langs de lijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:37 schreef BAC het volgende:
gevonden http://www.voetbalinbeeld.nl/woensdag.htm
maar ajax staat er niet bij omdat het natuurlijk niet achter een decoder zit. En nu?
Nee niet echtquote:Op woensdag 2 november 2005 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zou je eens in het grote ik-zoek-een-nummer topic in MUZ moeten vragen...
Ik heb het geweten, maar daar heb je nu vast niets aan
bedoel je niet dat Lalalalalalalala lied?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zal het daar eens vragen. Bedankt!
Subliem uitgedruktquote:Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bedoel je niet dat Lalalalalalalala lied?
Yup. Dat was het in de ArenA.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef Cart_man het volgende:
2-0
Had ik hier maar een kroeg waar we gezellig konden genietenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Krijg er zin in, gaat een mooie avond worden...
* Da_Sandman naar de kroeg is
Tja, ik zit onder de rook van Rotterdam hčquote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ze zulke kroegen zelfs in Vlissingen al hebben
Ik zou bijna weer eens ouderwets willen gaan turven...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iedereen eens ECHT op Rosales let, dus alles wat hij de 90 min doet. Dan spreek ik jullie morgen weer.
Nou dat heb ik min or meer gedaan de laatste 4 wedstijden die ik helemaal gezien heb..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zou bijna weer eens ouderwets willen gaan turven...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Heitinga Grygera Maduro Emanuelson Galasek De Jong Sneijder Pienaar Anastasiou Babel |
Doe eens niet zo politiek correct...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef rubbereend het volgende:
suc6
Ik zie liever Vermaelen achterin en Hedwiges op die positie.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Jammer. Anderen die ook liever Olaf zien dan Tomás vanavond?
Het kostte Arsenal ook tot de negentigste minuut om de winnende treffer te maken en Sparta lukte het al helemaal niet. Ajax heeft nog het makkelijkst weten te winnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef RijstNatie het volgende:
FC Thun heeft een begroting van 3 miljoen, das net zoveel als FC Zwolle....
Dat zo'n ploeg in de CL kan komen is echt knap, maar als Ajax niet van zo'n dwerg weet te winnen, dan kunnen ze het echt vergeten !!!
Hup ajax dan maar..
helaasquote:Op woensdag 2 november 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
als Galásek maar niet speelt.
Uiterst scherpe opmerking zeg!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het kostte Arsenal ook tot de negentigste minuut om de winnende treffer te maken en Sparta lukte het al helemaal niet. Ajax heeft nog het makkelijkst weten te winnen.
Maar ik denk dat Thun nu niet kan winnen. Tenzij ze meer scoren dan Ajax.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef Revelation het volgende:
[..]
Uiterst scherpe opmerking zeg!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |