Hij is oké, maar ook voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Raymzter.
Nou ja, klinkt goed, die uitzending.
Nee dat zullen we moeten missen helaas. Dacht dat ie dat in ieder geval niet ging doen (in interview gelezen d8 ik) omdat dat te verslavend is.quote:Op maandag 21 november 2005 19:07 schreef MisterICE het volgende:
Volgende week dan eindelijk heroine ?
!!!!!!!!! Daarvoor volgde ik het programma, dat "spuiten" stelt dan ook niets voorquote:Op maandag 21 november 2005 19:34 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Nee dat zullen we moeten missen helaas. Dacht dat ie dat in ieder geval niet ging doen (in interview gelezen d8 ik) omdat dat te verslavend is.
Spuiten vertalen als shoot upquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef MisterICE het volgende:
[..]
!!!!!!!!! Daarvoor volgde ik het programma, dat "spuiten" stelt dan ook niets voor![]()
hier staat het overigens wel:
http://nieuws.geenstijl.n(...)oin_on_dutch_tv.html
he host of a new Dutch talk show plans to take heroin and LSD on the air in a program intended to reach young audiences on topics that touch their lives, producers said Wednesday. The show, scheduled to premiere on late-night television Oct. 10, is called Spuiten & Slikken, or Swallow and Shoot Up
Dat is eigenlijk de enige drug die ik interessant vind, en nog nooit heb gezien in het echt
Hehe ja. Was een keertje bij Ophrah, enorme troepquote:Op maandag 21 november 2005 19:34 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Nee dat zullen we moeten missen helaas. Dacht dat ie dat in ieder geval niet ging doen (in interview gelezen d8 ik) omdat dat te verslavend is.
whehe crystal meth..zou ook lollig zijn (enge zelfmaakdrugs die in Amerika nu hot is. Je maakt t van batterijen en afwasmiddel of zoiets en tis echt heel eng spul. Meteen verslavend, breekt je hersenen af en eigenlijk je hele lichaam, je wordt er een ander persoon door etc.
Echt scary als je die voor- en na foto's ziet van zulk soort mensen, en dat soms al na 3 maanden gebruik van dat spul.)
Wat is er mis met die vertaling dan?quote:
Hij blies het gelijk weer uitquote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef Toad het volgende:
Filemon inhaleert nauwelijks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |