Dan moet je bij moder8or zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:09 schreef EvilWasp het volgende:
Zeg, waarom staat mn naam daar niet in?![]()
Modje, ook wel AMD of _ genoemdquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet je bij moder8or zijn![]()
Is Moder8or AMD? Zo ja, logisch want heb AMD al lang niet meer gezien.quote:
Editen kan ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Delen dus
Ik dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is Moder8or AMD? Zo ja, logisch want heb AMD al lang niet meer gezien.
Hij wil kwartertenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Editen kan ook.
Onee, je wilde nieuwe posts hebben
Ik las net iets over spiegelrefglex oid.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Snopprinses? hoe maak jij van die mooie foto's? Oke het ligt een beetje aan je camera maar hoe doe je dat?
uhm..ja..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Snopprinses? hoe maak jij van die mooie foto's? Oke het ligt een beetje aan je camera maar hoe doe je dat?
Zie je hem zelf?quote:zei weten hoe je een knallend feest maakt
ik maak ook foto's met een gewone digitalequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik las net iets over spiegelrefglex oid.
kwestie van belichting en de hoek en afstand kiezen. Is vrij lastig, tenminste, het lukt mij niet echt vaak om echt iets moois te schietenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jaa i know, ik heb hem al verbeterd maar ik kan hem zelf niet updaten dus dat komt binnenkort.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Roy. Op die site van je.
[..]
Zie je hem zelf?
Je kan het of je kan het niet.. en snop kan het ... maar kan ook poserenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
kwestie van belichting en de hoek en afstand kiezen. Is vrij lastig, tenminste, het lukt mij niet echt vaak om echt iets moois te schieten
Heeft iemand hier behoefte om m te bellen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, en spammerts, Roy zijn 06 staat op de site.
Hmm oke, want ik kan geen mooie foto's maken al wil ik het welquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm..ja..
of een idee hebben en uitvoeren
of mooi de camera inkijken en op het knopje duwen
gewoon proberen hequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hmm oke, want ik kan geen mooie foto's maken al wil ik het wel
Niet als ik ze aanmaakquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Delen dus
Nou als je er geil van wordt, bel me zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, en spammerts, Roy zijn 06 staat op de site.
Ik heb skype net afgeslotenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft er iemand een microfoon en Skype, dan kun je nu Live bij 3FM in de uitzending gaan en mij... ons de groetjes doen
Dat laatste heb ik altijd wel moeite mee. Ik sta er eigenlijk alleen goed op als ik niet oplet, of na 20 pogingen ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:16 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je kan het of je kan het niet.. en snop kan het ... maar kan ook poserenik kan het niet
Hup, aanzètte doe!quote:
Maakt niet uit, denk niet dat iedereen hier massaal 3FM aan het luisteren is ofwel?quote:
Wat voor filters gebruik jij? gewoon B&W?quote:
3FM ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, denk niet dat iedereen hier massaal 3FM aan het luisteren is ofwel?
www.moonzine.tk is mn nieuwe portfolioquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat voor filters gebruik jij? gewoon B&W?
en wat was je nieuwe site nou?
neequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, denk niet dat iedereen hier massaal 3FM aan het luisteren is ofwel?
Als je geen Radio 1,2 of 4 luistert is alles lager dan 3FM.quote:
Je doelt op die foto... toch?quote:
hier niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoi Monique Bergersquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
www.moonzine.tk is mn nieuwe portfolio
site ben ik opnieuw aant maken, dus daar staat niks van online
Hoe bedoel je welke filters?
Ik weet niet eens wat een radio isquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je geen Radio 1,2 of 4 luistert is alles lager dan 3FM.
Immers, 3FM heeft de VPRO.
ik naar:quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hier niet.
Ik luister naar www.mohradio.nl![]()
ag met alcohol krijg je juist de leukste foto'squote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je doelt op die foto... toch?
In dat geval: dank. Het is alleen wel zo dat de meeste andere foto's van die avond best wel (of zelfs behoorlijk) slecht zijn. Alcohol en weinig slaap zijn geen handige combo
nou neem je net 1 van de 2 foto's die ik niet zelf heb gemaakt/bewerktquote:
Als ik radio luister (vrij zeldzaam) dan is het of Jensen op Yorin, óf Slam FM, maar meestal is het dan Fresh FMquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een radio is![]()
Maar als ik het luister.. dan is het 538
mn eerste fanclubquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik fan van jou ga worden
Oww.. dat was niet snop die hem plaatstequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
van rooYOOoOotjuuUuHh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hoi Thomas, kerelt. We hebben het over Drie FM.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er weer. waar gaat het hier over?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag met alcohol krijg je juist de leukste foto's
Oh wat gemeen.. Bupa had er al een opgericht en kwas al 2e lid en nu hef je die op?quote:
Nu je het zegt... Mn vakantiefoto's zijn vaak wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag met alcohol krijg je juist de leukste foto's
Woonst doe in Mestreech? Doa bin ich gebore!quote:
Alexis Bledelquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ook dalijkEn erna Gilmore Girls
![]()
Wij hebben een o zo tof fotojaarboek opt end vh jaar..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ben helaas alle foto's van het examengala kwijt![]()
Ik kan ze ook nergens meer downloaden![]()
Ik ben belangrijkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh wat gemeen.. Bupa had er al een opgericht en kwas al 2e lid en nu hef je die op?
Ik ook. Fuck latijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef AmyLee het volgende:ik ga geen huiswerk meer maken vandaag heb t gehad
Kijk maar uit: Maikuuuul ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Woonst doe in Mestreech? Doa bin ich gebore!
oehquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh wat gemeen.. Bupa had er al een opgericht en kwas al 2e lid en nu hef je die op?
je moet naar de fanclub gaan van bupa!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dan had ik het dus WEL goed gezienalleen plaatste jij hem niet
ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Woonst doe in Mestreech? Doa bin ich gebore!
Oww.. sorry hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij bent belangrijker: want? Je bent niet eens mod ofzo![]()
Weet je wel niet hoe moeilijk het is om zo een breezerige naam te typen uit je hoofd?quote:
dagquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef Palau het volgende:
Hm kben pleite kga wa drinken en dan voetbal kijken en leren... Ik kom tegen de tweede helft wel terug denk..
Ken je heel toevallig familie Knoors?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oehdan stuur ik M3rcury ff naar jullie toe!
[..]
je moet naar de fanclub gaan van bupa!
[..]
ik ook
heb je hem al wel eens zien slippen?quote:
Haha ik vind het gewoon een grappige nick, ik weet niks andersquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe moeilijk het is om zo een breezerige naam te typen uit je hoofd?Maar goed, je hebt m al heel lang terug geregistreerd dus toen wist je niet beter
Ach, dit is eerste compo (proefwerkweek) dus telt maar 1*3 mee. Op het einde van het jaar is dat 3*4quote:
Ik geef vrij weinig om voetbal dus ik vond het niet de moeite waard om te reagerenquote:
Heb je geen bruikbare nickname verder dan in games bijvoorbeeld? Dit is min of meer mijn standaardnickname van vroegah.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haha ik vind het gewoon een grappige nick, ik weet niks anders
vinkeslag is niet hier in de buurtquote:
nop..waar wonen die ergens?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ken je heel toevallig familie Knoors?
Ik vroeg ook of alles goed gingquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik geef vrij weinig om voetbal dus ik vond het niet de moeite waard om te reageren
Haha dat was dezequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je geen bruikbare nickname verder dan in games bijvoorbeeld? Dit is min of meer mijn standaardnickname van vroegah.
Geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heb je hem al wel eens zien slippen?![]()
Hoe moet ik dat nu weten, maar goed nmquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vinkeslag is niet hier in de buurt
In Maastricht, weet de wijk en straatnaam nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vinkeslag is niet hier in de buurt
[..]
nop..waar wonen die ergens?
oooeh die zijn lekker!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
* --Christiaan-- is op dit moment Lays®Sensations®Sweet Chilli® aan het eten
Watte?quote:
Oef, dat is op zich best wel inspiratieloosquote:
Idd lekker, ik vind dingen niet snel heet, deze ook niet eikquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
oooeh die zijn lekker!en fucking heet!
THO0MASSZ NIX TEGE MUH HOMIES ZE MEPPE JE IN MEKAAR MET KNUPPELS EN SHCIETPIESTOLE!!!111quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef B_BOY het volgende:
vinkeslag heerlijke kamper buurt.
nja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In Maastricht, weet de wijk en straatnaam niet.
Hallo messenga, had je nog niet gezienquote:
~2 centimeter boven je.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef B_BOY het volgende:
iemand wat te vertellen aan /me?
Die vind ik kei lelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
GG is gilmore girls. Wederom: Alexis Bledel![]()
Waarom heb ik niet zulks een zelfdisciplinequote:
Je vergeet dat er ook voor mijn dikke armpjes gips is!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:38 schreef B_BOY het volgende:
CHristiaan die een grote bek tegen me heeft altijd amusant. zit je nou onderhand al in de vierde of wat?
Hoe staat het trouwens met je pws?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:38 schreef B_BOY het volgende:
CHristiaan die een grote bek tegen me heeft altijd amusant. zit je nou onderhand al in de vierde of wat?
Veel plezierquote:
Sorry, nee.quote:
ja de test-fase is af. dus nu heb ik een olie-pc overquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met je pws?
Ik vind haar ook niet zo mooiquote:
065, daar stond die Slaolie PC, dus die was van jullie?! Cool man, zonder behuizing enzo. Ik vroeg het aan Goossen en voor de eerste keer hoefde hij géén 6 seconden over zijn antwoord na te denkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja de test-fase is af. dus nu heb ik een olie-pc over
nog ff kijken wat ik ermee ga doen. moeten er in ieder geval nog fotows van maken vor in ut verslag. maar heb je nooit les in 065 dan kan je hem aanschouwen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zo mooi![]()
Smaken verschillen, maar ik vind r toch echt wel knap ofzoquote:
hoezo wist die vent mijn naam dan? of wat? jah dat is inderdaad onze pc. degelijk of niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
065, daar stond die Slaolie PC, dus die was van jullie?! Cool man, zonder behuizing enzo. Ik vroeg het aan Goossen en voor de eerste keer hoefde hij géén 6 seconden over zijn antwoord na te denken.
Specs, ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo wist die vent mijn naam dan? of wat? jah dat is inderdaad onze pc. degelijk of niet.
wil je de specs?
Stop maar is een hand tegelijk in je momndquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Idd lekker, ik vind dingen niet snel heet, deze ook niet eik.
Doe ik nu...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Stop maar is een hand tegelijk in je momnd
Nog steeds niet super heet...quote:
amd 2000+quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Specs, ja.
Hij zei "PWS van 5HAVO"oid.
Ik kijk het eigenlijk nooit. Als ik er voorbij zap blijf ik alleen hangen om haar ff te zien eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die dr mamma is ook liev(de mamma in de serie dan
)
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
leuk meisje, beetje apart voorhoofd,
nieuw neukertje?
Heb je wel is een hapje echt sweet chilli saus genomen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog steeds niet super heet...
Op precies dezelfde setup werk ik nuquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
amd 2000+
@ 1700 mhz (moet nog verder omhoog)
128mb ram
40 gb harde schijf
geforce 2 ofzo
1 paarse 120 mm fan @ 100rpm ofzo
core temperatuur gestressed 42 graden
core temperatuur niet gestressed 26 graden.
Dat doe ik altijd met kip op mijn broodquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heb je wel is een hapje echt sweet chilli saus genomen?
volledig gratis meegejat van informatica (met 17 inch crt)quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op precies dezelfde setup werk ik nu. Is het gefinancierd?
me neither..jaar terug ofzo volgende ik het welquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk nooit. Als ik er voorbij zap blijf ik alleen hangen om haar ff te zien eigenlijk![]()
wel een beetje zondequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
amd 2000+
@ 1700 mhz (moet nog verder omhoog)
128mb ram
40 gb harde schijf
geforce 2 ofzo
1 paarse 120 mm fan @ 100rpm ofzo
core temperatuur gestressed 42 graden
core temperatuur niet gestressed 26 graden.
Lekker is datquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met kip op mijn brood
kwam ff een edit bijquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heb je wel is een hapje echt sweet chilli saus genomen?
De naam zegt het al: eerst is het heerlijk zoet dus eet je meer en meer. Dan ineens begint het te branden en zoek je de dichstbijzijnde waterbron, aangezien ik bij een vleeverwerkings bedrijf werk hebben wij geen drink water op de werkvloer en was ik daar even aan het stervenmaar het was wel lekker
Mocht dat van westland?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
volledig gratis meegejat van informatica (met 17 inch crt)
ehm ja half hij zei zoek maar wat uit of deze specifiek mocht weten we niet hij zei er niets van en nu ist te laat:Pquote:
Toch een mooi pc'tje gratis danquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ehm ja half hij zei zoek maar wat uit of deze specifiek mocht weten we niet hij zei er niets van en nu ist te laat:P
Wat doe je daar voor werk?quote:
zeer zeker. weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen. server of dvd spelertje ofzo ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toch een mooi pc'tje gratis dan![]()
Doordeweeks op schooldagen maak ik daar schoon, maar in de vakantie's help ik met inpakken, vacumeren, marineren, paneren, injecteren ( erenquote:
wat verdien jequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Doordeweeks op schooldagen maak ik daar schoon, maar in de vakantie's help ik met inpakken, vacumeren, marineren, paneren, injecteren ( eren) en gewoon overal waar ik kan helpen enzo.
4,50 euro per uur exclusief fooi.quote:
huh waar werk jij dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
4,50 euro per uur exclusief fooi.
en zondag tien euro extra van me baas gehad vanwege de stress en een doos sigare.
Daar kom ik mn bed niet voor uitquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
2.95 + 15 cent koudtoeslag per uur.
Gratis bier?quote:
naderhand wel.quote:
morgen engels schoolexamenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Thomas, wat moet jij eigenlijk doen deze week?
BaCoquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
naderhand wel.
tijdens het werk eik geen alcohol maarja baco valt niet te controleren.....![]()
Wat zijn die schoolexamens dan en waarom krijg je NE als het niet meetelt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
morgen engels schoolexamen
donderdag infrormatica schoolexamen
vrijdag nl pw (telt niet mee dus)
en scheikunde schoolexamen
en daarna heel heel veel bier drinken...
Wij vieren dat jij het wél kijkt.quote:
omdat da suf is, voetbal kijke is alleen leuk indien bier en vrienden voorradig zijn anders niet.quote:
Je moet wat als 15 jarige, en het is best redelijk, ik heb wat gezien in een topic hier daar wordt je niet vrolijk vanquote:
Omdat voetbal niet leuk isquote:
ga balletten, hoer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
omdat da suf is, voetbal kijke is alleen leuk indien bier en vrienden voorradig zijn anders niet.
punten van alle schoolexamens telle voor 50% van je eindpunt de andere 50% is van je centraal examequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat zijn die schoolexamens dan en waarom krijg je NE als het niet meetelt?
Ik combineer het met mn werkstukquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Topmokkel.[afbeelding]
De rest hier zijn pauperflopgozers. [afbeelding]
Dat ook.quote:
Voor een 15 jarige zit je dan nog behoorlijk boven het minimum jeugd loon.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je moet wat als 15 jarige, en het is best redelijk, ik heb wat gezien in een topic hier daar wordt je niet vrolijk van
Pffquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Topmokkel.[afbeelding]
De rest hier zijn pauperflopgozers. [afbeelding]
Ne is ook zo simpel als je kont afvegen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
punten van alle schoolexamens telle voor 50% van je eindpunt de andere 50% is van je centraal exame
en van sommige vakken bijv duits 1 heb je alleen schoolexamens.
nl is een pw komt op je rapport maar telt niet mee voor je examens.
maar ramcharam is een kuthoer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ne is ook zo simpel als je kont afvegen...
Daar ben je vast naar toe geweest voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Ok, ik was vorige week naar Ajax maar goed
Ja ik weet het: is schandaligquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor een 15 jarige zit je dan nog behoorlijk boven het minimum jeugd loon.
Voor 17 jaar is het minimum 2.85![]()
Mijn cluppie ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik combineer het met mn werkstukmaar moet mn cluppie wel volgen natuurlijk
Zeker wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar ben je vast naar toe geweest voor de gezelligheid![]()
Ramcharan, das toch die allochtoon die NE geeft?quote:
Ik heb voor dat hongerloontje 2 weken bij een metaalfabriek gewerktquote:
Nouja, ik kijk standaard op mn eigen kamer omdat mn zusjes hun mond niet kunnen houden en overal commentaar op hebbenquote:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ramcharan, das toch die allochtoon die NE geeft?
Damn, das ook kutquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb voor dat hongerloontje 2 weken bij een metaalfabriek gewerkt![]()
quote:
En ik vond al dat ik bar weinig verdiende...quote:
ze snapt geen nederlands behalve als je tegen haar roept dat ze op kan tiefen en FACK YOU kent ze ook...quote:
geweldig krijg je daar een dikke lul van of wat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga hier in Tilburg bij de MediaMarkt werken. Als die er is ben ik toch 16 en mag ik er dus werken.
Ik wel toevalligquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk standaard op mn eigen kamer omdat mn zusjes hun mond niet kunnen houden en overal commentaar op hebbenterwijl ze er geen verstand van hebben.
Meer dan dat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
geweldig krijg je daar een dikke lul van of wat?
Gaan wij een keer samen een voetbalwedstrijd kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:07 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik wel toevalligkijk t al mn hele leven van amateur tot oranje dussss
OK.quote:
http://www.studieinfo.nl/minimumloon/quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Damn, das ook kut
Weet jij trouwens uit je hoofd wat het minumum is voor iemand van 19?
Ik ving van de zomer iets van 6 euro per uur, maar ik ken genoeg mensen die veel meer, maar ook genoeg die veel minder verdienen
Als je ondertijd wel je kopt houdtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gaan wij een keer samen een voetbalwedstrijd kijken
Welkom terug!quote:
oh danquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bètaversies Windows Vista en IE7 bevatten slechts 20.000 bugs!
Het valt inderdaad nog meequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://www.studieinfo.nl/minimumloon/
dan heb je goed werk gehad![]()
Ik heb aan het begin van de zomervakantie 2 dagen gewerkt op het volksfeest in Goor voor 6 euro per uur. Beetje bierglazen ophalen en wassen enz.
Vrijdag van 16:00 tot 4:00, Zondag van 12:00 tot 1:00
Geweldig werk en tussendoor zelf bier zuipen![]()
O Poëzie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Iks. X
quote:
Ja maar dat magquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vaak wel, alleen tijdens doelpunten schreeuw ik
Godver dat is echt een te relaxed vakantieoord.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef B_BOY het volgende:
tjek mijn homies. [[url=http://img31.imageshack.us/img31/6312/gambia11511pt.th.jpg]afbeelding][/URL]
toch wel en as je denkt da da alles was nee hoor er zijn nog veel meer negers. het stikt ervan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Godver dat is echt een te relaxed vakantieoord.
Hoiquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dribbel
![]()
De onterecht gebande PUB SC'er![]()
Primaquote:
Ik heb alles gelezenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
DRIBBEL!!! KEREL! weetje wat voor een strijd wij gevoerd hebben voor jou?![]()
IDD! respecteer ons, hondquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
DRIBBEL!!! KEREL! weetje wat voor een strijd wij gevoerd hebben voor jou?![]()
Kinders?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen![]()
dank jullie wel kinders![]()
Tsja, dat doe je zelf hequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef snopprinses het volgende:
buikpijn van de 7-up en chips :/
Dat was domquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef snopprinses het volgende:
buikpijn van de 7-up en chips :/
inderdaad ;pquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, dat doe je zelf heIk ben trouwens ook weer even gamen. Eindelijk weer een honor hoger zometeen
'
yup, en toch ga ik zometeen een mok koffie halen :/quote:
En anders?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heel misschien vind ik dat goed.
ik drink het alleen omdat ik het lekker vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik wil ook koffie lusten, kan het vaak wel gebruiken
red bull etc?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik wil ook koffie lusten, kan het vaak wel gebruiken
Ga eens verder.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewenning![]()
-Ondankbare hond
-ik hou je aan het lijntje
-ga eens naar je mand
-enz![]()
Golden Power 14.punktgifquote:
Weet ik veel. Gaat SC ooit ergens over?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb ik de afgelopen 2 dagen nog iets gemist hier![]()
Moet je maar ns stiksnel koffie opdrinken, dan blijf je wel wakker hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik drink het alleen omdat ik het lekker vind
om wakker te blijven ofzo, werkt het niet
Geef me 5 minutenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Godver topic ga eens vol ik heb het volgende deel al 3 uur klaarstaan.
Vier.quote:
Ok.quote:
Farfán in de 12e minuut, 2e helft begint ongeveer om 21:45 op NED2quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
joh, doen ze goed![]()
wie heeft gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |