PSV begint om 20.45quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:16 schreef clauwheee het volgende:
20.00 uur toch?
voorbeschouwing jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:16 schreef clauwheee het volgende:
20.00 uur toch?
voor Clauquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef Bos81 het volgende:
PSVChampions League begint altijd om 20.45
Veel plezierquote:
kom maar naast mij liggen misschien geeft mijn bruin gebronste gelaatje nog wel een beetje kleur afquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Ben beetje bleekjes, mag ik naar bed?
Zal ik je instoppen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Ben beetje bleekjes, mag ik naar bed?
Is Daphne er ook?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kom maar naast mij liggen misschien geeft mijn bruin gebronste gelaatje nog wel een beetje kleur af
Bjoroooooquote:
die zit ook in mijn hartje, vlak naast jouquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
D'r wordt weer flink over en weer gezoend zeg.
en ik ben jou vergetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
D'r wordt weer flink over en weer gezoend zeg.
Gelukkig speelt SC Spitsenlohs morgenavond tegen FC Tonijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
Keuze vanavond tusen de Nixfactor of PSV, allebei niks dus.
Kijk daar hebben we wat aan!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig speelt SC Spitsenlohs morgenavond tegen FC Tonijn.
Desperate Housewives!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
pitsenlohs heeft weer een nieuwe aanwinstquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig speelt SC Spitsenlohs morgenavond tegen FC Tonijn.
Vergeet je de Keuringsdienst van Waarde niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
Trouwens samen met m'n broer een nieuwe tv gekocht voor ons moekeEn we hebben haar gedwongen om dank je wel te zeggen ipv dat had je niet moeten doen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:05 schreef DarkShine het volgende:
Goedenavond
Wim wel die doet dat ook bij mij namelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben jullie alle kanalen voor haar ingesteld?
MNog niks maar het is mijn toekomstquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt voor de update. Wat doe je in de IT?.
NOS.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar zijn ze het snelst met samenvattingen?
Sporza of NOS?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Moest Hiddink nou schijten na de wedstrijd? Dat hij zo hard wegrende? Of zat de FIOD weer achter hem aan?
bij wie?quote:
psb is echt okeequote:Op woensdag 2 november 2005 00:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
bij wie?
sorry komt door psb en het bier... sorry
die wilde ik net plaatsen, maar toen had hij net zijn post aangepastquote:
Proost!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Bier!!!
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:40 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem kijkt jaloers naar een mooi getapt paaldanseresje verderop aan de bar....
die is alweer bijna leeg hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 00:40 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem kijkt jaloers naar een mooi getapt biertje verderop aan de bar....
.... je hebt denk ik gelijk.... kga maar slapen dan.....quote:
dat klinkt als een logische bui die te laat is gekomenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
.... je hebt denk ik gelijk.... kga maar slapen dan.....![]()
Na mijn pilsjequote:Op woensdag 2 november 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- neemt het goede voorbeeld en gaat naar z'n hol. Welterusten!
Tjezus, iets harder mag ook wel ....quote:
* valt omquote:Op woensdag 2 november 2005 00:58 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Vooruit dan maar.... zo beter?
Trustenquote:
Mag het ook nog een laatste whiskietje zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
wat een avond, heb zelf alle enkels gewonnen en eindelijk weer goed gespeeld, lekker aanvallen en ondertussen bloednerveus zijn om PSV![]()
veel bier op mijn kosten voor nog wakkere liefhebbers
een vat volquote:Op woensdag 2 november 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag het ook nog een laatste whiskietje zijn?![]()
een goeiemorgen zonder zorgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef tong80 het volgende:
Just me heeft nog steeds alleen maar problemen in haar leven.
Het valt wel mee als je het maar goed bij blijft houden...quote:Op woensdag 2 november 2005 08:54 schreef Dylan Dog het volgende:
dndiek: ben ik wel van plan. Wel cool dat je het toto-gebeuren oevrneemt nu. Tis een klus he...
Dacht het wel ja...quote:Op woensdag 2 november 2005 08:57 schreef DIGGER het volgende:
Zo, DD heeft wel een goeie avond gehad gisteren, lijkt me zo.
Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2005 08:57 schreef DIGGER het volgende:
Zo, DnDiek heeft wel een goeie avond gehad gisteren, lijkt me zo.
me koffie wordt spontaan zuurquote:
Inter en Cruz ook, die zullen wel stiekum gelachen hebben.quote:
Je komt hier toch niet iedere dag ineens?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Een goedemorgen allen.
Dubbele ristretto aub.
Goedemorgen meneer die zn smsjes niet leestquote:Op woensdag 2 november 2005 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Een goedemorgen allen.
Dubbele ristretto aub.
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2005 09:33 schreef DIGGER het volgende:
Mascotte update:
Kady heeft gisteren, na haar gehoortest, haar 2e 'diploma' gehaald, namelijk die voor het 1e flesje helemaal leeg drinken. En tot en met gisteravond stond de teller direct al op 3 flesjes helemaal zelf opgedronken.
Ze krijgt 8 voedingen per dag, dus als ze een beetje op haar pa lijkt, drinkt ze dus zelf een kratje per 3 dagen
En ze woog gisteren 2190 gram, dus vandaag gaat ze als het goed is door de 2200 gram grens.
Logopediste kon gisteren direct omkeren, die kwam nl. kijken naar het drinken (De combinate zuigen, slikken, ademhalen werkt op deze leeftijd vaak nog niet goed) maar dat was dus dik in orde zag ze al direct aan het diploma.
Had je weer de Max 45 genomen?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
bijna 2 uur gedaan over een stukje van 65 km !
Als jij het niet op prijs stelt... dan zeker.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Je komt hier toch niet iedere dag ineens?![]()
![]()
Arme John.quote:
Plannetje geluktquote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij het niet op prijs stelt... dan zeker..
had achteraf inderdaad beter met de auto over het fietspad kunnen rijden !quote:
quote:
quote:Topcrimineel John Mieremet vermoord
Uitgegeven: 2 november 2005 09:40
Laatst gewijzigd: 2 november 2005 09:44
AMSTERDAM - In Thailand is de topcrimineel John Mieremet vermoord, zo meldt NOS Teletekst woensdag. Mieremet zou een van de afpersers zijn van de vermoorde vastgoedmagnaat Willem Endstra.
Mieremets voormalig advocaat E. Hingst is maandagavond in Amsterdam doodgeschoten. (meer volgt)
Nou, wie wordt de volgendequote:(meer volgt)
* DeTolk weer een streepje zet op zijn to-do listquote:Op woensdag 2 november 2005 09:48 schreef Suijk het volgende:
Ruimt wel lekker op zo...
Jij hebt echt teveel games gespeeld...of teveel films gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 09:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
* DeTolk weer een streepje zet op zijn to-do list![]()
![]()
Het is nog vroeg, en ben in een melige bui.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij hebt echt teveel games gespeeld...of teveel films gezien
Ik zie hier een nieuw crimineel imperium ontstaan....
Dit zijn liquidaties...
Onder het motto, opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, en ben in een melige bui.
Maar goed, het ruimt wel lekker op.
Als ze het PD even netjes hebben aangeveegd en geschrobd.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onder het motto, opgeruimd staat netjes.
Mogen die ambtenaren ook nog iets doen ipv. alleen maar te luieren.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ze het PD even netjes hebben aangeveegd en geschrobd.
Al dat bloed enzo
Zitten er zoveel criminelen bij je?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:11 schreef just me het volgende:
* just me moet ook opruimen vandaag
maar dan wel de teringzooi hier in huis
én nagenieten van PSVquote:Op woensdag 2 november 2005 10:11 schreef just me het volgende:
* just me moet ook opruimen vandaag
maar dan wel de teringzooi hier in huis
Door dat soort geintjes wordt de teringzooi vaak alleen maar groterquote:
Kan niet van die club genieten.quote:
het heeft even geduurd, maar nu staat er eindelijk weer wat op !quote:
tante Carla wil het zo, denk ikquote:Op woensdag 2 november 2005 10:42 schreef Bluezz het volgende:
Bijna 2 uur met de auto erover doen om 60 km af te leggen is niet tof he
Op school hadden we een leraar die altijd zei:quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Suijk het volgende:
Jij zat tenminste droog. Ik moest 4 minuten fietsen door de motregen.
Ja maar ja maar ik ga altijd keurig met het OV... en dacht lekker laat te beginnen (vanavond werkoverleg dus laat thuis)quote:
Die reed zeker ook auto.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Op school hadden we een leraar die altijd zei:
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding
gelukkig zat ik op een betere school danquote:Op woensdag 2 november 2005 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Op school hadden we een leraar die altijd zei:
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding
fietste bijna dagelijks van Egmond naar Overveen (zoek maar ff opquote:
Op de FP leeft JM gewoon als mod verder.quote:Door just me (Forum Moderator) - woensdag 2 november 2005 @ 10:07
heel mooi Jaap
Da's meer dan 30 km!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
fietste bijna dagelijks van Egmond naar Overveen (zoek maar ff op)
Ja volgens mij wel, maar daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 2 november 2005 10:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, het is de schuld van Balkenende. Zielig gedoe.
Bluezz, ga binnenkort eten.. tafelgenote moet zich eerst door tentamens heen werken. Restaurant 'mejuffrouw Jansen' zit ook in Leiden, kan dat?
heeft hij dan wel recht van spreken ?quote:
Peter R de Vries aan de machtquote:Op woensdag 2 november 2005 10:42 schreef Bluezz het volgende:
Bijna 2 uur met de auto erover doen om 60 km af te leggen is niet tof he
de jou wel bekende Guusje heeft alg ezegd graag Verkeer en Waterstaat t willen doenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:34 schreef Lionheaad het volgende:
Wie??
Guusje ter Horst?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de jou wel bekende Guusje heeft alg ezegd graag Verkeer en Waterstaat t willen doenen daar vind k dr ook wel een goede voor
quote:
Die had vroeger dezelfde pianoleraar als mijn vrouwquote:
Kan ze beginnen met een tweede brug bij Nijmegen die aansluit op de A73...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de jou wel bekende Guusje heeft alg ezegd graag Verkeer en Waterstaat t willen doenen daar vind k dr ook wel een goede voor
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kan ze beginnen met een tweede brug bij Nijmegen die aansluit op de A73...
Zo komt er tenminste een ringweg bij Nijmegen....![]()
Is dat zo? Ik ben 'r een beetje uit het oog geraakt sinds ze hier weg is.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat had ik ook de meest logische oplossing gevonden, dan hadden ze ewijk ook nooit hoeven uitbreiden want de files daar zijn puur en alleen door de aansluiting van de A73, maargoed voor de rest vind k dr wel een goede job doen, ze is ook redelijk populair
Heel erg leuk Bjorooquote:Op woensdag 2 november 2005 11:44 schreef Bjoro het volgende:
hoe was je vakantie Blum ?
dankquote:
wat ze meoten doen is de invoegstroken verlengen en een muurtje plaatsen zodat mensen alleen kunnen invoegen als ze dezelfde snelheid hebben als de rijdende menigte !quote:Op woensdag 2 november 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat had ik ook de meest logische oplossing gevonden, dan hadden ze ewijk ook nooit hoeven uitbreiden want de files daar zijn puur en alleen door de aansluiting van de A73, maargoed voor de rest vind k dr wel een goede job doen, ze is ook redelijk populair
ja bij een enquete laatst toen de gekozen burgemeester speelde bleek dat ze met ruime meerderheid herkozen zou worden, waar bijvoorbeeld Paulien Krikke in Arnhem dik weggestemd zou worden. En Nijmegen is geen makkelijk stad om Burgemeester te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben 'r een beetje uit het oog geraakt sinds ze hier weg is.
Ik vond haar altijd wel een goede wethouder in ieder geval.
Maudje doet het echt fantastisch op vakantie en in het vliegtuig heerlijk rustig, niets aan het handje !quote:Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef Blumchen het volgende:
Heel erg leuk BjorooWe hebben veel gezien van Parijs.. en zijn ook naar Disney geweest!
T was echt heel leuk!
Hoe is het met mijn kleine heldin?![]()
Als je maar rood genoeg bent, overleef je het wel in Nijmegen...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja bij een enquete laatst toen de gekozen burgemeester speelde bleek dat ze met ruime meerderheid herkozen zou worden, waar bijvoorbeeld Paulien Krikke in Arnhem dik weggestemd zou worden. En Nijmegen is geen makkelijk stad om Burgemeester te zijn.
O ja, Krikke, die is ook gedumpt in die omgevingquote:Op woensdag 2 november 2005 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja bij een enquete laatst toen de gekozen burgemeester speelde bleek dat ze met ruime meerderheid herkozen zou worden, waar bijvoorbeeld Paulien Krikke in Arnhem dik weggestemd zou worden. En Nijmegen is geen makkelijk stad om Burgemeester te zijn.
Da's dichter bij mij in de buurt altijd het probleem bij het invoegen op Avelingen richting Breda en Sleeuwijk richting noord vlak vor rde beruchte brug over de Merwede hier.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat ze meoten doen is de invoegstroken verlengen en een muurtje plaatsen zodat mensen alleen kunnen invoegen als ze dezelfde snelheid hebben als de rijdende menigte !
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als je maar rood genoeg bent, overleef je het wel in Nijmegen...
Alleen bij de die-hard-suppoters van NEC is ze niet zo heel er geliegd...![]()
die hebben ze gedumpt in die kutstadquote:Op woensdag 2 november 2005 12:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, Krikke, die is ook gedumpt in die omgeving
Wij weten onze overbodige wethouders wel te dumpen op de juiste plekquote:Op woensdag 2 november 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hebben ze gedumpt in die kutstad
* Blumchen wacht vol spanning op een fotoquote:Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maudje doet het echt fantastisch op vakantie en in het vliegtuig heerlijk rustig, niets aan het handje !
lacht tegen iedereen !
Ik stond vorige week in de file bij Duisburg en naast me stond een leuk sportkarretje, uit Duitsland (Kleef volgens mij), met overal NEC stickers.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als je maar rood genoeg bent, overleef je het wel in Nijmegen...
Alleen bij de die-hard-suppoters van NEC is ze niet zo heel er geliegd...![]()
Ja, had je het groot examen der Haagse taal?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kankahtentamen gehad vanmorgen.
maar volgens mij is dat serieus file veroorzaker nummer 1, mensen die invoegen met te weinig snelheid, waardoor er een kilometertje of 5 verkeer in de ankers moet !quote:Op woensdag 2 november 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's dichter bij mij in de buurt altijd het probleem bij het invoegen op Avelingen richting Breda en Sleeuwijk richting noord vlak vor rde beruchte brug over de Merwede hier.
Moet je als vrachtwagen bij Avelingen ( is industrie) tegen een enorme slingerhelling op vaart maken en krijg je iets van 150 mtr de tijd om in te voegen, je rijdt dan nog geeneens 50.
Bij sleeuwijk ook heerlijk, een 180 graden bocht gevolgt door een korte invoegstrook, maar je mag wel al heel snel invoegen, dan rijdt je zelfs in een boodschappenwagen nog geen 80, zeker geen 100, laat staan met een vrachtwagen.
Eindelijk weer een manquote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro voor minister van verkeer en waterstaat !
Sowieso zijn er een heleboel slechte chauffeurs.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar volgens mij is dat serieus file veroorzaker nummer 1, mensen die invoegen met te weinig snelheid, waardoor er een kilometertje of 5 verkeer in de ankers moet !
dat houd je toch, doe je niets aan !quote:Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sowieso zijn er een heleboel slechte chauffeurs.
Tussen Utrecht en Den Bosch moet je op een gegeven moment een viaduct over en zijn er geen vluchtstroken meer. Het lijkt alsof het daardoor een stuk smaller is en hoeveel mensen daar op de rem gaan staan en opeens 80 over dat viaduct gaan rijden...niet te geloven...
En dan rijden er genoeg kneuzen met dezelfde snelheid tegen elkaar aan.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat houd je toch, doe je niets aan !
en ik denk dat een cruise-control verplichten ook een hoop zou kunnen schelen, dan rijd iedereen (nagenoeg) dezelfde snelheid !
al iedereen bijna de zelfde snelheid aanhoud (dus op een 100 km weg 100-105 en geen 115 maar ook geen 90 !) blijven de afstanden tussen de auto's ook nagenoeg gelijk, dus vermindert de kans op botsingen toch ookquote:Op woensdag 2 november 2005 12:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan rijden er genoeg kneuzen met dezelfde snelheid tegen elkaar aan.
Cruise control is zeker relaxed, maar als het druk is bepaal ik mijn snelheid liever zelf.
dus CRUISEN met z'n allen !!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
op de meeste viaducten gaan mensen langzamer rijden. Vaak doen ze dat zonder het zelf te weten, een natuurlijke reactie. Er komt ineens van alles dicht langs je op, je hersenen registreren gevaar en je laat het gaspedaal iets vieren....
mensen die om ieder wissewasje de rem intrappen zijn trouwens ook zwaar irritant.... [schrik] er remt iemand 200 meter voor me, laat ik dat ook maar doen....
die universiteiten verzinnen ook steeds meer idiote opleidingen...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:56 schreef snellejelle het volgende:
Jullie lijken allemaal wel verkeerskunde studenten
Hoop dat jullie er niet zo uitzien btw
Of van die gasten die op de linkerbaan rijden, op de rechterstrook remt iemand, gaat die kerel op de linkerbaan ook remmen...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
op de meeste viaducten gaan mensen langzamer rijden. Vaak doen ze dat zonder het zelf te weten, een natuurlijke reactie. Er komt ineens van alles dicht langs je op, je hersenen registreren gevaar en je laat het gaspedaal iets vieren....
mensen die om ieder wissewasje de rem intrappen zijn trouwens ook zwaar irritant.... [schrik] er remt iemand 200 meter voor me, laat ik dat ook maar doen....
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op de FP leeft JM gewoon als mod verder.
Dat is dan wel goed opgelost. Bij ons in huis zou er al lang iemand voor de cv moeten zijn gekomen, maar helaas nog niks van gehoordquote:Op woensdag 2 november 2005 13:22 schreef just me het volgende:
Krijg net een telefoontje dat de meneer die de geiser zou komen schoonmaken ziek naar huis is gegaan , netjes dat ze bijtijds bellen en ze hebben bij wijze van uitzondering een afspraak voor volgende week na 15.00 uur gemaakt zodat ik gewoon kan werken dan.
ik heb nog een keukengeiser..quote:Op woensdag 2 november 2005 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
1 keer vrij nemen voor zoiets is toch ook wel genoeg dacht ik zo.....
Ben trouwens blij dat wij de geiser voor een boiler hebben vervangen
en een zwart-wit televisiequote:
bestaan er dan anderequote:
Bij ons zat de geiser ingebouwd in een keuken kastje en we haaden toch al zoveel ruimte in de keuken... resultaat nieuwe keuken en een 80 liter boilerquote:
Heb over een paar weken een gala op de vliegbasis Twentequote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef DarkShine het volgende:
Terug van de NATO Air Base in Teveren.
Op een paar meter langs een Awacs rijden...
die heb ik ook op mijn radio , ook een hele oudequote:
Met een bruine nephouten kleur, die ook nog eens eerst moet opwarmen voordat tie het doetquote:Op woensdag 2 november 2005 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik ook op mijn radio , ook een hele oude
nooit over mijn hart kunnen verkrijgen om die weg te gooien
Die heb ik eenquote:
JustMe en draaiknoppen....schitterende combiquote:Op woensdag 2 november 2005 13:35 schreef just me het volgende:
die heb ik ook op mijn radio , ook een hele oude
nooit over mijn hart kunnen verkrijgen om die weg te gooien
Succes, we horen wel wat je hebt gehaald...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:40 schreef dndiek het volgende:
Het is tijd om de MediaMarkt in Eindhoven onveilig te gaan maken
Tot later op deze herfstachtige dag
Nou waarschijnlijk wordt het een all-in-one printer van Canon... (printen, kopiëren en scannen)quote:Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Succes, we horen wel wat je hebt gehaald...
als ik jou was zou ik es even kijken op de websites van de desbetreffende clubs. zeker die van Barca is ook in het Engels te raadplegenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Van maandag 21 november tot zaterdag 26 november zit ik in Barcelona met een aantal mede studenten voor school. Nu gaan we daar musea bekijken en van dat soort uitjes maar waar ik vooral naar uit kijk zijn de wedstrijden. Ik heb al gekeken op de UEFA site en daar vallen 2 europese wedstrijden precies in die week! Op dinsdag 22 nov. Barcelona - Werder Bremen (CL) en 24 nov. Espanyol - Palermo. (UEFA Cup)
Nu is mijn vraag, hoe kan ik het beste aan kaartjes komen? Moet ik die daar gelijk op maandag halen bij de kassa van de stadions of kan ik die hier in NL alvast kopen? Hoe werkt zoiets?
blijf van mijn draaiknoppen afquote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
JustMe en draaiknoppen....schitterende combi![]()
waar was je??quote:Op woensdag 2 november 2005 14:01 schreef DeTolk het volgende:
zo, eindelijk weer ff Fok!-en
Hoiquote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi!
Thankee.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou het hier ook even vragen: Het grote VBL-Reis topic
Maar wie plaatst er dan ook een 180 graden bocht, en dan echt een hele scherpe, die je met 20 km/u moet nemen, in een invoegstrook?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar volgens mij is dat serieus file veroorzaker nummer 1, mensen die invoegen met te weinig snelheid, waardoor er een kilometertje of 5 verkeer in de ankers moet !
Mensen voor me op de weg die zich bedienen van de combinatie bumperkleven en heeeeeeeel veel keer de rem aantikken tracteer ik altijd op de volle lichtbundel Xenon plus groot licht.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |