Hij sluit juist zeer veel potentieele stemmers uit, jongeren en hun ouders die die sociale dienstplicht niet zien zitten, ouderen die geen zin hebben om tot hun 67e te werken ect ect.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:35 schreef mbn het volgende:
Hij gooit enorm veel balletjes op. Iedereen zal het ongetwijfeld met een aantal punten eens zijn.
wtf doe jij nou?quote:
Nee, dat mag je niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zeg dat Varken volgens mij niet helemaal goed bij z'n hoofd is. Dat mag ik gewoon zeggen.
Precies, dat gebrek aan een visie valt mij ook op, maar we gaan ook steeds meer naar een politieke tijd waar ideologie minder belangrijk is. Het allerbelangrijkste van politiek blijft vertrouwen. Vroeger gaf de ideologie vertrouwen aan een kiezer, maar tegenwoordig is de persoon/leider zelf het belangrijkste criterium van vertrouwen. Uiteraard waren vroeger de personen zelf ook belangrijk, en zal een populist ook op basis van zijn gedachtegoed worden beoordeeld, maar die verschuiving is toch wel duidelijk zichtbaar imho.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
Er zitten best aardige punten bij (meer geld naar ontwikkelingss., maatschappelijke dienstplicht, gratis ov) maar ik mis een visie, een ideologie. Politiek is meer dan wat puntjes bij elkaar schrapen.
Alle controlebeambtes ontslaan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
bron: Planet.nl
Hij heeft iig een flinke dosis zelfoverschatting. Ik dicht hem weinig kansen toe.
Het is allemaal wel leuk en aardig wat hij roept maar hoe denkt hij bijv. "gratis" OV te bekostigen?
quote:Als een overheidsdienst bij een aanvraag zich niet houdt aan de afgesproken behandelingstermijnen, dan mag de aanvrager dit beschouwen als een positief antwoord op de aanvraag
Opkomst vorige verkiezingen (80%) gedeeld door 2 + 1 is meerderheid.quote:Op dinsdag 1 november 2005 05:38 schreef prinsrob het volgende:
Waar komt die 41% vandaan? Waarom dan niet gewoon 40% vraag ik me af.
Raar dat ie dat sporten zo wil opleggen. Dat komt namelijk in conflict met elkaar. Hij wil:quote:Op dinsdag 1 november 2005 06:24 schreef Mannee het volgende:
@sizzler
geen potentie. al klinkt het als een ouderenpartij en dat is natuurlijk wel een soort van hip
http://weblog.fok.nl/blog/8891![]()
Zet de context er anders even bij. Ik heb het namelijk ook gezien en dat was totaal niet het idee dat ik er bij had, eerder dat Jan weer lomp bezig was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:13 schreef JohnDope het volgende:
Ik zag gister PRDV bij barend en van Dorp en Peter R de vries ging daar goed op ze plaat....... op een gegeven moment maakte jan mulder een opmerking naar peter r de vries en peter moest reageren, maar woorden schoten hem te kort, hij was zeker een halve minuut dood stil en het publiek schoot in de lach (erg pijnlijk was het allemaal; Jan mulder begon zelfs helemaal sorrry sorry te zeggen, dat heb ik jan nog nooit zien doen)
Met andere woorden dat wordt helemaal niks, als je iets nieuws wilt, kan je beter gaan stemmen op een ervaren politicus als Wilders.
Jan was lomp maar hij lulde hem wel weg. Dat sorry sorry van Jan daarna was helemaal dodelijk voor Peter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zet de context er anders even bij. Ik heb het namelijk ook gezien en dat was totaal niet het idee dat ik er bij had, eerder dat Jan weer lomp bezig was.
Eigenlijk grappig dat jij dit als links-populistisch ziet. Als ik zo naar die 55 punten lijst kijk is de helft nog niet "links" te noemen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:04 schreef Ryan3 het volgende:
Grappig, PRDV lijkt de lijn door te trekken waar de Leefbaren ten onder gingen nadat zij Fortuyn dumpten. De linkse populistische variant dus.
Ik had ook niet 't gevoel alsof Jan in die situatie een punt scoorde. Eerder andersom. Volgens mij keek Peter juist van "wat lul je nou Jan?!".quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:27 schreef JohnDope het volgende:
Jan was lomp maar hij lulde hem wel weg. Dat sorry sorry van Jan daarna was helemaal dodelijk voor Peter.
Ik ga het later nog even terug kijken(mits ze het er niet uit knippen, wat op uitzending gemist.nl wel eens gebeurt), want vanaf dat moment had ik in ieder geval besloten om zeker niet op PrdV te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:56 schreef IntroV het volgende:
[..]
Ik had ook niet 't gevoel alsof Jan in die situatie een punt scoorde. Eerder andersom. Volgens mij keek Peter juist van "wat lul je nou Jan?!".
Wat heeft die omhoog gevallen ambtenaar meer aan ervaring t.o.v. De Vries?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:13 schreef JohnDope het volgende:
Met andere woorden dat wordt helemaal niks, als je iets nieuws wilt, kan je beter gaan stemmen op een ervaren politicus als Wilders.
Wilders heeft veel meer ervaring met den haag en meer inside information, dus die kan in theorie sneller en beter dingen veranderen dan de vries.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat heeft die omhoog gevallen ambtenaar meer aan ervaring t.o.v. De Vries?
Of hij is al meer ingepakt door de bestaande structuren. Denk niet dat je van hem echt een frisse wind mag verwachten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders heeft veel meer ervaring met den haag en meer inside information, dus die kan in theorie sneller en beter dingen veranderen dan de vries.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |