I.d.d. die gozer is de minst effectieve voetballer die er nu rond loopt. Niks lukt, op het doel schieten is te moelijk en zelfs een simpele voorzet geven is teveel gevraagd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
heerlijk, drie wedstrijden in de competitie zonder Pienaar![]()
![]()
Jij ziet echt hele andere wedstrijden dan ik!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef S-Two het volgende:
Sparta uit speelden we toch heel behoorlijk meende ik me te herinneren. Maar goed, gewoon Vermaelen achterin, Maduro naar het middenveld en dan moet het gewoon goed gaan
Die wijziging ben ik het zeker mee eens.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef S-Two het volgende:
Sparta uit speelden we toch heel behoorlijk meende ik me te herinneren. Maar goed, gewoon Vermaelen achterin, Maduro naar het middenveld en dan moet het gewoon goed gaan
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij ziet echt hele andere wedstrijden dan ik!
Maar goed, met de rest ben ik het wel met je eens. Al vind ik dat Lindenbergh ook nog een kans verdiend.
Als je de beelden nog maar eens goed nakijkt zie je ook dat het een schwalbe van Farfan was. Maar dat zien ze in eindhoven natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 november 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kun je toch niet serieus menen????
Kijk de beelden nog maar eens goed na want het was een bewuste trap.
Vermaelen eruit terwijl ie er niet eens in staatquote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Backhander het volgende:
maduro middenveld vermaelen eruit escude erin pienaar op het middenveld (waarh ij thuis hoort) rosales rechtsbuiten
hoe komt jouw opstelling eruit te zien dan? want zo snap ik er niet al teveel van....quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Backhander het volgende:
maduro middenveld vermaelen eruit escude erin pienaar op het middenveld (waarh ij thuis hoort) rosales rechtsbuiten
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef Nashje het volgende:
Overigens heb ik vorige keer ook het topic geopent toen we tegen Thun moesten. Resultaat 2-0 winst.........
Beter lezen voordat je reageerd op iemand anders z'n postquote:Op donderdag 3 november 2005 15:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je de beelden nog maar eens goed nakijkt zie je ook dat het een schwalbe van Farfan was. Maar dat zien ze in eindhoven natuurlijk niet.
Ajax.
Maduro vond ik gisteren ook onthutsend slecht in de defensie.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Backhander het volgende:
Ja dat begreep ikquote:Op donderdag 3 november 2005 15:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beter lezen voordat je reageerd op iemand anders z'n post![]()
Dit gaat over die misselijke trap die pienaar aan Afellay uitdeelde en waar hij terrecht 3 wedstrijden voor aan de kant zit![]()
![]()
Ja, daarom moet hij ook naar het middenveld.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Maduro vond ik gisteren ook onthutsend slecht in de defensie.
idd, heb er ook geen problemen meequote:Op donderdag 3 november 2005 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend, alleen maar mooi meegenomen dat hij geschorst is in de vorm waarin hij verkeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |