Ik zie liever Vermaelen achterin en Hedwiges op die positie.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Jammer. Anderen die ook liever Olaf zien dan Tomás vanavond?
Het kostte Arsenal ook tot de negentigste minuut om de winnende treffer te maken en Sparta lukte het al helemaal niet. Ajax heeft nog het makkelijkst weten te winnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef RijstNatie het volgende:
FC Thun heeft een begroting van 3 miljoen, das net zoveel als FC Zwolle....
Dat zo'n ploeg in de CL kan komen is echt knap, maar als Ajax niet van zo'n dwerg weet te winnen, dan kunnen ze het echt vergeten !!!
Hup ajax dan maar..
helaasquote:Op woensdag 2 november 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
als Galásek maar niet speelt.
Uiterst scherpe opmerking zeg!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het kostte Arsenal ook tot de negentigste minuut om de winnende treffer te maken en Sparta lukte het al helemaal niet. Ajax heeft nog het makkelijkst weten te winnen.
Maar ik denk dat Thun nu niet kan winnen. Tenzij ze meer scoren dan Ajax.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef Revelation het volgende:
[..]
Uiterst scherpe opmerking zeg!![]()
haha. ja, ik kreeg er gewoon zin in water vanquote:
whaha, ik ookquote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
haha. ja, ik kreeg er gewoon zin in water van
Wat is het verschil?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is te hopen dat die snel valt...
ajax moet even inkomen, gaat wel goedkomenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef T1andonly het volgende:
Thun heeft meer spel erin zitten dan ik verwacht had eigenlijk...
zoals bijna elke wedstrijd van Ajax helaas de afgelopen jarenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef SkaterSam het volgende:
Hehehe dit wordt denk ik echt een baggerwedstrijd
zo makkelijk zit voetbal niet in elkaar jammer genoegquote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef RijstNatie het volgende:
FC Thun heeft een begroting van 3 miljoen, das net zoveel als FC Zwolle....
Dat zo'n ploeg in de CL kan komen is echt knap, maar als Ajax niet van zo'n dwerg weet te winnen, dan kunnen ze het echt vergeten !!!
Hup ajax dan maar..
Ga je mond spoelen man, het spel van Ajax vind ik nog altijd leuker om te zien dan dat van PSV (op het spel van gisteren na overigens). AZ is een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
zoals bijna elke wedstrijd van Ajax helaas de afgelopen jaren
geniet meer van AZ en PSV nu
hoeft ook niet, als ze de punten maar pakken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, nu al bepaald geen topwedstrijd.
het spel van PSV straalt tenminste nog een beetje klasse uit. Wedstrijden met Ajax is altijd een rommeltje.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen man, het spel van Ajax vind ik nog altijd leuker om te zien dan dat van PSV (op het spel van gisteren na overigens). AZ is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |