Je doelt op die foto... toch?quote:
hier niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, denk niet dat iedereen hier massaal 3FM aan het luisteren is ofwel?
Hoi Monique Bergersquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
www.moonzine.tk is mn nieuwe portfolio
site ben ik opnieuw aant maken, dus daar staat niks van online
Hoe bedoel je welke filters?
Ik weet niet eens wat een radio isquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je geen Radio 1,2 of 4 luistert is alles lager dan 3FM.
Immers, 3FM heeft de VPRO.
ik naar:quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hier niet.
Ik luister naar www.mohradio.nl![]()
ag met alcohol krijg je juist de leukste foto'squote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je doelt op die foto... toch?
In dat geval: dank. Het is alleen wel zo dat de meeste andere foto's van die avond best wel (of zelfs behoorlijk) slecht zijn. Alcohol en weinig slaap zijn geen handige combo
nou neem je net 1 van de 2 foto's die ik niet zelf heb gemaakt/bewerktquote:
Als ik radio luister (vrij zeldzaam) dan is het of Jensen op Yorin, óf Slam FM, maar meestal is het dan Fresh FMquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een radio is![]()
Maar als ik het luister.. dan is het 538
mn eerste fanclubquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik fan van jou ga worden
Oww.. dat was niet snop die hem plaatstequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
van rooYOOoOotjuuUuHh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hoi Thomas, kerelt. We hebben het over Drie FM.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er weer. waar gaat het hier over?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag met alcohol krijg je juist de leukste foto's
Oh wat gemeen.. Bupa had er al een opgericht en kwas al 2e lid en nu hef je die op?quote:
Nu je het zegt... Mn vakantiefoto's zijn vaak wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag met alcohol krijg je juist de leukste foto's
Woonst doe in Mestreech? Doa bin ich gebore!quote:
Alexis Bledelquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ook dalijkEn erna Gilmore Girls
![]()
Wij hebben een o zo tof fotojaarboek opt end vh jaar..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ben helaas alle foto's van het examengala kwijt![]()
Ik kan ze ook nergens meer downloaden![]()
Ik ben belangrijkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh wat gemeen.. Bupa had er al een opgericht en kwas al 2e lid en nu hef je die op?
Ik ook. Fuck latijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef AmyLee het volgende:ik ga geen huiswerk meer maken vandaag heb t gehad
Kijk maar uit: Maikuuuul ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Woonst doe in Mestreech? Doa bin ich gebore!
oehquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh wat gemeen.. Bupa had er al een opgericht en kwas al 2e lid en nu hef je die op?
je moet naar de fanclub gaan van bupa!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dan had ik het dus WEL goed gezienalleen plaatste jij hem niet
ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Woonst doe in Mestreech? Doa bin ich gebore!
Oww.. sorry hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij bent belangrijker: want? Je bent niet eens mod ofzo![]()
Weet je wel niet hoe moeilijk het is om zo een breezerige naam te typen uit je hoofd?quote:
dagquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef Palau het volgende:
Hm kben pleite kga wa drinken en dan voetbal kijken en leren... Ik kom tegen de tweede helft wel terug denk..
Ken je heel toevallig familie Knoors?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oehdan stuur ik M3rcury ff naar jullie toe!
[..]
je moet naar de fanclub gaan van bupa!
[..]
ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |