Ik heb jouw plaatje van Linday Lohan's handen even weggehaald... dat werd opeens een anaalfixatiequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
Cameron was bezig haar acne te verbergen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:48 schreef MUUS het volgende:
http://www.idontlikeyouinthatway.com/blog/archives/vs8.jpg
Gisele Bundchen laat zien hoe erg Leo ernaast zit met beffen.
http://www.idontlikeyouinthatway.com/blog/archives/vs5.jpg
Vingeren wil ook nog niet echt lukken.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschien niet extreem onflatteus, maar ze staat er wel grappig op; Nicole Richie die een banaan eet.
[afbeelding]
Die brilquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschien niet extreem onflatteus, maar ze staat er wel grappig op; Nicole Richie die een banaan eet.
[afbeelding]
WAT IS D'R MET DIE BUIKquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Jada Pinkett-Smith tijdens een optreden van haar band.
Die lijkt op de smileyquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:09 schreef Nuna het volgende:
Johnny Depp heeft er ook wel flatteuzer uit gezien
[afbeelding]
drie kids?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die bril. Die muizenkop
.
[..]
WAT IS D'R MET DIE BUIK?!
Ik ben enorm blij haar een banaan te zien etenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
onzin, heb er 4 gehad en mijn buik ziet er NIET zo uit!...ik denk idd een mislukte operatie...quote:
Net een beeld in Madam Tussaud ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:46 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
J.Lo heeft er ook wel eens mooier op gestaan...
Nee, Beatrixquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net een beeld in Madam Tussaud ofzo.
Huidskleurige lippenstift staat altijd zo raar!quote:J.Lo heeft er ook wel eens mooier op gestaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |