Pienaar bakte helemaal niks klaar, continu te zaniken, die vent hadden ze op het middenveld moeten zetten ipv boukhari. Van Rosales kwam dreiging uit, en je heb idd een andere wedstrijd gezien, Boukhari was namelijk veruit de slechtste man van het veld!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan een andere wedstrijd gezien als ik
Hij was ver weg de slechtste man van het veld. Gewoon Pienaar weer op rechts (omdat we niets anders hebben).
Rendement??? Welke voorhoede speler heeft een beter rendement als Rosales.....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Jij laat je dus ook in de luren leggen door Rosales, net als Blind.
Het OOGT dreigend, snelle rushes naar voren. Helaas is het rendement gewoon 0,0. Let er maar eens ECHT goed op.
Boukhari speelde ook matig, maar die had iig nog meer dreiging dan Rosales. Rosales is volgens mij geen een keer zijn man voorbij gekomen. Maar goed, uit deze discussie komen we toch nietquote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Pienaar bakte helemaal niks klaar, continu te zaniken, die vent hadden ze op het middenveld moeten zetten ipv boukhari. Van Rosales kwam dreiging uit, en je heb idd een andere wedstrijd gezien, Boukhari was namelijk veruit de slechtste man van het veld!
is de wedstrijd nou al afgelopen?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef RayMania het volgende:
1-1 wordt het, helaas.
Er is maar één vedette die Juanfran heet en die staat onder contract bij Real Madrid.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Speelt die Spaanse vedette, Juan Fran nog wel eens?
Waarom niet? Als iedereen eens ECHT op Rosales let, dus alles wat hij de 90 min doet. Dan spreek ik jullie morgen weerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Boukhari speelde ook matig, maar die had iig nog meer dreiging dan Rosales. Rosales is volgens mij geen een keer zijn man voorbij gekomen. Maar goed, uit deze discussie komen we toch niet
AJAX!![]()
Nee, anders zou ik hebben gezegd "Het is helaas 1-1 geworden".quote:Op woensdag 2 november 2005 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is de wedstrijd nou al afgelopen?
langs de lijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:37 schreef BAC het volgende:
gevonden http://www.voetbalinbeeld.nl/woensdag.htm
maar ajax staat er niet bij omdat het natuurlijk niet achter een decoder zit. En nu?
Nee niet echtquote:Op woensdag 2 november 2005 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zou je eens in het grote ik-zoek-een-nummer topic in MUZ moeten vragen...
Ik heb het geweten, maar daar heb je nu vast niets aan
bedoel je niet dat Lalalalalalalala lied?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zal het daar eens vragen. Bedankt!
Subliem uitgedruktquote:Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bedoel je niet dat Lalalalalalalala lied?
Yup. Dat was het in de ArenA.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef Cart_man het volgende:
2-0
Had ik hier maar een kroeg waar we gezellig konden genietenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Krijg er zin in, gaat een mooie avond worden...
* Da_Sandman naar de kroeg is
Tja, ik zit onder de rook van Rotterdam hèquote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ze zulke kroegen zelfs in Vlissingen al hebben
Ik zou bijna weer eens ouderwets willen gaan turven...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iedereen eens ECHT op Rosales let, dus alles wat hij de 90 min doet. Dan spreek ik jullie morgen weer.
Nou dat heb ik min or meer gedaan de laatste 4 wedstijden die ik helemaal gezien heb..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zou bijna weer eens ouderwets willen gaan turven...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Heitinga Grygera Maduro Emanuelson Galasek De Jong Sneijder Pienaar Anastasiou Babel |
Doe eens niet zo politiek correct...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef rubbereend het volgende:
suc6
Ik zie liever Vermaelen achterin en Hedwiges op die positie.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Jammer. Anderen die ook liever Olaf zien dan Tomás vanavond?
Het kostte Arsenal ook tot de negentigste minuut om de winnende treffer te maken en Sparta lukte het al helemaal niet. Ajax heeft nog het makkelijkst weten te winnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef RijstNatie het volgende:
FC Thun heeft een begroting van 3 miljoen, das net zoveel als FC Zwolle....
Dat zo'n ploeg in de CL kan komen is echt knap, maar als Ajax niet van zo'n dwerg weet te winnen, dan kunnen ze het echt vergeten !!!
Hup ajax dan maar..
helaasquote:Op woensdag 2 november 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
als Galásek maar niet speelt.
Uiterst scherpe opmerking zeg!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het kostte Arsenal ook tot de negentigste minuut om de winnende treffer te maken en Sparta lukte het al helemaal niet. Ajax heeft nog het makkelijkst weten te winnen.
Maar ik denk dat Thun nu niet kan winnen. Tenzij ze meer scoren dan Ajax.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef Revelation het volgende:
[..]
Uiterst scherpe opmerking zeg!![]()
haha. ja, ik kreeg er gewoon zin in water vanquote:
whaha, ik ookquote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
haha. ja, ik kreeg er gewoon zin in water van
Wat is het verschil?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is te hopen dat die snel valt...
ajax moet even inkomen, gaat wel goedkomenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef T1andonly het volgende:
Thun heeft meer spel erin zitten dan ik verwacht had eigenlijk...
zoals bijna elke wedstrijd van Ajax helaas de afgelopen jarenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef SkaterSam het volgende:
Hehehe dit wordt denk ik echt een baggerwedstrijd
zo makkelijk zit voetbal niet in elkaar jammer genoegquote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef RijstNatie het volgende:
FC Thun heeft een begroting van 3 miljoen, das net zoveel als FC Zwolle....
Dat zo'n ploeg in de CL kan komen is echt knap, maar als Ajax niet van zo'n dwerg weet te winnen, dan kunnen ze het echt vergeten !!!
Hup ajax dan maar..
Ga je mond spoelen man, het spel van Ajax vind ik nog altijd leuker om te zien dan dat van PSV (op het spel van gisteren na overigens). AZ is een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
zoals bijna elke wedstrijd van Ajax helaas de afgelopen jaren
geniet meer van AZ en PSV nu
hoeft ook niet, als ze de punten maar pakken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, nu al bepaald geen topwedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |