quote:
quote:maar je kijkt toch wel eerst in je spiegel voordat je remt ?
Dat vind ik ook. Maar de TS zal vast wel even de spiegels hebben gekeken alvorens te remmen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef Markster het volgende:
Je eigen leven en het leven van anderen op het spel zetten voor een kat
elanden op de A28?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef Virus.NL het volgende:
Nooit remmen voor dieren, tenzij je bij een aanrijding erg grote schade kan verwachten (Paard, Eland e.d.)
Mensen die plotseling vol op hun rem gaan staan zijn een gevaar op de weg..
als voorbeeld bij de Eland-test.quote:
Het leven van een poesquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef Markster het volgende:
Je eigen leven en het leven van anderen op het spel zetten voor een kat
Ow asjeblieft doe niet zo vreselijk homo. Beesten zijn leuk maar hebben geen waarde in de huidige maatschappij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het leven van een poesheeft veel meer waarde dan het leven van een mens
. Mensen
zijn er genoeg, poezen
zijn zeldzaam.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef Revelation het volgende:
Volgende keer dat gaspendaal intrappen, dan is het klusje zo geklaard en kan je rustig verder rijden.
Gegroet,
Hoezo , nooit van overbevolking gehoord?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:13 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow asjeblieft doe niet zo vreselijk homo. Beesten zijn leuk maar hebben geen waarde in de huidige maatschappij.
heb je last van overbevolking.?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef eBay het volgende:
[..]
Hoezo , nooit van overbevolking gehoord?
Mensen zijn![]()
![]()
begin maar bij jezelfquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef eBay het volgende:
[..]
Mensen zijn![]()
![]()
Ik kan je wel ff doodrijden als je wilt, neem ik meteen die zielige babewatcher mee. Mensen zijn toch kut, toch ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef eBay het volgende:
[..]
Mensen zijn![]()
![]()
Nee, maar ik wens anderen wel doodquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:16 schreef dutchmage het volgende:
[..]
heb je last van overbevolking.?
zo ja help je zelf van kant en doe de mensheid een plezier...
flikker toch op joh..
Ik maak er binnen 30 jaar een eind aan.quote:
Waarom wil je nog zolang leven dan? Hoe kun je leven als mens, terwijl je net op mensen, dus jezelf kotst, er zijn er toch genoeg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik maak er binnen 30 jaar een eind aan.
Dat vergat ik te vragen, hoe is het met jou en de auto?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef Het_Biertje het volgende:
verder gaat met mij alles goed hoor![]()
een betere wereld begint bij jezelf...quote:
man jij kan echt niet rijden dacht bijna dat je een wijf wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:55 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik voel de achterwielen glijden en beland overdwars onderaan de uitvoegstrook bij de kruising.
schijt me niets, mijn auto is toch dikker dan die van jouquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:47 schreef 2609 het volgende:
[..]
man jij kan echt niet rijden dacht bijna dat je een wijf was
jah logisch heb er geen meer kijk maar in verdomme auto ingenomenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
schijt me niets, mijn auto is toch dikker dan die van jou
In dit soort situaties is het dus beter om niet te remmen, aangezien je zonder slipcursus alle kanten op kan vliegen en dus ook achterin of frontaal een andere auto/fiets/brommer/voetganger kan geraken. Dan maar een kat dood. Het zou niet de eerste keer zijn geweest dat er meerdere mensen overleden bij een ongeval veroorzaakt door een uitwijkmanouvre voor een een of ander dier.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:55 schreef Het_Biertje het volgende:
sjees, rij ik net ff terug vanuit hoogeveen over de A28, niks aan de hand dusver. Ik voeg netjes uit op afslag Beilen. Plotseling, terwijl ik net m'n richting aanwijzer uit doe, zie ik 2 oplichtende oogjes op de weg!!!![]()
Ik schrik mij helemaal de tyfus en trap vol op m'n rem. Ik voel de achterwielen glijden en beland overdwars onderaan de uitvoegstrook bij de kruising. Een paar fietsers kijken met dom aan terwijl ik half verbluft uitstap. (ze stopten ook niet ff ofzo) Terwijl ik een beetje sta bij te komen, zie ik die plotseling die kat gewoon op het fietspad zitten alsof er niets gebeurd was.
Fucking katten
Wie zegt er dat ik een mens benquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom wil je nog zolang leven dan? Hoe kun je leven als mens, terwijl je net op mensen, dus jezelf kotst, er zijn er toch genoeg.
Ik zou er vanavond nog een einde aan maken als ik zo een kneus als jij zou zijn
lulligquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zo eens een ongeluk gehad omdat er een haas overstak. Ik slipte en reed vol in de vangrail. Ik uitstappen en ik zeg zo tegen die haas "mijn auto wat doe je?" Zegt hij zo "Ja mijn naam is haas"
![]()
die kat loopt toch gewoon heen waar hij zelf wilt daar kunnen die mensen toch niks aan doen shit jij bent echt dom hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:50 schreef tonja het volgende:
Ik snap die mensen niet, die hun kat buiten laten lopen op zulke gevaarlijke plekken.
Gelukkig kwamen jullie met de schrik vrij.
zorg dat je een jachtgeweer bij je hebt volgende keer. schiet um dan overhoopquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:55 schreef Het_Biertje het volgende:
sjees, rij ik net ff terug vanuit hoogeveen over de A28, niks aan de hand dusver. Ik voeg netjes uit op afslag Beilen. Plotseling, terwijl ik net m'n richting aanwijzer uit doe, zie ik 2 oplichtende oogjes op de weg!!!![]()
Ik schrik mij helemaal de tyfus en trap vol op m'n rem. Ik voel de achterwielen glijden en beland overdwars onderaan de uitvoegstrook bij de kruising. Een paar fietsers kijken met dom aan terwijl ik half verbluft uitstap. (ze stopten ook niet ff ofzo) Terwijl ik een beetje sta bij te komen, zie ik die plotseling die kat gewoon op het fietspad zitten alsof er niets gebeurd was.
Fucking katten
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:14 schreef ikJur het volgende:
ken iemand die uitweek voor een konijntje () rijd ie tegen een boom aan
![]()
Je zou er als katteneigenaar ook voor kunnen kiezen je kat binnen te houden als je in de buurt een drukke autoweg hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef 2609 het volgende:
[..]
die kat loopt toch gewoon heen waar hij zelf wilt daar kunnen die mensen toch niks aan doen shit jij bent echt dom hoor![]()
misschien was ie wel uit huis ontsnapt of weggelopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Je zou er als katteneigenaar ook voor kunnen kiezen je kat binnen te houden als je in de buurt een drukke autoweg hebt.
Gij flitsend intellect.
quote:
Verkeerschaos op A4
Het Leidsch Dagblad - Overstekende eendenkuikens hebben dinsdagochtend voor een verkeerschaos op de rijksweg A4 in de richting van Den Haag gezorgd. Het ongeluk had plaats ter hoogte van Roelofarendsveen. Een chauffeur van een busje remde voor de eenden en veroorzaakte daarmee een kettingreactie van problemen waarbij uiteindelijk de chauffeur van een scharende vrachtwagen zwaar gewond raakte.
Zucht, en dat voor een stel eenden. Laat ze dan ook gewoon in het park blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Virus.NL het volgende:
Hier nog een voorbeeld van zo een debiel![]()
[..]
jah alsof het niks kostquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik vind het wel een kwalijk feit dat er naast de vangrails niet gaas staan. Niet alleen voor katten, maar ook tal van andere dieren is toch een kleine moeite als je die rails plaats![]()
Ik ben dol op katten, heb er 3. Maar toen ik net mijn rijbewijs had (2 weken) ook een kat voor mijn auto op de snelweg in een bocht. Die oplichtende oogjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
In dit soort situaties is het dus beter om niet te remmen, aangezien je zonder slipcursus alle kanten op kan vliegen en dus ook achterin of frontaal een andere auto/fiets/brommer/voetganger kan geraken. Dan maar een kat dood. Het zou niet de eerste keer zijn geweest dat er meerdere mensen overleden bij een ongeval veroorzaakt door een uitwijkmanouvre voor een een of ander dier.
Kijk als het een eland of een olifant is zou ik nog proberen enigszins uit te wijken, want die komen hard aan
Dit overigens zijdelings van mijn gruwelijke haat jegens katten.
Hebben we een keer met een duif gedaan. Maar een kat kan z'n kop omhoog steken he.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je er de volgende keer precies recht overheen rijdt is er geen probleem. (tenzij je een driewieler rijdt)
Sorry maar het was ten eerste 4 uur 's nachts bij mij en welke kat/kind loopt er nou op de provinciale weg!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef 2609 het volgende:
Als er een kind oversteekt geven jullie dan ook gas bij eigenlijk?
Jah dat doet ie dus ook maar eenmalig!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef 2609 het volgende:
die kat die jij dus aanreed?
jah dat staat als een paal boven waterquote:Op donderdag 3 november 2005 14:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jah dat doet ie dus ook maar eenmalig!
onze nummerplaat lag eraf (ontdekten we pas op plaats van bestemming) weer terug gereden naar de plaats des onheils, bleek ie er nog te liggen (de nummerplaat). Ontkennen dat wij dat niet waren had dus geen zinquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:58 schreef YottaBrain het volgende:
Mijn ex reed in haar golfje met 150 km/u tegen de kat.
Morsdood en haar bumper is kaduk
Nooit remmen als je Virus.NL op straat ziet lopen tenzij je bij een aanrijding erg grote schade kan verwachten (Paard, Eland e.d.)quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef Virus.NL het volgende:
Nooit remmen voor dieren, tenzij je bij een aanrijding erg grote schade kan verwachten (Paard, Eland e.d.)
Mensen die plotseling vol op hun rem gaan staan zijn een gevaar op de weg..
Als je er niet te dicht op rijd is er ook geen gevaarquote:Mensen die plotseling vol op hun rem gaan staan zijn een gevaar op de weg..
Postzegels kan je sparen, katten niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:26 schreef classpc het volgende:
Prima dat je die kat wilde sparen, maar ik vind dat je hierbij een te groot risico genomen hebt.
Bonsai katten kan je sparenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef Revelation het volgende:
[..]
Postzegels kan je sparen, katten niet.![]()
miereneuqerquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef Revelation het volgende:
[..]
Postzegels kan je sparen, katten niet.![]()
Duiven rijd je gewoon plat... niets is zo mooi als een live roadkill van een duif.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hebben we een keer met een duif gedaan. Maar een kat kan z'n kop omhoog steken he.
Het is natuurlijk een schrikreactie, maar probeer jezelf in te prenten geen noodstop te maken. Als er iemand vlak achter je zit (niet ongewoon op een afrit) kan het hele nare gevolgen hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:55 schreef Het_Biertje het volgende:
Fucking katten
Ahh Natuurfreak, jij moet boswachter worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:00 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Nooit remmen als je Virus.NL op straat ziet lopen tenzij je bij een aanrijding erg grote schade kan verwachten (Paard, Eland e.d.)
[..]
Als je er niet te dicht op rijd is er ook geen gevaar
Ik niet, rem nooit voor een dier. En wijk ook niet uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:05 schreef Sorella het volgende:
Als iedereen genoeg afstand houd dan kan je een noodstop maken zonder dat er een ongeluk gebeurt (hoogstens met je eigen) en anders houden ze niet genoeg afstand.
Ik rem ook instinctief voor een dier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |