quote:
quote:maar je kijkt toch wel eerst in je spiegel voordat je remt ?
Dat vind ik ook. Maar de TS zal vast wel even de spiegels hebben gekeken alvorens te remmen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef Markster het volgende:
Je eigen leven en het leven van anderen op het spel zetten voor een kat
elanden op de A28?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef Virus.NL het volgende:
Nooit remmen voor dieren, tenzij je bij een aanrijding erg grote schade kan verwachten (Paard, Eland e.d.)
Mensen die plotseling vol op hun rem gaan staan zijn een gevaar op de weg..
als voorbeeld bij de Eland-test.quote:
Het leven van een poesquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef Markster het volgende:
Je eigen leven en het leven van anderen op het spel zetten voor een kat
Ow asjeblieft doe niet zo vreselijk homo. Beesten zijn leuk maar hebben geen waarde in de huidige maatschappij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het leven van een poesheeft veel meer waarde dan het leven van een mens
. Mensen
zijn er genoeg, poezen
zijn zeldzaam.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef Revelation het volgende:
Volgende keer dat gaspendaal intrappen, dan is het klusje zo geklaard en kan je rustig verder rijden.
Gegroet,
Hoezo , nooit van overbevolking gehoord?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:13 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow asjeblieft doe niet zo vreselijk homo. Beesten zijn leuk maar hebben geen waarde in de huidige maatschappij.
heb je last van overbevolking.?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef eBay het volgende:
[..]
Hoezo , nooit van overbevolking gehoord?
Mensen zijn![]()
![]()
begin maar bij jezelfquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef eBay het volgende:
[..]
Mensen zijn![]()
![]()
Ik kan je wel ff doodrijden als je wilt, neem ik meteen die zielige babewatcher mee. Mensen zijn toch kut, toch ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef eBay het volgende:
[..]
Mensen zijn![]()
![]()
Nee, maar ik wens anderen wel doodquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:16 schreef dutchmage het volgende:
[..]
heb je last van overbevolking.?
zo ja help je zelf van kant en doe de mensheid een plezier...
flikker toch op joh..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |