En het is een bitneukende tweakertquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Waarom krijgt die loser altijd zoveel aandacht eigenlijk?
Ik ken die kerel een beetje, nou het is een pauper. Hij is een simulerende vegeterende hoerenloper - loper vooral, want de gordijnen gaan meteen dicht als hij de straat inkomt
jajaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Ik ken die kerel een beetje, nou het is een pauper. Hij is een simulerende vegeterende hoerenloper - loper vooral, want de gordijnen gaan meteen dicht als hij de straat inkomt
Mocht ineens niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Ja, hij heeft reteveel posts, hč? Ja, hij heeft echt reteveel posts.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef Intxaurraga het volgende:Hij is tong80 Hij heeft reteveel posts
Hij heeft inderdaad reteveel posts. Dat meld ik ook maar even. Niet omdat ik zelf ook reteveel posts wil. Maar gewoon, omdat hij reteveel posts heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij heeft reteveel posts, hč? Ja, hij heeft echt reteveel posts.
En als zou jij reteveel posts hebben, dan zou je nog altijd ruim minder hebben dan tong80, want die heeft pas écht reteveel posts. Echt reteveel dus, hč.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Hij heeft inderdaad reteveel posts. Dat meld ik ook maar even. Niet omdat ik zelf ook reteveel posts wil. Maar gewoon, omdat hij reteveel posts heeft.
En nog oud ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij is een nerd met teveel tijd. Daarom.
Maar hij heeft dan ook reteveel posts, dus dan is het logisch.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef skiczukie het volgende:
En nog oud ook.
ah... trek het je niet aan...quote:
Wheheh.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Intxaurraga het volgende:
De "re" mag trouwens wel uit de topictitel.
Heb jij ooit iets positiefs gezegd over Tong op Fok. Terwijl ik je idool ben ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Wat wil je trouwens met zo'n reet
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets positiefs gezegd over Tong op Fok.
quote:Terwijl ik je idool ben ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij is een nerd met teveel tijd. Daarom.
Het gaat verder dan een beetje op zijn, SCH.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef SCH het volgende:
Arcee, ben jij een beetje op Tong80?
de knopjes op z'n toetsenboard lukken prima iigquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie net het knopje aan-uit kan bedienen. En waarschijnlijk dat nog niet eens.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Slaap je nog wel?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het gaat verder dan een beetje op zijn, SCH.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |