jammer dat ie schade heeftquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:42 schreef jacco het volgende:
[[url=http://img78.imageshack.us/img78/4013/photo0364wd8de6sc.th.jpg]afbeelding][/url]
De McLaren deed mee aan een race (vergelijkbaar met Gumball) en waar de foto van de Pagani uitkomt is mij niet bekend.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer dat ie schade heeft
verder wel mooie foto's. Is die pagani uit een tv-fragement?
Bedankt voor de foto'squote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dank u!quote:
jaja...vanuit deze hoek toch wel een mooie stadquote:
ja met een ixus 400 (simpel kleine cam)quote:
meer lwd's hier merk ik welquote:Op donderdag 3 november 2005 17:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey daar kom ik bijna dagelijks langs![]()
hehe valt mee hoor, had nog wel wat ruimte tussen de auto en de waterkantquote:Op donderdag 3 november 2005 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de situatie ter plekke, en de fotograaf heeft OF een boot, OF lef
neuh, had via khkforum een vti lip te koop gevraagd,quote:Op maandag 7 november 2005 11:36 schreef t0n het volgende:
eu... die eg hatch, wie's jouw vriend?
Delvin?
Om het niet teveel in slowchat te laten verzanden:quote:Op woensdag 9 november 2005 20:35 schreef eer-ik het volgende:
zo dan...
Zijn ze een band met VW aangegaan ofzo?
nee helaas. Audi had die neus veel eerder dan rover:quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef Paladijn het volgende:
Jatters bij Audi
Hier is de originele neus
Grappig. Leuke jonges... die broers.. kan altijd met ze lachen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef jp84 het volgende:
[..]
neuh, had via khkforum een vti lip te koop gevraagd,
en toen ging ik die halen bij carpool plaats,
en toen stond delsolman daar met z'n EG en witte EK van ze broer.
ik was samen met die vriend van me, en die had ze EOS 1ds bij zich,
dus gelijk wat pics geschoten![]()
imageshack en fok gaat helaas niet meer samen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:19 schreef jacco het volgende:
Is dat imagshack echt zo klote dan? want ik zie ze wel namelijk.
deleteten uit mijn favorieten dan maar.
www.imagevenue.com is wel goed, en je kunt teminste grote pics uploaden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:19 schreef jacco het volgende:
Is dat imagshack echt zo klote dan? want ik zie ze wel namelijk.
deleteten uit mijn favorieten dan maar.
hij heet niet voor niks Jaccoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:15 schreef Catch22- het volgende:
die jacco blijft maar kikkers posten he
www.tinypic.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |