Albers dokt $5 milquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef mbn het volgende:
[..]
Monteiro heeft het Portugese oliebedrijf van de staat achter zich staan en kan daardoor een flink bedrag op tafel leggen. Het zal echter dichter in de buurt liggen van het bedrag dat Albers betaalt, dus ergens tussen de 5 en 10 miljoen. Precieze bedragen kom je toch nooit achter, omdat het vaak een combo is rijder steunen en salaris betalen en betalen voor reclame op de auto.

Grappig dat het in Portugal wel kan. Het enige wat Royal Dutch Shell graag doet in Nederland is de benzineprijs verhogen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef mbn het volgende:
[..]
Monteiro heeft het Portugese oliebedrijf van de staat achter zich staan en kan daardoor een flink bedrag op tafel leggen. Het zal echter dichter in de buurt liggen van het bedrag dat Albers betaalt, dus ergens tussen de 5 en 10 miljoen. Precieze bedragen kom je toch nooit achter, omdat het vaak een combo is rijder steunen en salaris betalen en betalen voor reclame op de auto.
Ja dat is echt een enorme verrassing.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind het feit dat Adrian Newey bij McLaren vertrekt eigenlijk wel heel verrassend.![]()

En het sponsoren van een italiaans team met een Duitser en een Braziliaan als coureurs.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Grappig dat het in Portugal wel kan. Het enige wat Royal Dutch Shell graag doet in Nederland is de benzineprijs verhogen.
Bleh echt een multinational waar ik op kots.

Nou ja, paar jaar geleden wilde hij eigenlijk ook al weg..quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind het feit dat Adrian Newey bij McLaren vertrekt eigenlijk wel heel verrassend.![]()

Dit zou best een tussen fase kunnen zijn van Het Red Bull Ferrari team, op het moment dat Schumacher stopt zal het Ferrari team z'n budget niet meer rond kunnen krijgen omdat ze volledig extern gefinancierd worden en die sponsors dit doen ivm Schumacher en heeft Red Bull een van de beste chassis en een van de beste motoren en zal dit het eerste Ferrari team worden. Het is een theorietje.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef Rory78 het volgende:
Ik vind het feit dat Newey weg gaat bij McLaren niet DE verrassing, maar eerder het feit dat hij kiest voor RedBull. Ik dacht dat hij na zijn periode bij McLaren zeiljachten wilde gaan ontwerpen? Ben tevens benieuwd wat het RB in de toekomst gaat brengen; zou dit dan nu toch het nieuwe Benetton worden?

Het was toch al een tijdje bekend dat Newey zijn contract bij McLaren zou uitdienen en daarna de formule 1 zou verlaten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:

1.Lella Lombardi (tenminste kwa punten)quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef multatuli het volgende:
Oh ja, tijd voor een quiz lijkt me nu de winterstop definitief is. Wie het snelst het goede antwoord op drie vragen geeft mag er zelf weer drie verzinnen. Leuk idee?
Ik trap af:
- welke vrouw boekte de beste resultaten in de F1
- noem een familie (of meer) waarvan er minstens drie in de F1 gereden hebben
- welke coureur heeft de meeste kilometers in een F1 wagen gereden.
Aanvulling bij onoplosbaar verschil van mening over het correcte antwoord beslist Walter_Sobchak want die lijkt me de grootste feitenkennis te hebben en je moet nu eenmaal een arbiter hebben, maar google zal meestal de waarheid wel boven tafel krijgen.

dan verander ik mijn antwoorden in:quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef multatuli het volgende:
De prijs gaat er nog niet uit, maar ja het is ook zo'n stormloop topic dat ik moeite heb de score bij te houden

Welke sprong voorwaarts?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef erikh het volgende:
[..]
Eerder dankzij de nuttige input van Albers en Friesacher, die twee hebben naar mijn idee echt heel goed werk verricht m.b.t. de ontwikkeling van de PS05. Met alle respect naar Doornbos hoor maar yoen hij instapte was de grootste sprong voorwaarts al gemaakt door Minardi, daarna is nog weinig gewonnen maar kon het team echt gaan profiteren van het goede werk.

quote:Midland maakt nieuwe kleurstelling bekend
De auto waar Christijan Albers volgend jaar in zal gaan racen, heeft een kleurrijk ontwerp. Midland heeft gekozen voor verschillende kleuren, zonder het design druk te laten worden. Het team presenteerde het nieuwe design tijdens een sponsorbijeenkomst. Ook onthulde Midland het nieuwe logo.
In december zal het team voor het eerst in actie komen, tijdens een test in het Spaanse Jerez. De nieuwe auto zal later debuteren. Het kleurenschema is niet duidelijk geïnspireerd door de Russische vlag, zoals eerder verondersteld werd.
De naam Jordan is nu definitief verdwenen uit de F1. Het team werd al eerder overgenomen door de Rus Alex Shnaider, maar de naam van het team werd afgelopen seizoen nog gebruikt. Vanaf nu is het MF1, oftewel Midland F1Racing.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |