
http://img23.imagevenue.com/img.php?loc=loc24ℑ=32e_019wewe2wk.jpg
Bij mij wel hoor.quote:
Hoe debiel kan je lopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gwyneth Paltrow, in eerste instantie misschien nog niet onflatteus..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:43 schreef rena het volgende:
Het is geen foto, maar weer eens een leuk filmpje van Ashlee Simpson en flatteus is het niet![]()
Filmpje
Het is een stage-outfit, dan kan het weer wel, vind ik. En wie kan het beter hebben dan zij? Madonna kan in mijn ogen niets fout doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:09 schreef rena het volgende:
Je kunt nog zo'n mooi lichaam hebben, op je 47e is het not done om in zoiets rond te gaan lopenOp elke leeftijd eigenlijk wel, dit is echt gruwelijk
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:02 schreef Nuna het volgende:
[..]Wat zegt ze nu? Versta er geen reet van
Precies!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is een stage-outfit, dan kan het weer wel, vind ik. En wie kan het beter hebben dan zij? Madonna kan in mijn ogen niets fout doen
Ik vind dat er echt bespottelijk bijstaat hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ze is toch zeker niet onderweg naar de bakker voor een halfje bruin ofzo.
Ik vind datMadonna
echt ge-wel-dig op die foto's staat!
Snap werkelijk niet waarom iemand ook maar op het idee komt haar in dit topic te posten.
Onderaan kan je kiezen welk formaat het filmpje afspeelt, dat staat op dialup en dan is er niks van te maken. Als je de breedbandversie aanklikt kan je het beter verstaan én is het ondertiteldquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:02 schreef Nuna het volgende:
[..]Wat zegt ze nu? Versta er geen reet van
Ik neem aan dat je de betreffende mtv-foto's bedoelt? Want keunigin Madonna staat wel degelijk onflatteus op de eerder door mij geposte fotoos...!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ze is toch zeker niet onderweg naar de bakker voor een halfje bruin ofzo.
Ik vind datMadonna
echt ge-wel-dig op die foto's staat!
Snap werkelijk niet waarom iemand ook maar op het idee komt haar in dit topic te posten.
senk joequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
Kinkygiraf, bovenste plaatje van Schwimmer doet het niet (hotlinking)
[afbeelding]
Nu wel..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kritiek mag maar je moet toch snappen dat zij een entertainer is, performer! Wil je dan dat ze in bloemetjesjurk optreedt? Dit is showbizz! Ik vind het su-per.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:22 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je geen kritiek mag hebben op Madonna, zo geweldig is ze niet en nooit geweest, naar mijn mening![]()
Hihi... leuk dat je dat zegt, want volgens mij hád ze een bloemetjesjurk aan, toen ze die prijs aan Bob Geldof uitreikte? Ik kon zo snel geen foto vinden maar dat vond ik dus een erg onflatteuze jurkquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kritiek mag maar je moet toch snappen dat zij een entertainer is, performer! Wil je dan dat ze in bloemetjesjurk optreedt? Dit is showbizz! Ik vind het su-per.
Ik vraag me alleen af of die ogen natuurlijk stralen of dat er wat c aan te pas komt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap het gezeur om Hilary Duff niet zo, eigenlijk. Ik vind dat ze er tegenwoordig mooier dan ooit uitziet. Misschien mag ze wel wat meer hamburgers eten, maar ik vind haar ogen echt stralen.
c?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of die ogen natuurlijk stralen of dat er wat c aan te pas komt....
Ja, ik dacht al cocaine, maar zeg dat dan gewoonquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en jij durft jezelf neger te noemen?
Ze ziet er in ieder geval weer een beetje gezonder uit qua gewicht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:02 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ohh, ik heb eindelijk ook eentje kunnen vinden![]()
Mevrouwtje Duff.
Mooi,zo'n witte bh...
Grr, werkt niet. Copy paste dan maar...
Thanks.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Onderaan kan je kiezen welk formaat het filmpje afspeelt, dat staat op dialup en dan is er niks van te maken. Als je de breedbandversie aanklikt kan je het beter verstaan én is het ondertiteld.
Nee, tuurlijk niet. Alleen je hebt leuke outfitjes voor een optreden en lelijkequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kritiek mag maar je moet toch snappen dat zij een entertainer is, performer! Wil je dan dat ze in bloemetjesjurk optreedt? Dit is showbizz! Ik vind het su-per.
Ja, vind ik ook. Waarom zou het nat zijn?quote:Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef rena het volgende:
Ik vind het bij deze foto toch wel heel opvallend![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
die van anna lijkt me echt. ik heb em ook wellus in een grotere resolutie gezien
Wat een engerd! Dan zag ie er vroeger toch heel wat frisser uit. Toen vond ik hem eigenlijk ook al lelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 18:04 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mel from Hell
Kan er iemand even een exorcist bellen?
Hij lijkt serieus wel een beetje op Saddam Hoessein hierquote:Op zondag 6 november 2005 18:04 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mel from Hell
Kan er iemand even een exorcist bellen?
Ik dacht eerst dat het Saddam was iddquote:Op zondag 6 november 2005 18:14 schreef rena het volgende:
[..]
Hij lijkt serieus wel een beetje op Saddam Hoessein hier![]()
hey hey, Mel is een lekkertjequote:Op zondag 6 november 2005 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Saddam was idd.
haha geweldig.quote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef Het_Biertje het volgende:
Dit is trouwens ook heel eng.
http://parisfacial.ytmnd.com/
hehe wat maf zegquote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef Het_Biertje het volgende:
Dit is trouwens ook heel eng.
http://parisfacial.ytmnd.com/
ugh wat een nare kerel is dat toch ook.quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
Colin Farrel:
[afbeelding]
Wat bungelt er in hemelsnaam in zijn lies???
quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Kate Moss, straight outta rehab.
Ze heeft hier wel wat weg van (een verlepte) Gwyneth Paltrow..quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Bestaat er dan ook een nietverlepte Gwyneth?quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze heeft hier wel wat weg van (een verlepte) Gwyneth Paltrow..
Te laat. Copycat was je ongeveer 7 uur voor.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Hotlinking blijft daar echt disabled.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Aniston en de spiertjes
[afbeelding]
Let nou eens op die hotlinking protection semtex ........quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Aniston en de spiertjes
[afbeelding]
Is dit soms het nieuwe kinky gevalletje dat Angelina aan moet doen van Brad?quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Enrique..
[afbeelding]
En Sarah Jessica Parker, wat een raar hoofd heeft zij (hier)?
[afbeelding]
Angelina Jolie..
[afbeelding]
Jude Law doet een poging tot onflatteus kijken..
[afbeelding]
Nouhouuuquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef Stretto het volgende:
[..]
Let nou eens op die hotlinking protection semtex ........![]()
Ik vind haar best te pruimen op deze foto's.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Nuna het volgende:
Onze geliefde Hilary Duff. Wat een paardenhoofd is het toch ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft een extreem ouwelijke kop voor een tiener.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik vind haar best te pruimen op deze foto's.
Wat een supermodelquote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Op die 2e foto is toch duidelijk te zien dat ze een ander bovengebit heeft?! Of gewoon een kunstgebit, of slechte, niet mooi passende facings. Ik weet het niet, maar het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2005 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Saddam was idd.
Dat heb je altijd screencaps. Daarom zijn die ook zo kut. Mensen staat er altijd mongool opquote:Op maandag 7 november 2005 08:38 schreef apestaartje het volgende:
http://tinypic.com/fbfcwl.jpg
Linda de Mol. Moeilijk hè, lachen onder invloed van botox.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik vind haar best te pruimen op deze foto's.
is dat een tiener???? zielig....quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorquote:Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
Wie kent d'r nog? Melissa Joan Hart (aka Sabrina the Teenage Witch)
http://celebritysmack.blo(...)a-teenage-witch.html
#^@*&%^ fotos doen het niet.
NEE!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
Wie kent d'r nog? Melissa Joan Hart (aka Sabrina the Teenage Witch)
http://celebritysmack.blo(...)a-teenage-witch.html
#^@*&%^ fotos doen het niet.
ben je daar serieus over aan het twijfelen?? je ziet toch van een kilometer afstand dat dit nep is?!quote:Britney toen ze zwanger was, weet niet zeker of ie echt is
Nou deze ziet er anders ook wel lekker fake uit. Het lijken net Barbiebeentjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Dit is het originele plaatje van Brit.
En iedereen kan toch zien dat de andere fake is, come on.
Anders ga je ff lekker zelf op zoek naar foto's die in dit topic passen ipv commentaar te leverenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Lang niet alle foto's van KinkyGiraf zijn onflatteus...
Duh. Grapje moet toch kunnen ofnietquote:En iedereen kan toch zien dat de andere fake is, come on.
Sorry hoor, is het verboden om commentaar te leveren op geplaatste foto's?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Anders ga je ff lekker zelf op zoek naar foto's die in dit topic passen ipv commentaar te leveren![]()
Het origineel is ook niet helemaal origineel lijkt me, daar is behorlijk aan gesoept.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
nee helemaal niet, maar ík vind de foto's die ík geplaatst heb wél onflatteus, jij niet? Dan zoek je zelf foto's die je wél onflatteus vindt toch? Het is nogal makkelijk om alléén commentaar te leveren vind ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry hoor, is het verboden om commentaar te leveren op geplaatste foto's?
Misschien moet je 't je maar gewoon niet zo persoonlijk aantrekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
nee helemaal niet, maar ík vind de foto's die ík geplaatst heb wél onflatteus, jij niet? Dan zoek je zelf foto's die je wél onflatteus vindt toch? Het is nogal makkelijk om alléén commentaar te leveren vind ik.
Misschien moet je maar niet reageren op mijn argumenten :pquote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je 't je maar gewoon niet zo persoonlijk aantrekken.
Precies. En ik vind dat Britney op twee van de drie foto's mooi staat en die van Colin en Isabel vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef Copycat het volgende:
Okay... zo kan ie wel weer.
Ik ben het ook niet met alle foto's van KinkyGiraf eens (zo vind ik die van Isabel niet onflatteus), maar onflatteus is in the eye of the beholder.
Jij zegt dat ik er alleen maar wat van mag vinden als ik zelf ook foto's plaats. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Misschien moet je maar niet reageren op mijn argumenten :p
Maar hier is ook wel iemand flink tekeer gegaan hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Daar is toch niks onflatteus aan johquote:
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.htmlquote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef single_queen het volgende:
mooi dat hier af en toe in meer of mindere mate getwijfeld wordt of de foto van ONFLATTEUZE poses van celebs ECHT zijn...
Ik dacht dat in andere topics al bewezen was dat ook aan die fotos waar ze WEL flatteus opstaan vaaaaak aan gesleuteld wordt (en door heel wat professionelere mensen dan de verknipte onflatteuze kiekjes)
Inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar is toch niks onflatteus aan joh![]()
ik vind die beentjes bijzonder engquote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef Het_Biertje het volgende:
Paris "halloween" Hilton
[afbeelding]
tjek die oogjes
Ik ook niet, maar ik vond haar er dan weer wel goed uitzienquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Jojogirl het volgende:
Ik herkende haar ook zowat niet toen ik dit gisteren in RTL Boulevard zag
nou bij deze, hier vind ik hem wel lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 15:56 schreef Lienekien het volgende:
KinkyGiraf, ik daag je uit om een flatteuze foto te vinden van Robert Jensen.
Wat een gave sitequote:Op donderdag 10 november 2005 17:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.html
Enzo
Naturalquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson, niet echt een mooie foto..
[afbeelding]
Jensen en lekker vind ik niet zo goed samengaan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
nou bij deze, hier vind ik hem wel lekker![]()
[afbeelding]
Niet zo lekker als erik de zwart op deze foto overigens.
Kruisje... en daarbij lijkt een hond me nu niet bepaald geschikt voor dit topic...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Commissaris Rex...
Dat oor ..![]()
[afbeelding]
*Zingt*quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson, niet echt een mooie foto..
[afbeelding]
Ligt het nu aan mij of is dat derde plaatje verandert in iets uitermate dubieus?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:32 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie
[afbeelding]
Lelijke handen van Lohan
[afbeelding]
Vind je dit zelf niet een beetje flauw?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kappen met die onzin!
Die onzinposts komen niet ten goede aan dit soort topics. Daar ben ik inderdaad serieus in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Vind je dit zelf niet een beetje flauw?
Neem jezelf eens niet zo serieus zeg.
Nee, ik denk niet dat het aan jou ligt....quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of is dat derde plaatje verandert in iets uitermate dubieus?![]()
![]()
![]()
Agree. Tijd voor meer nieuwe foto's:quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:02 schreef rena het volgende:
Dit topic word steeds minder leuk, alleen nog maar oude/flauwe foto's of foto's die al 300 keer gepost zijn.![]()
Die baard vind ik niet zozeer het probleem... die helm echter...quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die baard vind ik niet zozeer het probleem... die helm echter...
Doet me meteen denken aan:
[afbeelding]
Dat ligt niet aan jou neequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of is dat derde plaatje verandert in iets uitermate dubieus?![]()
![]()
![]()
Ik heb jouw plaatje van Linday Lohan's handen even weggehaald... dat werd opeens een anaalfixatiequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Cameron was bezig haar acne te verbergen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:48 schreef MUUS het volgende:
http://www.idontlikeyouinthatway.com/blog/archives/vs8.jpg
Gisele Bundchen laat zien hoe erg Leo ernaast zit met beffen.
http://www.idontlikeyouinthatway.com/blog/archives/vs5.jpg
Vingeren wil ook nog niet echt lukken.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschien niet extreem onflatteus, maar ze staat er wel grappig op; Nicole Richie die een banaan eet.
[afbeelding]
Die brilquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschien niet extreem onflatteus, maar ze staat er wel grappig op; Nicole Richie die een banaan eet.
[afbeelding]
WAT IS D'R MET DIE BUIKquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Jada Pinkett-Smith tijdens een optreden van haar band.
Die lijkt op de smileyquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:09 schreef Nuna het volgende:
Johnny Depp heeft er ook wel flatteuzer uit gezien
[afbeelding]
drie kids?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die bril. Die muizenkop
.
[..]
WAT IS D'R MET DIE BUIK?!
Ik ben enorm blij haar een banaan te zien etenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
onzin, heb er 4 gehad en mijn buik ziet er NIET zo uit!...ik denk idd een mislukte operatie...quote:
Net een beeld in Madam Tussaud ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:46 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
J.Lo heeft er ook wel eens mooier op gestaan...
Nee, Beatrixquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net een beeld in Madam Tussaud ofzo.
Huidskleurige lippenstift staat altijd zo raar!quote:J.Lo heeft er ook wel eens mooier op gestaan...
nét wat ik ook dacht man.quote:
wtfquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
charlotte_church
[afbeelding]
Pak nog een borrel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
charlotte_church
[afbeelding]
Slikken kreng!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
charlotte_church
[afbeelding]
Ze werd plosteling spontaan geil en belde mij...quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:04 schreef Aventura het volgende:
Wat is er gebeurt met dat kleine kerkelijke nachtegaaltje
Daar gaat het niet omquote:Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Kijk ik verkeerd?Ik vind haar prachtig.
quote:Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Kijk ik verkeerd?Ik vind haar prachtig.
ik schiet nu ook volquote:Op maandag 14 november 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas dat de begeleider een vrouw is.
Is dat niet toevallig haar moeder? Zou Dakota's uiterlijk in ieder geval verklaren.quote:Op maandag 14 november 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas dat de begeleider een vrouw is.
Ja ik vind dat ook echt ZO lelijk. Dat die mensen zelf niet doorhebben hoe vies het er uit ziet. Zo'n laag plamuur, een wassen beeld inderdaad. Doe mij maar gewoon wat mooie rode lippenstift en licht paarse oogschaduw of zo. Die lijk-look is echtquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Huidskleurige lippenstift staat altijd zo raar!![]()
Ik hoop dat zij een comeback maakt in dit topic. Zij was een hofleverancier hier namelijkquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
ik vind 'r maar ongelukkig kiijken de laatste tijd.. alsof haar mascara is uitgelopen van het janken ofzo.
Samen met Tara Reidquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij een comeback maakt in dit topic. Zij was een hofleverancier hier namelijk
Die feministe vertelt haar hoe mannen het wereldje van Dakota Fanning manipuleren als was zij een een marionetpoppeke.quote:Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Dakota Fanning...
Zou haar begeleider haar stiekem knijpen dat ze zo moet huilen? Of heeft ze net een gat in haar broek gevallen? Of wilde ze misschien helemaal niet naar Fred Segal, maar naar Toys R Us?
Die komt mij bekend voor. Is dat geen fok personality?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
[afbeelding]
die lekkere geile slet van Rtv 10 take 5!![]()
![]()
![]()
beetje onflatteus....![]()
Ik het nummer van Sir Mix-A-Lotquote:Op woensdag 16 november 2005 10:21 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik dus EU's (Doin') Da Butt! in mijn hoofd.
[afbeelding]
Niet erg, want blijft een vette plaat.
Nou ze heeft een leuke tijd dat wel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |