neuh.,.. joost is een kutkind....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft kutouders....
Ben ik het wel mee eens, heb ze in de Live-uitzending gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft kutouders....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef Pinball het volgende:
Waarom doe Ingrid nu alsof ze dat masker nog nooit gezien heeft? Daar heeft ze zelf Menno ooit mee te pakken proberen te nemen!
Ingrid schrikt continu van dat masker. Begrijp ook niet waarom, jeugd trauma?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef Pinball het volgende:
Waarom doe Ingrid nu alsof ze dat masker nog nooit gezien heeft? Daar heeft ze zelf Menno ooit mee te pakken proberen te nemen!
Die ouders zijn veel te behoudend en hebben de weg van Joost al helemaal uitgestippeld....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, heb ze in de Live-uitzending gezien![]()
Sorry is Mennoquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
Zit Roel nou weer af te luisteren?
Zwaar gelovig weet ik niet, wel gelovig. Dat heeft Joost eens in de tuin gezegt. En dat hij juist zich daar tegen af heeft gezet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die ouders zijn veel te behoudend en hebben de weg van Joost al helemaal uitgestippeld....
Zou me nix verbazen als ze ook nog zwaar gelovig zijn....
Ja ik werd echt beroerd toen ik ze zag en toen ze begonnen te praten werd het nog erger.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die ouders zijn veel te behoudend en hebben de weg van Joost al helemaal uitgestippeld....
Zou me nix verbazen als ze ook nog zwaar gelovig zijn....
Lijkt er wel opquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:34 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit Menno daar op zijn hurken, af te luisteren bij het rooster?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |