Had van mij niet meer gehoeven, want ook die site staat hier nu op de blocklist. Maar ik waardeer het gebaarquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:12 schreef regenworm het volgende:
zoals je gezien hebt heb ik een groot deel van de foto's weggehaald.
Ja, het is me een bikkeltje, hoor, een echte sportdame, gewoon gaan, dwars door die kraaiende gillende gierende extreme pijn heen ... puntje erbij weerquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef cuall het volgende:
Gaat Lieske nou verdorie TOCH op de fiets
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef Pinball het volgende:
We hebben een E [afbeelding]
We hebben een C [afbeelding]
We hebben een Z [afbeelding]
We hebben een M [afbeelding]
Ik heb vandaag nog niet veel gekeken, maar tot nu toe heb ik hem nog maar heel weinig zien doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
Doet Roel nu gewoon echt helemaal niets?
Ik ben het met Arcee eens dat Sandy mooier huildequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is nog steeds mijn winnares hoor. Lieske is fantastisch! Niemand die zo mooi kan huilen (pieperdepiep wapperdewap) als Lieske
Ik ga toch voor Joost en lieske 2de en Roel 3dequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is nog steeds mijn winnares hoor. Lieske is fantastisch! Niemand die zo mooi kan huilen (pieperdepiep wapperdewap) als Lieske
Yeaahhhhhhquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef Pinball het volgende:
We hebben een C [afbeelding]
We hebben een Z [afbeelding]
We hebben een M [afbeelding]
Sandy, ja die BB heb ik ook nog gevolgd, kan alleen geen plaatje voor me halen van hoe die eruit zag, was een blonde meid toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben het met Arcee eens dat Sandy mooier huilde
Een boze Scanman wil jij niet meemakenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Gert het volgende:
Wat een rare TT. Lieske-bashen is toch juist leuker als Scanman er wél is?
Sandy veranderde tenminste niet in zo'n Volendams café-hoofd als ze gehuild had.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben het met Arcee eens dat Sandy mooier huilde
Dat heb ik gisterenavond al gedaan, maar toen maakte hij me meteen uit voor LekkerSimpel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Gert het volgende:
Wat een rare TT. Lieske-bashen is toch juist leuker als Scanman er wél is?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Sandy veranderde tenminste niet in zo'n Volendams café-hoofd als ze gehuild had.![]()
1 keer per jaar, meer nietquote:
Joost?? nee voor geen goud, die gun ik het niet meer.. stiekeme halfbakken luie lapzwansquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Joost en lieske 2de en Roel 3de
Sandy veranderde tenminste niet in zo'n Volendams café-hoofd als ze gehuild had.![]()
[..]
Ik dacht in het begin dat dat slome door de cannabis kwam, maar het bleef gewoonquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:20 schreef milagro het volgende:
nu je het toch over Roel hebt, Isa... nu snap ik dat paplijf van hem ook, hij is gewoon kraaiend lui.
vandaar ook dat lome chronische fluisteren van hem... je zou anders maar moe worden
Ben volgende maand jarig, dus Krèg 't zuâh staat op m'n lijstje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:23 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
trâhwes, hep jè de niewuh Haagse Harry's al ?
Ze probeert op de fiets naar huis te rijdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, heb de boodschappen weer in huis...
Is dat studentesnolletje nu al vrijwillig naar huis gegaan?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja ze had haar koffers al gepakt, stond al bijna buiten het huis maar toen is joost aan haar voeten gaan liggen smeken of ze al;sjeblieft niet zou willen blijven... hummie zo over de rooie dat die zelf het huis binnen kwam stormen maar nadat ze een goed gesprek met chantal had gehad is ze weer weg gegaan. Lieske was zo verbaasd overal dat ze even moest bijkomen dus ze is nu nog binnen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
luie lapzwans ............. ben ik het nu niet met je eens, ik zie hem vaak en lang bezig met trainen, in tegenstelling met Roel die geen flikker doetquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Joost?? nee voor geen goud, die gun ik het niet meer.. stiekeme halfbakken luie lapzwans![]()
Och... na ongeveer 1x per week tijdens BB2,3 en 4 een boze Scanman te hebben meegemaakt, is het onverwacht rustig dit jaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een boze Scanman wil jij niet meemaken![]()
Dat is hopelijk geen punt van discussie toch, natuurlijk is Sandy mooier.quote:
Wie gooit ff 2 wielen over dat hek?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze probeert op de fiets naar huis te rijden
das zoiets als: als ik vanavond naar buiten kijk verwacht ik dat 't donker is....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:25 schreef teamlead het volgende:
right.. ik ga even wat goedkope alcohol scoren bij onze oosterburen... En als ik terugkom verwacht ik Lieske weer in tranen te zien....![]()
Er is auk ein deil 0!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben volgende maand jarig, dus Krèg 't zuâh staat op m'n lijstje.
Staan er weer een hoop nieuwe ziektes in?![]()
Oh ja: neem effe wat Bacardi mee voor Scanman...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:25 schreef teamlead het volgende:
right.. ik ga even wat goedkope alcohol scoren bij onze oosterburen... En als ik terugkom verwacht ik Lieske weer in tranen te zien....![]()
euh.. proost alvastquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:25 schreef teamlead het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Och... na ongeveer 1x per week tijdens BB2,3 en 4 een boze Scanman te hebben meegemaakt, is het onverwacht rustig dit jaar.
De nieuwe Weekopdracht; Krachttrainingquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Bommel12 het volgende:
wie kan me vertellen wat precies de weekopdracht inhoud?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het verschil tussen heel graag willen troosten en heel graag willen slaan voor mij![]()
bezig met trainen?? je bedoelt vast: bezig met een hele show opvoeren waaruit zou moeten blijken hoe hard hij wel niet aan het werk is...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:26 schreef cuall het volgende:
[..]
luie lapzwans ............. ben ik het nu niet met je eens, ik zie hem vaak en lang bezig met trainen, in tegenstelling met Roel die geen flikker doet![]()
Joost vind ik persoonlijk ook niks maar er zijn heel veel mensen die er anders over denken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Joost?? nee voor geen goud, die gun ik het niet meer.. stiekeme halfbakken luie lapzwans![]()
Lieske komt wel ver denk ik en Dido ook, en Menno gun ik het momenteel het meest
wat het precies inhoudt weten de bewoners zelf niet eensquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Bommel12 het volgende:
dat is niet bekend, ze moeten trainen voor een ultieme krachtmeting as vrijdag, maar wat die ultieme krachtmeting inhoudt weet nog niemandquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Bommel12 het volgende:
Ze sturen Big Brother Bart de tuin in met een stormbaan, en daar moeten ze dan overheen ofzowquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is niet bekend, ze moeten trainen voor een ultieme krachtmeting as vrijdag, maar wat die ultieme krachtmeting inhoudt weet nog niemand
nou weet ik nog net zo niet hoor... ik heb vanochtend de reguliere uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken en ik weet niet meer precies in welke van de twee het nou was, maar...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost vind ik persoonlijk ook niks maar er zijn heel veel mensen die er anders over denken.
Daarom denk ik dat joost gaat winnen.
wat een briljant idee van jou!! zou zomaar kunnen, zou ik helemaal niet gek van staan te kijken hoor!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ze sturen Big Brother Bart de tuin in met een stormbaan, en daar moeten ze dan overheen ofzow![]()
![]()
![]()
Vannacht: Wil Chantal nu gaan trainen, Chantal nu trainen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Chantal ligt bijna te slapen waarvan?
Van het kijken naar sportende bewoners
Was idd prachtig, vooral die flashback waarin je zag dat joost erg extreem wreed intens aan het liegen was!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou weet ik nog net zo niet hoor... ik heb vanochtend de reguliere uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken en ik weet niet meer precies in welke van de twee het nou was, maar...
ging over dat menno in zn eentje aan het doorwerken ging en dat met joost besproken had.. later alle bewoners zeiken dat menno alleen was doorgegaan en lullig dat ie dat niet besproken had.. kwam lieske ermee dat menno het met joost besproken had en joost ontkende dat gewoon keihard. BB heeft dat leuk in beeld gebracht en joost kwam dr niet zo mooi vanaf
er is dus nog hoop!!![]()
Ik zou het serieus gaaf vinden als ze dat zouden flikkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat een briljant idee van jou!! zou zomaar kunnen, zou ik helemaal niet gek van staan te kijken hoor!!
![]()
eens!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Menno heeft een marathon gelopen!Zo, die stijgt hele treden op mijn respect en waarderingsladder.
Ik zat ook helemaal van "dat is gewoon niet wáár wat Joost zegt!! Oh hoooo!!" en toen liet BB heel mooi zien dat hij het idd wist en gezegd had en dat Menno dus niet loog, maar Joost. Alleen ik geloof dat de mensen in het BB huis Joost geloofdenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was idd prachtig, vooral die flashback waarin je zag dat joost erg extreem wreed intens aan het liegen was!
ja goed was dat he?? ze deden het zo goed, dat ik bijna verwachtte dat BB het zou laten zien op de tv in de huiskamer ofzo...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was idd prachtig, vooral die flashback waarin je zag dat joost erg extreem wreed intens aan het liegen was!
Dat was nog het beste geweest...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:
ja goed was dat he?? ze deden het zo goed, dat ik bijna verwachtte dat BB het zou laten zien op de tv in de huiskamer ofzo...
ja ik ook!! én het lijkt me leuk om te zien én.... het is gewoon leuk om te zien!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus gaaf vinden als ze dat zouden flikken![]()
![]()
![]()
quote:
ja echt, ik irriteer me zo vreselijk aan dat stomme geroddel van die zwakzinnige bewoners en zeker nu het gewoon echt niet waar is gewoon!!quote:
Tsjonge, het lijkt wel alsof zij de eerste bb-baby ter wereld bracht.......quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Wup het volgende:
nog een leuke jankerd uit BB3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja echt, ik irriteer me zo vreselijk aan dat stomme geroddel van die zwakzinnige bewoners en zeker nu het gewoon echt niet waar is gewoon!!
ik vind het zo lullig voor menno, ik begin hem echt steeds sympathieker te vinden, momenteel gun ik hem het meest de overwinning gewoon
Chuckie!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet ik niet, maar ik zie vooral Menno en Ingrid veel in de weer, daarna Dido en Nathalie en Lieske dan Joost en Rob.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel uur sport iedereen nou gemiddeld op een dag?
ben ik nog niets over tegen gekomen... maar zou ook wel erg vroeg zijn om na een dag trainen (gisteren toch begonnen??) al te zeggen dat die of die te weinig traint..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik zie vooral Menno en Ingrid veel in de weer, daarna Dido en Nathalie en Lieske en Joost en Rob.
Volgens mij doen Chantal en Roel het minst![]()
Vraagje: is er al iemand uit zijn bed gehaald om te gaan trainen?
Ja, super gewoon!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Falco het volgende:
Hoe Menno vandaag Joost en Lieske coacht, fantastisch toch!
Nee hoor,Lieske gaat winnenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost vind ik persoonlijk ook niks maar er zijn heel veel mensen die er anders over denken.
Daarom denk ik dat joost gaat winnen.
Mennoquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Falco het volgende:
Hoe Menno vandaag Joost en Lieske coacht, fantastisch toch!
nou weet je wat het is gewoon, als je al gewoon 8 weken met elkaar in 1 huis zit en je feitelijk gewoon niets te doen hebt, is het gewoon niet zo raar dat je gewoon over elkaar gaat lullen, gewoon omdat je op een gegeven moment echt gewoon uitgeluld bent over anderen dingen, althans dat stel ik me gewoon zo voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja echt, ik irriteer me zo vreselijk aan dat stomme geroddel van die zwakzinnige bewoners en zeker nu het gewoon echt niet waar is gewoon!!
ik vind het zo lullig voor menno, ik begin hem echt steeds sympathieker te vinden, momenteel gun ik hem het meest de overwinning gewoon
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ben ik nog niets over tegen gekomen... maar zou ook wel erg vroeg zijn om na een dag trainen (gisteren toch begonnen??) al te zeggen dat die of die te weinig traint..
ik bedoel ze worden toch pas uit hun bed geroepen als bb vindt dat ze te weinig doen??
jajajajajajaquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
nou weet je wat het is gewoon, als je al gewoon 8 weken met elkaar in 1 huis zit en je feitelijk gewoon niets te doen hebt, is het gewoon niet zo raar dat je gewoon over elkaar gaat lullen, gewoon omdat je op een gegeven moment echt gewoon uitgeluld bent over anderen dingen, althans dat stel ik me gewoon zo voor
je wilt je gewoon ziekmeldenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:55 schreef cuall het volgende:
Ik zou me een puist lachen als Roel en Sjaantje uit hun bed worden gehaald om minstens een uur te trainen
Nathalie's haar ziet er mooi uit op deze fotoquote:
Dat klopt ook wel. In het begin werd er nog veel over hun omgeving gepraat over werk, relaties en dat soort dingen. Maar al die dingen zijn nu wel bekend, dus ga je meer over naar gespreksonderwerpen die te maken hebben met Big Brother. De eerste week stond bijvoorbeeld in het teken van hoe Rob zijn been kwijtraakte enzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
nou weet je wat het is gewoon, als je al gewoon 8 weken met elkaar in 1 huis zit en je feitelijk gewoon niets te doen hebt, is het gewoon niet zo raar dat je gewoon over elkaar gaat lullen, gewoon omdat je op een gegeven moment echt gewoon uitgeluld bent over anderen dingen, althans dat stel ik me gewoon zo voor
Ralph zn job, plantjes verzorgenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:57 schreef BlaBlub het volgende:
Wat is Dido aan het doen in de tuin?
je hebt helemaal gelijk!! hoe kom ik nou toch bij gisterenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou volgens mij hebben ze vrijdag de apparatuur al gekregen, dan wordt het toch langzaam wel zichtbaar wie zich inzet en wie niet.
![]()
Ik zou me een puist lachen als Roel en Sjaantje uit hun bed worden gehaald om minstens een uur te trainen
Ze wilde een "kunstzinnig boeket" gaan samenstellen.quote:
vind ik ook NU fietsenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vannacht: Wil Chantal nu gaan trainen, Chantal nu trainen.
is de leeftijd....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja ik ook!! én het lijkt me leuk om te zien én.... het is gewoon leuk om te zien!!
(ik bedacht twee dingen en het tweede ontschiet me spontaan.... nouja komt nog wel als het belangrijk is en anders maar niet)
En dit is het resultaat:quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wilde een "kunstzinnig boeket" gaan samenstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |