abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 01:09:20 #101
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31856448
Kanker, iedereen blért alweer dat Iran maar aangevallen moet worden, omdat ze wapens hebben.
Teringjantje, ik kan gewoon de kranten erop naslaan van 4 jaar geleden. Wedden dat ze over 2 weken al binnen Iran staan? En dat het weer niks was, maar toch?

Om te kotsen, eerlijk waar. Om te kotsen. En op de VVD / CDA partij het hardst

Dat ze uberhaupt de tekst 'dreigen met oorlog' in de mond durven te nemen, werkelijk waar een grote schande.
Ze moesten zich diep, inmens diep, schamen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31856459
Truste.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 1 november 2005 @ 01:14:39 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31856533
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 01:10 schreef du_ke het volgende:
Truste.
ik ga ook
  dinsdag 1 november 2005 @ 02:15:43 #104
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31857035
Er gaat wat gebeuren .........
  dinsdag 1 november 2005 @ 07:39:08 #105
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31857720
goedemorgen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31857766
goeismèrges
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:17:21 #107
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31858012
Bula!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:15:29 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31858735
quote:
Peiling: geen pardon betrokkenen Schipholramp

Bijna driekwart van de Nederlanders (72 procent) vindt niet dat gedetineerden van het detentiecentrum op Schiphol waar donderdag een felle brand woedde automatisch een verblijfsvergunning horen te krijgen. Politici als Ed van Thijn en Ayaan Hirsi Ali pleitten dit weekend voor een dergelijk pardon.

Bij de brand kwamen elf asielzoekers om het leven. Van de ondervraagden vindt vijftien procent dat gevangenen die in het deel zaten waar de brand woedde een verblijfsvergunning moeten krijgen. Zo blijkt uit het onderzoek van opiniepeiler Maurice de Hond. Tien procent is van mening dat alle gevangenen die in het detentiecentrum zaten nu recht hebben om in Nederland te mogen blijven. Met name potentiële kiezers op de LPF, VVD en Groep Wilders blijken tegen het pardon.
En weer slaat de politiek de plank volledig mis.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:19:51 #109
89730 Drugshond
pi_31858811
quote:
Valsemunter loopt tegen de lamp na hoerenbezoek

Een Belgische valsemunter is tegen de lamp gelopen toen hij in Parijs een prostituee bezocht. De 42-jarige Gentenaar wilde de vrouw betalen met een vals biljet. De dame merkte de zwendel echter op en waarschuwde de politie, waarna de man kon worden aangehouden.

De man is eigenlijk drukker van geboortekaartjes. Hij werd in zijn thuisstad Gent opgepakt wegens het vervalsen van dollars. In totaal zou hij zeker vijfduizend Amerikaanse tiendollarbiljetten gedrukt hebben. Dit deed hij samen met een 43-jarige compagnon uit De Haan. Beide mannen hebben inmiddels bekend.
Het is geneukt of verneukt worden.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:38:12 #110
89730 Drugshond
pi_31859178
quote:
'Arabische machthebbers zijn fascistisch'

BRUSSEL - Arabische leiders zijn fascistisch. Dat zegt Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) dinsdag in een interview met de Belgische krant De Morgen. "Fascisme is universeel. Het is niet alleen iets van de witte mens. Er bestaat geen enkel Arabisch land dat echt democratisch is en waar het individu vrij kan leven."

Hirsi Ali stelt verder dat in de meeste Arabische landen geen vrijheid van godsdienst bestaat en vrouwen er slechter behandeld worden dan dieren. "De machthebbers passen er geweld en manipulatie toe op dezelfde manier als Mussolini en Hitler. Kijk bijvoorbeeld naar de gifgasaanval van Sadam Hoessein tegen de Koerden in Irak en het uit de weg ruimen van politieke tegenstanders zoals door het Assad-regime in Syrië."
En wat is China, Singapore ?
pi_31859480
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 01:09 schreef Yildiz het volgende:
Kanker, iedereen blért alweer dat Iran maar aangevallen moet worden, omdat ze wapens hebben.
Teringjantje, ik kan gewoon de kranten erop naslaan van 4 jaar geleden. Wedden dat ze over 2 weken al binnen Iran staan? En dat het weer niks was, maar toch?

Dat ze uberhaupt de tekst 'dreigen met oorlog' in de mond durven te nemen, werkelijk waar een grote schande.
Het neoconservatieve buitenlandse beleid nog steeds: pre-emptive strike. Maar anyway, waar ik benieuwd naar ben, hebben ze nog wel genoeg manschappen beschikbaar. Laatste wat ik daaromtrent vernam was dat ze zelfs oude mannen van 68 als reservisten aantrokken...
I´m back.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:53:09 #112
89730 Drugshond
pi_31859514
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:51 schreef Ryan3 het volgende:
Het neoconservatieve buitenlandse beleid nog steeds: pre-emptive strike. Maar anyway, waar ik benieuwd naar ben, hebben ze nog wel genoeg manschappen beschikbaar. Laatste wat ik daaromtrent vernam was dat ze zelfs oude mannen van 68 als reservisten aantrokken...
Een soort Volkssturm dus.
pi_31859636
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Een soort Volkssturm dus.
[afbeelding]
Die kwam er pas in 1944. Wat ik bedoel is dat het reservistenblik wel zo'n beetje op is, die indruk kreeg ik althans, en dat hij voor verdere 'avonturen' mogelijk dienstplicht moet overwegen. Kijken wat de bevolking daarvan vindt.
I´m back.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:13:15 #114
89730 Drugshond
pi_31859991
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:58 schreef Ryan3 het volgende:
Die kwam er pas in 1944. Wat ik bedoel is dat het reservistenblik wel zo'n beetje op is, die indruk kreeg ik althans, en dat hij voor verdere 'avonturen' mogelijk dienstplicht moet overwegen. Kijken wat de bevolking daarvan vindt.
PRdV wil graag een her-invoering van de sociale dienstplicht. Zo sla je 2 vliegen in 1 klap.

Persoonlijk zou ik de militaire dienstplicht verplicht willen stellen voor alle jeugdige delinquenten. De vorming van des persoons via teamwork, orde, discipline en gezag is zeker een mes wat aan twee kanten kan snijden. Ze zullen er in ieder geval nooit slechter van worden, hooguit beter (en je hebt tijdswinst).
pi_31860237
quote:
Oude man

Amsterdam centraal station. Het is middag en ik loop over een leeg perron als ik plots een oude man bovenaan de trap naar het perron zie staan. Ik schrik van zijn houding. In elkaar gedoken. Bijna knielend met zijn hoofd naar beneden. Hij beweegt niet. "Oh God," denk ik, "wat is er aan de hand? Een beroerte? Een hartaanval?" De oude man beweegt nog steeds niet. Ik moet iets doen! Ik moet er naar toe om te helpen maar sta verstijfd te kijken. Ik voel mijn hart in mijn keel bonzen. Net als ik de eerste stap richting de man zet komt er een klein jongetje de hoek om gerend. De oude man springt op en roept: "kiekeboe!"
Vorige week meegemaakt, vandaag aan het NRC gestuurd voor de achterpagina (ik @ NRC). Hopelijk wordt hij geplaatst.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31860468
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 01:09 schreef Yildiz het volgende:

''Nederlandse politici lopen op Schiphol rechtop het vliegtuig in, en komen er in Washington dc. op handen en voeten uitgekropen''

Déja vu
pi_31860491
Overigens lijkt het me een goed idee om Iran te verlossen van z'n nucleaire technologie Maar meer ook niet.
pi_31860832
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:13 schreef Drugshond het volgende:

[..]

PRdV wil graag een her-invoering van de sociale dienstplicht. Zo sla je 2 vliegen in 1 klap.

Persoonlijk zou ik de militaire dienstplicht verplicht willen stellen voor alle jeugdige delinquenten. De vorming van des persoons via teamwork, orde, discipline en gezag is zeker een mes wat aan twee kanten kan snijden. Ze zullen er in ieder geval nooit slechter van worden, hooguit beter (en je hebt tijdswinst).
Ja dan leren ze tenminste goed om te gaan met hun wapens, scheelt weer in het aantal gewonden.

Overigens ben ik zeer zeker ook voor een algemene sociale dienstplicht.
pi_31861169
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik riep bij de presentatie van de plannen van Verdonk al dat het wachten was op de eerste doden. Toen dacht ik nog aan in elkaar geslagen door overwerkte Marechaussee. Maar ze in de fik steken is ook een optie natuurlijk.
pi_31861186
Zo, het stormt een beetje. Net wat meer dan nu.
pi_31861228
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Overigens lijkt het me een goed idee om Iran te verlossen van z'n nucleaire technologie Maar meer ook niet.
Moeten we Israel dan ook van die technologie verlossen? Die valleen in min of meer dezelfde regio ook net zo goed onder de noemer agressor.
pi_31861891
quote:
Earlier, Jack Straw, the Foreign Secretary, warned Syria would face "very serious consequences" if it failed to co-operate with the United Nations probe
[ bron ]
quote:
"We have affirmed our just demands of the Syrian government and made it clear that failure with these demands will lead to serious consequences from the international community," U.S. Secretary of State Condoleezza Rice said.
[ bron ]
quote:
Recalls, in that context, that the Council has repeatedly warned Iraq that it will face serious consequences as a result of its continued violations of its obligations;
[ bron ]
pi_31862594
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Moeten we Israel dan ook van die technologie verlossen? Die valleen in min of meer dezelfde regio ook net zo goed onder de noemer agressor.
Wat heeft Israel hier nu weer mee te maken? Oh ja, natuurlijk, Joden.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:57:53 #124
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31862607
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik riep bij de presentatie van de plannen van Verdonk al dat het wachten was op de eerste doden. Toen dacht ik nog aan in elkaar geslagen door overwerkte Marechaussee. Maar ze in de fik steken is ook een optie natuurlijk.
ze gaat echt letterlijk over lijken. Waarom is het voor zoiemand toch zo moeilijk om een excuus te brengen? Ik begrijp het niet hoor..

Zelfs Aardjan de Geus vond dat elke uitspraak over dit een politieke uitspraak was. Daar kun je toch alleen maar van walgen? Die mensen staan ergens ver buiten de maatschappij denk ik..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:01:11 #125
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31862704
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]Met name potentiële kiezers op de LPF, VVD en Groep Wilders blijken tegen het pardon.

Voeg daar maar Talpa kijkers aan toe...

Dit moet je eens proberen bij een cafebrand in Volendam of een vuurwerkramp in Enschede... (dan is het huis te klein)
pi_31862775
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Wat heeft Israel hier nu weer mee te maken? Oh ja, natuurlijk, Joden.
Omdat alles in het Midden-Oosten met elkaar te maken heeft. Iran zou geen atoombommen moeten hebben, wat mij betreft, ongeacht wat Israël wil of heeft, maar het is een mooie gelegenheid om ons weer eens af te vragen waarom we zo'n appeasement-politiek jegens Israël voeren, zeker met betrekking tot hun massavernietigingswapens.
pi_31863231
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Omdat alles in het Midden-Oosten met elkaar te maken heeft. Iran zou geen atoombommen moeten hebben, wat mij betreft, ongeacht wat Israël wil of heeft, maar het is een mooie gelegenheid om ons weer eens af te vragen waarom we zo'n appeasement-politiek jegens Israël voeren, zeker met betrekking tot hun massavernietigingswapens.
Israel wordt omringd door landen die het liefst Israel zouden vernietigen. Kernwapens zijn dan een nuttig bezit. En terecht dat Israel meer vertrouwen heeft in z'n eigen militaire kracht en dat van de VS dan in de internationale vredesbewegingen en de ''internationale gemeenschap'', daar heeft nog nooit iemand op kunnen rekenen.
pi_31863274
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Israel wordt omringd door landen die het liefst Israel zouden vernietigen. Kernwapens zijn dan een nuttig bezit.
Dat geldt ook voor Iran. Of Syrië. Nee, sorry, dat is geen excuus.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:21:09 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31863312
Hallo Floripas.
pi_31863323
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor Iran. Of Syrië. Nee, sorry, dat is geen excuus.
Uiteraard maar daar wonen moslims en dan is het minder erg .
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:22:25 #132
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:23:39 #133
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31863364
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Israel wordt omringd door landen die het liefst Israel zouden vernietigen. Kernwapens zijn dan een nuttig bezit.
Israel weet zich gesteund door de machtigste bondgenoten. En ze zitten in het Eurovisie songfestvial, dus Zweden zal ze wel militair willen steunen.
pi_31863392
Ik heb zo'n vervelend wondje in m'n mondhoek .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31863409
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
Schapenschurft.
pi_31863434
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Schapenschurft.
Varkenstyfus.
pi_31863515
Zit ik hier dan op m'n kamer, rolgordijn naar beneden tegen de zon. Vandaag helemaal niets doen, het stormt dan ook.
pi_31863616
Ik ga zo eindelijk weer beginnen met leren . Denk ik .
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:33:33 #139
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31863640
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
Orale herpes
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:35:01 #140
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31863685
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef du_ke het volgende:
Ik ga zo eindelijk weer beginnen met leren . Denk ik .
Ik moet vierduizend Engelse woorden uitspugen over ontologisch individualisme.
pi_31863760
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Orale herpes
Nee, varkenstyfus.
pi_31863766
Rome ep 1-7 binnen . Ja, ik ben wel tevreden met de schoolverbinding.
pi_31863775
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik moet vierduizend Engelse woorden uitspugen over ontologisch individualisme.
Fijn ik moet nog een pagina of 800 opnemen voor vrijdag en maandag. Gaat ook niet helemaal lukken .
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:39:25 #144
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31863811
ik ga ook maar es naar school
pi_31864048
quote:
Milieuorganisatie Greenpeace is door de Filipijnse autoriteiten beboet, omdat haar schip, de Rainbow Warrior II, een koraalrif bij de Filipijnen heeft beschadigd. De boete die de milieuorganisatie moet betalen bedraagt ruim 10.000 euro.

Gisteren liep het schip vast in het Tubbataha Reef Marine Park, een zeepark dat op de lijst van werelderfgoederen van de Unesco staat. Hierdoor werd ruim honderd vierkante meter koraalrif beschadigd. Eco Matser, een woordvoerder van Greenpeace Nederland, zegt in een reactie het ongeluk erg te betreuren. "Je gaat er toch juist heen om de zaak te beschermen." Matser verklaarde dat het ongeluk kon gebeuren, doordat de Filipijnse regering zeekaarten had verstrekt die niet klopten. "De bemanning dacht nog anderhalve mijl van het koraal af te zitten. Bovendien was er iemand van het park zelf aan boord." Desondanks erkent Greenpeace de verantwoordelijkheid voor de toegebrachte schade en zal zij daarom de boete gewoon betalen.

De Rainbow Warrior II vaart sinds dit weekeinde opnieuw in het gebied. Het schip neemt deel aan een actie die het gebruik van meer milieuvriendelijkere energiebronnen moet stimuleren. Vanaf de Rainbow Warrior onderzocht de bemanning ondermeer het effect van broeikasgassen op koraal.
De ware aard van Greenpeace komt boven. Wat een losers
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:52:55 #146
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31864123
t gaat om de kaarrrrten
pi_31864193
Ja dat zou ik ook zeggen. Lekker een ander de schuld geven terwijl ze moedwillig koraalrif kapot hebben willen maken.

Priceless voor de rest Eurocard Mastercard.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:58:34 #148
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31864259
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De ware aard van Greenpeace komt boven. Wat een losers
Grappig, maar wat heeft dir te maken met aard?
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:59:00 #149
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31864272
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen. Lekker een ander de schuld geven terwijl ze moedwillig koraalrif kapot hebben willen maken.

Priceless voor de rest Eurocard Mastercard.
je wilt zeggen dat ze niet kunnen kaart lezen?
pi_31864376
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:59 schreef Yildiz het volgende:
je wilt zeggen dat ze niet kunnen kaart lezen?
Bijvoorbeeld.

Gevaar op zee die gasten van Greenpeace. Als ze de natuur niet slopen dan doen ze wel anderen vervelende dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')