abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32085117
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef mbn het volgende:

[..]

Monteiro heeft het Portugese oliebedrijf van de staat achter zich staan en kan daardoor een flink bedrag op tafel leggen. Het zal echter dichter in de buurt liggen van het bedrag dat Albers betaalt, dus ergens tussen de 5 en 10 miljoen. Precieze bedragen kom je toch nooit achter, omdat het vaak een combo is rijder steunen en salaris betalen en betalen voor reclame op de auto.
Albers dokt $5 mil
Calm down, please!
pi_32091150
Ik snap er niks van.
Hoe kan dit nu? Hoe kan een bedrijf weer ineens staats worden?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 november 2005 @ 16:41:21 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32091466
gewoon opeisen, simpel as that
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32094614
Ik vind het feit dat Adrian Newey bij McLaren vertrekt eigenlijk wel heel verrassend.
Calmer than you are
pi_32096123
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef mbn het volgende:

[..]

Monteiro heeft het Portugese oliebedrijf van de staat achter zich staan en kan daardoor een flink bedrag op tafel leggen. Het zal echter dichter in de buurt liggen van het bedrag dat Albers betaalt, dus ergens tussen de 5 en 10 miljoen. Precieze bedragen kom je toch nooit achter, omdat het vaak een combo is rijder steunen en salaris betalen en betalen voor reclame op de auto.
Grappig dat het in Portugal wel kan. Het enige wat Royal Dutch Shell graag doet in Nederland is de benzineprijs verhogen.

Bleh echt een multinational waar ik op kots.
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind het feit dat Adrian Newey bij McLaren vertrekt eigenlijk wel heel verrassend.
Ja dat is echt een enorme verrassing.
  Redactie Sport dinsdag 8 november 2005 @ 19:36:09 #181
109131 crew  sportfreak
pi_32096262
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Grappig dat het in Portugal wel kan. Het enige wat Royal Dutch Shell graag doet in Nederland is de benzineprijs verhogen.

Bleh echt een multinational waar ik op kots.
En het sponsoren van een italiaans team met een Duitser en een Braziliaan als coureurs.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 november 2005 @ 00:09:24 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32104861
Red Bull is bezig zich flink op te werken
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32105400
quote:
Nou ja, paar jaar geleden wilde hij eigenlijk ook al weg..
pi_32105579
Dit gedoe dus..

Jaguar Threaten to Sue McLaren

Sunday June 3rd, 2001

Jaguar Racing say they are considering legal action against McLaren and their Formula One rivals' technical director Adrian Newey.

Jaguar announced on Friday that Newey, Formula One's top designer, had signed to join them from next year but only hours later McLaren issued a statement saying he would be staying.

The latest stage in the saga came on Monday when Jaguar issued another statement, saying: "Adrian Newey has a legally binding contract with Jaguar Racing and this has been confirmed by Queen's Counsel.

"As things currently stand, Adrian Newey has indicated that he will not honour that contract. We are, therefore, considering legal action against both Adrian Newey and McLaren International."

Jaguar chief Bobby Rahal was quoted in a Sunday newspaper as saying: "It's not a question of a man's word. I have been talking to Adrian for six months about this. There has been a breach of contract and we are going to defend our rights."
pi_32115886
Ik vind het feit dat Newey weg gaat bij McLaren niet DE verrassing, maar eerder het feit dat hij kiest voor RedBull. Ik dacht dat hij na zijn periode bij McLaren zeiljachten wilde gaan ontwerpen? Ben tevens benieuwd wat het RB in de toekomst gaat brengen; zou dit dan nu toch het nieuwe Benetton worden?
pi_32117062
Voor Albers is het iig wel goed nieuws want als Newey in februari naar RB gaat is het veel te laat om nog een nieuw chassis voor het RB2 team te ontwikkelen en rijden ze dus vrijwel zeker in de Minardi van dit jaar.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  woensdag 9 november 2005 @ 16:36:47 #187
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_32120657
Nu adrian newey naar red bull gaat ontwerp hij zeker nog wel de mclaren van 2006 en waarom haalt red hem in februari dan hebben ze toch zeker al een auto ontworpen?
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_32121198
Ik denk dat Newey een contract tot en met eind februari heeft...
  donderdag 10 november 2005 @ 05:43:51 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32138617
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef Rory78 het volgende:
Ik vind het feit dat Newey weg gaat bij McLaren niet DE verrassing, maar eerder het feit dat hij kiest voor RedBull. Ik dacht dat hij na zijn periode bij McLaren zeiljachten wilde gaan ontwerpen? Ben tevens benieuwd wat het RB in de toekomst gaat brengen; zou dit dan nu toch het nieuwe Benetton worden?
Dit zou best een tussen fase kunnen zijn van Het Red Bull Ferrari team, op het moment dat Schumacher stopt zal het Ferrari team z'n budget niet meer rond kunnen krijgen omdat ze volledig extern gefinancierd worden en die sponsors dit doen ivm Schumacher en heeft Red Bull een van de beste chassis en een van de beste motoren en zal dit het eerste Ferrari team worden. Het is een theorietje.
pi_32145548
Ik denk dat je te ver bent doorgeschoten met je theorie. Ferrari zal NOOIT haar raceteam opgeven, omdat het DE reden van haar bestaan is. Bovendien zijn m.i. de sponsoren niet per se op Schumacher afgekomen, maar ook op de naam Ferrari. Ik denk dat ze wel zullen blijven en zeker als Massa komend jaar verrassend zou gaan presteren. Je moet die link RB-Ferrari ook weer niet te nauw nemen. Dat is ook jaren gezegd over Sauber en zie waar zij nu staan...
Ik denk dat de toekomst van RB eerder de richting uitgaat van een exclusieve motorenbouwer aan zich binden, zodra de kans zich voordoet. Misschien is die Cosworth wel DE verrassing van komend seizoen en koopt Dieter die hele fabriek wel op; you'll never know...
  vrijdag 11 november 2005 @ 04:59:59 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32169854
Ja het is ook maar een theorie, Dieter wil hoe dan ook wereldkampioen worden en jouw suggestie dat hij Cosworth misschien koopt is een zeker ook een mogelijkheid. Het is wel zo dat Ferrari voor Schumacher qua prestaties en budget een stukje minder was dan nu met Schumacher en als hij stopt zal de sponsoring absoluut gaat zakken, Fiat heeft geen geld en Ferrari is zelf ook te arm om F1 te bekostigen.
pi_32170944
Ik moet toegeven dat er zeker wel wat in zit bij je theorie...
Echter, Ferrari heeft altijd auto's verkocht om te kunnen racen en nooit andersom zoals dat bij Porsche wel het geval is (quote directeur Porsche zelf). De enig denkbare optie om te blijven overleven is een min of meer soort van fusie, mocht het ooit echt fout gaan. Gelukkig zijn die bakken duur zat en zal de winstmarge per stuk flink zijn, dus als de naam Ferrari nog lang goed genoeg blijft om te blijven verkopen, dan is er voorlopig nog geen vuiltje aan de lucht. Of Fiat nu wil/kan of niet.
pi_32187569
NU.NL:
Tiago Monteiro wordt de nieuwe teamgenoot van Christijan Albers. De Portugees vertelde tijdens een gala dat hij zijn contract met het Midland team heeft verlengd. De officiële bevestiging laat wel nog even op zich wachten.

“Ik ben opgelucht nu de deal eindelijk rond is en kijk nu uit naar de wintertests”, vertelde Monteiro aan iedereen.

De Portugees reed dit seizoen al voor Jordan, nu Midland, en liet een goede indruk achter. Dat leverde hem de interesse van Frank Williams op, maar Monteiro verkoos een tweede jaartje Midland boven een testcontract bij Williams. Monteiro krijgt in 2006 Christian Albers als teamgenoot en hoopt op een vlotte samenwerking met de Nederlander.

De officiële bevestiging van de contractverlenging laat wel nog even op zich wachten. Midland teambaas Colin Kolles heeft het voorlopig enkel over een “optie” en hult zich verder in stilzwijgen
---

Maar ja, silly season dus nog maar even afwachten. Het was wel mijn hoop, de rookie van het jaar 2005 vs albers.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32187995
Oh ja, tijd voor een quiz lijkt me nu de winterstop definitief is. Wie het snelst het goede antwoord op drie vragen geeft mag er zelf weer drie verzinnen. Leuk idee?

Ik trap af:
- welke vrouw boekte de beste resultaten in de F1
- noem een familie (of meer) waarvan er minstens drie in de F1 gereden hebben
- welke coureur heeft de meeste kilometers in een F1 wagen gereden.

Aanvulling bij onoplosbaar verschil van mening over het correcte antwoord beslist Walter_Sobchak want die lijkt me de grootste feitenkennis te hebben en je moet nu eenmaal een arbiter hebben, maar google zal meestal de waarheid wel boven tafel krijgen.
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:22:27 #195
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_32193569
quote:
Het was toch al een tijdje bekend dat Newey zijn contract bij McLaren zou uitdienen en daarna de formule 1 zou verlaten?
Dat hij nu bij RBR aan de slag gaat verrast me wel een beetje, maar die staan dan ook met een enorme zak geld te rammelen.
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:52:06 #196
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_32200855
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef multatuli het volgende:
Oh ja, tijd voor een quiz lijkt me nu de winterstop definitief is. Wie het snelst het goede antwoord op drie vragen geeft mag er zelf weer drie verzinnen. Leuk idee?

Ik trap af:
- welke vrouw boekte de beste resultaten in de F1
- noem een familie (of meer) waarvan er minstens drie in de F1 gereden hebben
- welke coureur heeft de meeste kilometers in een F1 wagen gereden.

Aanvulling bij onoplosbaar verschil van mening over het correcte antwoord beslist Walter_Sobchak want die lijkt me de grootste feitenkennis te hebben en je moet nu eenmaal een arbiter hebben, maar google zal meestal de waarheid wel boven tafel krijgen.
1.Lella Lombardi (tenminste kwa punten)
2.Brabham (Jack, Gary (hoewel slechts 2 voor-kwalificaties) David)
3.Patrese (?)
De Narcis van Gabon
pi_32201900
Nog wat regeltjes: niet zeggen nul goed, of twee fout oid want dan maak je het de anderen te makkelijk.

Reactie op PogueMahone: vraag twee is bedoeld als in de F1 race(s) gereden hebben.
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:16:57 #198
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_32202789
ah, fittipaldi natuurlijk
De Narcis van Gabon
pi_32215679
De prijs gaat er nog niet uit, maar ja het is ook zo'n stormloop topic dat ik moeite heb de score bij te houden
pi_32215768
Ik dacht trouwens dat Robert Doornbos afgelopen week met nieuws zou komen...
Dat had ie anderhalve week geleden toch gezegd op RTL7 ?
Burnt to the core but not broken
  zondag 13 november 2005 @ 10:03:14 #201
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32225507
Morgen komt Mark Webber z'n nieuwe BMW presenteren in Melbourne
vanaf 12 uur.. dus ik sta er al om 7 uur om het goed te kunnen zien..
zal ff kijken of ik de foto's online kan zetten.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 13 november 2005 @ 10:40:11 #202
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_32225970
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef multatuli het volgende:
De prijs gaat er nog niet uit, maar ja het is ook zo'n stormloop topic dat ik moeite heb de score bij te houden
dan verander ik mijn antwoorden in:

1.Lella Lombardi
2.De familie Fittipaldi (Emerson, Wilson en Christian)
3.Het zal wel Schumi intussen wel wezen
De Narcis van Gabon
pi_32226218
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef erikh het volgende:

[..]

Eerder dankzij de nuttige input van Albers en Friesacher, die twee hebben naar mijn idee echt heel goed werk verricht m.b.t. de ontwikkeling van de PS05. Met alle respect naar Doornbos hoor maar yoen hij instapte was de grootste sprong voorwaarts al gemaakt door Minardi, daarna is nog weinig gewonnen maar kon het team echt gaan profiteren van het goede werk.
Welke sprong voorwaarts?
pi_32259174
1) Lella Lombardi
2) Villeneuve
3) Olivier Panis
pi_32282138
quote:
Midland maakt nieuwe kleurstelling bekend

De auto waar Christijan Albers volgend jaar in zal gaan racen, heeft een kleurrijk ontwerp. Midland heeft gekozen voor verschillende kleuren, zonder het design druk te laten worden. Het team presenteerde het nieuwe design tijdens een sponsorbijeenkomst. Ook onthulde Midland het nieuwe logo.

In december zal het team voor het eerst in actie komen, tijdens een test in het Spaanse Jerez. De nieuwe auto zal later debuteren. Het kleurenschema is niet duidelijk geïnspireerd door de Russische vlag, zoals eerder verondersteld werd.

De naam Jordan is nu definitief verdwenen uit de F1. Het team werd al eerder overgenomen door de Rus Alex Shnaider, maar de naam van het team werd afgelopen seizoen nog gebruikt. Vanaf nu is het MF1, oftewel Midland F1Racing.

bron
Calm down, please!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 november 2005 @ 12:28:13 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32282772
niet echt spectaculair
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32282840
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
niet echt spectaculair
Past dus prima bij hun rijders
Calmer than you are
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:34:20 #208
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_32282940
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
niet echt spectaculair
behoorlijk saai, geel viel meer op
De Narcis van Gabon
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 november 2005 @ 12:36:37 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32282993
doet me erg denken aan de BAR van een paar jaar terug
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32290977
Wordt vast een mooie bak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')