SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
En weer slaat de politiek de plank volledig mis.quote:Peiling: geen pardon betrokkenen Schipholramp
Bijna driekwart van de Nederlanders (72 procent) vindt niet dat gedetineerden van het detentiecentrum op Schiphol waar donderdag een felle brand woedde automatisch een verblijfsvergunning horen te krijgen. Politici als Ed van Thijn en Ayaan Hirsi Ali pleitten dit weekend voor een dergelijk pardon.
Bij de brand kwamen elf asielzoekers om het leven. Van de ondervraagden vindt vijftien procent dat gevangenen die in het deel zaten waar de brand woedde een verblijfsvergunning moeten krijgen. Zo blijkt uit het onderzoek van opiniepeiler Maurice de Hond. Tien procent is van mening dat alle gevangenen die in het detentiecentrum zaten nu recht hebben om in Nederland te mogen blijven. Met name potentiële kiezers op de LPF, VVD en Groep Wilders blijken tegen het pardon.
Het is geneukt of verneukt worden.quote:Valsemunter loopt tegen de lamp na hoerenbezoek
Een Belgische valsemunter is tegen de lamp gelopen toen hij in Parijs een prostituee bezocht. De 42-jarige Gentenaar wilde de vrouw betalen met een vals biljet. De dame merkte de zwendel echter op en waarschuwde de politie, waarna de man kon worden aangehouden.
De man is eigenlijk drukker van geboortekaartjes. Hij werd in zijn thuisstad Gent opgepakt wegens het vervalsen van dollars. In totaal zou hij zeker vijfduizend Amerikaanse tiendollarbiljetten gedrukt hebben. Dit deed hij samen met een 43-jarige compagnon uit De Haan. Beide mannen hebben inmiddels bekend.
En wat is China, Singapore ?quote:'Arabische machthebbers zijn fascistisch'
BRUSSEL - Arabische leiders zijn fascistisch. Dat zegt Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) dinsdag in een interview met de Belgische krant De Morgen. "Fascisme is universeel. Het is niet alleen iets van de witte mens. Er bestaat geen enkel Arabisch land dat echt democratisch is en waar het individu vrij kan leven."
Hirsi Ali stelt verder dat in de meeste Arabische landen geen vrijheid van godsdienst bestaat en vrouwen er slechter behandeld worden dan dieren. "De machthebbers passen er geweld en manipulatie toe op dezelfde manier als Mussolini en Hitler. Kijk bijvoorbeeld naar de gifgasaanval van Sadam Hoessein tegen de Koerden in Irak en het uit de weg ruimen van politieke tegenstanders zoals door het Assad-regime in Syrië."
Het neoconservatieve buitenlandse beleid nog steeds: pre-emptive strike. Maar anyway, waar ik benieuwd naar ben, hebben ze nog wel genoeg manschappen beschikbaar. Laatste wat ik daaromtrent vernam was dat ze zelfs oude mannen van 68 als reservisten aantrokken...quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:09 schreef Yildiz het volgende:
Kanker, iedereen blért alweer dat Iran maar aangevallen moet worden, omdat ze wapens hebben.
Teringjantje, ik kan gewoon de kranten erop naslaan van 4 jaar geleden. Wedden dat ze over 2 weken al binnen Iran staan? En dat het weer niks was, maar toch?
Om te kotsen, eerlijk waar. Om te kotsen. En op de VVD / CDA partij het hardst
Dat ze uberhaupt de tekst 'dreigen met oorlog' in de mond durven te nemen, werkelijk waar een grote schande.
Ze moesten zich diep, inmens diep, schamen.
Een soort Volkssturm dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:51 schreef Ryan3 het volgende:
Het neoconservatieve buitenlandse beleid nog steeds: pre-emptive strike. Maar anyway, waar ik benieuwd naar ben, hebben ze nog wel genoeg manschappen beschikbaar. Laatste wat ik daaromtrent vernam was dat ze zelfs oude mannen van 68 als reservisten aantrokken...
Die kwam er pas in 1944. Wat ik bedoel is dat het reservistenblik wel zo'n beetje op is, die indruk kreeg ik althans, en dat hij voor verdere 'avonturen' mogelijk dienstplicht moet overwegen. Kijken wat de bevolking daarvan vindt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort Volkssturm dus.
[afbeelding]
PRdV wil graag een her-invoering van de sociale dienstplicht. Zo sla je 2 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:58 schreef Ryan3 het volgende:
Die kwam er pas in 1944. Wat ik bedoel is dat het reservistenblik wel zo'n beetje op is, die indruk kreeg ik althans, en dat hij voor verdere 'avonturen' mogelijk dienstplicht moet overwegen. Kijken wat de bevolking daarvan vindt.
Vorige week meegemaakt, vandaag aan het NRC gestuurd voor de achterpagina (ik @ NRC). Hopelijk wordt hij geplaatst.quote:Oude man
Amsterdam centraal station. Het is middag en ik loop over een leeg perron als ik plots een oude man bovenaan de trap naar het perron zie staan. Ik schrik van zijn houding. In elkaar gedoken. Bijna knielend met zijn hoofd naar beneden. Hij beweegt niet. "Oh God," denk ik, "wat is er aan de hand? Een beroerte? Een hartaanval?" De oude man beweegt nog steeds niet. Ik moet iets doen! Ik moet er naar toe om te helpen maar sta verstijfd te kijken. Ik voel mijn hart in mijn keel bonzen. Net als ik de eerste stap richting de man zet komt er een klein jongetje de hoek om gerend. De oude man springt op en roept: "kiekeboe!"
''Nederlandse politici lopen op Schiphol rechtop het vliegtuig in, en komen er in Washington dc. op handen en voeten uitgekropen''quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:09 schreef Yildiz het volgende:
Kanker, iedereen blért alweer dat Iran maar aangevallen moet worden, omdat ze wapens hebben.
Teringjantje, ik kan gewoon de kranten erop naslaan van 4 jaar geleden. Wedden dat ze over 2 weken al binnen Iran staan? En dat het weer niks was, maar toch?
Om te kotsen, eerlijk waar. Om te kotsen. En op de VVD / CDA partij het hardst
Dat ze uberhaupt de tekst 'dreigen met oorlog' in de mond durven te nemen, werkelijk waar een grote schande.
Ze moesten zich diep, inmens diep, schamen.
Ja dan leren ze tenminste goed om te gaan met hun wapens, scheelt weer in het aantal gewonden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
PRdV wil graag een her-invoering van de sociale dienstplicht. Zo sla je 2 vliegen in 1 klap.
Persoonlijk zou ik de militaire dienstplicht verplicht willen stellen voor alle jeugdige delinquenten. De vorming van des persoons via teamwork, orde, discipline en gezag is zeker een mes wat aan twee kanten kan snijden. Ze zullen er in ieder geval nooit slechter van worden, hooguit beter (en je hebt tijdswinst).
Ik riep bij de presentatie van de plannen van Verdonk al dat het wachten was op de eerste doden. Toen dacht ik nog aan in elkaar geslagen door overwerkte Marechaussee. Maar ze in de fik steken is ook een optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En weer slaat de politiek de plank volledig mis.
Moeten we Israel dan ook van die technologie verlossen? Die valleen in min of meer dezelfde regio ook net zo goed onder de noemer agressor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Overigens lijkt het me een goed idee om Iran te verlossen van z'n nucleaire technologieMaar meer ook niet.
[ bron ]quote:Earlier, Jack Straw, the Foreign Secretary, warned Syria would face "very serious consequences" if it failed to co-operate with the United Nations probe
[ bron ]quote:"We have affirmed our just demands of the Syrian government and made it clear that failure with these demands will lead to serious consequences from the international community," U.S. Secretary of State Condoleezza Rice said.
[ bron ]quote:Recalls, in that context, that the Council has repeatedly warned Iraq that it will face serious consequences as a result of its continued violations of its obligations;
Wat heeft Israel hier nu weer mee te maken? Oh ja, natuurlijk, Joden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moeten we Israel dan ook van die technologie verlossen? Die valleen in min of meer dezelfde regio ook net zo goed onder de noemer agressor.
ze gaat echt letterlijk over lijken. Waarom is het voor zoiemand toch zo moeilijk om een excuus te brengen? Ik begrijp het niet hoor..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik riep bij de presentatie van de plannen van Verdonk al dat het wachten was op de eerste doden. Toen dacht ik nog aan in elkaar geslagen door overwerkte Marechaussee. Maar ze in de fik steken is ook een optie natuurlijk.
Voeg daar maar Talpa kijkers aan toe...quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]Met name potentiële kiezers op de LPF, VVD en Groep Wilders blijken tegen het pardon.
En weer slaat de politiek de plank volledig mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |