Laten we hopen dat dit weer een goed voorteken is dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
Overigens heb ik vorige keer ook het topic geopent toen we tegen Thun moesten. Resultaat 2-0 winst.........
PSV speelde 3-4-3quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef 2Drix het volgende:
Anders leert psv ff aan Ajax hoe je 4-3-3 speelt![]()
Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Veel succes morgen! Op naar de drie punten![]()
Ze spelen prima, alleen het resultaat blijft uit... Babel is geen centrumspits maar meer een linkerspits, Harry weer meer rechts... Rosenberg een jongen die vertrouwen op moet doen, en Anastasiou een jongen die heel goed de spitsen kan begeleiden...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:
UIteraard. Maar ze spelen niet voor het mooie voetbal de laatste tijd.
Scoren! scoren GVD.
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Babel is geen centrumspits maar meer een linkerspits
Wat, is toch zo? Babel komt graag naar binnen om met zijn rechter uit te halen. Dus zet hem dan in 442 als linkerspits....quote:
quote:Twee Rotterdammers en een Brabander zijn een SMS-service gestart die alleen het negatieve nieuws rondom Ajax meldt. De initiatiefnemers hebben eveneens een website gebouwd. Op ajaxachter.nl wordt de 020-hater (020 is het netnummer van Amsterdam, red.) aangespoord zich aan te melden.
"Omdat er nog steeds weinig hoop is dat er verbetering optreedt in de eeuwige positieve benadering van die voetbalclub uit 020 door de media, bestaat er een SMS-service die wat tegengas geeft", valt op de site te lezen.
"We spraken met een grote groep vrienden, liefhebbers van allerlei Nederlandse clubs behalve Ajax, in de kroeg wat voor nutteloze sms-diensten konden bedenken. Uiteindelijk zijn we verder gegaan met ’ajaxachter.nl’, want het bleek technisch eenvoudig realiseerbaar om de ontvanger van een sms te laten betalen in plaats van de verstuurder", zegt Rotterdammer Dave in het AD.
In de media heeft Dave geen achternaam, want: "Niet iedereen heeft hetzelfde soort voetbalhumor als wij. We zijn voor gezonde rivaliteit. Met haatdragende sites en dergelijke willen we niet geassocieert worden.’’ Toch beleven de makers niet alleen maar plezier aan de actie. "Wij zijn verplicht om de verrichtingen van 020 te volgen via de radio, internet of tv. Dat is geen fijne klus.’’
Wanneer is de service voor jou geschikt?
• Als je GEEN SMS-dienst wil met allerlei tussenstanden en uitslagen die je NIET wil weten.
• Als je NIET wil weten dat 020 weer gewonnen heeft.
• Als je wilt weten wanneer je de samenvatting WEL kan bekijken.
• Als je GEEN ZIN hebt om je eerst door al het 'goede' nieuws over 020 heen te worstelen.
• Als je ALTIJD blij wil zijn met het bericht dat je krijgt.
• Als je NIET wil dat 020 geld aan je verdient.
Al die domme havenarbeiders gelijk smsenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand dit al gelezen (of misschien zelfs al gepost) ?:
[..]
![]()
Generaliseer.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Al die domme havenarbeiders gelijk smsen![]()
gaan die gasten flink aan verdienen
Generaliseer.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
Typisch calimero-gedrag van zowel Feyenoord als PSV. Oderint, dum metuant.
1 2 3 4 5 6 7 | Heijtinga Grygera Maduro Juanfran Pienaar De Jong Sneijder Emanuelson Rosenberg Babel |
Is ook wel geinig, en ver gaat het ook niet, beetje treurig is het wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel een geinige actie. Zo ver gaat het toch niet?
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand dit al gelezen (of misschien zelfs al gepost) ?:
[..]
![]()
ze doen maar hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel een geinige actie. Zo ver gaat het toch niet?
daar ben ik ook bang voor......quote:Op woensdag 2 november 2005 11:01 schreef mr_cucumber het volgende:
Geloof nooit dat Blind nu ineens voor 2 spitsen gaat, het zal wel hetzelfde worden als afgelopen vrijdag, zonder Trabelsi en Boukhari maar met Heitinga en Sneijder op hun plek. Babel en Pienaar op de flanken en Ananas centraal.
en waarom komt ie graag naar binnen? omdat ie linksbuiten staat en en met links toch geen voorzet kan geven. hij past zich aan aan de situatie.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat, is toch zo? Babel komt graag naar binnen om met zijn rechter uit te halen. Dus zet hem dan in 442 als linkerspits....
dat Maduro verhaal ben ik helemaal met je eens. het liefst zie ik Vlaar komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
blabla
uuhm. ja ikkequote:Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Gaat iemand nog in Amsterdam kijken?
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
goed stukje
Dat heeft het verleden bij Ajax ook wel uitgewezen natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heeft het brengen van Aissati bij PSV nu invloed op de meningen, dat een jeugdige speler brengen niet slecht uit kan pakken.
dat is onzin, het is al vaak genoeg gebleken dat een jonkie voor de leeuwen gooien bij ajax gewoon goed werkt.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heeft het brengen van Aissati bij PSV nu invloed op de meningen, dat een jeugdige speler brengen niet slecht uit kan pakken.
quote:'Juventus may be bigger than Ajax, but the pressure on a striker is much heavier in Amsterdam. In Turin there is only pressure from outside the club.
'When I came there Fabio Capello immediately assured me I was his number one striker and that he would stick with me even during a bad spell. He gave me the feeling that I was the best in the world. I never had that feeling in Amsterdam.
'Several people in the club kept telling me what I did wrong even when I had scored one or more goals. That made me feel insecure.'
That is what Zlatan Ibrahimovic told Dutch weekly Voetbal International about his time at Ajax. This from a man voted best player in Serie A by Gazetto dello Sport recently and arguably the best foreign striker Ajax ever fielded. Yet he was deemed not good enough for them as they sold him in a hurry to Juventus on the final day of the transfer market last season.
Since the departure of Patrick Kluivert in 1997 the number nine shirt in the Amsterdam Arena has graced the shoulders of some great names of the European top scorers lists.
However, as soon as they wear the famous red and white stripes they tumble from these charts and often find themselves reminiscing over their great moments, sitting in the stands. Watching how others fail on their position.
The Ajax number nine has to finish a cross at the near post. And be the one to deliver the ball to the winger from a central position outside the box. Or make a combination with a midfielder. And don't forget to waltz through a defence occasionally.
Never mind those two central defenders whose only task it is to bury you under the ground for 90 minutes. Never mind that you used to play with two strikers in your own league. If you wear the Ajax jersey you'd better score 25 goals a season, as is a common opinion within the club once voiced by Marco van Basten.
Ah, Van Basten. Ah, Bergkamp. Those were the days. Extraordinary talents who made their way throught the youth system of the club. Both were cultivated in the Ajax style and knew instinctively what to do on the pitch. However, talent is not something that comes rolling from an assembly line.
Since the departure of Patrick Kluivert the well of homegrown strikers has dried and the club now has to buy its goals. The 25 Georgian Shota Arveladze managed in the 1997-98 season are exceptional in the past decade, where most imports have struggled to get into double figures.
Is this the result of bad scouting? In 1999 Ajax paid through the nose to get Nikos Machlas from Vitesse Arnhem, the deadly striker who scored 34 for a UEFA Cup contender. Within a year the Greek was being ridiculed by fans and spent the rest of his time in Amsterdam on the bench or in the stands.
Later Ibrahimovic struggled to get into the team, while South African Benni McCarthy was offloaded through the backdoor. Next came Wesley Sonck, a proven goalscorer in the Belgium league and for his national team. Eighteen months later he left for Borussia Mönchengladbach a broken man.
In the Belgian magazine Humo he complained about the towering expectations in the club of winning every title, cup and game, accompanied by the most elegant style in Europe.
'We all know that this is not realistic, except for the homegrown players and technical staff. They are convinced that they are up to it, although the world has changed around them since the early seventies.'
In an article in Voetbal International writer Taco van der Velde doubts if Andrey Shevchenko, Adriano or Ronaldo would make it in Amsterdam. And goalpoachers like Roy Makaay or Hernán Crespo only perform when they are at the end of an attack, not a part of it, while Thierry Henry's sensational rushes from the left normally start at a position where he is not supposed to be by Ajax law.
He'd have to stay in the centre. The three-striker system, almost written in stone in Amsterdam, has made them a golden name in world football, but when they don't have the players for it, the team struggles. It results in a lack of goals for which the striker gets the blame.
This season two Greeks and a young Swede are playing musical chairs around the single number nine shirt that is available in the Amsterdam Arena.
Angelos Charisteas came from Werder Bremen last season to replace Zlatan Ibrahimovic, but contributed mostly to the downfall of the man who insisted on his arrival, coach Ronald Koeman.
When the Greek scorer of the goal in the Euro 2004 final did not bang them in within a couple of weeks, the pressure on Koeman became too big. Danny Blind took over and he told back-up Yannis Anastasiou that by the summer he could go. Then the coach found out the 32-year old was a much-needed fatherly figure in the group so his contract was extended. In the meantime they did sign Markus Rosenberg of Malmö for four years.
In the March issue of World Soccer, Rosenberg had earned himself a profile on the talent scout pages, having just made his succesful debut for Sweden.
Barcelona were after him as well but he chose Ajax where he hoped to become a better player. Zlatan Ibrahimovic warned him already before the season started: 'When I had two wrong touches, fifty thousand people started to whistle. For a young player that is terrible. I hope they give Markus a chance to settle. It is close to impossible to adjust immediately to the high standard at such a level and the Ajax supporters have to understand that.'
They did not. Rosenberg was thrown in from the opening of the season and struggled to score. It did not take long before the whistles started, even though he scored that important first goal in the Champions League qualifier against Bröndby. Blind was criticised by the media for keeping faith in the Swede as 'he clearly was not Ajax material'.
At his wit's end, Blind threw in Anastasiou against FC Thun. He scored twice and saved the day. The Champions League day that is. In the league Ajax are facing a historic fourth game without a goal next weekend at NEC Nijmegen, having drawn 0-0 twice in succession at home.
The crowd had never seen that before. At least it is beginning to sink in that maybe it is the playing style that makes the Amsterdam Arena a graveyard for international strikers' reputations. Are they willing to change it? Those who follow Ajax are not so sure.
Bron: ESPN Soccernet
De grootste onzin natuurlijk! Dit is de eerste jeugdspeler die PSV in haar historie jong laat debuteren, Ajax doet dit al 105 jaar. Dus waarom nu niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zdenek Grygera zal, of Tsjechië nu wel of niet op het WK van de partij is, naar verwachting komende zomer de overstap naar de Serie A maken. Hij zal daar snel aarden en zelfs voor de topclubs een versterking zijn en Ajax moet hem komende zomer wel verkopen, anders loopt hij een jaar later gratis Amsterdam uit. Twee vervangers zijn dus inderdaad wenselijk, Ron Vlaar moet niet veel kosten en als Daniël Majstorovic snel wordt aangetrokken, speel je volgend seizoen niet tegen hem, als hij bij PSV zit. Misschien dat we dan ook Gijs Luirink moeten aantrekken, voor hij naar een concurrent verhuist. Met Johnny Heitinga, Daniël Majstorovic, Ron Vlaar en Gijs Luirink heb je dan vier centrale verdedigers voor twee posities, geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
![]()
'Vroegah' gooide men schijnbaar gewoon uit het niets een jeugdspeler erin als dat nodig was op die positie zonder kunstgrepen waar de centrale middenvelder ineens linksbuiten kwam te staan oid.
Waarom geen Goossens of Boerrigter proberen op linksbuiten, dat ze jong zijn nou en? Ze hebben toch een contract bij Ajax? Dan lijkt het me dat ze best wat kunnen. Bovendien kent iedereen Babel's truukje nu wel en is dat makkelijk te verdedigen.
Het liefst heb ik trouwens 2 centrale verdedigers die in de winterstop aangetrokken worden. Escude zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen en weinig meer aan spelen toekomen, en ik verwacht eigenlijk dat Grygera (als Tsjechie het WK haalt) na de zomer ook ergens in Italie speelt.
Ze hoeven niet op de lijst van 25 spelers te staan, omdat ze uit de eigen jeugd komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:43 schreef mr_cucumber het volgende:
Zijn Goossens en Boerrigter trouwens ingeschreven voor de Champions League?
Waarom is Anita dan wel ingeschreven, of mis ik wat?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hoeven niet op de lijst van 25 spelers te staan, omdat ze uit de eigen jeugd komen.
stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 2 november 2005 11:44 schreef snellejelle het volgende:
Hiddink loopt nu ineens overal te verkondigen dat jeugdspelers brengen heel belangijk is voor een club. alsof hij het heeft uitgevonden....![]()
ik vind van wel!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
Hij snapt het gewoondat hij doet alsof hij het heeft uitgevonden slaat nergens op.
Ik zie de lijst nu ook waar Goossens en Boerrigter niet op staan, hoe het precies zit met de flexibiliteit van de B-lijst is weet ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Waarom is Anita dan wel ingeschreven, of mis ik wat?
Maargoed, als het niet hoeft, geef ze eens een kans
en de mijne dus ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV heeft NOOIT eigen jeugdspelers ingepast, ook Guus Hiddink deed dat niet en nu Afellay en Aisatti het ineens goed doen, klopt Guus Hiddink zich iets teveel op zijn borst. Maar dat is slechts mijn mening.
De jeugd van PSV had niet het gewenste niveau om te brengen?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat op de borst kloppen verhaal van Hiddink vind ik onzin, hij laat gewoon zien dat hij ook jeugdspelers brengt die het niveau aankunnen. Dit heeft hij niet eerder kunnen doen omdat de jeugd van PSV niet het gewenste niveau had om te brengen.
KJH was toendertijd nog lang niet zo ver als dat hij nu is.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De jeugd van PSV had niet het gewenste niveau om te brengen?
KJH werd geruild met Gerald Sibon (+ een transfersom) toen Guus Hiddink al actief was voor PSV.
En dat PSV nu spelers inpast is ook alleen maar uit noodzaak geboren vanwege de transfers deze zomer.....quote:Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV heeft NOOIT eigen jeugdspelers ingepast, ook Guus Hiddink deed dat niet en nu Afellay en Aisatti het ineens goed doen, klopt Guus Hiddink zich iets teveel op zijn borst. Maar dat is slechts mijn mening.
Anita lijkt me meer een middenvelder..en om Babel nou rechtsbuiten te zetten lijkt me ook niet alles. Gewoon Rosales wat meer krediet geven, tegen Thun speelde die (de 2e helft) best goed, en toen die vorig jaar net arriveerde deed die het ook gewoon goed. Laat een speler gewoon eens wat langer staan ipv dat geschuif met spelers.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kan die Martina niet als spits ingezet worden, en dan babel op links. Ana op de bank, en rosales op rechts (tot mitea bater is en dan babel naar rechts verhuizen en rosales er weer uit)
hij is terug gegaan naar finland. ik koop hem bij CM altijd (speel altijd met ManUtd).quote:Op woensdag 2 november 2005 12:30 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Anita lijkt me meer een middenvelder..en om Babel nou rechtsbuiten te zetten lijkt me ook niet alles. Gewoon Rosales wat meer krediet geven, tegen Thun speelde die (de 2e helft) best goed, en toen die vorig jaar net arriveerde deed die het ook gewoon goed. Laat een speler gewoon eens wat langer staan ipv dat geschuif met spelers.
Wat is er trouwens van Jussi Kujala geworden? voormalig Ajax jeugdspeler, had er toevallig een gesprekje over afgelopen weekend met iemand die nogal CM verslaafd is
Mochten ze evt terugkomen, wat ik niet zie gebeuren, dan denk ik dat ze best wel een plekkie bij het eerste kunnen krijgen. Maar zeker niet als basisspeler. Gewoon lekker meetrainen, de jonkies wat bijbrengen en af en toe voor de ervaring die ze hebben in laten vallen als het nodig is. Dit zijn wel de spelers die bijv tegen ADO het hoofd koel hadden gehouden in de blessure tijd bij 3-2 ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef snellejelle het volgende:
Als Frank en Ronald als speler terug willen komen mogen ze in het zesde zaterdagelftal komen spelen. Die kunnen nog wel versterking gebruiken. Voor het eerste elftal komen ze w.m.b. echt niet meer in aanmerking.
Precies, daar ligt ook een groot probleem. Als je iedere week een compleet ander elftal opstelt kun je toch geen automatismen en gevoel creeren. Waarom iemand meteen na een matige weddstrijd wisselen bijvoorbeeld, geef zo iemand eens wat vertrouwen....quote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
1 ding dat Danny zeker moet doen: een tijdje hetzelfde team laten staan. iedere wedstrijd spelen er nu andere mensen.
sorry, beetje misgelezen, ik moet ook geen 3 dingen tegelijk doenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Geen Anita, maar Martina (u21) een prima spits.
Rosenberg is ook niet de spits die je moet laten spelenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant kan je een immer falende speler niet maar het hand boven het hoofd blijven houden. Het vertrouwen geven aan Rosenberg heeft ons al punten zat gekost.
Tsja, het mes snijdt inderdaad aan twee kanten, maar zoals het nu gaat, gaat het ook niet best. Ik heb het dan ook niet alleen over spitsen, maar over het hele veld. Spelers worden te snel afgeschreven, hebben na 2 matige wedstrijden een vormcrisis en worden naar het 2e teruggezet, een maand later worden ze weer opgeroepen en moeten ze de verlosser worden. Zulke dingen zie je alleen bij Ajax (van de laatste jaren)...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant kan je een immer falende speler niet maar het hand boven het hoofd blijven houden. Het vertrouwen geven aan Rosenberg heeft ons al punten zat gekost.
met Boukhari krijg je anders ook geen voorzetten hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt niet aan de spitsen (hoewel het geen hoogvliegers zijn), zolang Blind Babel en Pienaar als buitenspelers opstelt kun je opstellen wie je wil, het word toch niks. Stel dan Boukhari en Rosales op. Ook niet alles maar het zijn tenminste wel buitenspelers.
misschien een meer per wedstrijd. en Rosales geeft wel voorzetten maar daarvan is er ook nog geen een aangekomen, dan heb je er ook niets aan om met buitenspelers te spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Meer dan met Babel
Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....quote:
Met de komst van Stanley zullen dat er waarschijnlijk een stuk minder gaan zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn wat triest. Maar goed dat fc den bosch niet zo'n site heeft, kreeg je 100 smsjes per week....
Hahaha, den boschquote:Op woensdag 2 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zenuwen vallen bij nu wel mee, komen wel als die achtelijke commentator begint met het verslaggeven van de wedstrijd... echt ziekelijk. Ze weten wel de spanning omhoog te gooien dan als je zelf in het stadion zit.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Ben al zenuwachtig voor de pot! Dan hoor je die CL-hymne, heerlijk!Ajjaaaxx!!
Urby linksbuitenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik had gewoon een rookie op linksbuiten gezet.... Waarom niet, voor de time being, of Urbi ...
M@il maar naar ArieAFCA@Gmail.comquote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef Nashje het volgende:
Nou, voor de Ajacieden die even langs het huis willen gaan van de maker van ajaxachter.nl, ik heb z'n adres en hotmail adres al. Door een simpel whoisje.
Vanavond vlammen in Oostenrijk!
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
M@il maar naar ArieAFCA@Gmail.com![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Doe niet zo triest gast. Zo'n site is alleen maar mooi, sommige gasten meer anti ons bezig dan voor een eigen club. Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef Nashje het volgende:
Nou, voor de Ajacieden die even langs het huis willen gaan van de maker van ajaxachter.nl, ik heb z'n adres en hotmail adres al. Door een simpel whoisje.
Vanavond vlammen in Zwitserland.
Volgens mij speelt Sportclub Ajax uit Enzesfeld-Hirtenberg ook heel verkwikkendquote:
Kan natuurlijk ook zijn dat hij naar Ajax Mikula gaat kijken.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef D1 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Sportclub Ajax uit Enzesfeld-Hirtenberg ook heel verkwikkend![]()
Ajax Mikula ja. Ben er in hard en nieren supporter van.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef D1 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat hij naar Ajax Mikula gaat kijken.
Dat logo...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax Mikula ja. Ben er in hard en nieren supporter van.
Wat een wereldclub.
PORNOSTAR heeft de adresgegevens doorgekregen, zie zijn web-log.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PORNOSTAR heeft de adresgegevens doorgekregen, zie zijn web-log.![]()
had je het (hopelijk) beter andersom kunen doen maar ja...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
Kan vanavond niet kijkenVorige week mijn vriendin laten staan om Ajax - Heerenveen te kunnen kijken, als ik dat nog een keer flik is de pis lauw
Hoe laat zijn samenvattingen / herhaling etc vanavond?
Kijk ( normaal ) liever naar Ajax - Heerenveen dan Thun - Ajax, maar okquote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
had je het (hopelijk) beter andersom kunen doen maar ja...
Een echte supporterquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
Kan vanavond niet kijkenVorige week mijn vriendin laten staan om Ajax - Heerenveen te kunnen kijken, als ik dat nog een keer flik is de pis lauw
Als je nu al geen voetbal mag kijken van je vriendin, hoe moet het later dan. Dump die bitchquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
Ach, die reactie is te verwachten van een maagdquote:Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een echte supporter![]()
En je zit er behoorlijk "onder" of niet?
![]()
![]()
Nee dat is t niet, ik mijn keuzequote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je nu al geen voetbal mag kijken van je vriendin, hoe moet het later dan. Dump die bitch
in de sig van desbetreffende userquote:Op woensdag 2 november 2005 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
link van de weblog?
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, die reactie is te verwachten van een maagd![]()
Dat blijkt wel jaquote:En ja, ik zit er behoorlijk onder![]()
WHAHAHAHAH!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
dan moet ze leren.... onderwijl gewoon lekker voetbal kijken...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef Jajong het volgende:
Haha, ze heeft proefwerkweek jongens!!!! Hou op mij te manipuleren
Idd, mijn geilste avond tot nu toe was Na Ajax - Tel aviv, zegt genoegquote:Op woensdag 2 november 2005 16:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan moet ze leren.... onderwijl gewoon lekker voetbal kijken...
mondje vol en voetbal gaan goed samenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Idd, mijn geilste avond tot nu toe was Na Ajax - Tel aviv, zegt genoeg
Zekerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mondje vol en voetbal gaan goed samen
Want ?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:34 schreef pfaf het volgende:
Mijn vriendinnen moeten daar écht niet mee aankomen zeg.
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn vriendin vroeg me ooit: "Wat is er nou belangrijker voor je, Ajax of ik???" Dus zonder te lachen zeg ik: "Jij natuurlijk!" Vraagt ze: "Maar als het nou Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax is op mijn verjaardag, waar kies je dan voor???" Dus ik wederom zonder te lachen: "Voor jou natuurlijk!" Die gelukkige blik in haar ogen zal ik nooit vergeten! Toch kostte deze toezegging mij geen enkele moeite, aangezien Ajax en Feyenoord elkaar zelden ontmoeten halverwege de maand juni, als mijn vriendin jarig is. Maar dit heb ik haar niet verteld.
Rosales speelt niet vanavond....quote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, daar ligt ook een groot probleem. Als je iedere week een compleet ander elftal opstelt kun je toch geen automatismen en gevoel creeren. Waarom iemand meteen na een matige weddstrijd wisselen bijvoorbeeld, geef zo iemand eens wat vertrouwen....
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Rosales speelt niet vanavond.... [afbeelding][afbeelding]
Wat nou vergeten? We scoren eindelijk (4x zelfs) en dan moeten we alles maar weer vergeten?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef keijz het volgende:
Nou, zoals zo vaak maar weer snel vergeten deze wedstrijd
who's next?
Flikker op man, dit is Ajax-onwaardig. Als je hier tevreden over bent........quote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat nou vergeten? We scoren eindelijk (4x zelfs) en dan moeten we alles maar weer vergeten?
Liever slecht spelen en winnen, dan goed spelen en een kneuzig resultaat behalen. Zoals zo vaak gezegt in de laatste Ajax topics.
LE-ZEN.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Flikker op man, dit is Ajax-onwaardig. Als je hier tevreden over bent........
DENKEN.quote:
Lig niet zo te janken man. Als Ajax goed speelt en het resultaat weer belabberd is ben je ook niet tevreden. Waar zeg ik trouwens dat ik tevreden ben?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
DENKEN.
Ik schaam me gewoon kapot voor deze wedstrijd en kan echt op geen enkele manier tevreden zijn
Ik heb bij dezelfde vraag toen Ajax gezegd. Vandaar dat ik geen vriendin meer hebquote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn vriendin vroeg me ooit: "Wat is er nou belangrijker voor je, Ajax of ik???" Dus zonder te lachen zeg ik: "Jij natuurlijk!" Vraagt ze: "Maar als het nou Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax is op mijn verjaardag, waar kies je dan voor???" Dus ik wederom zonder te lachen: "Voor jou natuurlijk!" Die gelukkige blik in haar ogen zal ik nooit vergeten! Toch kostte deze toezegging mij geen enkele moeite, aangezien Ajax en Feyenoord elkaar zelden ontmoeten halverwege de maand juni, als mijn vriendin jarig is. Maar dit heb ik haar niet verteld.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ALLEEN tevreden over het resultaat. verder was het een beschamende vertoning...
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:
UIteraard. Maar ze spelen niet voor het mooie voetbal de laatste tijd.
Scoren! scoren GVD.
quote:
Eens, resultaat is heilig. Maar het had leuker geweest als ik het al niet had opgegeven in de 90ste minuutquote:Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef Nashje het volgende:
Tuurlijk. Weet ik ook wel. Maar als we goed spelen is het resultaat toch weer klote. Dan maar een keer zo.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ALLEEN tevreden over het resultaat. verder was het een beschamende vertoning...
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Maduro moet binnenkort ook maar uit het centrum van de verdediging... die betrap ik er nog wel eens vaker erop dat hij z'n mannetje kwijt is.
Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:07 schreef SoA-Holic het volgende:
Onmiddelijk die Babel dr uit flikkeren. Elke bal springt van zn voet, ken geen fatsoenlijke pass geven en rost de bal bij een schot de 2e ring in. En danny mag wel eens wat over de omschakeling van Urby gaan beginnen, zie open kop kans van die spits. Wel was urby met sneijder de betere aan Ajax kant. Snel vergeten en op naar de 2e ronde!
Maduro speelde een hele zwakke wedstrijd. Balverlies, slecht in de mandekking...quote:Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Maduro moet binnenkort ook maar uit het centrum van de verdediging... die betrap ik er nog wel eens vaker erop dat hij z'n mannetje kwijt is.
tuurlijk is ook wel zo, maar als je ziet hoeveel hij zoveel meer kan doen. Dat vind ik t beschamend dan ie amper een bal op een fatsoenlijke manier kan aannemen. Maar goed, we zitten zo goed als zeker in de 2e ronde CLquote:Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.
Dat zegt dan meer over zijn directe tegenstander dan over Babel, hij heeft bijna geen bal fatsoenlijk aangenomen gister, voordat hij zijn actie maakt zijn we al een kwartier verder en is de tegenstander alweer op het dooie gemak teruggewandelt. Zijn enige goede actie in mijn ogen was de voorzet op Ananas en het pasje op Emanuelson voorafgaand aan de 2-3. Als die een bal eens in een keer goed meeneemt of zowiezo eens goed raakt dan win je hier makkelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Babel was juist een van de beteren vandaag, voortdurend dreigend, zijn tegenstander wist niet meer hoe hij het had. Bovendien gaf hij een prima assist bij de 2-2.
Zou het niet weten, heb hem nooit zien spelen, maar Blind haalt hem denk niet voor niks bij de selectie. Bovendien lijkt het me niet dat hij het veel slechter zal doen vergeleken met Babel op links.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:04 schreef El_Bassie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het voor de wedstrijd het over Boerrigter had, die gast is dus echt niet het talent dat Ajax uit het dal trekt. Vorig jaar gehaald van de jeugd van Twente en daar blonk hij niet bijzonder uit. Vond het dan ook een hele vreemde aankoop.
Ga je nog naar London? Je hoeft geen verantwoording af te leggen aan dat hockeysletje van je!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb bij dezelfde vraag toen Ajax gezegd. Vandaar dat ik geen vriendin meer heb![]()
idd schandalig maar helaas hebben wij er dan niks meer aanquote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef dewd het volgende:
Die elleboogdie gast moet echt voor de rest van het jaar geschorst worden zeg.
Strak van Sneijder dat ie niet ging lopen zeikenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef dewd het volgende:
Die elleboogdie gast moet echt voor de rest van het jaar geschorst worden zeg.
Niet iedereen is het hier mee eens, denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dik verdient gewonnen... Bij die gasten moesten er minimaal 2 uit met rood (elleboog en doorgebroken babel) en dan was 4-2 nog geflateerd geweest... Dus niks lucky ajax, gewoon KAMPIOENEN !
welk gedeelte?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Niet iedereen is het hier mee eens, denk ik.
maar met 9 man had het er weer anders uitgezien, dus wat dat betreft hadden ze pechquote:Op donderdag 3 november 2005 10:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Over lucky Ajax, over dik verdiend gewonnen.
was inderdaad wel goed. Kon je mooi zien dat Wesley de afgelopen periode een stuk volwassener is geworden. Als ik terugdenk aan vroegâh, dan had hij die gast een paar hoeken verkocht denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Strak van Sneijder dat ie niet ging lopen zeiken
ik zie op dit moment liever Vermaelenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:27 schreef Roeni3 het volgende:
Die gele kaart voor Galasek zorgt er trouwens waarschijnlijk wel voor dat Maduro in de volgende CL wedstrijd een linie opschuift. Dat ljikt me alleen maar positief; die jongen doet het bijzonder goed als verdedigende middenvelder.
Dan krijgen Escude of Heitinga trouwens weer een kans centraal achterin.
Afellay verdiende ook een trap in z'n lies. Die vuile k*t-marokkaanquote:Op donderdag 3 november 2005 10:34 schreef PyTh het volgende:
Opzich verdiende Sneijder het wel om een keer een elleboog te krijgen hoor, al had ik liever gezien dat pienaars hem had ontvangen![]()
Ik ook, en de kans lijkt me ook groot dat hij over twee weken mag starten achterin.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zie op dit moment liever Vermaelen
Gisteravond in een notedopquote:Op donderdag 3 november 2005 10:56 schreef Robar het volgende:kutwedstrijd
lucky ajax
thun is top
who cares
2 - 4
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
En Ajax was niet lucky
wil jij zeggen dat de kansen voor Ajax niet pas kwamen toen Thun met 4 aanvallers in het veld stond? Als jij dat lucky wilt noemen, ga je gang.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Jij loopt al een hele tijd te verkondigen dat je geen fan of supporter bent van ajax maar je loopt ze constant te verdedigen en te prijzen.
Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen?![]()
Over de gehele wedstrijd gezien heeft ajax redelijk lucky gewonnen daar in Bern.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wil jij zeggen dat de kansen voor Ajax niet pas kwamen toen Thun met 4 aanvallers in het veld stond? Als jij dat lucky wilt noemen, ga je gang.
De overwinning was zeker onverdiend, op basis van het spel. Maar een fout van de coach van Thun (zwakke verdediging (die alleen functioneert door in de weg te lopen) uitdunnen) heeft uiteindelijk geresulteerd in de overwinning. Als Thun gewoon met 6 man was blijven verdedigen, had het waarschijnlijk 2-2 gebleven, of zelfs 3-2 geworden.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Over de gehele wedstrijd gezien heeft ajax redelijk lucky gewonnen daar in Bern.
Buiten dat schot van Maduro op de paal om is ajax niet tot nauwelijks gevaarlijk geweest buiten de doelpunten om en speelde het een zeer matige wedstrijd.
Ontken ik niet, maar als je ze er niet inschiet, verdien je de overwinning ook niet. Ik meen me een zekere wedstrijd in Eindhoven te herinneren, waarin een Amsterdamse club vele kansen kreeg, maar ze onbenut liet. Die verdienden het ook niet om te winnen.quote:Thun daarentegen heeft zeker een handvol grote kansen gehad (waaronder die kopbal bij 2-2 die m'n oma er nog wel ingekopt had)
Het zit echt diep hè?quote:En dat jullie over 2 mogelijke roden kaarten moeten beginnen
* PyTh mompelt iets over een pot en een ketel.
daar kunnen we het in elk geval over eens zijn.quote:Eindconclusie is wel dat de kans heel groot is dat en PSV en ajax door zullen gaan naar de 2e ronde CL en dat is al een hele tijd niet meer voorgekomen volgens mij.
Mee eens, Hij zal wel geschorst worden voor de laatste 2 CL wedstrijden.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette) wil niet zeggen dat je dan als Ajacied maar vogelvrij bent natuurlijk. Staat 100% los van elkaar.
Die elleboog was echt een van de aller duidelijkste en smerigste overtredingen die ik gezien heb de laatste tijd.
Dat maakt de overwinning toch niet minder lucky?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
De overwinning was zeker onverdiend, op basis van het spel. Maar een fout van de coach van Thun (zwakke verdediging (die alleen functioneert door in de weg te lopen) uitdunnen) heeft uiteindelijk geresulteerd in de overwinning. Als Thun gewoon met 6 man was blijven verdedigen, had het waarschijnlijk 2-2 gebleven, of zelfs 3-2 geworden.
Vele kansen?quote:Ontken ik niet, maar als je ze er niet inschiet, verdien je de overwinning ook niet. Ik meen me een zekere wedstrijd in Eindhoven te herinneren, waarin een Amsterdamse club vele kansen kreeg, maar ze onbenut liet. Die verdienden het ook niet om te winnen.
Helemaal niet maar ik vind het gewoon een beetje hypocriet.quote:Het zit echt diep hè?
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:daar kunnen we het in elk geval over eens zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, dat Pienaar nou iets deed tegen psv (ik blijf erbij dat hij zich afzette)
Was idd bewust van Pienaar. Had ook rood moeten zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kun je toch niet serieus menen????
Kijk de beelden nog maar eens goed na want het was een bewuste trap.
Verder was die elleboogstoot gisteren een zuivere rode kaart waard hoor.
ik besef me net dat je het over PSV - Ajax hadquote:Op donderdag 3 november 2005 11:35 schreef PyTh het volgende:
Vele kansen?
Meer dan 3 zijn het er niet geweest en al helemaal niet van die kansen zoals Thun ze gisteren gekregen heeft.
Samenvatting gekeken of heb je je vriendin teleurgesteld?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef Jajong het volgende:
Hey, who cares of t lucky of niet was? We hebben gewonnen met 2-4. Stop met huilen. We zitten zo goed als in de 2e ronde! Stop met huilen!!!
Inderdaad, de kansenverhouding zal in zijn totaliteit redelijk gelijk zijn, dus op basis daarvan kan je Ajax niet lucky noemen. Dat ze 2 keer scoren in blessuretijd is wel lucky.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:44 schreef twi het volgende:
Die kansen van Thun zijn bij mij meer blijven hangen, maar er zijn genoeg ballen geweest die er inderdaad in hadden gemogen. Na een schot van Babel bijvoorbeeld,Anastasiou en Sneijder hadden 'm er wel in moeten kunnen werken. Wat kopkansen en wat schoten die meters hoog over gingen. Maar Lustrinelli had inderdaad 2 hele goede kansen, en daarnaast waren er nog een handvol halfbakken kansen (voorzet waar die duikelaar niet bij kon, en dat soort gevallen)..
Als Ajacied had ik bij rust in elk geval het gevoel alsof het al 3-1 ofzo kon zijn, en achteraf wellicht 6-6 als alles erin was gegaan.
Opnemen en zonet gekekenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Samenvatting gekeken of heb je je vriendin teleurgesteld?
Zie hier het grote verschil tussen Ajax en PSVquote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het resultaat kan je niet over zeuren, maar het spel en de rest wel lijkt me.
Ja, dat waren leuke goals.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LiverpoolFC het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar die twee doelpunten (en de opzet naar die doelpunten toe) op het eind waren echt heel mooi
ja pienaar liet zien dat hij in het centrum hoortquote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LiverpoolFC het volgende:
Je kan lullen wat je wilt maar die twee doelpunten (en de opzet naar die doelpunten toe) op het eind waren echt heel mooi
Er mag voldoende geklaagd worden over het belabberde spel.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat waren leuke goals.
En waarom mogen we niet huilen? Als er geen blessuretijd was geweest was het 2-2 geweest, een blamage. Je hebt gewoon een keertje MAZZEL in de blessuretijd, maar verder was het een drama van een wedstrijd....
Waarom zet je de teams die bij ajax in de poule spelen ook niet in het lijstje erbij?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we het toch over lucky ploegen hebben:
Doelsaldo van psv 2-3
milan 5-4
schalke 7-6
fener 7-8
Ajax 8-5
hebben we wel verdiend, een beetje mazzelquote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat waren leuke goals.
En waarom mogen we niet huilen? Als er geen blessuretijd was geweest was het 2-2 geweest, een blamage. Je hebt gewoon een keertje MAZZEL in de blessuretijd, maar verder was het een drama van een wedstrijd....
Thun wilde koste wat het kost winnen van ajax, de hele verdediging lag open.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:01 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Er mag voldoende geklaagd worden over het belabberde spel.
Er mag ook veel gejuichd worden over het resultaat.
Wat ik nog miste was het bejubelen van de schoonheid van die laatste twee doelpunten, die ik heel mooi vond - en met name de opzet er naar toe. Echt schitterend.
Ja, dat wel natuurlijk. We hebben een beetje teveel pech gehad de laatste maanden...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
hebben we wel verdiend, een beetje mazzelsteeds maar net niet. en nu net wel
Ik wil maar zeggen dat psv heel veel geluk heeft gehad tot nu toe, en dat dat blijkt uit het doelsaldoquote:Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom zet je de teams die bij ajax in de poule spelen ook niet in het lijstje erbij?
Of verbleekt jullie doelsaldo dan weer?
Dat je dit nu moet zeggen na de baggerwedstrijd van Ajax en de goede wedstrijd van PSV tegen Milan maakt het er niet echt geloofwaardiger opquote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat psv heel veel geluk heeft gehad tot nu toe, en dat dat blijkt uit het doelsaldo
Of heb ik andere wedstrijden gezien?
Dat Ajax in een bagger poule zit is bekend. Maar daarom gaan ze ook door.
De wedstrijd tegen Schalke heb ik niet gezien, maar ze hebben gister zeker geen mazzel gehad hoor. Ze speelden gewoon goed en hebben terecht gewonnen. Maar goed... laten we hopen dat we bij Ajax de doelpunten van gister met het vertoonde spel van de (meeste) wedstrijden daarvoor kunnen combineren.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee je hebt gelijk psv heeft geen geluk gehad tegen schalke en milaan
nu blij?
idd, vooral even GEEN tegendoelpunten. die hebben we genoeg gehad het seizoenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Schalke heb ik niet gezien, maar ze hebben gister zeker geen mazzel gehad hoor. Ze speelden gewoon goed en hebben terecht gewonnen. Maar goed... laten we hopen dat we bij Ajax de doelpunten van gister met het vertoonde spel van de (meeste) wedstrijden daarvoor kunnen combineren.
NEC - AJAX 0-3 !![]()
Als Babel dit seizoen afmaakt in de spits, dus centraal, dan gaan we een hele andere Babel zien.quote:Ook ben ik nog steeds niet zo gecharmeerd van Babel, maar dat is misschien meer persoonlijk. Hij kan misschien af en toe wat leuks laten zien, maar ik vind dat niet opwegen tegen het aantal keer dat hij de bal kwijtraakt door teveel willen, en wellicht zo betere kansen voor anderen om zeep helpt.
I.d.d. die gozer is de minst effectieve voetballer die er nu rond loopt. Niks lukt, op het doel schieten is te moelijk en zelfs een simpele voorzet geven is teveel gevraagd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
heerlijk, drie wedstrijden in de competitie zonder Pienaar![]()
![]()
Jij ziet echt hele andere wedstrijden dan ik!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef S-Two het volgende:
Sparta uit speelden we toch heel behoorlijk meende ik me te herinneren. Maar goed, gewoon Vermaelen achterin, Maduro naar het middenveld en dan moet het gewoon goed gaan
Die wijziging ben ik het zeker mee eens.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef S-Two het volgende:
Sparta uit speelden we toch heel behoorlijk meende ik me te herinneren. Maar goed, gewoon Vermaelen achterin, Maduro naar het middenveld en dan moet het gewoon goed gaan
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij ziet echt hele andere wedstrijden dan ik!
Maar goed, met de rest ben ik het wel met je eens. Al vind ik dat Lindenbergh ook nog een kans verdiend.
Als je de beelden nog maar eens goed nakijkt zie je ook dat het een schwalbe van Farfan was. Maar dat zien ze in eindhoven natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 november 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kun je toch niet serieus menen????
Kijk de beelden nog maar eens goed na want het was een bewuste trap.
Vermaelen eruit terwijl ie er niet eens in staatquote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Backhander het volgende:
maduro middenveld vermaelen eruit escude erin pienaar op het middenveld (waarh ij thuis hoort) rosales rechtsbuiten
hoe komt jouw opstelling eruit te zien dan? want zo snap ik er niet al teveel van....quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Backhander het volgende:
maduro middenveld vermaelen eruit escude erin pienaar op het middenveld (waarh ij thuis hoort) rosales rechtsbuiten
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
Overigens heb ik vorige keer ook het topic geopent toen we tegen Thun moesten. Resultaat 2-0 winst.........
Beter lezen voordat je reageerd op iemand anders z'n postquote:Op donderdag 3 november 2005 15:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je de beelden nog maar eens goed nakijkt zie je ook dat het een schwalbe van Farfan was. Maar dat zien ze in eindhoven natuurlijk niet.
Ajax.
Maduro vond ik gisteren ook onthutsend slecht in de defensie.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Backhander het volgende:
Ja dat begreep ikquote:Op donderdag 3 november 2005 15:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beter lezen voordat je reageerd op iemand anders z'n post![]()
Dit gaat over die misselijke trap die pienaar aan Afellay uitdeelde en waar hij terrecht 3 wedstrijden voor aan de kant zit![]()
![]()
Ja, daarom moet hij ook naar het middenveld.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Maduro vond ik gisteren ook onthutsend slecht in de defensie.
idd, heb er ook geen problemen meequote:Op donderdag 3 november 2005 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend, alleen maar mooi meegenomen dat hij geschorst is in de vorm waarin hij verkeert.
Vind je het als hij constant wordt misbruikt als rechtsbuiten.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Pienaar KAN het wel, het komt er bij hem alleen ook niet uit op het moment..
nee, maar daarom hoeft hij dus niet weg van mijquote:Op donderdag 3 november 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vind je het als hij constant wordt misbruikt als rechtsbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |