Jeeetje! Eet je wel goed?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
ik weeg 58 kilo
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.quote:en jullie?
zou jij dat aandurven?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan haar alleen nooit verstaan.Als ze andere dingen net zo goed inslikt als haar woorden zie ik wel potentieel trouwens
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jeeetje! Eet je wel goed?
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Advies aan ouders Joost: Pleeg alsnog een abortus!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
Advies aan Joost: Gooi de ouders aan de kant en leef je eigen leven...
Ohw wat lief, een dwergje!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]ik ben maar 165 cm hoog , ja
en ik heb net andijviestampot op
Joost heeft het over zijn ouders, begrijp ik?
Hun relatie is ingekakt iig
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Advies aan ouders Joost: Pleeg alsnog een abortus!
Zou jij durven weigeren?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:53 schreef Cuaderno het volgende:
zou jij dat aandurven?
En jij bent de eerste die hapt als ik dat opschrijf....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
En jij denkt dat Napoleon Amerika heeft ontdekt.![]()
Je bent 'vertically challenged' dusquote:
quote:en ik heb net andijviestampot op
je houdt ook gewoon niet op he.....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
VANAVOND LEKKER TAN IN BAREND EN VAN DORP
![]()
![]()
[afbeelding]
samen met oa Peter r de Vries, wordt vast leuk![]()
Als ik op elke stommiteit in deze reeks moest reageren had ik meer posts dan scanman en tong80 samen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:56 schreef Mike1964 het volgende:
En jij bent de eerste die hapt als ik dat opschrijf....
(en ik vond het te triest voor woorden dat er maar twee op reageerden...)
het is niet gepast daar grappen over te maken... voor straf een week lang geen petje op in huisquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je bent 'vertically challenged' dus.
[..]
Zo in het roze lijkt ze nog meer op een varken dan normaalquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nou! Da's echt straf!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is niet gepast daar grappen over te maken... voor straf een week lang geen petje op in huis
Als ze er zin in heeft tenminstequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:00 schreef Cuaderno het volgende:
Ik zou gillend wegrennen, terwijl ik kruizen sla en wijwater gooi
Inderdaad. Samen met lang haar op de 'kan echt niet'-lijst bij mannenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou! Da's echt straf!
Petjes.
Fijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:01 schreef Gert het volgende:
Peter: de foto's van onze Tan en onze Josc zijn in het huis en worden nu aan de muur gehangen!
face it, het is volgens mij zelfs beter om een groep kampers pissed te maken ipv ingrid uberhaupt aan te spreken .....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nooit meer naar Den Haag zonder Scream-masker
Dan zal het wel zo over zijn met die muizenplaagquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:01 schreef Gert het volgende:
Peter: de foto's van onze Tan en onze Josc zijn in het huis en worden nu aan de muur gehangen!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad. Samen met lang haar op de 'kan echt niet'-lijst bij mannen
Ik vind het juist heel interessant en heel openhartig. Of zijn ouders het fijn vinden dat in wezen heel Nederland dit kan beluisteren is een tweede.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef Falco het volgende:
Nogal oninteressant gebazel van Joost nu
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal het wel zo over zijn met die muizenplaag![]()
I agree, vind het erg goed dat hij zo open is terwijl ie weet dat het mogelijk uitgezonden kan gaan worden, petje afquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel interessant en heel openhartig. Of zijn ouders het fijn vinden dat in wezen heel Nederland dit kan beluisteren is een tweede.
Waarom moet Tanja zo prominent in het midden? Vond de drie foto's van Rikkert, Ralph en Linda er leuker hangen.quote:
BEEP BEEPquote:
Is wel interessant.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:09 schreef Kokstra het volgende:
Ik zit toch alweer 22 minuten naar Joost en Natte Lie te luisteren. Is dat wel gezond?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
BEEP BEEP
Rob, dartpijlen in dagboekkamer halen, Rob dartpijlen halen
Het zal niet de eerste keer zijn dat Nathalie toch iets meer te melden blijkt te hebben dan de meerderheid hier wil aannemen.quote:
Haha zei hij dat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef Foreverblue het volgende:
Kijken of Joost zich aan zijn woord houd, en de foto van Tanja in de wc ophangt
Hahaha was die wel van plan ja... zodra die er zou zijn. Maar dido was hem voor denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |