Was Arno Adelaars, dé drugsgoeroe van de lage landen. Ik mag m welquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Koos Koetsw ? Precies hetzelfde als die vent die het aanraadt.
Jij bent ook een nerd dus jij moet niets zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:05 schreef RijstNatie het volgende:
die kerel die altijd in die kamer moet zitten met die hoertjes...
Das echt een dikke nerd....
Alsof die Ties er zelf zo lekker uitzietquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:10 schreef Shirley het volgende:
Grappige aflevering, ze zaten ook gewoon te blowen aan tafel.En eindelijk eens echt een duidelijk effect na drugs, bij de vorige afleveringen vond ik dat toch minder. Alleen weten ze wel telkens de meest afgrijselijke dames voor die Ties te strikken zeg...
Het leek inderdaad net een vent.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:10 schreef Shirley het volgende:
Grappige aflevering, ze zaten ook gewoon te blowen aan tafel.En eindelijk eens echt een duidelijk effect na drugs, bij de vorige afleveringen vond ik dat toch minder. Alleen weten ze wel telkens de meest afgrijselijke dames voor die Ties te strikken zeg...
Nee, heb mooiere mannen gezien, maar zoiets gun je niet veel mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Alsof die Ties er zelf zo lekker uitziet![]()
Of bewuster drugs gaan gebruiken, dat kan natuurlijk ook he.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het spijt me maar ik vind dat maar een belachelijk programma. Lijkt me eerder dat jongeren hier eerder drugs van gaan gebruiken dan niet en dat is zeer fout in mijn ogen.
Precies, ze doen het vaak toch wel. Dan kun je ze beter de gevolgen en juiste manier van gebruiken uitleggen, dan dat je ze zelf laat experimenteren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk je werkelijk dat jongeren tegenwoordig zo nog denken? Al die pubers drinken tegenwoordig op hun 14de al alcohol e.d....zijn veel te nieuwsgierig en beinvloedbaar.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:01 schreef hornage het volgende:
Ik heb nog aan Sophie gevraagd waar de wc's waren
Beste tot nu toe zelfs denk ik. En voor het eerst ook alleen maar gasten die een positieve bijdrage aan het gesprek hadden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:00 schreef Airelle het volgende:
Ik kon gister echt niet langer opblijven....
Maar was het wat? Gasten zeiden me niet zo veel.
alleen dat vrouwtje met die neptietjes vond ik wat minder (qua praten enzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Beste tot nu toe zelfs denk ik. En voor het eerst ook alleen maar gasten die een positieve bijdrage aan het gesprek hadden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |