En als zou jij reteveel posts hebben, dan zou je nog altijd ruim minder hebben dan tong80, want die heeft pas écht reteveel posts. Echt reteveel dus, hè.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Hij heeft inderdaad reteveel posts. Dat meld ik ook maar even. Niet omdat ik zelf ook reteveel posts wil. Maar gewoon, omdat hij reteveel posts heeft.
En nog oud ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij is een nerd met teveel tijd. Daarom.
Maar hij heeft dan ook reteveel posts, dus dan is het logisch.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef skiczukie het volgende:
En nog oud ook.
ah... trek het je niet aan...quote:
Wheheh.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:00 schreef Intxaurraga het volgende:
De "re" mag trouwens wel uit de topictitel.
Heb jij ooit iets positiefs gezegd over Tong op Fok. Terwijl ik je idool ben ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Wat wil je trouwens met zo'n reet
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets positiefs gezegd over Tong op Fok.
quote:Terwijl ik je idool ben ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij is een nerd met teveel tijd. Daarom.
Het gaat verder dan een beetje op zijn, SCH.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef SCH het volgende:
Arcee, ben jij een beetje op Tong80?
de knopjes op z'n toetsenboard lukken prima iigquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie net het knopje aan-uit kan bedienen. En waarschijnlijk dat nog niet eens.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
Waarom krijgt die loser altijd zoveel aandacht eigenlijk?
Slaap je nog wel?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het gaat verder dan een beetje op zijn, SCH.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |