Ik heb een i-river.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb geen ipod.
Bagger apparaat en bovendien veel te duur.
Voor iemand met een hoge opleiding kun jij wel slecht spellen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
voor een kloon bent je wel een zeikert.
Vanwaar het idee dat ik een hoge opleiding genoten zou hebben?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voor iemand met een hoge opleiding kun jij wel slecht spellen.
Dat is natuurlijk een ironische stijlfiguur*, een verwijzing naar GeenStijltaalgebruik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
is zéáú 15-jarige Lonsdale-snol in Brabantse bierkeet.
Dit is zo'n Anglicisme, dan wel irritante stijlfiguur.
Oh, is system engineer gewoon een sjieke term voor een verkeersagent, dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vanwaar het idee dat ik een hoge opleiding genoten zou hebben?
Zeugma? Ik zeg toch ook niets over jouw moeder? De mytheme van de MILFs.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een ironische stijlfiguur*, een verwijzing naar GeenStijltaalgebruik.
Het kan toch niet zo zijn dat jij dat niet aanvoelt, fijnerd?![]()
![]()
![]()
![]()
* niet de anakolouth, de zeugma of de parabool, maar het 'vulgarisme'.
Jij bènt een vulgarisme, nietwaar?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeugma? Ik zeg toch ook niets over jouw moeder? De mytheme van de MILFs.
Ik ben de godfather van mongoloide Nederland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bènt een vulgarisme, nietwaar?
Soms ben ik wel een soort van verkeersagentquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, is system engineer gewoon een sjieke term voor een verkeersagent, dan?
Dan ben je dus de Godfather van oa Floripas.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben de godfather van mongoloide Nederland.
Zo! Die is goedkoop.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan ben je dus de Godfather van oa Floripas.
Nee, ik weet het, en daar zou ik graag iets aan veranderd zien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Soms ben ik wel een soort van verkeersagent![]()
Maar om eerlijk te zijn werd er niet veel aandacht besteed aan Nederlands en was Nederlands afgezien van literatuur ook niet echt een succes op de Havo.
Je bedoelt FEMA.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo! Die is goedkoop.
Ik ruik de hemaworst er nog aan.
Ligt er vannacht dan het afgehakte hoofd van Franz K. naast me in bed?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben de godfather van mongoloide Nederland.
Tsja het niveau moet je aanpassen aan de doelgroep.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:36 schreef Floripas het volgende:
Zo! Die is goedkoop.
Ik ruik de hemaworst er nog aan.
Had ik al eens gezegd dat jij echt mijn favoriete knuffelfascist bent?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja het niveau moet je aanpassen aan de doelgroep.
Je bedoelt jouw worst aan ons verstand???quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom niet Jozef?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ligt er vannacht dan het afgehakte hoofd van Franz K. naast me in bed?
Hé wacht dat is Geenstijl taal.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja, ben jij Amerikafan? Ben jer er wel eens geweest?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is het uit of is ze ongesteld?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja, ben jij Amerikafan? Ben jer er wel eens geweest?
Is het eenvoudig om een visum te krijgen?
Gelukkig dat het een geintje is, anders zou ik diep gekwetst zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:40 schreef Floripas het volgende:
Had ik al eens gezegd dat jij echt mijn favoriete knuffelfascist bent?
Geintje, geintje, geintje.
Het is nog aan en ze wil niet mee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is het uit of is ze ongesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |