quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:49 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Wees lief voor me
Trusten Fokkers
Een debiele retorische kutvraag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:55 schreef Wombcat het volgende:
Als tong reteveel posts heeft, heb ik dan reteweinig?
Wat is daarmee dan?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heee je avatar usericon
ohja je bent oudquote:Op woensdag 2 november 2005 00:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Mijn hartslag wat doet Fok!?![]()
ligt niet aan u meneer de modquote:Op woensdag 2 november 2005 00:33 schreef Renmaestro het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft tong80 reteveel posts?
Het ligt niet aan jou, tong80 heeft gewoon reteveel posts.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:33 schreef Renmaestro het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft tong80 reteveel posts?
Ja. Dacht het wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:43 schreef GoLLeM het volgende:
Heeft ie yvonne ingehaald?
allang.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:43 schreef GoLLeM het volgende:
Heeft ie yvonne ingehaald?
dat meen je niet? had daar niet een beetje rugbaarheid aan gegeven kunnen wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef Arcee het volgende:
Echt réteveel posts. Er zijn mensen die bij zichzelf denken: "Ik heb echt wel veel posts", tot ze, om de een of andere reden, het profiel van tong80 checken: "Zo veel posts heb ik eigenlijk niet. Eigenlijk heb ik helemaal niet veel posts", stellen ze dan teleurgerustgesteld vast.
De staat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef Kluupkluup het volgende:
"Hoeveel kost zoiets nou?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |