Had van mij niet meer gehoeven, want ook die site staat hier nu op de blocklist. Maar ik waardeer het gebaarquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:12 schreef regenworm het volgende:
zoals je gezien hebt heb ik een groot deel van de foto's weggehaald.
Ja, het is me een bikkeltje, hoor, een echte sportdame, gewoon gaan, dwars door die kraaiende gillende gierende extreme pijn heen ... puntje erbij weerquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef cuall het volgende:
Gaat Lieske nou verdorie TOCH op de fiets
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef Pinball het volgende:
We hebben een E [afbeelding]
We hebben een C [afbeelding]
We hebben een Z [afbeelding]
We hebben een M [afbeelding]
Ik heb vandaag nog niet veel gekeken, maar tot nu toe heb ik hem nog maar heel weinig zien doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
Doet Roel nu gewoon echt helemaal niets?
Ik ben het met Arcee eens dat Sandy mooier huildequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is nog steeds mijn winnares hoor. Lieske is fantastisch! Niemand die zo mooi kan huilen (pieperdepiep wapperdewap) als Lieske
Ik ga toch voor Joost en lieske 2de en Roel 3dequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is nog steeds mijn winnares hoor. Lieske is fantastisch! Niemand die zo mooi kan huilen (pieperdepiep wapperdewap) als Lieske
Yeaahhhhhhquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef Pinball het volgende:
We hebben een C [afbeelding]
We hebben een Z [afbeelding]
We hebben een M [afbeelding]
Sandy, ja die BB heb ik ook nog gevolgd, kan alleen geen plaatje voor me halen van hoe die eruit zag, was een blonde meid toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben het met Arcee eens dat Sandy mooier huilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |