Dan moet je bij moder8or zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:09 schreef EvilWasp het volgende:
Zeg, waarom staat mn naam daar niet in?![]()
Modje, ook wel AMD of _ genoemdquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet je bij moder8or zijn![]()
Is Moder8or AMD? Zo ja, logisch want heb AMD al lang niet meer gezien.quote:
Editen kan ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Delen dus
Ik dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is Moder8or AMD? Zo ja, logisch want heb AMD al lang niet meer gezien.
Hij wil kwartertenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Editen kan ook.
Onee, je wilde nieuwe posts hebben
Ik las net iets over spiegelrefglex oid.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Snopprinses? hoe maak jij van die mooie foto's? Oke het ligt een beetje aan je camera maar hoe doe je dat?
uhm..ja..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Snopprinses? hoe maak jij van die mooie foto's? Oke het ligt een beetje aan je camera maar hoe doe je dat?
Zie je hem zelf?quote:zei weten hoe je een knallend feest maakt
ik maak ook foto's met een gewone digitalequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik las net iets over spiegelrefglex oid.
kwestie van belichting en de hoek en afstand kiezen. Is vrij lastig, tenminste, het lukt mij niet echt vaak om echt iets moois te schietenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jaa i know, ik heb hem al verbeterd maar ik kan hem zelf niet updaten dus dat komt binnenkort.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Roy. Op die site van je.
[..]
Zie je hem zelf?
Je kan het of je kan het niet.. en snop kan het ... maar kan ook poserenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
kwestie van belichting en de hoek en afstand kiezen. Is vrij lastig, tenminste, het lukt mij niet echt vaak om echt iets moois te schieten
Heeft iemand hier behoefte om m te bellen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, en spammerts, Roy zijn 06 staat op de site.
Hmm oke, want ik kan geen mooie foto's maken al wil ik het welquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm..ja..
of een idee hebben en uitvoeren
of mooi de camera inkijken en op het knopje duwen
gewoon proberen hequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hmm oke, want ik kan geen mooie foto's maken al wil ik het wel
Niet als ik ze aanmaakquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Delen dus
Nou als je er geil van wordt, bel me zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, en spammerts, Roy zijn 06 staat op de site.
Ik heb skype net afgeslotenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft er iemand een microfoon en Skype, dan kun je nu Live bij 3FM in de uitzending gaan en mij... ons de groetjes doen
Dat laatste heb ik altijd wel moeite mee. Ik sta er eigenlijk alleen goed op als ik niet oplet, of na 20 pogingen ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:16 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je kan het of je kan het niet.. en snop kan het ... maar kan ook poserenik kan het niet
Hup, aanzètte doe!quote:
Maakt niet uit, denk niet dat iedereen hier massaal 3FM aan het luisteren is ofwel?quote:
Wat voor filters gebruik jij? gewoon B&W?quote:
3FM ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, denk niet dat iedereen hier massaal 3FM aan het luisteren is ofwel?
www.moonzine.tk is mn nieuwe portfolioquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat voor filters gebruik jij? gewoon B&W?
en wat was je nieuwe site nou?
neequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, denk niet dat iedereen hier massaal 3FM aan het luisteren is ofwel?
Als je geen Radio 1,2 of 4 luistert is alles lager dan 3FM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |