Kale poezen zijn okee, oleee oleeequote:Op woensdag 2 november 2005 11:05 schreef Floripas het volgende:
Als Godslasteraar nog één keer die mentale diarrhee van Pat Buchanan publiceert in een topic, dan vallen mijn blonde lokken uit, wat ik je miauw.
Als je grove letters op een vlekkerig stencil zoekt, dan zou ik eens bij de NCPN kijken ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Floripas het volgende:
Mijn passie, zomaar open en bloot op FOK!
Plannen om naar het buitenland te gaan of ben je bij een van je slempartijen je ID kwijt geraakt?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:02 schreef Monidique het volgende:
Jemig, ik moet zo weer gaan. Identiteitskaart ophalen en het gemeentehuis is slechts open tot twaalf uur. Zo'n twintig minuutjes fietsen. Heen.
Mij teveel gepriegelquote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Floripas het volgende:
Mijn passie, zomaar open en bloot op FOK!
Haha, dat hoeft niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Als je grove letters op een vlekkerig stencil zoekt, dan zou ik eens bij de NCPN kijken ofzo
Vertel eens? Je leert hier vanalles over Groningen..quote:Op woensdag 2 november 2005 11:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Haha, dat hoeft niet.
Ik heb bij de Groninger Studentenbond gezeten en de tijd dat er verbanden waren met Pim Fortuyn eens doorgespit.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:05 schreef Floripas het volgende:
..........
Als Godslasteraar nog één keer die mentale diarrhee van Pat Buchanan publiceert in een topic, dan vallen mijn blonde lokken uit, wat ik je miauw.
Pim Fortuyn was ooit radicaal-links, en érg harig. Hij bezette toen een leerstoel voor Marxistische Sociologie. Hij dacht - erg Marcuse, allemaal - de GSb een rol in de revolutie toe.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vertel eens? Je leert hier vanalles over Groningen..
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
http://allwellteam.com/folligro-informatie.htm
Hij was in februari verlopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Plannen om naar het buitenland te gaan of ben je bij een van je slempartijen je ID kwijt geraakt?
Hoe succesvol was hij daarin? Je merkte wel dat de SP nauwelijks kritiek had toen de LPF zo explosief groeide. Later werd Rosenmuller nog zo kinderachtig boos dat de SP Groenlinks in de steek had gelaten toen de verkiezingsnederlaag voor GL duidelijk werd.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pim Fortuyn was ooit radicaal-links, en érg harig. Hij bezette toen een leerstoel voor Marxistische Sociologie. Hij dacht - erg Marcuse, allemaal - de GSb een rol in de revolutie toe.
quote:
Dat is niet waar: er is een tegenboek verschenen. Alleen was de SP niet zo hitserig.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe succesvol was hij daarin? Je merkte wel dat de SP nauwelijks kritiek had toen de LPF zo explosief groeide.
Die liet zich wel kennen, ja.quote:Later werd Rosenmuller nog zo kinderachtig boos dat de SP Groenlinks in de steek had gelaten toen de verkiezingsnederlaag voor GL duidelijk werd.
Welk verhaal?quote:Overigens kijk ik niet eens zo op van dat LPF verhaal, die LPF praktijken vind je bij de SP in Amsterdam ook. Er is weinig verschil.
Welke van de dertig?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:28 schreef Monidique het volgende:
Als ik Floripas' topic lees, dan besef ik dat ik gefaald heb in het leven.
Paleografie (oude handschriften)quote:Op woensdag 2 november 2005 12:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welke van de dertig?
Ik wil je wel privéles geven, hoor.
Da's waar ook. De puinhopen van 8 jaar paars.. maar was dat echt een tegenboek tegen de LPF ?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is niet waar: er is een tegenboek verschenen. Alleen was de SP niet zo hitserig.
[..]
Die bevlogenheid mis je wel bij GroenLinks tegenwoordig...quote:Die liet zich wel kennen, ja.
[..]
Ja, en hoe!!quote:Welk verhaal?
Teleurgesteld in je eigen partij, lieverd?
Wat doe jij dan in je leven, naast koloniseren?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Paleografie (oude handschriften)
Ja, tegen de LPF.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's waar ook. De puinhopen van 8 jaar paars.. maar was dat echt een tegenboek tegen de LPF ?
[..]
Spill them guts!quote:Ja, en hoe!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |