quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:04 schreef M5 het volgende:
[..]
staat er
zo, dan ben ik nu wel boodschappen doen.
Wheeeheheheheh!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een baan in het buitenland, weg uit dit klote landze willen de wegen rond alle grote steden max 80km/u maken
![]()
![]()
durf je datquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheeeheheheheh!
En ik maar 100 rijden hier.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheeeheheheheh!
Terwijl als je net de grens over gaat, je op een provinciale weg al 100 mag, mag je in NL gewoon maar fokking 80 op de snelwegquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheeeheheheheh!
Daarom zei ik dat eigenlijk ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Terwijl als je net de grens over gaat, je op een provinciale weg al 100 mag, mag je in NL gewoon maar fokking 80![]()
![]()
Wtf is dat nou weerquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..], wij gaan een keer chicken spelen.
![]()
Mja, ze staan er wel niet zo vaak daar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef PeuRac het volgende:
ik moet de laatste tijd veel in de buurt van Gennep zijn, lekker elke keer door Kleve rijden, alleen wel balen dat je in het bos daar deels maar 70 mag
http://www.imdb.com/title/tt0099329/quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Dus vertel eens.
ze is al een chickquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..], wij gaan een keer chicken spelen.
![]()
Johnny Deppquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0099329/
die film bekijken.![]()
cry babyquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0099329/
die film bekijken.![]()
geloof me, probeer het niet in het echt uitquote:
I know, maar tot nu toe heb ik 2x gewonnenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geloof me, probeer het niet in het echt uit
Mijn mamoet skelter is nooit meer het zelfde geweest![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:49 schreef M5 het volgende:
Volvo XC70 AT Concept
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier
ik ben ff een doekje halenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:49 schreef M5 het volgende:
Volvo XC70 AT Concept
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef M5 het volgende:
chicken.. das toch naar elkaar toe rijden en dan kijken wie er het laatst uitwijkt?
Dan ga je tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een baan in het buitenland, weg uit dit klote landze willen de wegen rond alle grote steden max 80km/u maken
![]()
![]()
dat vind ik het meest irritante stukje autosnelweg in nederland.. je hebt idd mazzel als er géén file staat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ga je toch!
Ze zijn al 5 jaar bezig met die plannen hoor... En tot nu toe is het alleen het stukje Delft-Rotterdam op de A13 waar het ingevoerd is als proef, en het helpt voor geen donder want er staat alsnog altijd file.
Idd. En aangezien het trajectcontrole is gaat iedereen er ook nog ipv 80 ongeveer 70-65 rijden om boetes te voorkomenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:56 schreef M5 het volgende:
[..]
dat vind ik het meest irritante stukje autosnelweg in nederland.. je hebt idd mazzel als er géén file staat.
Ik ga naar m'n werkquote:
Kneiterherriequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
Goed, ik ben die maandag dip echt helemaal zat, ik ga 'm dr uit blazen
Load c:/music/kneiterherrie/pendulum/
Volume op 10
KNALLEN MET DIE HAP!
Ja die staat onder het mapje Knetterende trommelvliesverwoestersquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga naar m'n werk![]()
!
[..]
Kneiterherrie![]()
![]()
.
blessed bequote:
Geen kanker gave jas?quote:
Precies in den haag is het gewoo normaal.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 dierbaren verloren aan kanker, maar als ik kanker zeg of hoor mensen het tegen mij zeggen dan denk ik daar absoluut niet bij dat diegene het mij dan toewenst.
Die lading heeft het woord helemaal niet, ben je wel eens in den Haag geweest?
kanker is niet gaaf schijnt dus dat zou een tegenstelling zijn, niet erg logisch om het zo te verwoorden dus ouwequote:
blablabla niet over gele koni's blablabla volvo's blablabla chicken spelen blablabla en nog watquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
een heel SC deel gemist![]()
heeft iemand een samenvatting?Geen tijd om dat bij te lezen
En jouw date en jouw date. Maar daar heb je nog niks over gezegtquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
blablabla niet over gele koni's blablabla volvo's blablabla chicken spelen blablabla en nog wat
In den haag zouden we het volgende zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:52 schreef Fugie het volgende:
mark maar denk eens aan al die mensen die familie en vrienden hebben verloren aan die ziekte, elke herinnering daaraan is als een messteek voor die mensen
dus vaak roepen dan gaan ze misschien wel dood en zijn we van het gezeik van mwahahahahah
Kanker verhaal heb ik gelezen ja maar ik wilde nog even mijn mening er over laten wetenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef Mukie het volgende:
Ook_gek je kunt ook terug lezen.
Ivm dat "Kanker"-gesprek.
En mn date
nee, dat was het deel daarvoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
blablabla niet over gele koni's blablabla volvo's blablabla chicken spelen blablabla en nog wat
Maar ik zit wel in den haag kneusquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
en we zijn hier niet in Den Haag, maar in een virtuele ruimte op internet
erm...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat was het deel daarvoorHet volvo S40 deel wil ik een samenvatting van
neeneenee! JE hond en bojo heb je zondag gekregen, met tuin.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm...
iemand afzeiken.... plaatjes zoeken...volvo's...honden...
ow en zo kreeg ik een hond en een tuin plus een BoJo erbij
wanneer merk ik daar eigenlijk wat van?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm...
iemand afzeiken.... plaatjes zoeken...volvo's...honden...
ow en zo kreeg ik een hond en een tuin plus een BoJo erbij
als je ligt te dromenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer merk ik daar eigenlijk wat van?![]()
* BoJo is jaloersquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:22 schreef vlad het volgende:
ik had een leven gevonden in VancouverIk heb daar een maand gewerkt bij een bierbrouwer
![]()
Daarna een poosje ijsberen gekeken bij de noordpool en zit nu in Toronto...
Nog wat gemist hiier afgelopen tijd?![]()
PeuRac word vaderquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:22 schreef vlad het volgende:
ik had een leven gevonden in VancouverIk heb daar een maand gewerkt bij een bierbrouwer
![]()
Daarna een poosje ijsberen gekeken bij de noordpool en zit nu in Toronto...
Nog wat gemist hiier afgelopen tijd?![]()
haha, heeft ie gemot?quote:
mooie samenvattingquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar krijgt het kind nooit te zien omdat het zo'n lompe lul is
een grote vrachtwagen kan je vullen met als ik me niet vergis 25 euro pallets. Die er in en er uit halen met een hand pompwagen doe je mag 15min over. Of je moet elke keer met klep op en neer gaan. Maar als je een beetje goeie vrachtwagen heb kan je precies 4 pallets kwijt op 1 klep.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag ging alles goed op het werk.... tot 1400 uur, toen begaf de electrische pompkar het, en kon ik met een handpomppkar een traiuler vulen, precies met de kuttigste pallets die we hebben (eurootjes met Aldi melba toast)Nou ja, toej ik (drie kewartier te laat)( naar huis ging was er iemand de pompkar aan het repareren
Bij de makro waar ik werkte was de magazijnvloer gewoon op hoogte van de vrachtwagens en kon je alles er zo inrijdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een grote vrachtwagen kan je vullen met als ik me niet vergis 25 euro pallets. Die er in en er uit halen met een hand pompwagen doe je mag 15min over. Of je moet elke keer met klep op en neer gaan. Maar als je een beetje goeie vrachtwagen heb kan je precies 4 pallets kwijt op 1 klep.
klopt dan is een vrachtwagen max 15min om te laden. Maar ik zit net te denken. Volgens mij gaan er 28 euro pallets in 1 vrachtwagen en 22 blok pallets.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij de makro waar ik werkte was de magazijnvloer gewoon op hoogte van de vrachtwagens en kon je alles er zo inrijden![]()
Oooh zo bedoelde je hetquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt dan is een vrachtwagen max 15min om te laden. Maar ik zit net te denken. Volgens mij gaan er 28 euro pallets in 1 vrachtwagen en 22 blok pallets.
en anders als je het met de klep moet doen moet je die vrachtwagen met z'n 2en laden of lossen. 1 zet de pallets op de klep en de ander zet ze weg. Op die manier ben je in een kleine 20min zeker wel klaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oooh zo bedoelde je hetJa klopt dan ben je in 15 minuten wel klaar.
hahah de meest gemaakte fout. Op een rol seal zit een plak kant en een niet plak kant. Veel mensen doen het precies verkeerd om zo dat de plakkant naar buiten is. Met als gevolg dat het een zwaan kleef aan pallet wordquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, 33 eurootjes. maar die krenegn zijn net iets te breed, en helemaal ingewikkeld in krimpfolie, er zitten uitstekende tussenplaten tussen, en ze zijn vaak scheef gestapeld
mja, maar vertel dat die productiemedewerkers maar eensquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hahah de meest gemaakte fout. Op een rol seal zit een plak kant en een niet plak kant. Veel mensen doen het precies verkeerd om zo dat de plakkant naar buiten is. Met als gevolg dat het een zwaan kleef aan pallet word![]()
En je kan beter euro dan blok pallet hebben bij het laden van een vrachtwagen hoor![]()
Blok pallets zijn wel een slag groter en is ds moeilijker inruimen in de trailer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar vertel dat die productiemedewerkers maar eensmongolen daarzo
En ik prefereeer blokpallets
europalletje is maar 5 euro, blok (CHEP) 25quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Blok pallets zijn wel een slag groter en is ds moeilijker inruimen in de trailer.
Zit wel 15 of 25 euro statiegeld op.
Staat er van de week opeens een man voor me neus. Of ik een euro pallet had want die had hij nog te goed van ons en anders moest hij die in rekening brengen. Dat is het eerst in 12 jaar dat iemand zijn/haar euro pallet kwam opeisen![]()
normaal houden we die altijd en aan het eind van het jaar zorgen we er voor dat we er geld voor krijgen. En elke keer als we moeten ruilen zeggen we gewoon dat we niks hebben![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:56 schreef lipje het volgende:
[..]
europalletje is maar 5 euro, blok (DPB/CHEP) 25
Openhaardquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee ook_gek, Cheps zijn juist makkelijker in te ruimen. Want je hebt beter overzicht. ze staan namelijk helemal over de lepels. euro's staan voorp, en zijn dus ook wankeler... En als jij zo handig bent om de euro's tegen de hiel aan te zetten, zul je voor geen enkele pallet statiegeld krijgenWel heb je elke avond vers spul voor in de vuurkorf
hier doen ze niet aan dat soort grappen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:
kut kut kut helloween kinderen.
Echt er komen kinderen aan de deur die ik nog nooit gezien heb. Komen alleen buiten wanneer er gratis wat te halen is zeker.
Zeker al 15 tot 20 kinderen aan de deur geweest. IK HAAT ZE IK HAAT ZE IK HAAT ZE
dat helpt weet je, het is enige wat ik me kan herinneren toen ik dat deed en in friesland woondequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
mandarijn geven, komen ze volgedn jaar niet weer terug
Moet je hier komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
hier wel man echt kut. Zie die kinderen nooit op straat.
Wel leuk doe je de deur open en ja hoor kut kinderen aan de deur. En dan zeg ik. JEZUS ALWEER
Komt er zo een ouder aan lopen of ik normaal kan doen. Dus ik zeg. Kan je die kinderen zelf geen snoep beven of zo. Zit je zo krap bij kas? Die man helemaal trippen![]()
De rest van de kinderen krijgen wel gewoon. Zei het dat het iets oudere snoepjes zijn en snoepjes die ik niet lust![]()
Net als carnavalquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:33 schreef Fugie het volgende:
mijn ma is thuis dus ik heb geen problemenHalloween is wel een vet feest vind ik, beetje lijp doen
Nou je mag wel een paar mensen bijten op commando van mequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer merk ik daar eigenlijk wat van?![]()
Jupsquote:
Ruig nummerquote:
in Den Haag geboren dudequote:
ah een stoere chickquote:
schilderswijk?quote:
heb je toevallig rood haar, een vader als groenteboer, en stuiter je je leven door?quote:
Heb Hatebreed op repeat staan.quote:
nee nee en jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
heb je toevallig rood haar, een vader als groenteboer, en stuiter je je leven door?![]()
int ziekenhuisquote:
Whehe als je echt boos op iedereen wilt zijn moet je Terror eens aanslingerenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb Hatebreed op repeat staan.
Vond Carcas nog iets te
quote:So you're gonna tell me what's hardcore
Pass judgement on me and distort my words
I fucking gave my life to this
I talk too much, I contradict myself
I do the same old thing, I'm full of myself
Say what you say, it holds no weight
I'm looking you in the eyes
Keep my enemies in clear sight
No more dead weight, cut it away
The force of vengence is inside of me
It's all coming back at you
Till my heart stops this lives through me
Tried and true, proven longevity
It's you that cracks with time
I'm looking you in the eyes
Keep my enemies in clear sight
I hope by now you know where this is coming from
30 long years and I'm still core as fuck
Time to shut you down, put you in check
Smash the truth in you face, and send you on your way
M'n vader vroeg hetzelfdequote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind jou ook ineens niet meer lief![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe als je echt boos op iedereen wilt zijn moet je Terror eens aanslingeren
[..]
![]()
![]()
mocht jij dan wel je ouders uitkiezenquote:
Ja? What's up?quote:
nee maar ik negeer ze wel gewoonquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
mocht jij dan wel je ouders uitkiezen![]()
Wat is te aggressief exact?quote:
We hebben wat gemeenquote:
Ik doe net nietsquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoals je nu ineens reageerd en je usericon. Maar ga gerust je gang hoor![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik doe net niets
Heb mn icon en tekst alleen ff aangepast aan mn mood
had ik het anders eerst moeten overleggenquote:
Is ook goede muziek voor zo'n bui:quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik doe net niets
Heb mn icon en tekst alleen ff aangepast aan mn mood
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
had ik het anders eerst moeten overleggen![]()
hmmm eens ff kijken of ik die kan vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef vlad het volgende:
[..]
Is ook goede muziek voor zo'n bui:![]()
Ill nino - Te amo... I hate you
- lifeless... life...
tis dat ik je tuin heb weggehaald hequote:
nee hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
tis dat ik je tuin heb weggehaald he![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
het is wel mijn type,kleur en velgen![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een grote vrachtwagen kan je vullen met als ik me niet vergis 25 euro pallets. Die er in en er uit halen met een hand pompwagen doe je mag 15min over. Of je moet elke keer met klep op en neer gaan. Maar als je een beetje goeie vrachtwagen heb kan je precies 4 pallets kwijt op 1 klep.
Als ze net iets te breed zijn is de auto niet breed genoeg.. Ik kan die Aldi krengen precies met 2 in de breedte, of 3 in de lengte naast elkaar kwijt..quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, 33 eurootjes. maar die krenegn zijn net iets te breed, en helemaal ingewikkeld in krimpfolie, er zitten uitstekende tussenplaten tussen, en ze zijn vaak scheef gestapeld
ik hoop dat ie nog in de garage staat, heb er gisteren nog in gereden. Laatste keer gezien gisteren om 17:00quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef M5 het volgende:
[..].
staat ie nog voor je deur of is ie echt weg?
ik zou serieus even gaan kijken....quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoop dat ie nog in de garage staat, heb er gisteren nog in gereden. Laatste keer gezien gisteren om 17:00![]()
ik ben te luiquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zou serieus even gaan kijken....al is het dat je vannacht lekkerder lsaapt (of vannacht bij de politei zit om aangifte te doen
)
Europallets in de lengte pakken is DE oplossing tegen schade..quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee ook_gek, Cheps zijn juist makkelijker in te ruimen. Want je hebt beter overzicht. ze staan namelijk helemal over de lepels. euro's staan voorp, en zijn dus ook wankeler... En als jij zo handig bent om de euro's tegen de hiel aan te zetten, zul je voor geen enkele pallet statiegeld krijgenWel heb je elke avond vers spul voor in de vuurkorf
Klopt.... Maar ik krijg ze in de breedte aangereikt, en ze meoten er ook in de breedte in.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Europallets in de lengte pakken is DE oplossing tegen schade..
knuffen dan?quote:
In de breedte zijn europallets wel kut jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt.... Maar ik krijg ze in de breedte aangereikt, en ze meoten er ook in de breedte in.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:59 schreef BoJo het volgende:
* BoJo toch ff wezen kijken is.
Omdat Alexxxx gelijk had voor mijn eigen gemoeds rust![]()
Hij staat er nog![]()
die is wel erg jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://img148.imageshack.us/img148/6310/30ry9td.th.jpg]afbeelding][/url]
quote:
half uurtje maar hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:44 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe lang heb je op dat ding gezeten dan?
[..]
idd
ik kan alles volgen vanaf hierquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:44 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe lang heb je op dat ding gezeten dan?
[..]
idd
zou zomaar kunnen. maar gezien het kenteken zou het me niet verbazen als ie echt isquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat gedrocht van sjoewe geen soep dan?
ik voel me bespiedquote:
neuh lekker relaxt, 32 km/u standje 3quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:48 schreef M5 het volgende:
[..]
wel voluit dan toch? anders is het niet zoveel
Neequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat gedrocht van sjoewe geen soep dan?
doe jij dan ook met die K1 wedstrijd mee?quote:
ik doe meestal iets van 2 uur 25 km/h, maar dan wel buiten en op een mountainbike en niet van die verschikkelijk (uitziende) strakke kledingquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
neuh lekker relaxt, 32 km/u standje 3![]()
waarom geen foto's van onder de kap?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee
Een heel topic met foto's van het gedrocht
Ik zie haar regelmatig, maar als ze aan t werk is lukt je dat niet, ze heeft een goede chauffeur/beveiliger.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef vlad het volgende:
Peijs lapt voorruit
Damn, een betere gelegenheid om over dat mens heen te jagen krijg je niet. wou dat ik een auto hadDan zijn die kutideeen van haar zo van de baan
![]()
ik heb een gruwelijke hekel aan fietsen eigenlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:54 schreef M5 het volgende:
[..]
ik doe meestal iets van 2 uur 25 km/h, maar dan wel buiten en op een mountainbike en niet van die verschikkelijk (uitziende) strakke kleding, met een maar flinke tussensprints half verwege.
nee, ik kom de voorrondes niet eens doorquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
doe jij dan ook met die K1 wedstrijd mee?
Whehe goed, klein lesje:quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:54 schreef M5 het volgende:
[..]
waarom geen foto's van onder de kap?
of staan die verder op in het topic?
ik niet.. maar ik heb een zelfde hekel aan hardlopen als jij aan fietsen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb een gruwelijke hekel aan fietsen eigenlijk![]()
dan bespied ik je ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:57 schreef lipje het volgende:
[..]
nee, ik kom de voorrondes niet eens door![]()
daar heb ik ook een hekel aanquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ik niet.. maar ik heb een zelfde hekel aan hardlopen als jij aan fietsen denk ik
ah van daar..quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe goed, klein lesje:
* In België is het verboden om motorisch te tunen. Iedere modificatie is een complete herkeuring.
* In België betaal je belasting per pk, ergo veel auto's met een koffiemolen
* En als je dan daar allemaal geen centen aan kan uitgeven moet je je auto maar compleet behangen met plastic
En dat was puur toevalquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:00 schreef M5 het volgende:
[..]
ah van daar..
kenteken is dan wel humor opzich
In NL zouden ze ook custom plates moeten toestaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dat was puur toeval
Mijn belgische oom is ook lachen. Die heet Marcel maar iedereen noemt hem Cel. Heeft ie dat op z'n kenteken laten zetten Cel 001 en z'n vrouw heet Ann en die heeft Ann 002
Jij hebt echt het diplomatieke tact van een aardappel hehquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik begin echt een hekel te krijgen aan vrouwen![]()
Spreek ik af dat ik morgen langs kom om alles uit te praten, een paar uurtjes. Zegt ze ineens dat ze verwacht dat ik ook ff blijf eten enzo. Maar ik moet om 4u weer 3u reizen verderop zijnbegint ze me toch te miepen.
Wordt ze nog bozer als ik zeg dat ik toch nooit van plan was om de hele dag te gaan. Nouja, nu moet ik om 6u opstaan zodat ik om 9u al bij haar ben![]()
Ik heb wel eens GT-ST-04 gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef M5 het volgende:
[..]
In NL zouden ze ook custom plates moeten toestaan.maar met zo'n idoot kenteken systeem heeft dat niet veel zin.
Als ik het complete verhaal moet uitleggen ben ik 5 pagina's kwijt, maar het ligt niet aan mij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt echt het diplomatieke tact van een aardappel heh
op die dessing?quote:
psst geef dan van te voren aan dat je maximaal 2u hebt om te praten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik begin echt een hekel te krijgen aan vrouwen![]()
Spreek ik af dat ik morgen langs kom om alles uit te praten, een paar uurtjes. Zegt ze ineens dat ze verwacht dat ik ook ff blijf eten enzo. Maar ik moet om 4u weer 3u reizen verderop zijnbegint ze me toch te miepen.
Wordt ze nog bozer als ik zeg dat ik toch nooit van plan was om de hele dag te gaan. Nouja, nu moet ik om 6u opstaan zodat ik om 9u al bij haar ben![]()
Ik bedoelde het meer positief naar jequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het complete verhaal moet uitleggen ben ik 5 pagina's kwijt, maar het ligt niet aan mij.
Ze smst elk uur weer wat anders dat ze wil, sorry hoor, maar ik ga niet elke keer mn plannen weizigen
awel, dat is dan toch een zeer plezant gedrochtke he ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee
Een heel topic met foto's van het gedrocht
Awel zenne da is toch eene ferm golfke niewaar?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
awel, dat is dan toch een zeer plezant gedrochtke he ?
je hebt er ondertussen aardig meer dan 5 pagina's aan besteed hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het complete verhaal moet uitleggen ben ik 5 pagina's kwijt, maar het ligt niet aan mij.
Ze smst elk uur weer wat anders dat ze wil, sorry hoor, maar ik ga niet elke keer mn plannen weizigen
ik had ook zoiets van ze lijkt op iemand...en toen kwam net die reclame voorbij met die soja meukquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JA![i[daar[/i[ ken ik die kop van
Heb na 10 jaar nog steeds de naaktfoto's niet gezien
twee keer in de week komt er een belg gist brengen bij ons.. ik kan hem nooit vertsaan. Hij heet jean-Paul, maar dat noem hij zelf dus iets van zjowpoquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Awel zenne da is toch eene ferm golfke niewaar?
Mijn belgische neven versta ik ook niet, en dan zijn ze al beschaafd aan het praten omdat wij er zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee keer in de week komt er een belg gist brengen bij ons.. ik kan hem nooit vertsaan. Hij heet jean-Paul, maar dat noem hij zelf dus iets van zjowpo
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JA![i[daar[/i[ ken ik die kop van
Heb na 10 jaar nog steeds de naaktfoto's niet gezien
zeker weten dat het niet bowjow was?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee keer in de week komt er een belg gist brengen bij ons.. ik kan hem nooit vertsaan. Hij heet jean-Paul, maar dat noem hij zelf dus iets van zjowpo
Dat bolle wijfquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]ook gezien? (ik half, vanaf deze plek
)
Aangespoelde potvis was dr niks bijquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
En die MiljoeshoerDie moet echt d'r smoel houden
Tis wel een lekker wijf alleen
GHB en hij merkte er geen drol vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:01 schreef Hugster het volgende:
wat voor drugs had ie vanavond weer naar binnengeschoven?
Lul erin en zuigen maarquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
En die MiljoeshoerDie moet echt d'r smoel houden
Tis wel een lekker wijf alleen
Jij loopt maar een paar weken achter ehquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef BazzoS het volgende:
KLIK!
Geweldig, heb helemaal dubbel gelegen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij loopt maar een paar weken achter eh.
Oudquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef BazzoS het volgende:
KLIK!
Geweldig, heb helemaal dubbel gelegen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
En het is weer 31-10-2005 en weer tijd voor...
dat is een feitquote:
The best off is geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef Fugie het volgende:
basje, teringlijer man
ik zit mtv unplugged te luisteren das best goeie shit ouwe
Ruitjesbekledingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |