neuh.,.. joost is een kutkind....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft kutouders....
Ben ik het wel mee eens, heb ze in de Live-uitzending gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef Pinball het volgende:
Waarom doe Ingrid nu alsof ze dat masker nog nooit gezien heeft? Daar heeft ze zelf Menno ooit mee te pakken proberen te nemen!
Ingrid schrikt continu van dat masker. Begrijp ook niet waarom, jeugd trauma?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef Pinball het volgende:
Waarom doe Ingrid nu alsof ze dat masker nog nooit gezien heeft? Daar heeft ze zelf Menno ooit mee te pakken proberen te nemen!
Die ouders zijn veel te behoudend en hebben de weg van Joost al helemaal uitgestippeld....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, heb ze in de Live-uitzending gezien![]()
Sorry is Mennoquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
Zit Roel nou weer af te luisteren?
Zwaar gelovig weet ik niet, wel gelovig. Dat heeft Joost eens in de tuin gezegt. En dat hij juist zich daar tegen af heeft gezet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die ouders zijn veel te behoudend en hebben de weg van Joost al helemaal uitgestippeld....
Zou me nix verbazen als ze ook nog zwaar gelovig zijn....
Ja ik werd echt beroerd toen ik ze zag en toen ze begonnen te praten werd het nog erger.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die ouders zijn veel te behoudend en hebben de weg van Joost al helemaal uitgestippeld....
Zou me nix verbazen als ze ook nog zwaar gelovig zijn....
Lijkt er wel opquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:34 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit Menno daar op zijn hurken, af te luisteren bij het rooster?
[afbeelding]
Het was een hele sketch. Ik heb het helemaal zitten volgen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Heb de naam Menno niet horen vallen.
Ja Menno geeft het opquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno zit daar totaal voor niets ben ik bang.
Nehee.. hij zat te wachten tot Dido binnen zou komen om hém te laten schrikken, zodat hij háár kon laten schrikken.quote:
Joost heeft kutouders en wij hebben een kutregie...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
de regie mist het gebeuren op de ganghelemaal
Is het masker van Ingrid, zegt nu zelf ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe komen ze aan dat masker eigenlijk? Zeker ivm Halloween?
Het klinkt mij als het standaard-psycho praatje van Robquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was een hele sketch. Ik heb het helemaal zitten volgen.
Na die eerdere opmerking zei Chantal: ja ik wil met jullie overblijven, jullie zijn mijn matties.
En toen zie Dido: Je moet dit alleen niet aan anderen vertellen hoor, dat is niet zo leuk voor ze.
En toen Roel: Ik hoop ook echt dat jij wint, ik zie in jou een winnaar.
En zo ging het nog even door.
Allemaal dingen die Menno in het begin van BB gezegd heeft, toen ie constant zo bezig was. Het sarcasme en de onderlinge blikken van verstandhouding dropen er van af.
Ok zou best kunnen, heb niet echt op de blikken gelet en het kwam op mij vrij serieus over.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het sarcasme en de onderlinge blikken van verstandhouding dropen er van af.
Ik weet het zeker.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Het klinkt mij als het standaard-psycho praatje van Rob
Ik denk dat dat gevoel vanuit Joost zijn ouders geheel wederzijds is....wat een kutkind!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Bocaj het volgende:
denk dat Joost terecht bang is dat die psycho snachts zijn zaakie eraf komt snijen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Pinball het volgende:
Als Joost nou zou weten hoe bang Ingrid is voor dat masker, en als hij ook nog ballen zou hebben
Tanja heeft nog een geheime missie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef BBscanner het volgende:
Iemand nog een idee of er op dit moment geheime missies bezig zijn? Lijkt mij niet. Zou het streamen wel wat leuker maken, imo
Het aantal geheime missies valt mij zowiezo tegen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja heeft nog een geheime missie.
Die zit in het huisje van Rob nu, volgende week staat ze ineens midden in de nacht met die baby (ingesmeerd met ketchup) en een slagersmes in de slaapkamer
Ja, maar ik kan haar alleen nooit verstaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:48 schreef Cuaderno het volgende:
jij hebt teveel naar ingrid zitten luisteren!!
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan haar alleen nooit verstaan.Als ze andere dingen net zo goed inslikt als haar woorden zie ik wel potentieel trouwens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |