We moet verder... rennen springen duiken vallen opstaan en weer doorgaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef lovebear het volgende:
verder
vergeet vliegen nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We moet verder... rennen springen duiken vallen en weer opstaan![]()
Evil Hummiequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
ehm, ligt het nou aan mij????
ze moeten een duurkracht doen vrijdag, en nu wordt er een berg drank en lekkers naar binnen gesmeten????![]()
![]()
![]()
Morgen = woensdag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
ze moeten een duurkracht doen vrijdag, en nu wordt er een berg drank en lekkers naar binnen gesmeten????![]()
![]()
![]()
O ja... is alweer een poos geleden dat ik hem gehoord hebquote:
Nee. Mijn vader vroeg altijd of die rock 'n roll zanger pijn in z'n buik had.quote:
Herman van Veenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We moet verder... rennen springen duiken vallen opstaan en weer doorgaan![]()
Vast een uitzendkrachtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
iemand van de talpa kantine mag de cd speler bedienen.
genaamd J.de.mol ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
iemand van de talpa kantine mag de cd speler bedienen.
goed bezig, niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
Whateverquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
Wat leuk is ze lopen met ze alle in de BB val.
Als \e morgen moeten sporten en ze blijven door drinken.
Dan zijn ze morgen niet vooruit te branden.
De haan zal lang moeten kraaien voor iedereen het bed uit is
Niet zeuren, ik heb lol....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
Dan hoop ik dat je opmerking niet je voorland gaat zijn wat je eigen kinderen betreft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Mijn vader vroeg altijd of die rock 'n roll zanger pijn in z'n buik had.
Ik vraag nu of de plaat blijft hangen.
Wat een kutmuziek zeg die trance. Zeldzaam. Mag de naam muziek niet eens hebben.
Ligt aan jou. Het is dinsdag nu, weet je nog wel? Geen donderdag!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:45 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
nou, ik draai 'm ook niet dagelijks hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... is alweer een poos geleden dat ik hem gehoord heb![]()
Mijn 'voorland'quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je opmerking niet je voorland gaat zijn wat je eigen kinderen betreft.
Ouwe zeur.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Mijn vader vroeg altijd of die rock 'n roll zanger pijn in z'n buik had.
Ik vraag nu of de plaat blijft hangen.
Wat een kutmuziek zeg die trance. Zeldzaam. Mag de naam muziek niet eens hebben.
Zit ik voor de kat z'n viool te posten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:49 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom blijft Rob doorfietsen?Hoeft toch helemaal niet?
Ze zijn nu al verpest door jouquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn 'voorland'
Godzijdank vinden mijn kinderen trance ook het aanhoren niet waard en luisteren ook nu al liever naar pink floyd en aanverwante bands.
Hahaha, je wordt er helemaal zuur van.quote:
jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit ik voor de kat z'n viool te posten?![]()
Zit ik voor de kat z'n viool te posten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:48 schreef Gert het volgende:
Rob blijft fietsen, zodat-ie niet in de verleiding komt om z'n oude, ooit flink uit de hand gelopen hobby weer op te pakken? [afbeelding]
Van trance ja. Mên wat een ellendequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, je wordt er helemaal zuur van.![]()
voor·land (het ~)quote:
violen lezen nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit ik voor de kat z'n viool te posten?![]()
klopt maar het is wel leuk om het te zien gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:54 schreef newsman het volgende:
lets twist again. hips
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:54 schreef newsman het volgende:
lets twist again. hips
ah watschattigquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef jessie het volgende:
O my god Ingrid gebruikt haar hand als microfoontje
*in gedachte CW ziet dansenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman danst ff mee.
In gedachten.
Dat deed ik ook altijd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef jessie het volgende:
O my god Ingrid gebruikt haar hand als microfoontje
Hoi zuipschuit.quote:
Wat er net opstond heet progressive.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van trance ja. Mên wat een ellende
Of dat wel of niet zo is, het blijft kutmuziekquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:49 schreef CartWOman het volgende:
Dan hoop ik dat je opmerking niet je voorland gaat zijn wat je eigen kinderen betreft.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:58 schreef weyden het volgende:
Wat is nou de bedoeling. Las op de talpa site dat Menno de weekopdracht wilde verstieren??
i.d.d.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt maar het is wel leuk om het te zien gebeuren.
Die muziek zal nog wel een tijdje doorgaan
Hij was vanmiddag pissig dat ze hem op bed lieten liggen toen ze op de weegschaal moesten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:58 schreef weyden het volgende:
Wat is nou de bedoeling. Las op de talpa site dat Menno de weekopdracht wilde verstieren??
Wat was dat precies?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Anyway: ik zou als ik jou was die docu over Dark Side Of The Moon toch maar even zien te achterhalen. Heb 'm gisteren gekeken, fantastisch (alleen hij had 2x zo lang moeten duren).
We like to partyquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:00 schreef Bocaj het volgende:
Nog effe en ze draaien de 'Vengaboys' ook nog
Hiij was boos dat hij er niet bij was toen de envelop geopend werd, vandaar zijn wens om te boycottenquote:
Is al bezig langzaam binnen te druppelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Anyway: ik zou als ik jou was die docu over Dark Side Of The Moon toch maar even zien te achterhalen. Heb 'm gisteren gekeken, fantastisch (alleen hij had 2x zo lang moeten duren).
en geen geroddel van chantal rob ingridquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:59 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
i.d.d.hebben wij er ook een muziekje bij
beter als het geluid van die hometrainer
![]()
Dat jullie dat weten....quote:
Je lever iigquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee niet echt lovebear, maar met drank lost alles op![]()
tnxquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef weyden het volgende:
[..]
Hiij was boos dat hij er niet bij was toen de envelop geopend werd, vandaar zijn wens om te boycotten
Jimmy Sommerville??quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef jessie het volgende:
En bij Menno moet ik altijd denken aan die kleine, kale, rooie homozanger van een jaar of 10 of meer terug. Hij had ook een hit met zo'n hele lange vrouw. Normaal kan ik de naam zo zeggen maar ik kom er maar niet op nu. Hellup. Als Menno danst lijkt hij er op. Nou ja van een afstandje dan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Yo partypeople!
Feessie? Mooi, ik zet de streams aan.![]()
Vind jij léuk hè.quote:
Het is toch bLing bLing?quote:
Waar ben jij geweest de laatste 14 dagenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:04 schreef Timon223 het volgende:
en wat heeft Lieske een last van haar knie heh, ze hinkt helemaal *NOT*
Volgensmij kan je dan beter roken of als een gek kauwgom kauwenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee niet echt lovebear, maar met drank lost alles op![]()
Yo Ruby!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Yo partypeople!
Ja ehhhh ik wil niet gelijk als oud wijf overkomen natuurlijkquote:
het liefst zou hij er ook een slipje van haar bij aan doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha heeft Joost nou nog steeds dat hempje van Dido aan?
De band heette in dat geval Bronski Beat....quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef jessie het volgende:
Flugeltje volgens mij wel, maar dan heette hij als band anders. In eider geval anders dan dit.
Hey Rubyquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Yo partypeople!
Kut ik wordt oudquote:
Dan moet je iets noemen van 40 jaar geleden, alsof je het toch allemaal niet bewust hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja ehhhh ik wil niet gelijk als oud wijf overkomen natuurlijk![]()
Of Communards (don't leave me this way)quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De band heette in dat geval Bronski Beat....
(van de 'hit' smalltown boy, dat ie erachter komt dat ie homo is en het huis uitgezet wordt. Dat ie dan in die trein zit etc etc)
Ja en die heeft niet lang geleefdquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef newsman het volgende:
hee ik hoorde Andre, die dronk 60 blikjes per dag.
O ja... Dat heeft ie ook nog gedaan....quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Communards (don't leave me this way)
Ja dat is dan ook echt geheim, met Roel bij hem in de DBK.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Geheime opdracht: Menno, zoek de 10.000 euro van Roel.
Hmmm da's toch gemiddeld al snel 20x meer dan ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef newsman het volgende:
hee ik hoorde Andre, die dronk 60 blikjes per dag.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De band heette in dat geval Bronski Beat....
(van de 'hit' smalltown boy, dat ie erachter komt dat ie homo is en het huis uitgezet wordt. Dat ie dan in die trein zit etc etc)
Die bedoelde Jessie. Met die lange meid die meezong.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja... Dat heeft ie ook nog gedaan....
dat ís haar normale modus!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen waarneer ze in haar normale modus zit
Dat is geen 10, maar TWINTIG jaar geleden Jessiequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa8O*
Thx
Nou ja dat gevoel roept Menno nou steeds bij me op
Dat zou nou leuk zijn, als BB Roel verraadt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook echt geheim, met Roel bij hem in de DBK.![]()
bassie zegt toch alleen maar "alles is voor bassie"quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgensmij kan je dan beter roken of als een gek kauwgom kauwen![]()
Maar ja zeg vandaag maar nix![]()
zoals bassie zal zeggen altijd blijven lachen![]()
Ja dat was met die lange blonde vrouw toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Communards (don't leave me this way)
Maar dat is toch ook langer dan 10 jaar geleden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die bedoelde Jessie. Met die lange meid die meezong.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef ChristiaanG het volgende:
![]()
![]()
![]()
doorgaan tot ze er bij neervallen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
bassie zegt toch alleen maar "alles is voor bassie"![]()
gammaquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is geen 10, maar TWINTIG jaar geleden Jessie![]()
Freek Willem....quote:
Dido gaat steeds vroeger naar bed, ze had het er net ook al over.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
Dido zeg nee
Ja okequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:14 schreef Cuaderno het volgende:
Dido is wel de verstandigste
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja dat was met die lange blonde vrouw toch?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
roel zichzelf in de hand houden.
Volgens heeft hij linda door voor nodig
heyquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
verwacht ik saai gesport, hebben ze een feestje
![]()
![]()
Doorzuipen![]()
Is Dido nou de spelbreekster?
hoiquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Doorzuipen![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Doorzuipen![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook langer dan 10 jaar geleden?
Dat was d'r volgens mij, alleen toen met heel kort haar. Ik probeer te Googlen hoe lang geleden het was maar lukt niet.quote:
Ik vind hem niet op Menno lijken hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef jessie het volgende:
Flugeltje ik wil t niet weten
Maar ok toen stond ik met me hand als microfoontje.... denk ik
quote:Roel 's avonds een vent 's morgens een vent
quote:wat minder drinken en 's nachts ook een vent
klopt had gehoopt dat ze nee had gezegd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:14 schreef Cuaderno het volgende:
Dido is wel de verstandigste
Gaat de muziek tot 3 uur door en doen ze geen oog dicht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:19 schreef style het volgende:
Heeft BB ook gezegd hoelang ze dan doorgaan. Straks moeten ze de hele nacht doorgaan als ze nu beslissen door te gaan.![]()
Precies! Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gaat de muziek tot 3 uur door en doen ze geen oog dicht.![]()
Lijkt me lachenals het feest gaat door tot morgenochtend 6 uur.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:19 schreef style het volgende:
Heeft BB ook gezegd hoelang ze dan doorgaan. Straks moeten ze de hele nacht doorgaan als ze nu beslissen door te gaan.![]()
Dido te bang voor een testquote:
Hoi wbquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben effe klaar met het echte streamen... tijd voor wat commentaar. Het feestje is wel tof om te volgen maar ik denk dat ze zich gruwelijk in de vingers snijden en dat Dido de enige is die dat besef
En dan Roel met zijn: "We kunnen toch ook best feesten zonder lazerus te worden"
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Nou ja hij is ook klein en kalig en hij danst t zelfdeOk hij lijkt niet heel erg. Maar als ik Menno zie, komt hij in mijn hoofd
Die vrouw D. Rose was in mijn gedachte anders. Grappig.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Hij wordt al dronken als ie naar een biertje KIJKT.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Dat roepen van Roel zonet betekent dat 'ie nú al teveel heeft gedronken.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef SuperMOM het volgende:
Yessssssssssssssssssss weer muziek!!!!![]()
![]()
![]()
En wat voor muziek!![]()
Erg hè.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef versabommie het volgende:
hebben die grafhonden echt een envelop opengemaakt zonder Menno ?
Ha die Bommiequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef versabommie het volgende:
hebben die grafhonden echt een envelop opengemaakt zonder Menno ?
Kan zijn, maar het is haar welquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben effe klaar met het echte streamen... tijd voor wat commentaar. Het feestje is wel tof om te volgen maar ik denk dat ze zich gruwelijk in de vingers snijden en dat Dido de enige is die dat besef
En dan Roel met zijn: "We kunnen toch ook best feesten zonder lazerus te worden"
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Ophouden met zeiken nu, "Roos".![]()
Zal leuke beelden opleveren iigquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien wordt Roel straks wel geïrriteerd als andere hem op zijn drankgebruik aanspreken
Ze zeuren er tussen de muziek door in ieder geval over door, alsof een weekje noodrantsoen erbij zo`n ramp is.
Lijkt me wel leuk, de combi noodrantsoen en een aankomende nominatie
Mag lije dat Menno idd de hele zooi nog een week op rantsoen zet. Menno is de enige van dit zootje die zelfs stomdronken een fysieke proef kan doen.quote:
Hoi Bocajacob...quote:
Wacht maar afquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krijg bijna het gevoel een medebewoner te zijn van dit forum die nog niet eens genomineerd wordt !
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest
vrouwen zijn niet ongesteld tot hun 70stequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Hummie moet ongesteld worden, denk ik. Wat een flauwekul.
We are one big familyquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Bocajacob...
Leuk, ik wor verwelkomd op het forumKrijg bijna het gevoel een medebewoner te zijn van dit forum die nog niet eens genomineerd wor !
Nee joh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vrouwen zijn niet ongesteld tot hun 70ste
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Ophouden met zeiken nu, "Roos".![]()
Petje af! Top verslagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben effe klaar met het echte streamen...
Miss bang voor nog een rantsoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Ze willen van Dido zeker weten dat ze achter het doorgaan van het feestje staat, want het moest UNANIEM zijn.
Ze is nu echt het braafste meisje van de klas aan het uithangen. Beeegh.
Ze gaat het idd (eindelijk) moeilijk krijgen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dido. Ga maar thuis saai zijn, stomme doos.
Thanks, heb mijn best gedaan. zal morgenavond wel weer effe een paar uurtjes doen waarschijnlijkquote:
Schin bedriegd altijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Bocajacob...
Leuk, ik wor verwelkomd op het forumKrijg bijna het gevoel een medebewoner te zijn van dit forum die nog niet eens genomineerd wor !
Kommaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Dido is de wijste.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Roel is wel walgelijk bezig weer zeg. zit eerst de hele avond als een dooie lul, dan gaat de muziek uit en dan gaat mijnheer de grote jongen uit hangen. Geloof me, Dido is de wijste op dit moment.
Roel je bent echt walgelijk hypocriet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietuhquote:
Wat ik nu echt cool zou vinden is als Roel Natte Lie eens stevig op de bek paktquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:23 schreef regenworm het volgende:
roel loopt weer met bier dat gaat niet goed.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben effe klaar met het echte streamen...
Ze nomineren altijd met een lullige redenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Zou vreselijk flauw zijn als ze Dido om zoiets onbenulligs nomineren.
Bij mij was ie al verdronken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Dido krijgt de schuld maar Roel was toch echt degene die als een dooie zat te kijken de hele avond en nu maakt hij goede sier....
Roel zakt definitief door het ijs bij mij
das niet de stem van hummie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
Beste bewoners: alle drank en sigaretten moeten worden ingeleverd...
stem van Hummie
|thanks, ik word er verlegen vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'K heb je tussendoor gevolgt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alle eer TheVulture
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, maar dit is gewoon dom gemanipuleer van BB. Dat ze daar intrappen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze nomineren altijd met een lullige reden
Bij mij zat hij al weken onder het ijs vastgevrorenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Dido krijgt de schuld maar Roel was toch echt degene die als een dooie zat te kijken de hele avond en nu maakt hij goede sier....
quote:
Post ik hier weer voor de kat z'n vioolquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Het is een mindfuck van BB.
Misschien proberen ze de nominaties te verspreiden....quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
BB is bezig met het zoeken van zondebokken. Eerst heel vaag tegen Lieske een paar dagen... nu zo mogelijk nóg vager tegen Dido. Wat een triest stelletje zeg. Of willen ze een tegenactie van de bewoners uitlokken?
En vooral Joost weet dat vast super te onderbouwen:quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze nomineren altijd met een lullige reden
Kwakveense kakkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het echt een beslissing van niks door BB. Door t verhaal van Dido, kunnen ze t haar nog niet eens echt kwalijk nemen. Nu hebben we EN geen feest EN geen ruzie, goede beslissing hoor BB
Die geloven alles hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Idd, maar dit is gewoon dom gemanipuleer van BB. Dat ze daar intrappen.
Als dat Hummie was dan ben ik de paus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
Beste bewoners: alle drank en sigaretten moeten worden ingeleverd...
stem van Hummie
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Ze willen van Dido zeker weten dat ze achter het doorgaan van het feestje staat, want het moest UNANIEM zijn.
Ze is nu echt het braafste meisje van de klas aan het uithangen. Beeegh.
De heeeele avond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat kan je van het moment dat Chantal wakker wordt tot dat ze gaat slapen over Chantal zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Chantal gaat zometeen roddelen denk ik...
Niet te voorbarig zijn. Dit blijft echt wel doorsudderen hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:36 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het echt een beslissing van niks door BB. Door t verhaal van Dido, kunnen ze t haar nog niet eens echt kwalijk nemen. Nu hebben we EN geen feest EN geen ruzie, goede beslissing hoor BB
Dido gaat nu wel de hele avond door met "ze háten me echt".quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:38 schreef Bocaj het volgende:
Dido praten NU want anders is het te laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |