Ik denk dat dat gevoel vanuit Joost zijn ouders geheel wederzijds is....wat een kutkind!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft kutouders....
denk dat Joost terecht bang is dat die psycho snachts zijn zaakie eraf komt snijen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Pinball het volgende:
Als Joost nou zou weten hoe bang Ingrid is voor dat masker, en als hij ook nog ballen zou hebben
Tanja heeft nog een geheime missie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef BBscanner het volgende:
Iemand nog een idee of er op dit moment geheime missies bezig zijn? Lijkt mij niet. Zou het streamen wel wat leuker maken, imo
Het aantal geheime missies valt mij zowiezo tegen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja heeft nog een geheime missie.
Die zit in het huisje van Rob nu, volgende week staat ze ineens midden in de nacht met die baby (ingesmeerd met ketchup) en een slagersmes in de slaapkamer
Ja, maar ik kan haar alleen nooit verstaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:48 schreef Cuaderno het volgende:
jij hebt teveel naar ingrid zitten luisteren!!
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan haar alleen nooit verstaan.Als ze andere dingen net zo goed inslikt als haar woorden zie ik wel potentieel trouwens
![]()
Jeeetje! Eet je wel goed?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
ik weeg 58 kilo
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.quote:en jullie?
zou jij dat aandurven?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan haar alleen nooit verstaan.Als ze andere dingen net zo goed inslikt als haar woorden zie ik wel potentieel trouwens
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jeeetje! Eet je wel goed?
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Advies aan ouders Joost: Pleeg alsnog een abortus!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:52 schreef Bocaj het volgende:
Advies aan Joost: Gooi de ouders aan de kant en leef je eigen leven...
Ohw wat lief, een dwergje!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]ik ben maar 165 cm hoog , ja
en ik heb net andijviestampot op
Joost heeft het over zijn ouders, begrijp ik?
Hun relatie is ingekakt iig
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Advies aan ouders Joost: Pleeg alsnog een abortus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |