abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31882045

Laatste nieuws:
- Van Geel gaat snel praten met De Jong
- De Boertjes willen terugkeren naar Ajax
- Galásek: "Gemiddelde leeftijd is te laag".
- Blind kiest woensdag voor Heitinga als rechtsback
- Lobont wil Ajax verlaten
- Fc Den Bosch huurt Aborah
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:46:18 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31882099
ok .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31882260
Overigens heb ik vorige keer ook het topic geopent toen we tegen Thun moesten. Resultaat 2-0 winst.........
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:53:40 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31882351
Alvast bedankt voor de 3 punten dan .

Moet toch te doen zijn morgen hoor. Thuis was het ook redelijk tot goed. En als psv van Milan kan winnen... Wij waren zeker niet minder dan psv.
Get woke, go broke!
pi_31882371
Tja tegen Thun moet je natuurlijk ook gewoon winnen
AFC Ajax
pi_31882505
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:58:28 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_31882542
AJAX
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:04:22 #8
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_31882746
AJAXXX
Jawel, je keek.
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:05:52 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31882800
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
Overigens heb ik vorige keer ook het topic geopent toen we tegen Thun moesten. Resultaat 2-0 winst.........
Laten we hopen dat dit weer een goed voorteken is dan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31882916
Anders leert psv ff aan Ajax hoe je 4-3-3 speelt
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:09:52 #11
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_31882942
Voortekens hebben we niet nodig. Ajax legt gewoon een dwingende pot voetbal op de mat en neemt de drie punten mee naar huis.
Life is what you make it.
pi_31882968
Ben ik trouwens de enige die zich nogal begint te irriteren aan het feit dat De Jong in elk interview nog steeds zeikt over het "door het elftal gesleurd worden" terwijl hij nu echt al maaanden bijna altijd op zn plekkie staat...Ik vind het een topgast maar hij mag wel eens kappen met dat gezanik en wat meer respect mag tonen naar Danny...
AFC Ajax
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:21:26 #13
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31883309
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef jna het volgende:
AJAXXX
pi_31883534
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef 2Drix het volgende:
Anders leert psv ff aan Ajax hoe je 4-3-3 speelt
PSV speelde 3-4-3

Veel succes morgen! Op naar de drie punten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31885077
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Veel succes morgen! Op naar de drie punten
Dankjewel.
pi_31885126
Ajax
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31885490
alvast succes drink wel een pilsje op jullie
  woensdag 2 november 2005 @ 08:45:43 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31888388
Kaarten Arsenal-uit zijn geregeld, best gelopen. Vanavond eerst maar even kwalificeren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31888507
ajaaaaaaax!

Aan het trainingcomplex zal het iig niet liggen, prachtig daar zeg
pi_31888717
Ik zeg op resultaat voetballen... ALs dat inhoud dat je 442 moet spelen, dan moet dat maar... Resultaat heeft Ajax momenteel meer aan dan mooi voetbal...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 2 november 2005 @ 09:12:15 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31888728
UIteraard. Maar ze spelen niet voor het mooie voetbal de laatste tijd .

Scoren! scoren GVD .
Get woke, go broke!
pi_31888794
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:

Scoren! scoren GVD .
Ze spelen prima, alleen het resultaat blijft uit... Babel is geen centrumspits maar meer een linkerspits, Harry weer meer rechts... Rosenberg een jongen die vertrouwen op moet doen, en Anastasiou een jongen die heel goed de spitsen kan begeleiden...
pi_31888962
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Babel is geen centrumspits maar meer een linkerspits
  woensdag 2 november 2005 @ 09:30:13 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31889050
spits=spits. doelpunten maken zullen ze!
Get woke, go broke!
pi_31889158
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:25 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Wat, is toch zo? Babel komt graag naar binnen om met zijn rechter uit te halen. Dus zet hem dan in 442 als linkerspits....
pi_31889175
Pcies ... dat gezeik over de soort spits. Op het doel schieten is nou ook weer niet zo moeilijk als je dag in dag uit met een bal loopt de klooien ...
  woensdag 2 november 2005 @ 09:44:48 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31889325
Spitsen bij Ajax krijgen er goed voor betaald, ze zullen hun beroep toch wel moeten kunnen uitoefenen? Het zou toch heel raar zijn als je een accountant hebt, die niet kan rekenen? Of een bewaker die bang is in het donker? Ze kunnen het allemaal, het geluk hebben we gewoon even niet, maar als het eenmaal gaat draaien hebben we best een leuk team.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31890056
Iemand dit al gelezen (of misschien zelfs al gepost) ?:
quote:
Twee Rotterdammers en een Brabander zijn een SMS-service gestart die alleen het negatieve nieuws rondom Ajax meldt. De initiatiefnemers hebben eveneens een website gebouwd. Op ajaxachter.nl wordt de 020-hater (020 is het netnummer van Amsterdam, red.) aangespoord zich aan te melden.

"Omdat er nog steeds weinig hoop is dat er verbetering optreedt in de eeuwige positieve benadering van die voetbalclub uit 020 door de media, bestaat er een SMS-service die wat tegengas geeft", valt op de site te lezen.

"We spraken met een grote groep vrienden, liefhebbers van allerlei Nederlandse clubs behalve Ajax, in de kroeg wat voor nutteloze sms-diensten konden bedenken. Uiteindelijk zijn we verder gegaan met ’ajaxachter.nl’, want het bleek technisch eenvoudig realiseerbaar om de ontvanger van een sms te laten betalen in plaats van de verstuurder", zegt Rotterdammer Dave in het AD.

In de media heeft Dave geen achternaam, want: "Niet iedereen heeft hetzelfde soort voetbalhumor als wij. We zijn voor gezonde rivaliteit. Met haatdragende sites en dergelijke willen we niet geassocieert worden.’’ Toch beleven de makers niet alleen maar plezier aan de actie. "Wij zijn verplicht om de verrichtingen van 020 te volgen via de radio, internet of tv. Dat is geen fijne klus.’’

Wanneer is de service voor jou geschikt?
• Als je GEEN SMS-dienst wil met allerlei tussenstanden en uitslagen die je NIET wil weten.
• Als je NIET wil weten dat 020 weer gewonnen heeft.
• Als je wilt weten wanneer je de samenvatting WEL kan bekijken.
• Als je GEEN ZIN hebt om je eerst door al het 'goede' nieuws over 020 heen te worstelen.
• Als je ALTIJD blij wil zijn met het bericht dat je krijgt.
• Als je NIET wil dat 020 geld aan je verdient.
pi_31890548
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]

Al die domme havenarbeiders gelijk smsen

gaan die gasten flink aan verdienen
  woensdag 2 november 2005 @ 10:44:20 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31890617
Typisch calimero-gedrag van zowel Feyenoord als PSV. Oderint, dum metuant.
  woensdag 2 november 2005 @ 10:46:39 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31890718
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Al die domme havenarbeiders gelijk smsen

gaan die gasten flink aan verdienen
Generaliseer.nl
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
Typisch calimero-gedrag van zowel Feyenoord als PSV. Oderint, dum metuant.
Generaliseer.nl

Wat een belachelijk site zeg. Nou heb ik een schijthekel aan ajax en ik mag graag trollen en flamen met jullie neusjes maar dit vink wel heel erg ver gaan hoor. Dan is de lol van de vete eraf imho
pi_31890744
Is waarschijnlijk door een paar ajacieden opgezet om zo geld te verdienen met de domheid van andere supporters... (1,50 euro p.o.b. bijvoorbeeld)
pi_31890767
Ik vind dat eigenlijk wel een geinige actie. Zo ver gaat het toch niet?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31890915
Hoe gaan we vanavond spelen ?

Ik denk zo iets:
1
2
3
4
5
6
7
                   Stekelenburg

Heijtinga    Grygera   Maduro   Juanfran

Pienaar   De Jong   Sneijder   Emanuelson

Rosenberg               Babel
pi_31891039
Geloof nooit dat Blind nu ineens voor 2 spitsen gaat, het zal wel hetzelfde worden als afgelopen vrijdag, zonder Trabelsi en Boukhari maar met Heitinga en Sneijder op hun plek. Babel en Pienaar op de flanken en Ananas centraal.
pi_31891235
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
Is ook wel geinig, en ver gaat het ook niet, beetje treurig is het wel.
Valt me de laatste tijd erg op dat als ik met vrienden praat die voor PSV of Feijenoord zijn dat ze meer bezig zijn met Ajax dan met hun eigen cluppie. Een fatsoenlijke discussie zit er niet in, zodra je begint over hun club dan is het gelijk in de verdediging en 'ja maar Ajax dan..'
pi_31891288
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31891364
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
ze doen maar hoor vind het wel grappig. als ze er werkelijk geld mee kunnen verdien durf ik het zelfs wel briljant te noemen
pi_31891385
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:01 schreef mr_cucumber het volgende:
Geloof nooit dat Blind nu ineens voor 2 spitsen gaat, het zal wel hetzelfde worden als afgelopen vrijdag, zonder Trabelsi en Boukhari maar met Heitinga en Sneijder op hun plek. Babel en Pienaar op de flanken en Ananas centraal.
daar ben ik ook bang voor......
  woensdag 2 november 2005 @ 11:19:03 #41
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31891516
Zal wel weer gewoon 4-3-3 worden met Babel en Rosales op de vleugels en ananas in de spits denk ik.

Ik verwacht een moeilijke wedstrijd voor ajax.
Indien ze winnen daar en Arsenal wint thuis van Praag zit ajax zo goed als zeker in de 2e ronde.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31891542
En toen dacht ajax weer aan voetbal.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:20:11 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31891545
Ik hoop eigenlijk dat er komende transferperiode een centrale verdediger (Daniël Majstorovic, Ron Vlaar of Gijs Luirink bijvoorbeeld) wordt aangetrokken, zodat Hedwiges Maduro weer een linie kan doorschuiven. Met Hedwiges Maduro in plaats van Tomás tikkie breed Galásek kan er veel meer druk naar voren worden gezet, met Nigel de Jong en Wesley Sneijder respectievelijk rechts en links van hem, heeft Ajax dan een geweldig sterk middenveld. Verder hoop ik dat Ajax haar klassieke buitenspelers uit de jeugd (Jong Ajax en Ajax A1) een kans geeft, want waarom zou je het niet doen? Clarence Seedorf debuteerde toch ook al op zestienjarige leeftijd? Met goede buitenspelers zullen al onze spitsen (Markus Rosenberg, Ryan Babel, Angelos Charisteas en Yannis Anastasiou) het net wel kunnen vinden. Ik heb vertrouwen in martin van Geel, nu moet hij dit nog waarmaken.
pi_31891570
Rosales vond ik vorige keer tegen Thun best goed spelen, wat mij betreft krijgt hij een kans ipv. Pienaar, die op rechtsbuiten niet tot zijn recht kom en eigenlijk alleen maar gefrustreerd rond loopt daar.
pi_31891571
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Wat, is toch zo? Babel komt graag naar binnen om met zijn rechter uit te halen. Dus zet hem dan in 442 als linkerspits....
en waarom komt ie graag naar binnen? omdat ie linksbuiten staat en en met links toch geen voorzet kan geven. hij past zich aan aan de situatie.
pi_31891627
Ajax! Met ongekende afstand de mooiste club van de wereld!

ontopic:
Als die gasten van zurich met 1-6 thuis verliezen moeten we daar 3 punten pakken, het elftal bestaat alleen maar uit houthakkers. Gaat iemand nog in Amsterdam kijken?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_31891633
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
blabla
dat Maduro verhaal ben ik helemaal met je eens. het liefst zie ik Vlaar komen.
Maar lopen er nog wel goede buitenspelers rond in de jeugd? De Mul is al verhuurd en ook Esajas hebben ze weggedaan, bovendien staat Jong Ajax nu 1-na laatste
pi_31891654
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Gaat iemand nog in Amsterdam kijken?
uuhm. ja ikke
pi_31891685
Daniël Majstorovic zal wel naar PSV gaan als vervanger van Alex, toch zie ik liever Vlaar komen... en Frank de Boer voor de ervaring en coaching achterin...
pi_31891729
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
goed stukje

'Vroegah' gooide men schijnbaar gewoon uit het niets een jeugdspeler erin als dat nodig was op die positie zonder kunstgrepen waar de centrale middenvelder ineens linksbuiten kwam te staan oid.
Waarom geen Goossens of Boerrigter proberen op linksbuiten, dat ze jong zijn nou en? Ze hebben toch een contract bij Ajax? Dan lijkt het me dat ze best wat kunnen. Bovendien kent iedereen Babel's truukje nu wel en is dat makkelijk te verdedigen.

Het liefst heb ik trouwens 2 centrale verdedigers die in de winterstop aangetrokken worden. Escude zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen en weinig meer aan spelen toekomen, en ik verwacht eigenlijk dat Grygera (als Tsjechie het WK haalt) na de zomer ook ergens in Italie speelt.
pi_31891791
Dat de Boertjes terug willen naar ajax heb ik helemaal gemist, willen ze als speler terugkomen? mag hopen van niet
pi_31891813
Volgens mij heeft het brengen van Aissati bij PSV nu invloed op de meningen, dat een jeugdige speler brengen niet slecht uit kan pakken.

En De Boertjes willen waarschijnlijk graag jeugdtrainer worden.
That's all folks!
pi_31891855
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heeft het brengen van Aissati bij PSV nu invloed op de meningen, dat een jeugdige speler brengen niet slecht uit kan pakken.
Dat heeft het verleden bij Ajax ook wel uitgewezen natuurlijk
pi_31891872
quote:
dat is onzin, het is al vaak genoeg gebleken dat een jonkie voor de leeuwen gooien bij ajax gewoon goed werkt.
pi_31891940
Hier een leuk 'stukje' over het Ajax systeem en het probleem van de nummer 9 positie.
quote:
'Juventus may be bigger than Ajax, but the pressure on a striker is much heavier in Amsterdam. In Turin there is only pressure from outside the club.
'When I came there Fabio Capello immediately assured me I was his number one striker and that he would stick with me even during a bad spell. He gave me the feeling that I was the best in the world. I never had that feeling in Amsterdam.
'Several people in the club kept telling me what I did wrong even when I had scored one or more goals. That made me feel insecure.'
That is what Zlatan Ibrahimovic told Dutch weekly Voetbal International about his time at Ajax. This from a man voted best player in Serie A by Gazetto dello Sport recently and arguably the best foreign striker Ajax ever fielded. Yet he was deemed not good enough for them as they sold him in a hurry to Juventus on the final day of the transfer market last season.
Since the departure of Patrick Kluivert in 1997 the number nine shirt in the Amsterdam Arena has graced the shoulders of some great names of the European top scorers lists.
However, as soon as they wear the famous red and white stripes they tumble from these charts and often find themselves reminiscing over their great moments, sitting in the stands. Watching how others fail on their position.
The Ajax number nine has to finish a cross at the near post. And be the one to deliver the ball to the winger from a central position outside the box. Or make a combination with a midfielder. And don't forget to waltz through a defence occasionally.
Never mind those two central defenders whose only task it is to bury you under the ground for 90 minutes. Never mind that you used to play with two strikers in your own league. If you wear the Ajax jersey you'd better score 25 goals a season, as is a common opinion within the club once voiced by Marco van Basten.
Ah, Van Basten. Ah, Bergkamp. Those were the days. Extraordinary talents who made their way throught the youth system of the club. Both were cultivated in the Ajax style and knew instinctively what to do on the pitch. However, talent is not something that comes rolling from an assembly line.
Since the departure of Patrick Kluivert the well of homegrown strikers has dried and the club now has to buy its goals. The 25 Georgian Shota Arveladze managed in the 1997-98 season are exceptional in the past decade, where most imports have struggled to get into double figures.
Is this the result of bad scouting? In 1999 Ajax paid through the nose to get Nikos Machlas from Vitesse Arnhem, the deadly striker who scored 34 for a UEFA Cup contender. Within a year the Greek was being ridiculed by fans and spent the rest of his time in Amsterdam on the bench or in the stands.
Later Ibrahimovic struggled to get into the team, while South African Benni McCarthy was offloaded through the backdoor. Next came Wesley Sonck, a proven goalscorer in the Belgium league and for his national team. Eighteen months later he left for Borussia Mönchengladbach a broken man.
In the Belgian magazine Humo he complained about the towering expectations in the club of winning every title, cup and game, accompanied by the most elegant style in Europe.
'We all know that this is not realistic, except for the homegrown players and technical staff. They are convinced that they are up to it, although the world has changed around them since the early seventies.'
In an article in Voetbal International writer Taco van der Velde doubts if Andrey Shevchenko, Adriano or Ronaldo would make it in Amsterdam. And goalpoachers like Roy Makaay or Hernán Crespo only perform when they are at the end of an attack, not a part of it, while Thierry Henry's sensational rushes from the left normally start at a position where he is not supposed to be by Ajax law.
He'd have to stay in the centre. The three-striker system, almost written in stone in Amsterdam, has made them a golden name in world football, but when they don't have the players for it, the team struggles. It results in a lack of goals for which the striker gets the blame.
This season two Greeks and a young Swede are playing musical chairs around the single number nine shirt that is available in the Amsterdam Arena.
Angelos Charisteas came from Werder Bremen last season to replace Zlatan Ibrahimovic, but contributed mostly to the downfall of the man who insisted on his arrival, coach Ronald Koeman.
When the Greek scorer of the goal in the Euro 2004 final did not bang them in within a couple of weeks, the pressure on Koeman became too big. Danny Blind took over and he told back-up Yannis Anastasiou that by the summer he could go. Then the coach found out the 32-year old was a much-needed fatherly figure in the group so his contract was extended. In the meantime they did sign Markus Rosenberg of Malmö for four years.
In the March issue of World Soccer, Rosenberg had earned himself a profile on the talent scout pages, having just made his succesful debut for Sweden.
Barcelona were after him as well but he chose Ajax where he hoped to become a better player. Zlatan Ibrahimovic warned him already before the season started: 'When I had two wrong touches, fifty thousand people started to whistle. For a young player that is terrible. I hope they give Markus a chance to settle. It is close to impossible to adjust immediately to the high standard at such a level and the Ajax supporters have to understand that.'
They did not. Rosenberg was thrown in from the opening of the season and struggled to score. It did not take long before the whistles started, even though he scored that important first goal in the Champions League qualifier against Bröndby. Blind was criticised by the media for keeping faith in the Swede as 'he clearly was not Ajax material'.
At his wit's end, Blind threw in Anastasiou against FC Thun. He scored twice and saved the day. The Champions League day that is. In the league Ajax are facing a historic fourth game without a goal next weekend at NEC Nijmegen, having drawn 0-0 twice in succession at home.
The crowd had never seen that before. At least it is beginning to sink in that maybe it is the playing style that makes the Amsterdam Arena a graveyard for international strikers' reputations. Are they willing to change it? Those who follow Ajax are not so sure.

Bron: ESPN Soccernet
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_31892012
ja speelstijl veranderen dus, mag van mij
  woensdag 2 november 2005 @ 11:38:16 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31892027
quote:
De grootste onzin natuurlijk! Dit is de eerste jeugdspeler die PSV in haar historie jong laat debuteren, Ajax doet dit al 105 jaar. Dus waarom nu niet?
pi_31892118
Het hoeft geen onzin te zijn, het is maar een hersenspinsel en zou toch kunnen? Aissati onderstreepte gisteren nog eens dat er niks op tegen hoeft te zijn om iemand jong te brengen. Dat Ajax dit al veel langer doet weet ik natuurlijk ook wel.
That's all folks!
pi_31892169
Zijn Goossens en Boerrigter trouwens ingeschreven voor de Champions League?
pi_31892180
Hiddink loopt nu ineens overal te verkondigen dat jeugdspelers brengen heel belangijk is voor een club. alsof hij het heeft uitgevonden....
  woensdag 2 november 2005 @ 11:44:48 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31892201
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:27 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

'Vroegah' gooide men schijnbaar gewoon uit het niets een jeugdspeler erin als dat nodig was op die positie zonder kunstgrepen waar de centrale middenvelder ineens linksbuiten kwam te staan oid.
Waarom geen Goossens of Boerrigter proberen op linksbuiten, dat ze jong zijn nou en? Ze hebben toch een contract bij Ajax? Dan lijkt het me dat ze best wat kunnen. Bovendien kent iedereen Babel's truukje nu wel en is dat makkelijk te verdedigen.

Het liefst heb ik trouwens 2 centrale verdedigers die in de winterstop aangetrokken worden. Escude zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen en weinig meer aan spelen toekomen, en ik verwacht eigenlijk dat Grygera (als Tsjechie het WK haalt) na de zomer ook ergens in Italie speelt.
Zdenek Grygera zal, of Tsjechië nu wel of niet op het WK van de partij is, naar verwachting komende zomer de overstap naar de Serie A maken. Hij zal daar snel aarden en zelfs voor de topclubs een versterking zijn en Ajax moet hem komende zomer wel verkopen, anders loopt hij een jaar later gratis Amsterdam uit. Twee vervangers zijn dus inderdaad wenselijk, Ron Vlaar moet niet veel kosten en als Daniël Majstorovic snel wordt aangetrokken, speel je volgend seizoen niet tegen hem, als hij bij PSV zit. Misschien dat we dan ook Gijs Luirink moeten aantrekken, voor hij naar een concurrent verhuist. Met Johnny Heitinga, Daniël Majstorovic, Ron Vlaar en Gijs Luirink heb je dan vier centrale verdedigers voor twee posities, geen overbodige luxe.
pi_31892211
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:43 schreef mr_cucumber het volgende:
Zijn Goossens en Boerrigter trouwens ingeschreven voor de Champions League?
Ze hoeven niet op de lijst van 25 spelers te staan, omdat ze uit de eigen jeugd komen.
That's all folks!
pi_31892286
Opstelling Blind (waarschijnlijk)

Steek

Heitinga Grygera Maduro Urby

De Jong Sneijder Galasek

Pienaar Annie Babel

Mijn opstelling:

Steek

Heitinga Grygera Maduro Urby

Pienaar Sneijder Lindenbergh

Rosales Annie Boukhari
Houd van een lijntje.
pi_31892342
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ze hoeven niet op de lijst van 25 spelers te staan, omdat ze uit de eigen jeugd komen.
Waarom is Anita dan wel ingeschreven, of mis ik wat?
Maargoed, als het niet hoeft, geef ze eens een kans
pi_31892375
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:44 schreef snellejelle het volgende:
Hiddink loopt nu ineens overal te verkondigen dat jeugdspelers brengen heel belangijk is voor een club. alsof hij het heeft uitgevonden....
stel je niet zo aan zeg
Hij snapt het gewoon dat hij doet alsof hij het heeft uitgevonden slaat nergens op.
pi_31892416
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

stel je niet zo aan zeg
Hij snapt het gewoon dat hij doet alsof hij het heeft uitgevonden slaat nergens op.
ik vind van wel!
hij roept nu ineens dat het brengen van jeugdspelers belangrijk is voor het nederlandse voetbal enzo. zeg, dat had 'ie drie jaar geleden ook al kunnen weten.
pi_31892462
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Waarom is Anita dan wel ingeschreven, of mis ik wat?
Maargoed, als het niet hoeft, geef ze eens een kans
Ik zie de lijst nu ook waar Goossens en Boerrigter niet op staan, hoe het precies zit met de flexibiliteit van de B-lijst is weet ik niet.
That's all folks!
  woensdag 2 november 2005 @ 11:56:38 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31892507
PSV heeft NOOIT eigen jeugdspelers ingepast, ook Guus Hiddink deed dat niet en nu Afellay en Aisatti het ineens goed doen, klopt Guus Hiddink zich iets teveel op zijn borst. Maar dat is slechts mijn mening.
pi_31892569
Dat op de borst kloppen verhaal van Hiddink vind ik onzin, hij laat gewoon zien dat hij ook jeugdspelers brengt die het niveau aankunnen. Dit heeft hij niet eerder kunnen doen omdat de jeugd van PSV niet het gewenste niveau had om te brengen.
That's all folks!
pi_31892577
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV heeft NOOIT eigen jeugdspelers ingepast, ook Guus Hiddink deed dat niet en nu Afellay en Aisatti het ineens goed doen, klopt Guus Hiddink zich iets teveel op zijn borst. Maar dat is slechts mijn mening.
en de mijne dus ook.

maar goed tis het ajax topic he
laten we trots zijn op onze eigen talentjes
  woensdag 2 november 2005 @ 12:05:44 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31892740
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat op de borst kloppen verhaal van Hiddink vind ik onzin, hij laat gewoon zien dat hij ook jeugdspelers brengt die het niveau aankunnen. Dit heeft hij niet eerder kunnen doen omdat de jeugd van PSV niet het gewenste niveau had om te brengen.
De jeugd van PSV had niet het gewenste niveau om te brengen?

KJH werd geruild met Gerald Sibon (+ een transfersom) toen Guus Hiddink al actief was voor PSV.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:15:57 #72
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31892953
AJAXXX

[ Bericht 9% gewijzigd door D1 op 02-11-2005 15:16:45 ]
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:17:22 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_31892991
Frank en Ronald willen dus graag terug keren. Vind ik op zich een mooi teken. Ik weet alleen niet of ze terug willen keren als speler of als trainer? Als ze terug willen keren als speler, weet ik het nog niet zo zeker. Ik heb ze al een tijd niet meer zien spelen, dus daar kan ik geen goed oordeel over geven. Maar ik vind het zeker goed als deze jongens weer bij de club betrokken worden!

Vanavond moet er trouwens gewoon gewonnen worden.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 2 november 2005 @ 12:21:01 #74
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31893057
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De jeugd van PSV had niet het gewenste niveau om te brengen?

KJH werd geruild met Gerald Sibon (+ een transfersom) toen Guus Hiddink al actief was voor PSV.
KJH was toendertijd nog lang niet zo ver als dat hij nu is.
En het is nu achteraf misschien niet zo verstandig geweest maar het is niet anders.
gelukkig houden we nog 25% van de transferopbrengst over

Ik moet trouwens nog zien of KJH bij een topclub net zo presteert als dat hij op het moment bij Heerenveen doet.
Sibon blonk ook uit in de spits bij Heerenveen en heeft bij PSV nog maar bar weinig laten zien.
pi_31893180
Kan die Martina niet als spits ingezet worden, en dan babel op links. Ana op de bank, en rosales op rechts (tot mitea bater is en dan babel naar rechts verhuizen en rosales er weer uit)
pi_31893265
Als Frank en Ronald als speler terug willen komen mogen ze in het zesde zaterdagelftal komen spelen. Die kunnen nog wel versterking gebruiken. Voor het eerste elftal komen ze w.m.b. echt niet meer in aanmerking.
pi_31893289
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
En dat PSV nu spelers inpast is ook alleen maar uit noodzaak geboren vanwege de transfers deze zomer.....
Vorig jaar was Affelay al een heel groot talent en zat hij gewoon lekker de bank warm te houden.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31893293
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kan die Martina niet als spits ingezet worden, en dan babel op links. Ana op de bank, en rosales op rechts (tot mitea bater is en dan babel naar rechts verhuizen en rosales er weer uit)
Anita lijkt me meer een middenvelder..en om Babel nou rechtsbuiten te zetten lijkt me ook niet alles. Gewoon Rosales wat meer krediet geven, tegen Thun speelde die (de 2e helft) best goed, en toen die vorig jaar net arriveerde deed die het ook gewoon goed. Laat een speler gewoon eens wat langer staan ipv dat geschuif met spelers.

Wat is er trouwens van Jussi Kujala geworden? voormalig Ajax jeugdspeler, had er toevallig een gesprekje over afgelopen weekend met iemand die nogal CM verslaafd is
pi_31893328
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:30 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Anita lijkt me meer een middenvelder..en om Babel nou rechtsbuiten te zetten lijkt me ook niet alles. Gewoon Rosales wat meer krediet geven, tegen Thun speelde die (de 2e helft) best goed, en toen die vorig jaar net arriveerde deed die het ook gewoon goed. Laat een speler gewoon eens wat langer staan ipv dat geschuif met spelers.

Wat is er trouwens van Jussi Kujala geworden? voormalig Ajax jeugdspeler, had er toevallig een gesprekje over afgelopen weekend met iemand die nogal CM verslaafd is
hij is terug gegaan naar finland. ik koop hem bij CM altijd (speel altijd met ManUtd).
  woensdag 2 november 2005 @ 12:32:13 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31893329
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef snellejelle het volgende:
Als Frank en Ronald als speler terug willen komen mogen ze in het zesde zaterdagelftal komen spelen. Die kunnen nog wel versterking gebruiken. Voor het eerste elftal komen ze w.m.b. echt niet meer in aanmerking.
Mochten ze evt terugkomen, wat ik niet zie gebeuren, dan denk ik dat ze best wel een plekkie bij het eerste kunnen krijgen. Maar zeker niet als basisspeler. Gewoon lekker meetrainen, de jonkies wat bijbrengen en af en toe voor de ervaring die ze hebben in laten vallen als het nodig is. Dit zijn wel de spelers die bijv tegen ADO het hoofd koel hadden gehouden in de blessure tijd bij 3-2 ofzo.
Get woke, go broke!
pi_31893350
1 ding dat Danny zeker moet doen: een tijdje hetzelfde team laten staan. iedere wedstrijd spelen er nu andere mensen.
pi_31893402
Geen Anita, maar Martina (u21) een prima spits.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:38:20 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31893500
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
1 ding dat Danny zeker moet doen: een tijdje hetzelfde team laten staan. iedere wedstrijd spelen er nu andere mensen.
Precies, daar ligt ook een groot probleem. Als je iedere week een compleet ander elftal opstelt kun je toch geen automatismen en gevoel creeren. Waarom iemand meteen na een matige weddstrijd wisselen bijvoorbeeld, geef zo iemand eens wat vertrouwen....
  woensdag 2 november 2005 @ 12:41:51 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31893600
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant kan je een immer falende speler niet maar het hand boven het hoofd blijven houden. Het vertrouwen geven aan Rosenberg heeft ons al punten zat gekost.
Get woke, go broke!
pi_31893647
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Geen Anita, maar Martina (u21) een prima spits.
sorry, beetje misgelezen, ik moet ook geen 3 dingen tegelijk doen
pi_31893689
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant kan je een immer falende speler niet maar het hand boven het hoofd blijven houden. Het vertrouwen geven aan Rosenberg heeft ons al punten zat gekost.
Rosenberg is ook niet de spits die je moet laten spelen
maarja in het begin kreeg hij nog wel het vertrouwen. de laatste tijd wisselt ie steeds tussen Babel, Harry en Ananas. kies er 1 uit en laat die staan, dat werkt gegarandeerd beter dan iedere week een ander laten spelen.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:45:19 #87
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31893690
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Tsja, het mes snijdt inderdaad aan twee kanten, maar zoals het nu gaat, gaat het ook niet best. Ik heb het dan ook niet alleen over spitsen, maar over het hele veld. Spelers worden te snel afgeschreven, hebben na 2 matige wedstrijden een vormcrisis en worden naar het 2e teruggezet, een maand later worden ze weer opgeroepen en moeten ze de verlosser worden. Zulke dingen zie je alleen bij Ajax (van de laatste jaren)...
pi_31893976
Het ligt niet aan de spitsen (hoewel het geen hoogvliegers zijn), zolang Blind Babel en Pienaar als buitenspelers opstelt kun je opstellen wie je wil, het word toch niks. Stel dan Boukhari en Rosales op. Ook niet alles maar het zijn tenminste wel buitenspelers.
Houd van een lijntje.
pi_31894074
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt niet aan de spitsen (hoewel het geen hoogvliegers zijn), zolang Blind Babel en Pienaar als buitenspelers opstelt kun je opstellen wie je wil, het word toch niks. Stel dan Boukhari en Rosales op. Ook niet alles maar het zijn tenminste wel buitenspelers.
met Boukhari krijg je anders ook geen voorzetten hoor.
pi_31894111
Meer dan met Babel
Houd van een lijntje.
pi_31894146
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Meer dan met Babel
misschien een meer per wedstrijd. en Rosales geeft wel voorzetten maar daarvan is er ook nog geen een aangekomen, dan heb je er ook niets aan om met buitenspelers te spelen eigenlijk.
pi_31894214
Waarschijnlijk niet, maar Blind houd vast aan 433 en op deze manier kan het gewoon niet verder gaan
Houd van een lijntje.
pi_31894820
Boerrigter mag niet meedoen in de CL. Niet ingeschreven volgens mij, en dat had wel gemoeten want hij speelt nog geen twee jaar bij Ajax. Vurnon Anita speelt ook nog geen twee jaar bij Ajax, maar die is wel ingeschreven dus die mag wel meedoen in CL-wedstrijden. Goossens mag sowieso meedoen want die zit al langer als twee jaar bij Ajax.
pi_31895247
hilarisch....
Houd van een lijntje.
  woensdag 2 november 2005 @ 13:53:20 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31895364
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.ajaxachter.nl/

Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....
Get woke, go broke!
  woensdag 2 november 2005 @ 14:03:06 #98
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_31895631
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....
Met de komst van Stanley zullen dat er waarschijnlijk een stuk minder gaan zijn .
Hoe sneu ben je als je je ook echt inschrijft op zo'n site...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_31895748
quote:

[..]

pi_31896341
Wanneer is Mitea weer beter?
pi_31896378
AAAAAAAJAAAAAAX
pi_31896514
quote:

[..]

Hahaha, den bosch

Ben al zenuwachtig voor de pot! Dan hoor je die CL-hymne, heerlijk! Ajjaaaxx!!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_31896578
ik had gewoon een rookie op linksbuiten gezet.... Waarom niet, voor de time being, of Urbi ...
pi_31897667
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef SoA-Holic het volgende:

Ben al zenuwachtig voor de pot! Dan hoor je die CL-hymne, heerlijk! Ajjaaaxx!!
Zenuwen vallen bij nu wel mee, komen wel als die achtelijke commentator begint met het verslaggeven van de wedstrijd... echt ziekelijk. Ze weten wel de spanning omhoog te gooien dan als je zelf in het stadion zit.

(gelukkig kijk ik 9 van 10 wedstrijden in het stadion )
pi_31897845
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik had gewoon een rookie op linksbuiten gezet.... Waarom niet, voor de time being, of Urbi ...
Urby linksbuiten
pi_31897902
Nou, voor de Ajacieden die even langs het huis willen gaan van de maker van ajaxachter.nl, ik heb z'n adres en hotmail adres al . Door een simpel whoisje.

Vanavond vlammen in Zwitserland.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nashje op 02-11-2005 15:23:43 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 15:15:23 #107
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_31898017
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef Nashje het volgende:
Nou, voor de Ajacieden die even langs het huis willen gaan van de maker van ajaxachter.nl, ik heb z'n adres en hotmail adres al . Door een simpel whoisje.

Vanavond vlammen in Oostenrijk!
M@il maar naar ArieAFCA@Gmail.com
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_31898072
quote:
Belspelletjes op de commerciele zenders zijn over het algemeen niet echt leuk. Toch kom je soms wel leuke spelletjes tegen. Als je op onderstaande foto klikt kan je meeraden wat het woord moet zijn. We moeten toegeven dat het woord erg lastig is...

.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:21:29 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31898225
Wat is er in Oostenrijk vanavond? .
Get woke, go broke!
pi_31898270
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er in Oostenrijk vanavond? .
Nashje gaat daar ajax kijken
  woensdag 2 november 2005 @ 15:24:05 #111
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31898312
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Hoolie!!!
  woensdag 2 november 2005 @ 15:25:15 #112
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31898347
quote:

[..]

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:26:33 #113
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_31898385
Spannend he.....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_31898433
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef Nashje het volgende:

Vanavond vlammen in Zwitserland.
Doe niet zo triest gast. Zo'n site is alleen maar mooi, sommige gasten meer anti ons bezig dan voor een eigen club. Lekker laten gaan.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:28:22 #115
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31898447
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Nashje gaat daar ajax kijken
Volgens mij speelt Sportclub Ajax uit Enzesfeld-Hirtenberg ook heel verkwikkend
  woensdag 2 november 2005 @ 15:28:46 #116
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31898456
TVP
  woensdag 2 november 2005 @ 15:31:58 #117
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31898575
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef D1 het volgende:

[..]

Volgens mij speelt Sportclub Ajax uit Enzesfeld-Hirtenberg ook heel verkwikkend
Kan natuurlijk ook zijn dat hij naar Ajax Mikula gaat kijken.
pi_31898628
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef D1 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook zijn dat hij naar Ajax Mikula gaat kijken.
Ajax Mikula ja. Ben er in hard en nieren supporter van.

Wat een wereldclub.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:35:03 #119
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31898664
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ajax Mikula ja. Ben er in hard en nieren supporter van.

Wat een wereldclub.
Dat logo...
  woensdag 2 november 2005 @ 15:42:47 #120
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31898899
AJAX

Vanavond winnen we met 0-2
Sneijder en Babel scoren vanavond
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 2 november 2005 @ 15:44:17 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31898957
Maakt niet uit hoe we winnen, hoeveel we scoren en wie de doelpuntenmakers zijn, als we maar winnen!
pi_31898980
Ben ik met MONTANA eens. Winst gaat voor alles.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31899021
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:35 schreef D1 het volgende:

[..]

Dat logo...
Ik vind de homepage mooier http://www.dieliga.at
  woensdag 2 november 2005 @ 15:53:15 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31899222
quote:

[..]

PORNOSTAR heeft de adresgegevens doorgekregen, zie zijn web-log.
pi_31899339
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

PORNOSTAR heeft de adresgegevens doorgekregen, zie zijn web-log.
ik lig dubbel!
pi_31899365
Kan vanavond niet kijken Vorige week mijn vriendin laten staan om Ajax - Heerenveen te kunnen kijken, als ik dat nog een keer flik is de pis lauw Hoe laat zijn samenvattingen / herhaling etc vanavond?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31899432
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
Kan vanavond niet kijken Vorige week mijn vriendin laten staan om Ajax - Heerenveen te kunnen kijken, als ik dat nog een keer flik is de pis lauw Hoe laat zijn samenvattingen / herhaling etc vanavond?
had je het (hopelijk) beter andersom kunen doen maar ja...
pi_31899570
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef snellejelle het volgende:

[..]

had je het (hopelijk) beter andersom kunen doen maar ja...
Kijk ( normaal ) liever naar Ajax - Heerenveen dan Thun - Ajax, maar ok
  woensdag 2 november 2005 @ 16:05:50 #129
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_31899616
Spannend! Flink scoren en winnen vanavond. Heb er goede hoop in, maar je weet het nooit natuurlijk!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 2 november 2005 @ 16:06:34 #130
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31899630
quote:
Een echte supporter
En je zit er behoorlijk "onder" of niet?
pi_31899682
quote:
Als je nu al geen voetbal mag kijken van je vriendin, hoe moet het later dan. Dump die bitch
pi_31899704
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Een echte supporter
En je zit er behoorlijk "onder" of niet?
Ach, die reactie is te verwachten van een maagd

En ja, ik zit er behoorlijk onder
pi_31899770
link van de weblog?
pi_31899771
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als je nu al geen voetbal mag kijken van je vriendin, hoe moet het later dan. Dump die bitch
Nee dat is t niet, ik mijn keuze kan ook wel mét haar voetbal gaan kijken maar dan gaat ze de hele tijd aan me kop zeuren, of andere - op dat moment - vervelende dingen Daar komt bij dat ik haar al vrij lang niet heb gezien. En een beetje porno ipv een doelpunten festijn in Zwitserland kijken.. Ach...
pi_31899807
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
link van de weblog?
in de sig van desbetreffende user
  woensdag 2 november 2005 @ 16:12:49 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31899841
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ach, die reactie is te verwachten van een maagd
quote:
En ja, ik zit er behoorlijk onder
Dat blijkt wel ja

Neemt je vriendin geen genoegen om morgen met je af te spreken of wil je dan naar Heerenveen kijken?
  woensdag 2 november 2005 @ 16:12:50 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31899842
Een week heeft 168 uur, Ajax voetbalt deze week zo'n drieënhalf uur, moet ze dan per sé tijdens die drieënhalf uur dat Ajax speelt jouw aandacht opeisen? Wat een egoïstische slet!

pi_31900037
Haha, ze heeft proefwerkweek jongens!!!! Hou op mij te manipuleren
  woensdag 2 november 2005 @ 16:21:47 #140
108558 Messenga
pi_31900123
quote:
WHAHAHAHAH!

Wat heb ik het dan goed gehad met mijn exen
pi_31900278
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef Jajong het volgende:
Haha, ze heeft proefwerkweek jongens!!!! Hou op mij te manipuleren
dan moet ze leren.... onderwijl gewoon lekker voetbal kijken...
  woensdag 2 november 2005 @ 16:27:06 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31900300
Mijn vriendin vroeg me ooit: "Wat is er nou belangrijker voor je, Ajax of ik???" Dus zonder te lachen zeg ik: "Jij natuurlijk!" Vraagt ze: "Maar als het nou Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax is op mijn verjaardag, waar kies je dan voor???" Dus ik wederom zonder te lachen: "Voor jou natuurlijk!" Die gelukkige blik in haar ogen zal ik nooit vergeten! Toch kostte deze toezegging mij geen enkele moeite, aangezien Ajax en Feyenoord elkaar zelden ontmoeten halverwege de maand juni, als mijn vriendin jarig is. Maar dit heb ik haar niet verteld.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:28:55 #143
108558 Messenga
pi_31900365
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

dan moet ze leren.... onderwijl gewoon lekker voetbal kijken...
Idd, mijn geilste avond tot nu toe was Na Ajax - Tel aviv, zegt genoeg
pi_31900435
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Messenga het volgende:

[..]

Idd, mijn geilste avond tot nu toe was Na Ajax - Tel aviv, zegt genoeg
mondje vol en voetbal gaan goed samen
  woensdag 2 november 2005 @ 16:32:04 #145
108558 Messenga
pi_31900467
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

mondje vol en voetbal gaan goed samen
Zeker
  woensdag 2 november 2005 @ 16:34:14 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 2 november 2005 @ 16:39:03 #147
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31900671
Ik moet toch zeggen dat ik die ajaxachter.nl site wel humor vind .
  woensdag 2 november 2005 @ 16:45:53 #148
108558 Messenga
pi_31900878
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:34 schreef pfaf het volgende:
Mijn vriendinnen moeten daar écht niet mee aankomen zeg.
Want ?
pi_31902726
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef Nashje het volgende:

[..]

.

Maar jongens, wat wordt het eigelijk vanavond. ik gok op een 0-2
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_31902806
1-0

ja heel pessimistisch ik weet het
Houd van een lijntje.
pi_31903353
We winnen. Doelpuntenfestijn zou leuk zijn. Maar met een 0-1 zou ik eigenlijk al blij zijn.
  woensdag 2 november 2005 @ 18:40:11 #153
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31904217
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn vriendin vroeg me ooit: "Wat is er nou belangrijker voor je, Ajax of ik???" Dus zonder te lachen zeg ik: "Jij natuurlijk!" Vraagt ze: "Maar als het nou Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax is op mijn verjaardag, waar kies je dan voor???" Dus ik wederom zonder te lachen: "Voor jou natuurlijk!" Die gelukkige blik in haar ogen zal ik nooit vergeten! Toch kostte deze toezegging mij geen enkele moeite, aangezien Ajax en Feyenoord elkaar zelden ontmoeten halverwege de maand juni, als mijn vriendin jarig is. Maar dit heb ik haar niet verteld.
pi_31904280
AJAX
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_31904321
0-4
let maar op
pi_31905150
Lijkt me aardig Max...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31906607
0-2 vanavond hoop ik
  woensdag 2 november 2005 @ 20:09:19 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31907158
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Precies, daar ligt ook een groot probleem. Als je iedere week een compleet ander elftal opstelt kun je toch geen automatismen en gevoel creeren. Waarom iemand meteen na een matige weddstrijd wisselen bijvoorbeeld, geef zo iemand eens wat vertrouwen....
Rosales speelt niet vanavond....
pi_31907233
Pienaar-Anastasiou-Babel voorin...
  woensdag 2 november 2005 @ 20:12:48 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31907270
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Rosales speelt niet vanavond.... [afbeelding][afbeelding]
.
Get woke, go broke!
pi_31907460
Goed zo, heeft Blind er toch nog een beetje kijk op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31912942
Wat een WAARDELOZE vertoning vanavond, belachelijk dat je 2x een voorsprong weggeeft en nog met alle geluk van de wereld uiteindelijk drie punten pakt. Ook tijdrekken met een gelijkspel in de laatste minuten, echt on-Ajax.

Buiten dat was ook de arbitrage nog zeer bedroevend. Twee dieprode kaarten niet toegekend voor Thun en nog meer dubieuze en verkeerde beslissingen.

Drie punten binnen, maar HEEL gauw vergeten deze wedstrijd.
pi_31912964
Dus.....

pi_31913134
Nou, zoals zo vaak maar weer snel vergeten deze wedstrijd

who's next?
pi_31913157
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Max-Westerman het volgende:
0-4
let maar op
+2
pi_31913303
speel je goed..scoor je niet.......speel je waardeloos...scoor je 4x....
pi_31913417
Dienblad met Amsterdammertjes voor jullie, want De Jong, Sneijder, Boukhari en die nietsnut van Thun hebben mij 150 euro rijker gemaakt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31913691
JES JES JES.
pi_31913741
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef keijz het volgende:
Nou, zoals zo vaak maar weer snel vergeten deze wedstrijd

who's next?
Wat nou vergeten? We scoren eindelijk (4x zelfs) en dan moeten we alles maar weer vergeten?

Liever slecht spelen en winnen, dan goed spelen en een kneuzig resultaat behalen. Zoals zo vaak gezegt in de laatste Ajax topics.
pi_31913803
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat nou vergeten? We scoren eindelijk (4x zelfs) en dan moeten we alles maar weer vergeten?

Liever slecht spelen en winnen, dan goed spelen en een kneuzig resultaat behalen. Zoals zo vaak gezegt in de laatste Ajax topics.
Flikker op man, dit is Ajax-onwaardig. Als je hier tevreden over bent........
pi_31913852
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef devv05 het volgende:

[..]

Flikker op man, dit is Ajax-onwaardig. Als je hier tevreden over bent........
LE-ZEN.
pi_31914066
Onmiddelijk die Babel dr uit flikkeren. Elke bal springt van zn voet, ken geen fatsoenlijke pass geven en rost de bal bij een schot de 2e ring in. En danny mag wel eens wat over de omschakeling van Urby gaan beginnen, zie open kop kans van die spits. Wel was urby met sneijder de betere aan Ajax kant. Snel vergeten en op naar de 2e ronde!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_31914131
Die elleboog op Sneijder . Ik beet m'n tanden bijna uit m'n mond. Ik was woedend. En dan doet de scheids net of ie niks heeft gezien, terwijl ie er met z'n neus op stond .

Bah.
pi_31914508
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

LE-ZEN.
DENKEN.

Ik schaam me gewoon kapot voor deze wedstrijd en kan echt op geen enkele manier tevreden zijn
pi_31914707
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

DENKEN.

Ik schaam me gewoon kapot voor deze wedstrijd en kan echt op geen enkele manier tevreden zijn
Lig niet zo te janken man. Als Ajax goed speelt en het resultaat weer belabberd is ben je ook niet tevreden. Waar zeg ik trouwens dat ik tevreden ben? . Ik ben blij met het resultaat en hoe het spel van Ajax was kan me geen kut schelen. Het gaat om de punten.
pi_31914732
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb bij dezelfde vraag toen Ajax gezegd. Vandaar dat ik geen vriendin meer heb
  woensdag 2 november 2005 @ 23:25:46 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31914736
Ik ben ALLEEN tevreden over het resultaat. verder was het een beschamende vertoning...
Get woke, go broke!
pi_31914853
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ALLEEN tevreden over het resultaat. verder was het een beschamende vertoning...
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:

Scoren! scoren GVD .

woensdag 2 november 2005 @ 23:31:34 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31914933
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]

.

je snapt me best. tot aan de 90ste minuut was het te waardeloos voor woorden..
Get woke, go broke!
pi_31915019
Tuurlijk. Weet ik ook wel. Maar als we goed spelen is het resultaat toch weer klote. Dan maar een keer zo.
  woensdag 2 november 2005 @ 23:35:48 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31915098
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef Nashje het volgende:
Tuurlijk. Weet ik ook wel. Maar als we goed spelen is het resultaat toch weer klote. Dan maar een keer zo.
Eens, resultaat is heilig. Maar het had leuker geweest als ik het al niet had opgegeven in de 90ste minuut ..

Je schaamt je dood eigenlijk..
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 00:25:41 #182
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31916677
Ik teken er wel voor, een keertje kut spelen en 4 keer scoren.
  donderdag 3 november 2005 @ 00:26:27 #183
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31916688
Wel beschamend dat die koekebakkers denken bloed te ruiken en nog eens wat spitsen er gewoon bij gaan gooien.

Wij zijn AJAX, ze zouden tien kleuren bagger voor ons moeten schijten.

.
  donderdag 3 november 2005 @ 00:26:31 #184
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31916692
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef HeatWave het volgende:
  donderdag 3 november 2005 @ 00:28:45 #185
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31916734
Maduro moet binnenkort ook maar uit het centrum van de verdediging... die betrap ik er nog wel eens vaker erop dat hij z'n mannetje kwijt is.
pi_31916796
Gefeliciteerd met de 3 punten!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31916803
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Maduro moet binnenkort ook maar uit het centrum van de verdediging... die betrap ik er nog wel eens vaker erop dat hij z'n mannetje kwijt is.
yep
hij moet een linie naar voren.
pi_31917624
Ik snap niet hoe mensen kunnen spreken over een mazzelend Ajax. We hadden voor rust al 2-0 voor moeten staan, dat prachtige bekeken schot van Maduro had meer verdiend.

Verder verbaasde me het dat Ajax nog tegen 11 man speelde op het einde, 9 man zou terechter zijn geweest. Bij de overtreding op Babel begrijp ik dat er discussie mogelijk is, maar die actie op Sneijder was echt te smerig voor woorden, daar moet je 10 wedstrijden voor geschorst worden.
Sowieso hadden we de scheids weer eens niet mee (in tegenstelling tot PSV gisteren).

Ajax heeft veel pech gehad deze wedstrijd en ik vind het echt superknap dat we met zoveel pech toch nog ruim hebben gewonnen. Petje af voor Ajax!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31917630
edit: dubbel
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31918068
Ik snap niet dat iedereen het voor de wedstrijd het over Boerrigter had, die gast is dus echt niet het talent dat Ajax uit het dal trekt. Vorig jaar gehaald van de jeugd van Twente en daar blonk hij niet bijzonder uit. Vond het dan ook een hele vreemde aankoop.
pi_31918090
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:07 schreef SoA-Holic het volgende:
Onmiddelijk die Babel dr uit flikkeren. Elke bal springt van zn voet, ken geen fatsoenlijke pass geven en rost de bal bij een schot de 2e ring in. En danny mag wel eens wat over de omschakeling van Urby gaan beginnen, zie open kop kans van die spits. Wel was urby met sneijder de betere aan Ajax kant. Snel vergeten en op naar de 2e ronde!
Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.
pi_31918146
AJAX is kampioen AJAX blijft kampioen hik. Er is toch geen club hik die daar iets aan kan doen.
AJAX is favoriet AJAX blijft favoriet hik En overal zie je een ex-Ajaciet hik

Jalalalailalala hik lalalailala hik
pi_31918391
het nieuwe devies voor ons aller Ajax : KUT SPELEN. thnx.
pi_31918481
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Maduro speelde een hele zwakke wedstrijd. Balverlies, slecht in de mandekking...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31919836
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.
tuurlijk is ook wel zo, maar als je ziet hoeveel hij zoveel meer kan doen. Dat vind ik t beschamend dan ie amper een bal op een fatsoenlijke manier kan aannemen. Maar goed, we zitten zo goed als zeker in de 2e ronde CL . Klaasjan kan van dit geld gekocht worden
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 3 november 2005 @ 09:03:15 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31919986
Babel en Maduro waren behoorlijk slecht idd, vooral Babel.

Maar die elleboog op Sneijder was echt eenvan de allersmerigste overtredingen ooit. Die gast zou echt nooit meer mogen voetballen. Dit was zo overduidelijk opzet. En de scheids KEEK ernaar.... belachelijk...
Get woke, go broke!
pi_31920002
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dat zegt dan meer over zijn directe tegenstander dan over Babel, hij heeft bijna geen bal fatsoenlijk aangenomen gister, voordat hij zijn actie maakt zijn we al een kwartier verder en is de tegenstander alweer op het dooie gemak teruggewandelt. Zijn enige goede actie in mijn ogen was de voorzet op Ananas en het pasje op Emanuelson voorafgaand aan de 2-3. Als die een bal eens in een keer goed meeneemt of zowiezo eens goed raakt dan win je hier makkelijk.

Verder was het erg treurig, heb me kapot zitten ergeren aan eigenlijk alles, spel van Ajax, vervelende kaartvragers van Thun, de scheidsrechter en grensrechter die beide echt stekeblind waren. Maargoed, 3 punten, 2e ronde ligt in het verschiet, je moet er alleen even niet aan denken dat je zo speelt tegen bv. Barcelona of Chelsea om maar wat te noemen.

Doet de UEFA trouwens aan schorsen op basis van tv-beelden?
  donderdag 3 november 2005 @ 09:05:25 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31920018
Ik heb idd 90 min lopen tieren gisteren.....
Get woke, go broke!
pi_31920024
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:04 schreef El_Bassie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het voor de wedstrijd het over Boerrigter had, die gast is dus echt niet het talent dat Ajax uit het dal trekt. Vorig jaar gehaald van de jeugd van Twente en daar blonk hij niet bijzonder uit. Vond het dan ook een hele vreemde aankoop.
Zou het niet weten, heb hem nooit zien spelen, maar Blind haalt hem denk niet voor niks bij de selectie. Bovendien lijkt het me niet dat hij het veel slechter zal doen vergeleken met Babel op links.
pi_31920036
wat een mazzel gister pienaar liet bij de laatste twee goals wel even zien dat hij in het centrum een stuk beter uit de voeten kan dan vanaf rechts...
  donderdag 3 november 2005 @ 09:07:57 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31920044
Het was 90 minuten unlucky Ajax en 3 min schijtmazzel .
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 09:14:42 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31920129
Ik hiel geen rekening meer met een overwinning, net zoals ik thuis tegen ADO niet meer uitging van puntverlies. Nu hebben wij een keer geluk, gelukkig maar.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:15:51 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31920147
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik heb bij dezelfde vraag toen Ajax gezegd. Vandaar dat ik geen vriendin meer heb
Ga je nog naar London? Je hoeft geen verantwoording af te leggen aan dat hockeysletje van je!
pi_31920171
Die elleboog die gast moet echt voor de rest van het jaar geschorst worden zeg.
pi_31920209
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef dewd het volgende:
idd schandalig maar helaas hebben wij er dan niks meer aan
  donderdag 3 november 2005 @ 09:38:56 #206
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31920526
Lucky overwinning maar wel een dikke kans dat er 2 Nederlandse ploegen de 2e ronde gaan halen
  donderdag 3 november 2005 @ 09:51:52 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31920776
Laten we het hopen dan. .
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 09:56:52 #208
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31920871
PSV en Ajax door, Portugese (Sorry Co en Koe) clubs eruit. stijgen we weer op de ranglijst
  donderdag 3 november 2005 @ 09:57:49 #209
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31920886
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef dewd het volgende:
Strak van Sneijder dat ie niet ging lopen zeiken
pi_31920921
Dik verdient gewonnen... Bij die gasten moesten er minimaal 2 uit met rood (elleboog en doorgebroken babel) en dan was 4-2 nog geflateerd geweest... Dus niks lucky ajax, gewoon KAMPIOENEN !
  donderdag 3 november 2005 @ 10:00:58 #211
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31920940
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dik verdient gewonnen... Bij die gasten moesten er minimaal 2 uit met rood (elleboog en doorgebroken babel) en dan was 4-2 nog geflateerd geweest... Dus niks lucky ajax, gewoon KAMPIOENEN !
Niet iedereen is het hier mee eens, denk ik.
pi_31921131
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Niet iedereen is het hier mee eens, denk ik.
welk gedeelte?
  donderdag 3 november 2005 @ 10:15:40 #213
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31921236
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

welk gedeelte?
Over lucky Ajax, over dik verdiend gewonnen.
pi_31921261
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:15 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Over lucky Ajax, over dik verdiend gewonnen.
maar met 9 man had het er weer anders uitgezien, dus wat dat betreft hadden ze pech
pi_31921346
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:57 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Strak van Sneijder dat ie niet ging lopen zeiken
was inderdaad wel goed. Kon je mooi zien dat Wesley de afgelopen periode een stuk volwassener is geworden. Als ik terugdenk aan vroegâh, dan had hij die gast een paar hoeken verkocht denk ik.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31921350
Kortom dik verdient gewonnen..
pi_31921477
Die gele kaart voor Galasek zorgt er trouwens waarschijnlijk wel voor dat Maduro in de volgende CL wedstrijd een linie opschuift. Dat ljikt me alleen maar positief; die jongen doet het bijzonder goed als verdedigende middenvelder.

Dan krijgen Escude of Heitinga trouwens weer een kans centraal achterin.
pi_31921510
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:27 schreef Roeni3 het volgende:
Die gele kaart voor Galasek zorgt er trouwens waarschijnlijk wel voor dat Maduro in de volgende CL wedstrijd een linie opschuift. Dat ljikt me alleen maar positief; die jongen doet het bijzonder goed als verdedigende middenvelder.

Dan krijgen Escude of Heitinga trouwens weer een kans centraal achterin.
ik zie op dit moment liever Vermaelen
  donderdag 3 november 2005 @ 10:34:04 #219
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31921632
Opzich verdiende Sneijder het wel om een keer een elleboog te krijgen hoor, al had ik liever gezien dat pienaars hem had ontvangen
pi_31921727
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:34 schreef PyTh het volgende:
Opzich verdiende Sneijder het wel om een keer een elleboog te krijgen hoor, al had ik liever gezien dat pienaars hem had ontvangen
Afellay verdiende ook een trap in z'n lies. Die vuile k*t-marokkaan
  donderdag 3 november 2005 @ 10:46:30 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31921912
We moeten ook weer niet te negatief blijven doen! De laatste tijd werd er moeilijk gescoord, gisteren ineens viermaal en dat we dan niet super spelen, dat kan gebeuren. De uitslag telt, buiten Nederland zien ze dat Ajax met 4-2 wint bij de directe concurrent voor de tweede plaats achter Arsenal, het is dus gewoon een goede uitslag. Voor deze wedstrijd speelde Ajax vaak goed, kreeg weinig doelpunten tegen, maar wist zelf ook niet te scoren, dus dit is in feite een voruitgang. Als we de komende wedstrijden blijven scoren en het goede spel komt weer terug, denk ik dat het nog best goed komt met Ajax dit seizoen.
  donderdag 3 november 2005 @ 10:48:18 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31921965
tja, maar we moeten nu niet opeens weer allerlei onnodige goals tegen krijgen.
Get woke, go broke!
pi_31921986
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik zie op dit moment liever Vermaelen
Ik ook, en de kans lijkt me ook groot dat hij over twee weken mag starten achterin.
pi_31922133
kutwedstrijd lucky ajax thun is top who cares

2 - 4

donderdag 3 november 2005 @ 10:56:44 #226
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31922144
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:56 schreef Robar het volgende:
kutwedstrijd lucky ajax thun is top who cares

2 - 4

Gisteravond in een notedop
pi_31922256
Thun was ook niet bepaald geweldig te noemen. Meer het lakse verdedigen van Ajax leverde hun kansen op dan briljant spel. Schrijnend voorbeeld was de 2-2.
En Ajax was niet lucky, de winst was logisch. Thun ging alles of niets spelen, bracht meer en meer aanvallers, waardoor er automatisch gaten vallen achterin.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:06:01 #228
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31922358
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
En Ajax was niet lucky

Jij loopt al een hele tijd te verkondigen dat je geen fan of supporter bent van ajax maar je loopt ze constant te verdedigen en te prijzen.

Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen?
pi_31922433
Om even serieus te antwoorden, vond ik Ajax ook niet echt lucky.
Thun speelde opportunistisch en daardoor werden ze gevaarlijk. Dat was echt niet, omdat ze nu zo ontzettend goed waren.
Als dat schot van Maduro erin was gegaan en Thun had twee maal rood gekregen, dan was er helemaal niks aan de hand geweest. Al met al vind ik het geen lucky overwinning.

Maar daar is ook alles mee gezegd
pi_31922439
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij loopt al een hele tijd te verkondigen dat je geen fan of supporter bent van ajax maar je loopt ze constant te verdedigen en te prijzen.

Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen?
wil jij zeggen dat de kansen voor Ajax niet pas kwamen toen Thun met 4 aanvallers in het veld stond? Als jij dat lucky wilt noemen, ga je gang.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:16:24 #231
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31922594
Ik vond Heitinga weer ongelukkig spelen gisteren. Het is pijnlijk om te zien hoe het gebrek aan zelfvertrouwen bezit van hem heeft genomen. Passes die niet lekker in de voet gespeeld werden, af en toe paniek reacties, niet alert meelopen met je directe man. Heb soms echt medelijden met die gast.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:19:47 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31922679
Ach, de enige die een beetje zijn niveau haalde was Emanuelson. Voor de rest was het erg slecht.

Ook Blind was niet best hoor, Babel faalde enorm, waarom WEER niet ingrijpen en Boukhari erin brengen danny???? Kan je nou ECHT een wedstrijd niet lezen en ingrijpen? Dan ben je niet veel beter dan Koeman...
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 11:23:25 #233
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31922782
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

wil jij zeggen dat de kansen voor Ajax niet pas kwamen toen Thun met 4 aanvallers in het veld stond? Als jij dat lucky wilt noemen, ga je gang.
Over de gehele wedstrijd gezien heeft ajax redelijk lucky gewonnen daar in Bern.
Buiten dat schot van Maduro op de paal om is ajax niet tot nauwelijks gevaarlijk geweest buiten de doelpunten om en speelde het een zeer matige wedstrijd.

Thun daarentegen heeft zeker een handvol grote kansen gehad (waaronder die kopbal bij 2-2 die m'n oma er nog wel ingekopt had)

En dat jullie over 2 mogelijke roden kaarten moeten beginnen
* PyTh mompelt iets over een pot en een ketel.

Eindconclusie is wel dat de kans heel groot is dat en PSV en ajax door zullen gaan naar de 2e ronde CL en dat is al een hele tijd niet meer voorgekomen volgens mij.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:25:18 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31922820
Ajax was idd redelijk lucky soms, maar op andere momenten ook totaal niet. Weer open kansen gemist, schot van Maduro, binnenkant paal, maar wel weer mis. Die elleboog die de scheids niet gezien heeft...
Get woke, go broke!
pi_31922920
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Over de gehele wedstrijd gezien heeft ajax redelijk lucky gewonnen daar in Bern.
Buiten dat schot van Maduro op de paal om is ajax niet tot nauwelijks gevaarlijk geweest buiten de doelpunten om en speelde het een zeer matige wedstrijd.
De overwinning was zeker onverdiend, op basis van het spel. Maar een fout van de coach van Thun (zwakke verdediging (die alleen functioneert door in de weg te lopen) uitdunnen) heeft uiteindelijk geresulteerd in de overwinning. Als Thun gewoon met 6 man was blijven verdedigen, had het waarschijnlijk 2-2 gebleven, of zelfs 3-2 geworden.
quote:
Thun daarentegen heeft zeker een handvol grote kansen gehad (waaronder die kopbal bij 2-2 die m'n oma er nog wel ingekopt had)
Ontken ik niet, maar als je ze er niet inschiet, verdien je de overwinning ook niet. Ik meen me een zekere wedstrijd in Eindhoven te herinneren, waarin een Amsterdamse club vele kansen kreeg, maar ze onbenut liet. Die verdienden het ook niet om te winnen.
quote:
En dat jullie over 2 mogelijke roden kaarten moeten beginnen
* PyTh mompelt iets over een pot en een ketel.
Het zit echt diep hè?
quote:
Eindconclusie is wel dat de kans heel groot is dat en PSV en ajax door zullen gaan naar de 2e ronde CL en dat is al een hele tijd niet meer voorgekomen volgens mij.
daar kunnen we het in elk geval over eens zijn.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:30:19 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31922956
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette) wil niet zeggen dat je dan als Ajacied maar vogelvrij bent natuurlijk. Staat 100% los van elkaar.

Die elleboog was echt een van de aller duidelijkste en smerigste overtredingen die ik gezien heb de laatste tijd.
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 11:32:51 #237
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31923007
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette) wil niet zeggen dat je dan als Ajacied maar vogelvrij bent natuurlijk. Staat 100% los van elkaar.

Die elleboog was echt een van de aller duidelijkste en smerigste overtredingen die ik gezien heb de laatste tijd.
Mee eens, Hij zal wel geschorst worden voor de laatste 2 CL wedstrijden.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:35:44 #238
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31923088
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
De overwinning was zeker onverdiend, op basis van het spel. Maar een fout van de coach van Thun (zwakke verdediging (die alleen functioneert door in de weg te lopen) uitdunnen) heeft uiteindelijk geresulteerd in de overwinning. Als Thun gewoon met 6 man was blijven verdedigen, had het waarschijnlijk 2-2 gebleven, of zelfs 3-2 geworden.
Dat maakt de overwinning toch niet minder lucky?
Ik vind gewoon dat ajax heel goed is weggekomen gezien de kansen die Thun gemist heeft.
quote:
Ontken ik niet, maar als je ze er niet inschiet, verdien je de overwinning ook niet. Ik meen me een zekere wedstrijd in Eindhoven te herinneren, waarin een Amsterdamse club vele kansen kreeg, maar ze onbenut liet. Die verdienden het ook niet om te winnen.
Vele kansen?
Meer dan 3 zijn het er niet geweest en al helemaal niet van die kansen zoals Thun ze gisteren gekregen heeft.
quote:
Het zit echt diep hè?
Helemaal niet maar ik vind het gewoon een beetje hypocriet.
quote:
daar kunnen we het in elk geval over eens zijn.
Zijn we het toch nog ergens over eens
  donderdag 3 november 2005 @ 11:37:04 #239
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31923118
Als we met de Cup in onze handen staan heft niemand het meer over gisteravond
  donderdag 3 november 2005 @ 11:38:12 #240
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31923139
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette)

Dat kun je toch niet serieus menen????
Kijk de beelden nog maar eens goed na want het was een bewuste trap.

Verder was die elleboogstoot gisteren een zuivere rode kaart waard hoor.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:39:01 #241
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31923154
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Verder was die elleboogstoot gisteren een zuivere rode kaart waard hoor.
Was idd bewust van Pienaar. Had ook rood moeten zijn.
pi_31923204
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:35 schreef PyTh het volgende:
Vele kansen?
Meer dan 3 zijn het er niet geweest en al helemaal niet van die kansen zoals Thun ze gisteren gekregen heeft.
ik besef me net dat je het over PSV - Ajax had

EDIT EDIT EDIT EDIT
pi_31923257
En toch zeg ik nog altijd dat Ajax snelheid achterin mist. eerste goal van Thun had nooit kunnen vallen als hij had gestapt of als hij genoeg snelheid had. Dat is A geen snelheid hebben en B niet slim genoeg zijn. Maduro moet op zijn sodemieter krijgen voor dat balverlies telkens. Heitinga moet weer als een kerel spelen en niet als een mietje. Hij heeft voetballend niet veel als ie maar de beuk erin gooit dan kom thet wel goed. Babel... die man moet gewoon in de spits met zo'n rechter been heb je weinig ruimte nodig om te scoren. Urby vond ik wel redelijk goed spelen.... d ekeeper wat een mongool eerste klas is het. Krijgt verdomme een bal aangespeeld legt hem een kwartier voor zijn verkeerde voet om hem dan in allerijl nadat hij bedreigd wordt weer goed te leggen en over de zijlijn te trappen... TTTRRRRRRRRIN .. wake up hon!!! Zelfde geldt voor Heitinga.. gaat ingedraaid naar zijn verkeerde been en net doen of ie hem naar voren gaat spelen... zijn enige mogelijkheid was terug dat bleef het en dat moest hij uiteindelijk doen maar toen hij het deed bracht hij wel de doelman bijna in problemen.

Dat soort dingen moeten er als eerste uit gehaald worden. aan nemen spelen gewoon.. je hoeft niet goed te zijn als de balsnelheid maar hoog blijft.

Eerste paal daar moet een spits standaard naar toe komen dan weet de rest van zijn ploeg achter hem wat ie gaat doen en kunnen ze positie kiezen. Hij kwam 1 keer naar de eerste paal en scoorde. Niet dat er zo veel geweldige ballen vanaf de zijlijn kwamen maar als ze komen bij de eerste moet je er gewoon staan want dan MOET de doelman de eerste paal gaan dekken en komt de tweede vrij voor een duel als de bal erover heen gaat.

Zelf verdedigend.. jezus wat een ruimte en wat een gebrek aan snelheid bij de backs om rugdekking te geven als de centrale man op de centrale spits speelt. Wat houdt ajax het veld bij bal verlies onnodig breed waardoor je altijd 1-1 speelt verdedigend.

Tsjah verder vond ik de inzet wel aardig goed.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:44:22 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31923270
Die kansen van Thun zijn bij mij meer blijven hangen, maar er zijn genoeg ballen geweest die er inderdaad in hadden gemogen. Na een schot van Babel bijvoorbeeld,Anastasiou en Sneijder hadden 'm er wel in moeten kunnen werken. Wat kopkansen en wat schoten die meters hoog over gingen. Maar Lustrinelli had inderdaad 2 hele goede kansen, en daarnaast waren er nog een handvol halfbakken kansen (voorzet waar die duikelaar niet bij kon, en dat soort gevallen)..

Als Ajacied had ik bij rust in elk geval het gevoel alsof het al 3-1 ofzo kon zijn, en achteraf wellicht 6-6 als alles erin was gegaan.
pi_31924454
Hey, who cares of t lucky of niet was? We hebben gewonnen met 2-4. Stop met huilen. We zitten zo goed als in de 2e ronde! Stop met huilen!!!
pi_31924496
Het resultaat kan je niet over zeuren, maar het spel en de rest wel lijkt me.
That's all folks!
  donderdag 3 november 2005 @ 12:31:08 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31924569
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef Jajong het volgende:
Hey, who cares of t lucky of niet was? We hebben gewonnen met 2-4. Stop met huilen. We zitten zo goed als in de 2e ronde! Stop met huilen!!!
Samenvatting gekeken of heb je je vriendin teleurgesteld?
pi_31924581
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:44 schreef twi het volgende:
Die kansen van Thun zijn bij mij meer blijven hangen, maar er zijn genoeg ballen geweest die er inderdaad in hadden gemogen. Na een schot van Babel bijvoorbeeld,Anastasiou en Sneijder hadden 'm er wel in moeten kunnen werken. Wat kopkansen en wat schoten die meters hoog over gingen. Maar Lustrinelli had inderdaad 2 hele goede kansen, en daarnaast waren er nog een handvol halfbakken kansen (voorzet waar die duikelaar niet bij kon, en dat soort gevallen)..

Als Ajacied had ik bij rust in elk geval het gevoel alsof het al 3-1 ofzo kon zijn, en achteraf wellicht 6-6 als alles erin was gegaan.
Inderdaad, de kansenverhouding zal in zijn totaliteit redelijk gelijk zijn, dus op basis daarvan kan je Ajax niet lucky noemen. Dat ze 2 keer scoren in blessuretijd is wel lucky.
pi_31924583
Er is altijd wel wat te huilen hier, als we goed spelen winnen we niet, dus wordt er gezeken over t gebrek aan scorend vermogen, spelen we drama, maar scoren we 4 keer en winnen we, is t ook weer niet goed. Iedereen wil natuurlijk dat Ajax weer geweldig speelt EN 4/5 keer scoort en iedereen van de mat veegt, maar das wishful thinking boys
pi_31924594
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Samenvatting gekeken of heb je je vriendin teleurgesteld?
Opnemen en zonet gekeken
pi_31924619
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het resultaat kan je niet over zeuren, maar het spel en de rest wel lijkt me.
Zie hier het grote verschil tussen Ajax en PSV
pi_31924831
Je kan lullen wat je wilt maar die twee doelpunten (en de opzet naar die doelpunten toe) op het eind waren echt heel mooi
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31925022
Als we het toch over lucky ploegen hebben:

Doelsaldo van psv 2-3
milan 5-4
schalke 7-6
fener 7-8

Ajax 8-5
Houd van een lijntje.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:52:48 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31925225
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LiverpoolFC het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar die twee doelpunten (en de opzet naar die doelpunten toe) op het eind waren echt heel mooi
Ja, dat waren leuke goals.

En waarom mogen we niet huilen? Als er geen blessuretijd was geweest was het 2-2 geweest, een blamage. Je hebt gewoon een keertje MAZZEL in de blessuretijd, maar verder was het een drama van een wedstrijd....
Get woke, go broke!
pi_31925370
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LiverpoolFC het volgende:
ja pienaar liet zien dat hij in het centrum hoort
pi_31925453
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En waarom mogen we niet huilen? Als er geen blessuretijd was geweest was het 2-2 geweest, een blamage. Je hebt gewoon een keertje MAZZEL in de blessuretijd, maar verder was het een drama van een wedstrijd....
Er mag voldoende geklaagd worden over het belabberde spel.
Er mag ook veel gejuichd worden over het resultaat.

Wat ik nog miste was het bejubelen van de schoonheid van die laatste twee doelpunten, die ik heel mooi vond - en met name de opzet er naar toe. Echt schitterend.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31925634
Toch wel eens leuk om slecht te spelen en toch te winnen.
Klik dan als je durft
pi_31925769
toen die 2-2 van thun erin ging dacht ik echt van dit verliest ajax nog maar die goals van anastaciou en boukhari maakte alles goed. maar dast bewijst toch maar weer dat yannis gewoon in de spits moet want hij heeft nu in 2 wedstrijden 3 keer gescoord in de CL lijkt me genoeg reden voor blind om yannis gewoon altijd in de spits te zetten en niet alleen in de CL
  donderdag 3 november 2005 @ 13:14:47 #259
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31925800
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we het toch over lucky ploegen hebben:

Doelsaldo van psv 2-3
milan 5-4
schalke 7-6
fener 7-8

Ajax 8-5
Waarom zet je de teams die bij ajax in de poule spelen ook niet in het lijstje erbij?
Of verbleekt jullie doelsaldo dan weer?
pi_31925849
Die vergelijking in doelsaldo is ook onzinnig.
That's all folks!
  donderdag 3 november 2005 @ 13:19:03 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31925927
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

hebben we wel verdiend, een beetje mazzel steeds maar net niet. en nu net wel
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31926348
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:01 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Er mag voldoende geklaagd worden over het belabberde spel.
Er mag ook veel gejuichd worden over het resultaat.

Wat ik nog miste was het bejubelen van de schoonheid van die laatste twee doelpunten, die ik heel mooi vond - en met name de opzet er naar toe. Echt schitterend.
Thun wilde koste wat het kost winnen van ajax, de hele verdediging lag open.
De doelpunten zagen er mooi uit, maar combineren en uitspelen was ook erg makkelijk.
Die coach van Thun heeft gewoon een fout gemaakt door vol op de aanval te gaan spelen.
Maar goed, ze moeten er natuurlijk wel in
  donderdag 3 november 2005 @ 13:37:04 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31926477
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

hebben we wel verdiend, een beetje mazzel steeds maar net niet. en nu net wel
Ja, dat wel natuurlijk. We hebben een beetje teveel pech gehad de laatste maanden...
Get woke, go broke!
  donderdag 3 november 2005 @ 13:44:00 #264
82589 S-Two
barba macacu
pi_31926694
Jezus, was wat dat slecht gister zeg. Emanuelson speelde wel weer aardig, en Sneijder speelde wel behoorlijk. Babel was af en toe dreigend, maar voor de rest was het echt slecht. Desalniettemin ben ik natuurlijk wel tevreden met het resultaat, en nu moeten we ons ook gewoon plaatsen voor de tweede ronde.

Het grootste probleem van gister vond ik trouwens het centrum. Maduro is geen verdediger en moet gewoon op het middenveld. Grygera speelde ook belabberd en mag wel eens beter op zijn man gaan letten en Galasek speelde ook weer zeer matig. Veel onnodig balverlies en geen enkele dreiging vooruit.

Maar goed, laten we maar verder niet meer gaan zeiken, we hebben 4x gescoord in een wedstrijd.
  donderdag 3 november 2005 @ 13:48:37 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31926861
Inderdaad, dat was het enigste positieve Maduro vond ik ook slecht spelen gister, erg veel balverlies.

De eerstvolgende wedstrijd van Ajax is uit tegen NEC. Dit duel wordt op zondag 6 november om 12.30 uur gespeeld.
pi_31926918
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarom zet je de teams die bij ajax in de poule spelen ook niet in het lijstje erbij?
Of verbleekt jullie doelsaldo dan weer?
Ik wil maar zeggen dat psv heel veel geluk heeft gehad tot nu toe, en dat dat blijkt uit het doelsaldo

Of heb ik andere wedstrijden gezien?

Dat Ajax in een bagger poule zit is bekend. Maar daarom gaan ze ook door.
Houd van een lijntje.
  donderdag 3 november 2005 @ 13:52:19 #267
82589 S-Two
barba macacu
pi_31927012
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik wil maar zeggen dat psv heel veel geluk heeft gehad tot nu toe, en dat dat blijkt uit het doelsaldo

Of heb ik andere wedstrijden gezien?

Dat Ajax in een bagger poule zit is bekend. Maar daarom gaan ze ook door.
Dat je dit nu moet zeggen na de baggerwedstrijd van Ajax en de goede wedstrijd van PSV tegen Milan maakt het er niet echt geloofwaardiger op
pi_31927364
Nee je hebt gelijk psv heeft geen geluk gehad tegen schalke en milaan

nu blij?
Houd van een lijntje.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:10:50 #269
82589 S-Two
barba macacu
pi_31927577
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee je hebt gelijk psv heeft geen geluk gehad tegen schalke en milaan

nu blij?
De wedstrijd tegen Schalke heb ik niet gezien, maar ze hebben gister zeker geen mazzel gehad hoor. Ze speelden gewoon goed en hebben terecht gewonnen. Maar goed... laten we hopen dat we bij Ajax de doelpunten van gister met het vertoonde spel van de (meeste) wedstrijden daarvoor kunnen combineren.

NEC - AJAX 0-3 !
  donderdag 3 november 2005 @ 14:15:34 #270
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31927739
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef S-Two het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen Schalke heb ik niet gezien, maar ze hebben gister zeker geen mazzel gehad hoor. Ze speelden gewoon goed en hebben terecht gewonnen. Maar goed... laten we hopen dat we bij Ajax de doelpunten van gister met het vertoonde spel van de (meeste) wedstrijden daarvoor kunnen combineren.

NEC - AJAX 0-3 !
idd, vooral even GEEN tegendoelpunten. die hebben we genoeg gehad het seizoen pienaar zal niet meedoen, misschien een debuut van de jeugd sneijder zal zeker meedoen, dat maakt zeker een verschil ten opzichte van de wedstrijd tegen heereveen. aangezien nec ook een mindere ploeg is dan heereveen, moet 0-3 zeker kunnen
pi_31927765
heerlijk, drie wedstrijden in de competitie zonder Pienaar
pi_31927794
Sparta uit was bagger winnen we
Thun uit was bagger winnen we

Meeste andere wedstrijden waren *aardig* (als je Blind moet geloven) en wonnen we niet. Nou laat ze dan maar slecht spelen!
Houd van een lijntje.
pi_31927818
Natuurlijk mag er gejuicht worden omdat dit goed is voor de punten voor in de UEFA, het leuk is voor de Ajax-aanhang als Ajax de volgende ronde gaat halen, maar ben bang dat het daarna snel over is. De punten waren binnen, maar dat is tegen een FC Thun, die niet onaardig speelden, maar van een heel ander kaliber zijn dan een zootje andere ploegen die Ajax eventueel zal treffen in de volgende ronde.

Ik ben geen Ajax-fan, maar gun elke Nederlandse ploeg in de CL en UEFA-cup het beste. Natuurlijk kan je gaan juichen als bijv PSV-fan als Ajax er meteen uitligt, maar stel dat we dan UEFA punten verspillen, en PSV volgend jaar 2e wordt in de competitie en dan geen kans heeft op een kwalificatie voor de CL.
Lijkt mij prima om te discussieren over elkanders club, want het spel kan vaak altijd wel beter, en zwakke punten vragen altijd de nodige aandacht, maar lijkt me dat we in Europees verband wel 1 zijn (behalve als PSV en Ajax onverhoopt tegen elkaar spelen in de CL).

Overigens vind ik de kwaliteiten die er binnen het team zijn bij Ajax niet slecht, maar het kan zoveel beter, het is vaak te wisselvallig. Ook mis ik iets, wat later de commentator ook nog zei, er komt bij Ajax vaak te weinig druk. Tot een meter of 10 over de middenhelft tikken ze goed rond, netjes balbezit, maar het ontbreekt Ajax aan het constant druk zetten, in mijn ogen. Ook ben ik nog steeds niet zo gecharmeerd van Babel, maar dat is misschien meer persoonlijk. Hij kan misschien af en toe wat leuks laten zien, maar ik vind dat niet opwegen tegen het aantal keer dat hij de bal kwijtraakt door teveel willen, en wellicht zo betere kansen voor anderen om zeep helpt.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:18:58 #274
82589 S-Two
barba macacu
pi_31927850
Sparta uit speelden we toch heel behoorlijk meende ik me te herinneren. Maar goed, gewoon Vermaelen achterin, Maduro naar het middenveld en dan moet het gewoon goed gaan
  donderdag 3 november 2005 @ 14:20:32 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31927899
offtopic: snellejelle, vette avatar

ontopic:
quote:
Ook ben ik nog steeds niet zo gecharmeerd van Babel, maar dat is misschien meer persoonlijk. Hij kan misschien af en toe wat leuks laten zien, maar ik vind dat niet opwegen tegen het aantal keer dat hij de bal kwijtraakt door teveel willen, en wellicht zo betere kansen voor anderen om zeep helpt.
Als Babel dit seizoen afmaakt in de spits, dus centraal, dan gaan we een hele andere Babel zien.
pi_31927958
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
heerlijk, drie wedstrijden in de competitie zonder Pienaar
I.d.d. die gozer is de minst effectieve voetballer die er nu rond loopt. Niks lukt, op het doel schieten is te moelijk en zelfs een simpele voorzet geven is teveel gevraagd.
Ongelovelijk dat ie zeikt over z'n salaris ... z'n contract hoeft wat mij betreft niet verlengd te worden. Dat dansje van gisteren was voor mij de druppel ...
pi_31927986
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef S-Two het volgende:
Sparta uit speelden we toch heel behoorlijk meende ik me te herinneren. Maar goed, gewoon Vermaelen achterin, Maduro naar het middenveld en dan moet het gewoon goed gaan
Jij ziet echt hele andere wedstrijden dan ik!

Maar goed, met de rest ben ik het wel met je eens. Al vind ik dat Lindenbergh ook nog een kans verdiend.
Houd van een lijntje.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:23:56 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31927998
Ach, Pienaar KAN het wel, het komt er bij hem alleen ook niet uit op het moment..
Get woke, go broke!
pi_31928058
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef S-Two het volgende:
Die wijziging ben ik het zeker mee eens.
That's all folks!
  donderdag 3 november 2005 @ 14:31:15 #280
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31928231
als ze nou een echte rechtsbuiten laten debuteren van de jeugd. hopen dat je dan hetzelfde effect krijgt als dat nu met emanualson is. reken maar dat als maxwell bijtekend dat hij moet vechten voor een basisplaats. misschien dat we dan hetzelfde effect krijgen als met pienaar.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:33:07 #281
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31928282
maar pienaar hoeft van mij ook niet bij te tekenen
  donderdag 3 november 2005 @ 14:37:07 #282
82589 S-Two
barba macacu
pi_31928401
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jij ziet echt hele andere wedstrijden dan ik!

Maar goed, met de rest ben ik het wel met je eens. Al vind ik dat Lindenbergh ook nog een kans verdiend.
Is al een tijd geleden, dus ik kan er ook naast zitten hoor . Lindenberg mag van mij ook nog een kans krijgen, echter zie ik liever Maduro daar, omdat A. Hij het centraal gewoon niet goed doet, B. al heeft bewezen goed te kunnen spelen op de vmc en C. hij gewoon jong is en de toekomst heeft.
pi_31929021
Klopt, maar ik vind het toch jammer van Lindenbergh. Hij maakte echt een goede indruk op mij in de wedstrijden, maar heeft na zijn rode kaart geen kans meer gehad van Blind. Een middenveld met Lindenbergh en Maduro te verdedigend, maar toch...
Houd van een lijntje.
pi_31929081
Kan Lindenbergh niet in de centrale verdediging eigenlijk?
pi_31929254
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als je de beelden nog maar eens goed nakijkt zie je ook dat het een schwalbe van Farfan was. Maar dat zien ze in eindhoven natuurlijk niet .

Ajax .
pi_31929375
maduro middenveld vermaelen eruit escude erin pienaar op het middenveld (waarh ij thuis hoort) rosales rechtsbuiten
pi_31929420
4 keer gescoord
In Southern Sun
pi_31929515
Het was geen geweldige wedstrijd, maar we hebben wel gewonnen. En eindelijk weer eens het net geraakt
pi_31929519
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Backhander het volgende:
maduro middenveld vermaelen eruit escude erin pienaar op het middenveld (waarh ij thuis hoort) rosales rechtsbuiten
Vermaelen eruit terwijl ie er niet eens in staat
pi_31929534
quote:
hoe komt jouw opstelling eruit te zien dan? want zo snap ik er niet al teveel van....
pi_31929544
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
.
  donderdag 3 november 2005 @ 15:13:43 #292
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31929565
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als je de beelden nog maar eens goed nakijkt zie je ook dat het een schwalbe van Farfan was. Maar dat zien ze in eindhoven natuurlijk niet .

Ajax .
Beter lezen voordat je reageerd op iemand anders z'n post

Dit gaat over die misselijke trap die pienaar aan Afellay uitdeelde en waar hij terrecht 3 wedstrijden voor aan de kant zit
pi_31929630
quote:
Maduro vond ik gisteren ook onthutsend slecht in de defensie.
pi_31929663
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Beter lezen voordat je reageerd op iemand anders z'n post

Dit gaat over die misselijke trap die pienaar aan Afellay uitdeelde en waar hij terrecht 3 wedstrijden voor aan de kant zit
Ja dat begreep ik . Maar je zegt dat HeatWave de beelden nog maar eens goed moet bekijken. Doen jullie dat in eindhoven dan ook nog maar eens met die schwalbe.
pi_31929695
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Maduro vond ik gisteren ook onthutsend slecht in de defensie.
Ja, daarom moet hij ook naar het middenveld.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 3 november 2005 @ 15:18:19 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31929696
Ik heb de beelden gezien. En mijn EERSTE reactie was, hij zet zich af.. later leek het idd wel op natrappen, maar 100% zeker vind ik het nog niet.
Get woke, go broke!
pi_31929768
Lekker boeiend, alleen maar mooi meegenomen dat hij geschorst is in de vorm waarin hij verkeert.
Houd van een lijntje.
pi_31929806
Pienaar heeft anders qua assists nog wel een aardig rendement hoor.
Al kan hij een stuk beter, dat is helemaal waar.
Klik dan als je durft
pi_31929822
Wat is dit nou weer voor Pienaar bash trouwens hier
In Southern Sun
  donderdag 3 november 2005 @ 15:23:11 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31929826
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend, alleen maar mooi meegenomen dat hij geschorst is in de vorm waarin hij verkeert.
idd, heb er ook geen problemen mee
pi_31929848
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Pienaar KAN het wel, het komt er bij hem alleen ook niet uit op het moment..
Vind je het als hij constant wordt misbruikt als rechtsbuiten.
  donderdag 3 november 2005 @ 15:28:07 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31929954
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Vind je het als hij constant wordt misbruikt als rechtsbuiten.
nee, maar daarom hoeft hij dus niet weg van mij .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')